Heb ook gedownload...je denkt toch niet dat ik geld uitgeef aan fifa he.....pro evo is de shitquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:47 schreef Ricky_ het volgende:
Kan je ook online spelen met de gedownloade versie? Doe mij dan maar Manchester United.
Die is al bezetquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:28 schreef Max-Westerman het volgende:
Max-Westerman: Internazionale
Ow kutquote:
That'll do it.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:14 schreef SalmanPack het volgende:
Nee Ricky, je hebt geen toegang tot de 'match lobby' waar je 24/7 tegen andere spelers kunt spelen maar je kan wel online tegen een vriend of iemand anders spelen als je zijn IP weet (via Direct IP dus)
Ik zou Roma hebben gekozen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:09 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ow kut
Niet gezien doe dan maar Schalke 04
Je speelt met Random Teams waarschijnlijk.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb Rafael Sobis met behulp van Club Transfers bij Valencia toegevoegd. Kan ik met dit deze speler meedoen of speel je ten alle tijde met de random teams?
Daar zat ik ook nog aan te denkenquote:
maikel__1@hotmail.comquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:12 schreef PrinceSL het volgende:
Oja, nog iets, iedereen moet misschien ook even z'n msn adres vermelden, omdat je anders vrij lastig af kan spreken.
No problemo, al moeten we dan wel ff bedenken hoe we het gaan doenquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:22 schreef BOYS1985 het volgende:
BOYS1985--> Paris Saint-Germain
(als ik nog mee kan doen)
Het lijkt me het beste als we allemaal de gewone instellingen enzo behoudenquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:16 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb trouwens wel een aantal transfers doorgevoerd in FIFA. Ik weet niet of dat een probleem is? Het betreft 'echte transfers', zoals Charisteas naar Feyenoord, Ramzi naar Roda en Bosschaart naar ADO.
Dan moet ik dat weer terug veranderen. We kunnen bijvoorbeeld wel met het Duitse profiel of zo spelen, dat gebruik je verder toch niet. Ik weet alleen niet in hoe verre dat mogelijk is bij de onlineversie?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:25 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Het lijkt me het beste als we allemaal de gewone instellingen enzo behouden
Oja, hier nog even op reageren. In 06 was het zo dat direct ip die veranderingen niet oppikte. Je speelt dus gewoon met de standaard teams.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan moet ik dat weer terug veranderen. We kunnen bijvoorbeeld wel met het Duitse profiel of zo spelen, dat gebruik je verder toch niet. Ik weet alleen niet in hoe verre dat mogelijk is bij de onlineversie?
ga huilenquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Dus als je nu nog mee wil doen ben je genaaid omdat je een tweede rangs team moet kiezen...
Geen 5 sterren.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:54 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
ga huilenzijn zat goeie clubs over...
Ach, of je een 5 sterren team of 4.5 of 4 hebt maakt zo heel veel niet uitquote:
Zijn er eigenlijk wel vijfsterrenteams dit jaar?quote:
Denk het wel, lijkt me leuker dan knock-out omdat je nu sowieso een aantal wedstrijden speelt. Als iedereen liever knock-out heeft, geen probleem voor mij. Wel hopen op nu nog 2 meer mensen zodat we de wedstrijden eindelijk kunnen beginnen...quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:09 schreef Lijpo het volgende:
Dus worden het poules of wat?
Update van de lijst, compleet!quote:PrinceSL - Arsenal
X-fi: - Ajax
Messenga - Lyon
Lijpo - Real Madrid
Asskicker14 - Valencia
SalmanPack - Internazionale
Eppie_NL - Chelsea
warchaser - Barcelona
Ricky_ - Manchester United
mcyodogg - Bayern Munchen
Max-Westerman - AS Roma
Plato1980 - Liverpool
Devrim_ - Fenerbahçe
Rekkie - AC Milan
TerroRobbie - Juventus
Boys1985 - PSG
ik denk dat de score anders wordquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:02 schreef mcyodogg het volgende:
Barcelona uit. We gaan voor een herhaling uit het jaar 1998-1999 toen Bayern in Camp Nou won met 1-2! Trouwens, Milan vervangen voor Brondby en het is exact de poule van destijds
|quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:05 schreef X-fi het volgende:
Groep A is begonnen.
REAL MADRID 7of8 - 3 AJAX
quote:Wedstrijden uit deze rondes voor het weekend afwerken aub. Wanneer dit te lang gaat duren ben ik ban dat er mensen afvallen en dat zou zonde zijn Alles het liefst zo snel mogelijk, maar wel eerst de eerste 3 speelrondes.. Verder dan ronde 3 nog even niet spelen omdat het anders allemaal door elkaar gaat lopen. Als blijkt dat we nog op bijvoorbeeld 2 mensen moeten wachten kunnen we altijd beslissen verder te gaan en voor de twee iets anders bedenken.
Hij kon anders niet. Dus vandaarquote:
Ik vind het best maar ga hem nog niet verwerken. Die eerste heb ik erin staan hier in excel, de tweede doe ik pas de volgende keer als we ronde 4 tm 6 spelenquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:42 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hij kon anders niet. Dus vandaar
Dus voor de duidelijkheid TS
Real Madrid 7-3 Ajax
Ajax 3-2 Real Madrid
quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:15 schreef Ricky_ het volgende:
@mcyodogg, Rekkie en warchaser; Ik heb jullie toegevoegd op MSN.
Dan kan ik nu gaan trainen, net nog een oefenpotje verloren tegen Messenga met 6-2.
Is goed, want ik ga hem niet nogmaals doenquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:48 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
Ik vind het best maar ga hem nog niet verwerken. Die eerste heb ik erin staan hier in excel, de tweede doe ik pas de volgende keer als we ronde 4 tm 6 spelenMaargoed, score blijft hier staan, komt dan wel goed
Nogmaals verzoek ik toch wel om eerst ff deze ronde wedstrijden te spelen, anders wordt het zo'n gedoe
![]()
X-Fi, wat is trouwens je email adres, dan kan ik je toevoegen![]()
edit: de poule stand zal ik na wat meer uitslagen ook ff vernieuwen, maar dan eerst ff wat meer uitslagen, anders blijf ik bezig![]()
Dank, waren leuke pottenquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:50 schreef SalmanPack het volgende:
Beide gefeliciteerd dan maar7-3
![]()
Ik (Inter) heb zojuist 2 maal verloren van PrinceSL (Arsenal) met 3-2 en 4-3Gelukkig was 't maar een oefenwedstrijd. Trouwens, ik neem mijn woorden van enkele uren geleden terug, ik zet mijn geld bij nader inzien toch niet in op warchaser maar op Prince hehe
warchaser was good, Prince is better
![]()
ik klop af en ga heel snel slapenquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:50 schreef SalmanPack het volgende:
Beide gefeliciteerd dan maar7-3
![]()
Ik (Inter) heb zojuist 2 maal verloren van PrinceSL (Arsenal) met 3-2 en 4-3Gelukkig was 't maar een oefenwedstrijd. Trouwens, ik neem mijn woorden van enkele uren geleden terug, ik zet mijn geld bij nader inzien toch niet in op warchaser maar op Prince hehe
warchaser was good, Prince is better
![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:32 schreef Rekkie het volgende:
Inter Milaan - AC Milan 8-1....
Te snel rood is dodelijk blijkt wel weer
Stel de wedstrijd wordt verbroken (verbinding valt wel of wat dan ook).quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 07:50 schreef BOYS1985 het volgende:
(Hoe zit het met die rode kaarten ik snap het eigk niet)
Volgens mij moet ik tegen jou spelen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat boeit het wie uit of thuis speelt???
En waarom moet alles per ronde zo worden afgewerkt? Waarom laat je de mensen uit een bepaalde poule niet gewoon zelf plannen wanneer ze welke wedstrijd spelen en gewoon de uitslag doorgeven. Is ook wat makkelijker voor de mensen die minder tijd hebben.
Mijn MSN is onliberty@hotmail.comquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 07:50 schreef BOYS1985 het volgende:
Ok... Fenerbache..Liverpool & Juve wat zijn jullie msn/emailadressen?
Meldt mij maar aan, dat is het makkelijkste.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Mijn msnadres zet ik hier liever niet neer. Of ik meld jullie gewoon aan.
Mijn mail staat in mijn profielquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 07:50 schreef BOYS1985 het volgende:
Ok... Fenerbache..Liverpool & Juve wat zijn jullie msn/emailadressen?
Toegevoegd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Oke. Ik heb toch maar even een nieuwe MSN adres aangemaakt.
Ik ben te bereiken op LostLonelyLethal@hotmail.com
Sorryquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:44 schreef warchaser44 het volgende:
nog iemand die wil spele.. en salman.. je geld niet meer op mij ?i have no mercy against uuuuu
Is dit een officiele wedstrijd of een oefenwedstrijd?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:13 schreef Messenga het volgende:
Messenga ( Lyon) 8 - Asskicker14 ( Valencia) 2.
Hey, toppie man, mooi schema!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:34 schreef SalmanPack het volgende:
Zoals jullie kunnen zien heb ik het wedstrijdschema etc. uitgebreid. Het is nu wat overzichtelijker (en mooier natuurlijk).. Ik zal alles vanaf nu bijhouden als PrinceSL het goed vindt
Aangezien ik vaker online ben kan ik het sneller updaten. Van mij mogen jullie de wedstrijden spelen wanneer het jullie uitkomt. Dus als je 3/4 wedstrijden op een dag wilt afwerken dan doe je dat maar.. hoe sneller, hoe beter
Als een mod zo lief wil zijn om bovenstaande foto in de OP te zetten dan zou ik diegene erg dankbaar zijn. Alvast bedankt!
Good luck, vanavond en donderdag!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:18 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
Hey, toppie man, mooi schema!Dit is denk ik ook wat handiger dan op mijn manier, komt me ook goed uit, want heb donderdag tentamen dus moet ook nog leren ook
Fifa en leren, argh, maargoed, nog ff doorzetten
![]()
Vanaaf om 21:00 is bij ons de aftrap, be prepared!![]()
edit: om nog even terug te komen op iemand die het over die uitdoelpunten had, wat het uit maakt. Dit is van belang omdat indien je gelijk staat op het eind het onderling resultaat telt. (toch ook zo in het echt?) Daarom zeg ik het ff, niet dat het straks onbekend is![]()
Ik bevestig hierbij de uitslag.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:13 schreef Messenga het volgende:
Messenga ( Lyon) 8 - Asskicker14 ( Valencia) 2.
Waarom wordt er in wedstrijden die ik speel nou nooit zoveel gescoord, jezus man, 7-6quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:32 schreef Ricky_ het volgende:
Barcelona - Manchester United is gespeeld. 7-6.
Dat deed ik nietquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Messenga was wel zo sportief om de verbinding te verbreken toen ik in de laatste minuut 4 - 4 maakte in een vriendschappelijke pot.![]()
Het heeft weinig zin om hier over door te gaan, maar je zult zelf wel begrijpen dat het niet het toonbeeld van sportiviteit was.quote:
ik moet nu trainen...maar heb morgen vrij dus dan kunnen we spelen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik nodig Max_Westerman en Eppie_NL uit om tegen mij te spelen.
Goed, speel dan ook gelijk de officiele wedstrijden en niet alleen oefenwedstrijdenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:32 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
ik moet nu trainen...maar heb morgen vrij dus dan kunnen we spelen.
dus geldt ook voor andere tegenstanders van mij.
Asskicker14, Max_Westerman en Messenga ...ik kan pas morgen spelen. Tot dan![]()
Nee in de groepsfase is er in het echt geen verschil tussen uit en thuis doelpunten. Bovendien slaat het hier ook nergens op omdat thuisspelen je heir geen extra voordeel geeft. Als het dus 2-2 en 1-1 wordt heb je dus verloren/gewonnen omdat je toevallig net aan de goede kant van het scorebord staat. Dan zou imo nergens op slaan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:18 schreef PrinceSL het volgende:
om nog even terug te komen op iemand die het over die uitdoelpunten had, wat het uit maakt. Dit is van belang omdat indien je gelijk staat op het eind het onderling resultaat telt. (toch ook zo in het echt?) Daarom zeg ik het ff, niet dat het straks onbekend is![]()
En als die twee ploegen nu moeten beslissen wie er doorgaat, hoe wil je het dan doen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee in de groepsfase is er in het echt geen verschil tussen uit en thuis doelpunten. Bovendien slaat het hier ook nergens op omdat thuisspelen je heir geen extra voordeel geeft. Als het dus 2-2 en 1-1 wordt heb je dus verloren/gewonnen omdat je toevallig net aan de goede kant van het scorebord staat. Dan zou imo nergens op slaan.
Ga naar http://www.portforward.com/quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:50 schreef Max-Westerman het volgende:
Probleempje
Ik kan niet hosten en Asskicker ook niet
Of iemand moet mij vertellen wat ik in de Livebox van Wanadoo moet instellen om te kunnen hosten
Correctquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:41 schreef Messenga het volgende:
Messenga ( Lyon ) 6 - Max-Westerman - AS Roma 4
Ik heb je al toegevoegd...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:54 schreef BOYS1985 het volgende:
Ik vind het maar niet op schieten
LIVERPOOL EN FENERBACHE VOEG ME TOE GVD!
Bedankt voor het corrigeren, heb het veranderd!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:18 schreef Messenga het volgende:
AS Roma heeft al 2 wedstrijden gespeeld..
Kloptquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:35 schreef PrinceSL het volgende:
Real Madrid - Arsenal 5-0
Arsenal - Real Madrid 2-1
geen commentaar
Ik voel de druk alquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:46 schreef SalmanPack het volgende:
Beide gefeliciteerdLijpo heeft al zijn wedstrijden binnen 2 dagen gespeeld. Ik zou zeggen: groep D, neem eens een voorbeeld aan hem. Waar zijn jullie mee bezig?
En Prince, je weet wat je te doen staat.. 2 maal winnen van je directe concurrent Ajax. En Lijpo kan alleen nog maar bidden en duimen dat ie het haalt. Suc6 allemaal!
![]()
grappigquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:58 schreef Ricky_ het volgende:
Morgen maar de return tegen Barcelona spelen, en dit keer zonder 13 doelpunten.
Wél 13 doelpunten dus.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:58 schreef Ricky_ het volgende:
Morgen maar de return tegen Barcelona spelen, en dit keer zonder 13 doelpunten.
Idem dito hier.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:06 schreef Plato1980 het volgende:
Ik slaag er maar niet in om met FIFA07 online te spelen.![]()
Hier het lijstje;quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:19 schreef X-fi het volgende:
Wie is Inter/Arsenal?
quote:PrinceSL - Arsenal
X-fi: - Ajax
Messenga - Lyon
Lijpo - Real Madrid
Asskicker14 - Valencia
SalmanPack - Internazionale
Eppie_NL - Chelsea
warchaser - Barcelona
Ricky_ - Manchester United
mcyodogg - Bayern Munchen
Max-Westerman - AS Roma
Plato1980 - Liverpool
Devrim_ - Fenerbahçe
Rekkie - AC Milan
TerroRobbie - Juventus
Boys1985 - PSG
Te hosten bedoelde ik. Online kun je altijd als je een internetverbinding hebt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:49 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Je hebt toch al tegen Niek (Lyon) gespeeld?
Yup 3-0 voor Barca.... maar met een kleine van 14 maanden op schoot, vind ik dat ik het nog aardig heb gedaanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:06 schreef warchaser44 het volgende:
excuusjes komen ze allemaal mee
drnet tegen rekkie ( ac milan )
Barcelona - AC milan
3-0
weer gewonnen dusik ga voor de complete overwinning
Geen probleem. Ik ben toch al doorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:57 schreef X-fi het volgende:
Het wordt pas na 23:00
Leer eerst nederlands...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:00 schreef Devrim_ het volgende:
Die kankker van PSG vind het leuk om mensen te beledegen
Hij hoeft van mij niet meer te spelen
Als je het niet kan doen met 1MBIT UP dan zal je het heel moeilijk krijgen in Nederlandquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:00 schreef BOYS1985 het volgende:
Nou..
Dit word geen succes we hebben mensen die 1kb/s verbinding hebben in onze poules.
Ik kan nog niet eens ME TEAM KIEZEN ...
Dan is het toch wel triest gesteld met de host's internet.
![]()
Ik zei dat je mij zit te beledegen..niet dat je scheld met ziektes...Leer zelf Nederlandsquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:02 schreef BOYS1985 het volgende:
[..]
Leer eerst Nederlands...
Ik scheld niet met ziektes.
1Mbit per seconde..anyway jij hoeft niet meer te komenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:06 schreef BOYS1985 het volgende:
Ik besteed liever geen aandacht aan mensen die ten eerste plaats geen enkele waarde hechten aan goed nederlands spreken.
En daarbij heb je geen enkel denkvermogen.
Kerel als ik niet eens in het menu mijn eigen team kan kiezen.
Dat het beeld zo verspringt dat van links/rechts gaan in het menu problemen opleverd dan hebben ze jou opgelicht met je 1MB Upload want die 1MB upload heb je dan per uur ofzo![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:15 schreef Rekkie het volgende:
Anders kappen jullie allebei en doe je dit lekker verder op MSN ofzo![]()
Yup is goed..... vanavond eerst nog even tegen warchaser mijn 2e doen.... maar ben vanaaf wel beschikbaarquote:
KAPPEN NU!!!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:16 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
1Mbit per seconde..anyway jij hoeft niet meer te komen
-edit-
en die "kaknker" was knakker en geen kanker
Iedere n00b begrijpt dat
Waarom kan je niet hosten dan? Heb je een router?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:35 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe moeten ik en asskicker nou tegenelkaar spelen, als webeide niet kunnen hosten?
heb tegen asskicker gespeeld en hij was host.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:35 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe moeten ik en asskicker nou tegenelkaar spelen, als webeide niet kunnen hosten?
Nee gewoon moden Livebox van Wanadooquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:38 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Waarom kan je niet hosten dan? Heb je een router?
Vreemd, heb je je instellingen wel opgeslagen nadat je het had veranderd? Misschien kan Asskicker je verder helpen, hij heeft het probleem opgelost zo te zien.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:47 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nee gewoon moden Livebox van Wanadoo
Heb gister het zo gedaan zoals het op http://www.portforward.com/ alleen dan met de uitleg van FIFA06 maar het werkt niet
en net van As Roma gewonnen met 6-3quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:58 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Vreemd, heb je je instellingen wel opgeslagen nadat je het had veranderd? Misschien kan Asskicker je verder helpen, hij heeft het probleem opgelost zo te zien.
@Eppie, gefeliciteerd, je staat nu tweede. AS Roma is een plekje gezakt. (zie update tussenstand)
Nee hoor, gewoon de resterende wedstrijden winnen dan heb je in totaal 12 pnt en ben je zeker van kwalificatie voor de volgende rondequote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben al zo goed als uitgeschakeld, schrijf mij maar uit.
spelen voor fok championship???quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben al zo goed als uitgeschakeld, schrijf mij maar uit.
Nee, vandaag even niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:48 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
spelen voor fok championship???
chelsea - valencia![]()
12 op 12, je gaat goed.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:51 schreef warchaser44 het volgende:
barcelona - ac milaan 2de wedstrijd
6-1
Ik ben erquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:58 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik ben toch al door
Verloren....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:50 schreef warchaser44 het volgende:
ennn me winning streak is over
barca- bayern
2-5
nu even de rematch spelen
Voeg mij ff toe.... wij moeten ook nogquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:12 schreef mcyodogg het volgende:
Barcelona - Bayern 2-5
En halverwege Bayern - Barcelona staat het 1-0, alleen toen viel ie uit, dus de tweede helft maken we nog af.
donequote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Voeg mij ff toe.... wij moeten ook nog
Add me!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand zin in een oefenpotje?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:12 schreef mcyodogg het volgende:
Barcelona - Bayern 2-5
En halverwege Bayern - Barcelona staat het 1-0, alleen toen viel ie uit, dus de tweede helft maken we nog af.
slikquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:56 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
SalmanPack - Dirk-Kuijt - 6 - 1
Ben nog bezigquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:58 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
![]()
Ben je er klaar voor X-fi, of wil je nog oefenen?
Waarschijnlijk mag je al eerder meedoen dan je denkt als we de users van Groep D vervangenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:43 schreef Filay het volgende:
Groep D![]()
Mocht er weer een toernooi komen dan ben ik er bij... als dat mag, alsjeblieft?![]()
Yep, jammer van de lag.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:07 schreef X-fi het volgende:
Kanker lag, stond 2 keer met 1 doelpunt verschil voor. 0-1 en 1-2. Begint het opeens te stotteren als de tering.
Ik heb nu al tijd.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:44 schreef PrinceSL het volgende:
Whoei, ik hoef alleen nog maar te winnen en gelijk te spelen en dan zou ik alsnog door zijnDat zou wel wat zijn
X-Fi, misschien vanaaf tijd voor de beslissende duels?
(lol @ barca trouwens, 5 duels, 30 doelpunten voor)
Ik ga gewoon voor de vier puntenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:19 schreef Lijpo het volgende:
Beter spelen Ajax en arsenal 2 keer gelijk of winnen ze beide 1 keer
Volgens mij competitie vervalsingquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:23 schreef Rekkie het volgende:
Hmmm ik denk dat een 2e plek moeilijk gaat worden aangezien Bayern van Barca weet te winnen
Gewoon de moed niet opgeven dude. Ik moet ook nog drie punten pakken, liefst vier/zes, om deel uit maken van de 1/8 finales.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
In dat geval ga ik gewoon voor plek 2
Het is al begonnenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:36 schreef Ipho het volgende:
Verkeerde topic maar goed. Misschien doe ik hier aan mee. :k
Het volgende toernooi mag je meedoenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:36 schreef Ipho het volgende:
Verkeerde topic maar goed. Misschien doe ik hier aan mee. :k
Ja had ik door naar het lezen van de OP.quote:
Hij heeft zeker alleen de tussenstand van groep D gezien..quote:
Ik zou ook gewoon een deadline stellen!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:49 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Hij heeft zeker alleen de tussenstand van groep D gezien..
Ja dan zou ik ook denken dat het toernooi nog niet is begonnengroep D
![]()
We hebben trouwens al 4 vervangers gevonden: Ipho, Dirk-Kuijt, Babadingea en Filay.![]()
Ik zou van de users van groep D willen weten of ze nog wel mee willen doen? En zo ja, wanneer gaan jullie je wedstrijden spelen? Als ik niets meer van jullie verneem dan weet ik genoeg.
EDIT: Ja goed idee. @users groep D: graag een reactie Je moet minimaal een wedstrijd hebben gespeeld voor vrijdag 6 oktober 2006, 20.00 uur zo niet dan wordt er per uur overschrijding van de deadline 1 van jullie vervangen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon een deadline stellen!
Anders loopt het zoveel vertraging op
Reactie? Minimaal 1 wedstrijd gespeeld!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:53 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Ja goed idee, graag een reactie voor vrijdag 6 oktober 2006, 22.00 uur.![]()
Hell Yeah!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Reactie? Minimaal 1 wedstrijd gespeeld!
Hard aanpakken zulke lui.....
En dan voor de volgende wedstrijd weer deadlines stellen....
Ja daar zat ik ook aan te denkenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:10 schreef X-fi het volgende:
Gewoon schorsen met een flinke straf. Ban?![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:13 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook aan te denkenMisschien dat een moderator een ban kan regelen per minuut overschrijding deadline 3 jaar ban?
Tot over 145 jaar users van groep D
![]()
Maar ik nietquote:
hij is goed, maar ik heb al van 'm gewonne met 5-2 maar dat was oefen.. en als ik me laatste partijtje win heeft hij maar 3 punten en dan moet ie tegen jullie,, gewoon geloven in jezelf.. moet ik ook doen want ik moet nog 1helft met 1-0 achter tegen hemquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:23 schreef Rekkie het volgende:
Hmmm ik denk dat een 2e plek moeilijk gaat worden aangezien Bayern van Barca weet te winnen
1) Het toernooi is al 4 dagen oud..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Maak je niet zo druk zeg. Blijkbaar zitten wij iit sommigen hier niet 24/7 achter de pc. Die wedstrijden worden echt wel gespeeld hoor. Het toernooi is net 2 dagen bezig. Moet het in 4 dagen afgelopen zijn ofzo?
Een reactie is dan teveel gevraagd?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Maak je niet zo druk zeg. Blijkbaar zitten wij iit sommigen hier niet 24/7 achter de pc. Die wedstrijden worden echt wel gespeeld hoor. Het toernooi is net 2 dagen bezig. Moet het in 4 dagen afgelopen zijn ofzo?
Doe eens niet zo triest zeg, denk je dat je nu heel wat bent ofzo. Nu je de organisatie van iemand hebt ingepikt..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:51 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
1) Het toernooi is al 4 dagen oud..
2) Jullie kunnen op z'n minst 1 wedstrijd spelen, zeker als we jullie tempo met de andere groepen vergelijken dan is het zeer triest gesteld met groep D.. 0 wedstrijden![]()
3) En als je weet dat je bijna nooit online bent meld je dan niet aan, er zijn genoeg anderen die in jou plaats mee willen doen maar nu niet meer mee kunnen doen omdat jij zo'n egoist bent en een plek bezet terwijl je geen wedstrijden speelt
4) We (groep A, B en C) hebben bijna al onze wedstrijden gespeeld.. hoe lang moeten we wel niet op jullie wachten? Als jullie zo doorgaan dan zijn we bij de release van FIFA 2008 nog steeds bezig![]()
Ga gewoon spelen, dan hoeven wij niet te wachten.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Doe eens niet zo triest zeg, denk je dat je nu heel wat bent ofzo. Nu je de organisatie van iemand hebt ingepikt..
* Ricky_ is trots op zijn San Marino-status.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:43 schreef warchaser44 het volgende:
't gaat dus tussen rekkie en mycyodogg... want van ricky won ik met 12-1![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:38 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
* Ricky_ is trots op zijn San Marino-status.
Competitie is al begonnen. Maar hou het even in de gaten.... in poule D is nog geen wedstrijd gespeeld, misschien haken ze daar af en kunnen er weer een aantal meedoenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:44 schreef Otto215 het volgende:
Kan ik nog mee doen of ben ik te laat, had het spel niet eerder![]()
Daarom moeten ook de mensen die niet komen opdagen...... KEIHARD aangepakt worden!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:54 schreef Devrim_ het volgende:
Ik wil wel spelen maar niemand komt opdagen...kan ik toch niks aan doen?
Wat is je msn dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:54 schreef Devrim_ het volgende:
Ik wil wel spelen maar niemand komt opdagen...kan ik toch niks aan doen?
Wie is hier nou triest bezig? 'Organisatie ingepikt' wtf.. stank voor dank.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Doe eens niet zo triest zeg, denk je dat je nu heel wat bent ofzo. Nu je de organisatie van iemand hebt ingepikt..
Dat lag aan zn tegenstanders.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:20 schreef BOYS1985 het volgende:
devrim...
zeker, devrim is er altijd zowat dus het niet op hem steken ejquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:20 schreef BOYS1985 het volgende:
devrim...
Ik was eten en jij was ff rebootenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja het ligt altijd aan anderen, natuurlijk.
Zou net eigenlijk tegen hem gaan spelen, maar opeens geeft hij niet thuis. Toen maar tegen PSG gespeeld.
Komt er eigenlijk ook nog iets voor de nr 3. en nr 4. van de poule? (ervan uitgaande dat de eerste 2 doorgaan?)
Ja moet even kijken, FiFA pc is nu bezet. Maar over een uurtje ofzo? moet wel lukken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:43 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik was eten en jij was ff rebooten
Maar we kunnen zometeen wel denk ik
Iemand uitmaken voor triest ook.... kappen met dat gezeik en gaan spelen!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Schelden en dreigen is natuurlijk wel een heel volwassen manier om conflicten op te lossen.
Let jij a.u.b. gewoon op jezelf.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Iemand uitmaken voor triest ook.... kappen met dat gezeik en gaan spelen!
Toch doe ik het..... als je het op een openbaar forum doet....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Actie= reactie. En wil je je er a.u.b niet mee bemoeien?
Doe ik.... ik heb tot nog toe niemand ergens voor uit gemaaktquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Let jij a.u.b. gewoon op jezelf.
MSN staat in mijn profielquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Je hebt geen enkele reden om je ermee te bemoeien. Je zit zelf niet in de organisatie en je hebt maar 1 wedstrijd meer gespeeld dan ik. Dus laat maar gewoon op jezelf.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja moet even kijken, FiFA pc is nu bezet. Maar over een uurtje ofzo? moet wel lukken.
mark_milder@hotmail.comquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:42 schreef Filay het volgende:
Ik stel mij beschikbaar voor een vriendschappelijke wedstrijd. Was goed met FIFA 2006 maar het verschil met 2007 is wel degelijk te merken
Iemand? MSN staat in mijn profiel, toch?
Ik bedoelde niet de uitslag, maar het spel!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan had je 1 puntje meer dan nu.
Online bedoel je ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Kom maar naar de Nederlandse room.
Waarom? Kap je ermee?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:37 schreef Devrim_ het volgende:
Fener - Juve 0 - 4 (spel viel uit na 77 minuut)
Return komt niet
Iemand kan mij evt vervangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |