Voeg mij ff toe.... wij moeten ook nogquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:12 schreef mcyodogg het volgende:
Barcelona - Bayern 2-5
En halverwege Bayern - Barcelona staat het 1-0, alleen toen viel ie uit, dus de tweede helft maken we nog af.
donequote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Voeg mij ff toe.... wij moeten ook nog
Add me!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand zin in een oefenpotje?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:12 schreef mcyodogg het volgende:
Barcelona - Bayern 2-5
En halverwege Bayern - Barcelona staat het 1-0, alleen toen viel ie uit, dus de tweede helft maken we nog af.
slikquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:56 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
SalmanPack - Dirk-Kuijt - 6 - 1
Ben nog bezigquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:58 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
![]()
Ben je er klaar voor X-fi, of wil je nog oefenen?
Waarschijnlijk mag je al eerder meedoen dan je denkt als we de users van Groep D vervangenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:43 schreef Filay het volgende:
Groep D![]()
Mocht er weer een toernooi komen dan ben ik er bij... als dat mag, alsjeblieft?![]()
Yep, jammer van de lag.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:07 schreef X-fi het volgende:
Kanker lag, stond 2 keer met 1 doelpunt verschil voor. 0-1 en 1-2. Begint het opeens te stotteren als de tering.
Ik heb nu al tijd.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:44 schreef PrinceSL het volgende:
Whoei, ik hoef alleen nog maar te winnen en gelijk te spelen en dan zou ik alsnog door zijnDat zou wel wat zijn
X-Fi, misschien vanaaf tijd voor de beslissende duels?
(lol @ barca trouwens, 5 duels, 30 doelpunten voor)
Ik ga gewoon voor de vier puntenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:19 schreef Lijpo het volgende:
Beter spelen Ajax en arsenal 2 keer gelijk of winnen ze beide 1 keer
Volgens mij competitie vervalsingquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:23 schreef Rekkie het volgende:
Hmmm ik denk dat een 2e plek moeilijk gaat worden aangezien Bayern van Barca weet te winnen
Gewoon de moed niet opgeven dude. Ik moet ook nog drie punten pakken, liefst vier/zes, om deel uit maken van de 1/8 finales.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
In dat geval ga ik gewoon voor plek 2
Het is al begonnenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:36 schreef Ipho het volgende:
Verkeerde topic maar goed. Misschien doe ik hier aan mee. :k
Het volgende toernooi mag je meedoenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:36 schreef Ipho het volgende:
Verkeerde topic maar goed. Misschien doe ik hier aan mee. :k
Ja had ik door naar het lezen van de OP.quote:
Hij heeft zeker alleen de tussenstand van groep D gezien..quote:
Ik zou ook gewoon een deadline stellen!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:49 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Hij heeft zeker alleen de tussenstand van groep D gezien..
Ja dan zou ik ook denken dat het toernooi nog niet is begonnengroep D
![]()
We hebben trouwens al 4 vervangers gevonden: Ipho, Dirk-Kuijt, Babadingea en Filay.![]()
Ik zou van de users van groep D willen weten of ze nog wel mee willen doen? En zo ja, wanneer gaan jullie je wedstrijden spelen? Als ik niets meer van jullie verneem dan weet ik genoeg.
EDIT: Ja goed idee. @users groep D: graag een reactie Je moet minimaal een wedstrijd hebben gespeeld voor vrijdag 6 oktober 2006, 20.00 uur zo niet dan wordt er per uur overschrijding van de deadline 1 van jullie vervangen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon een deadline stellen!
Anders loopt het zoveel vertraging op
Reactie? Minimaal 1 wedstrijd gespeeld!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:53 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Ja goed idee, graag een reactie voor vrijdag 6 oktober 2006, 22.00 uur.![]()
Hell Yeah!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Reactie? Minimaal 1 wedstrijd gespeeld!
Hard aanpakken zulke lui.....
En dan voor de volgende wedstrijd weer deadlines stellen....
Ja daar zat ik ook aan te denkenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:10 schreef X-fi het volgende:
Gewoon schorsen met een flinke straf. Ban?![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:13 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook aan te denkenMisschien dat een moderator een ban kan regelen per minuut overschrijding deadline 3 jaar ban?
Tot over 145 jaar users van groep D
![]()
Maar ik nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |