Heb ook gedownload...je denkt toch niet dat ik geld uitgeef aan fifa he.....pro evo is de shitquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:47 schreef Ricky_ het volgende:
Kan je ook online spelen met de gedownloade versie? Doe mij dan maar Manchester United.
Die is al bezetquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:28 schreef Max-Westerman het volgende:
Max-Westerman: Internazionale
Ow kutquote:
That'll do it.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:14 schreef SalmanPack het volgende:
Nee Ricky, je hebt geen toegang tot de 'match lobby' waar je 24/7 tegen andere spelers kunt spelen maar je kan wel online tegen een vriend of iemand anders spelen als je zijn IP weet (via Direct IP dus)
Ik zou Roma hebben gekozen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:09 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ow kut
Niet gezien doe dan maar Schalke 04
Je speelt met Random Teams waarschijnlijk.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb Rafael Sobis met behulp van Club Transfers bij Valencia toegevoegd. Kan ik met dit deze speler meedoen of speel je ten alle tijde met de random teams?
Daar zat ik ook nog aan te denkenquote:
maikel__1@hotmail.comquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:12 schreef PrinceSL het volgende:
Oja, nog iets, iedereen moet misschien ook even z'n msn adres vermelden, omdat je anders vrij lastig af kan spreken.
No problemo, al moeten we dan wel ff bedenken hoe we het gaan doenquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:22 schreef BOYS1985 het volgende:
BOYS1985--> Paris Saint-Germain
(als ik nog mee kan doen)
Het lijkt me het beste als we allemaal de gewone instellingen enzo behoudenquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:16 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb trouwens wel een aantal transfers doorgevoerd in FIFA. Ik weet niet of dat een probleem is? Het betreft 'echte transfers', zoals Charisteas naar Feyenoord, Ramzi naar Roda en Bosschaart naar ADO.
Dan moet ik dat weer terug veranderen. We kunnen bijvoorbeeld wel met het Duitse profiel of zo spelen, dat gebruik je verder toch niet. Ik weet alleen niet in hoe verre dat mogelijk is bij de onlineversie?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:25 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Het lijkt me het beste als we allemaal de gewone instellingen enzo behouden
Oja, hier nog even op reageren. In 06 was het zo dat direct ip die veranderingen niet oppikte. Je speelt dus gewoon met de standaard teams.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan moet ik dat weer terug veranderen. We kunnen bijvoorbeeld wel met het Duitse profiel of zo spelen, dat gebruik je verder toch niet. Ik weet alleen niet in hoe verre dat mogelijk is bij de onlineversie?
ga huilenquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Dus als je nu nog mee wil doen ben je genaaid omdat je een tweede rangs team moet kiezen...
Geen 5 sterren.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:54 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
ga huilenzijn zat goeie clubs over...
Ach, of je een 5 sterren team of 4.5 of 4 hebt maakt zo heel veel niet uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |