quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:09 schreef PrinceSL het volgende:
http://www.portforward.com/ , dan fifa06 kiezen, poorten blijven hetzelfde. Heb het spel gisteren gekocht, en moet zeggen dat het echt wel de moeite is! Online is gewoon erg vetjes. Niks te afspreken via direct-ip en wachten etc. en opnieuw opstarten, gewoon vlotjes game aanmaken en er is zo iemand die speelt. Zo gebeurt. Interactieve competitie heb ik nog niet kunnen proberen, ga met Newcastle spelen maar kan pas over 6 uur ofzo. Verder boeien de graphics me niet zo eigenlijk, een sportsgame gaat niet om de graphics, maar om het spel. Net een leuk potje gespeeld online, kwam met 1-0 voor, toen 80ste minuut 1-1, 86ste minuut 2-1 achter, maar nog in de blessuretijd 2-2 gemaakt. Dat soort dingen zijn gewoon zo vetjes, daar heb je geen graphics voor nodig(en zo heel slecht ziet het er nu ook weer niet uit) Van extreem lage fps bij herhalingen en doeltrappen heb ik geen last, terwijl mijn pc toch al niet meer de snelste is: Pentium4 2.8Ghz, 512mb DDR geheugen, Radeon 9500PRO/9700 graphische kaart.
Al met al absoluut geen spijt ervan dat ik het spel gekocht heb, toppertje
Dat vind ik het grootste nadeel van de managermodus. Na een paar jaar heb je bijna geen spelers meer die in het echt ook spelen. Aangezien de spelers die je uit de jeugd kunt halen enzo niet echt te vertrouwen zijn (en vorig jaar waren het fictieve spelers) vind ik het er niet echt leuker op worden. Ik speel daarom meestal maar 1 of 2 seizoenen met een team.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:32 schreef Maikalo het volgende:
[..]
En als je al 8 jaar ofzo bezig bent in je Carriere, dan heb je toch geen spelers meer die bij naam worden genoemd.
Het meest hilarische vond ik:
Youri Mulder: Ja, en je zou kunnen zeggen dat de wedstrijd gespeeld is.
Evert ten Napel: Deze wedstrijd is gespeeld.
![]()
gelul. Er is zoveel veranderd na 2002.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:40 schreef JAMsper het volgende:
Blijft nog steeds dezelfde als fifa 2002 behalve wat kleine aanpassingen en nieuwe graphics.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:09 schreef jna het volgende:
Dat nederlandse commentaar is echt verschrikkelijk weer.
jaquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:52 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Evert ten Napel en Youri Mulder volgens mij.
O My G....quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:52 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Die het "commentaar" gewoon hebben voorgelezen van een blaadje, en dat hebben opgenomen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:52 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die het "commentaar" gewoon hebben voorgelezen van een blaadje, en dat hebben opgenomen?
"Nuuu moet hij nog een vrije medespeler zien te vinden"
En dat 100x per wedstrijd...
* X-fi tooquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat ben ik blij dat ik de engelse versie heb![]()
Ja, zo zijn er nog meer grapjes iddquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:57 schreef Maikalo het volgende:
Ik heb wel eens een paar keer met 2-0 gewonnen, zeiden ze na de wedstrijd: Zo wint de thuisclub, dik favoriet ook voor de titel, dit duel met 5 tegen 0.
Dat zit er niet op, er is (althans bij de Nederlandse versie) alleen Nederlands, Engels, Duits, Frans en Italiaans commentaar.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:08 schreef X-fi het volgende:
Spaanse commentaar is pas vet! daar gaan ze er echt voor!
Misschien dat ik Italiaans bedoel, sorryquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zit er niet op, er is (althans bij de Nederlandse versie) alleen Nederlands, Engels, Duits, Frans en Italiaans commentaar.
Is hij vet op de PS2 ik twijfel dus dat of pcquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:26 schreef PSyCHOBOy het volgende:
Ik heb de ps2 versie Online: Voeg iedereen maar toe op Ashrulezz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |