das toch kutquote:
Ik was eerst bij de Free Record Shop maar die hadden m vreemd genoeg nog niet.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:10 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
daar was ik al bang voor, de GC Shop gaat achteruit zo te zien.
Er zijn wat probleempjes met de levering ofzo..quote:Op donderdag 28 september 2006 20:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik was eerst bij de Free Record Shop maar die hadden m vreemd genoeg nog niet.
Ik weet alleen dat mijn beelden echt veel beter zijn dan de screens die ik net in dit topic zag.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:05 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Ik wist eerst ook niet wat het betekende maar heb het opgezocht via Wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/FSAA
Ik weet alleen niet of de kwaliteit tijdens het spelen ook beter wordt als je 'FSAA' aanzet of niet?
Je moet inderdaad met het hoogste detailniveau etc. spelen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat mijn beelden echt veel beter zijn dan de screens die ik net in dit topic zag.
Ik speel zo'n beetje met alle optie aan geloof ik. (zit op me werk dus kan niet ff controleren)
Volgens mij is de hoogste resolutie 1600x1200 en FSAA staat zeker aan.
Dan moetje voor de Engelse taal kiezen, heb je er geen last van.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:09 schreef jna het volgende:
Dat nederlandse commentaar is echt verschrikkelijk weer.
Weet ik, maar ik wou gewoon kijken hoe erg het dit jaar zou zijnquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan moetje voor de Engelse taal kiezen, heb je er geen last van.
Noemen ze dit keer wel de namen van de clubs voor de wedstrijd? Of is het nog steeds armoe troef.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:09 schreef jna het volgende:
Nee, ze hebben het nog steeds over "de twee clubs" en "deze speler". Ik heb het idee dat er minder spelersnamen inzitten dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:13 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Noemen ze dit keer wel de namen van de clubs voor de wedstrijd? Of is het nog steeds armoe troef.
Vond het vooral frappant, dat het engelse comentaar het wel over Éjeks and Fajnorth had, en het NL niet.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben het nog steeds over "de twee clubs" en "deze speler". Ik heb het idee dat er minder spelersnamen inzitten dan vorig jaar.
Waarschijnlijk hebben ze daar meer geld voor over gehad en hebben de Engelse commentatoren meer tijd in de opnamestudie doorgebracht dan de Nederlanders.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:17 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Vond het vooral frappant, dat het engelse comentaar het wel over Éjeks and Fajnorth had, en het NL niet.
Volgens mij hebben ze in het nederlands 10 zinnen ingesproken die ze bij elke willekeurige situatie gebruiken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze daar meer geld voor over gehad en hebben de Engelse commentatoren meer tijd in de opnamestudie doorgebracht dan de Nederlanders.
Ik heb de engelse versie, maar commentaar is altijd het eerste wat ik uit zetquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:09 schreef jna het volgende:
Zeker van de grotere clubs zeggen ze van de basis 11 bijna alle namen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben het nog steeds over "de twee clubs" en "deze speler". Ik heb het idee dat er minder spelersnamen inzitten dan vorig jaar.
In het engels wel ja, daar zeggen ze zelfs Mitea enzquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb de engelse versie, maar commentaar is altijd het eerste wat ik uit zet
[..]
Zeker van de grotere clubs zeggen ze van de basis 11 bijna alle namen.
En als je al 8 jaar ofzo bezig bent in je Carriere, dan heb je toch geen spelers meer die bij naam worden genoemd.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:30 schreef Smoonshine het volgende:
Is het eigenlijk nog steeds zo dat de commentatoren halverwege het seizoen al beginnen te roepen dat je kampioen bent enz. Dat is nu al 3 versies lang het geval en het lijkt me stug dat dat bij het testen niet eruit komt. Af en toe zet ik in 06 gewoon het commentaar af, omdat het nergens op slaat.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:09 schreef PrinceSL het volgende:
http://www.portforward.com/ , dan fifa06 kiezen, poorten blijven hetzelfde. Heb het spel gisteren gekocht, en moet zeggen dat het echt wel de moeite is! Online is gewoon erg vetjes. Niks te afspreken via direct-ip en wachten etc. en opnieuw opstarten, gewoon vlotjes game aanmaken en er is zo iemand die speelt. Zo gebeurt. Interactieve competitie heb ik nog niet kunnen proberen, ga met Newcastle spelen maar kan pas over 6 uur ofzo. Verder boeien de graphics me niet zo eigenlijk, een sportsgame gaat niet om de graphics, maar om het spel. Net een leuk potje gespeeld online, kwam met 1-0 voor, toen 80ste minuut 1-1, 86ste minuut 2-1 achter, maar nog in de blessuretijd 2-2 gemaakt. Dat soort dingen zijn gewoon zo vetjes, daar heb je geen graphics voor nodig(en zo heel slecht ziet het er nu ook weer niet uit) Van extreem lage fps bij herhalingen en doeltrappen heb ik geen last, terwijl mijn pc toch al niet meer de snelste is: Pentium4 2.8Ghz, 512mb DDR geheugen, Radeon 9500PRO/9700 graphische kaart.
Al met al absoluut geen spijt ervan dat ik het spel gekocht heb, toppertje
Dat vind ik het grootste nadeel van de managermodus. Na een paar jaar heb je bijna geen spelers meer die in het echt ook spelen. Aangezien de spelers die je uit de jeugd kunt halen enzo niet echt te vertrouwen zijn (en vorig jaar waren het fictieve spelers) vind ik het er niet echt leuker op worden. Ik speel daarom meestal maar 1 of 2 seizoenen met een team.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:32 schreef Maikalo het volgende:
[..]
En als je al 8 jaar ofzo bezig bent in je Carriere, dan heb je toch geen spelers meer die bij naam worden genoemd.
Het meest hilarische vond ik:
Youri Mulder: Ja, en je zou kunnen zeggen dat de wedstrijd gespeeld is.
Evert ten Napel: Deze wedstrijd is gespeeld.
![]()
gelul. Er is zoveel veranderd na 2002.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:40 schreef JAMsper het volgende:
Blijft nog steeds dezelfde als fifa 2002 behalve wat kleine aanpassingen en nieuwe graphics.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:09 schreef jna het volgende:
jaquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:52 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Evert ten Napel en Youri Mulder volgens mij.
O My G....quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:52 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Die het "commentaar" gewoon hebben voorgelezen van een blaadje, en dat hebben opgenomen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:52 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die het "commentaar" gewoon hebben voorgelezen van een blaadje, en dat hebben opgenomen?
"Nuuu moet hij nog een vrije medespeler zien te vinden"
En dat 100x per wedstrijd...
* X-fi tooquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat ben ik blij dat ik de engelse versie heb![]()
Ja, zo zijn er nog meer grapjes iddquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:57 schreef Maikalo het volgende:
Ik heb wel eens een paar keer met 2-0 gewonnen, zeiden ze na de wedstrijd: Zo wint de thuisclub, dik favoriet ook voor de titel, dit duel met 5 tegen 0.
Dat zit er niet op, er is (althans bij de Nederlandse versie) alleen Nederlands, Engels, Duits, Frans en Italiaans commentaar.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:08 schreef X-fi het volgende:
Spaanse commentaar is pas vet! daar gaan ze er echt voor!
Misschien dat ik Italiaans bedoel, sorryquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zit er niet op, er is (althans bij de Nederlandse versie) alleen Nederlands, Engels, Duits, Frans en Italiaans commentaar.
Is hij vet op de PS2 ik twijfel dus dat of pcquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:26 schreef PSyCHOBOy het volgende:
Ik heb de ps2 versie Online: Voeg iedereen maar toe op Ashrulezz
Nee mijn pc is net goed genoegquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:34 schreef PSyCHOBOy het volgende:
De PS2 versie Ik vind het wel iets mooier dan 2006 en veel realistischer. Maar als jij een dijk van een pc heb kan je beter de PC versie nemen denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |