Sorryquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:44 schreef warchaser44 het volgende:
nog iemand die wil spele.. en salman.. je geld niet meer op mij ?i have no mercy against uuuuu
Is dit een officiele wedstrijd of een oefenwedstrijd?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:13 schreef Messenga het volgende:
Messenga ( Lyon) 8 - Asskicker14 ( Valencia) 2.
Hey, toppie man, mooi schema!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:34 schreef SalmanPack het volgende:
Zoals jullie kunnen zien heb ik het wedstrijdschema etc. uitgebreid. Het is nu wat overzichtelijker (en mooier natuurlijk).. Ik zal alles vanaf nu bijhouden als PrinceSL het goed vindt
Aangezien ik vaker online ben kan ik het sneller updaten. Van mij mogen jullie de wedstrijden spelen wanneer het jullie uitkomt. Dus als je 3/4 wedstrijden op een dag wilt afwerken dan doe je dat maar.. hoe sneller, hoe beter
Als een mod zo lief wil zijn om bovenstaande foto in de OP te zetten dan zou ik diegene erg dankbaar zijn. Alvast bedankt!
Good luck, vanavond en donderdag!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:18 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
Hey, toppie man, mooi schema!Dit is denk ik ook wat handiger dan op mijn manier, komt me ook goed uit, want heb donderdag tentamen dus moet ook nog leren ook
Fifa en leren, argh, maargoed, nog ff doorzetten
![]()
Vanaaf om 21:00 is bij ons de aftrap, be prepared!![]()
edit: om nog even terug te komen op iemand die het over die uitdoelpunten had, wat het uit maakt. Dit is van belang omdat indien je gelijk staat op het eind het onderling resultaat telt. (toch ook zo in het echt?) Daarom zeg ik het ff, niet dat het straks onbekend is![]()
Ik bevestig hierbij de uitslag.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:13 schreef Messenga het volgende:
Messenga ( Lyon) 8 - Asskicker14 ( Valencia) 2.
Waarom wordt er in wedstrijden die ik speel nou nooit zoveel gescoord, jezus man, 7-6quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:32 schreef Ricky_ het volgende:
Barcelona - Manchester United is gespeeld. 7-6.
Dat deed ik nietquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Messenga was wel zo sportief om de verbinding te verbreken toen ik in de laatste minuut 4 - 4 maakte in een vriendschappelijke pot.![]()
Het heeft weinig zin om hier over door te gaan, maar je zult zelf wel begrijpen dat het niet het toonbeeld van sportiviteit was.quote:
ik moet nu trainen...maar heb morgen vrij dus dan kunnen we spelen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik nodig Max_Westerman en Eppie_NL uit om tegen mij te spelen.
Goed, speel dan ook gelijk de officiele wedstrijden en niet alleen oefenwedstrijdenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:32 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
ik moet nu trainen...maar heb morgen vrij dus dan kunnen we spelen.
dus geldt ook voor andere tegenstanders van mij.
Asskicker14, Max_Westerman en Messenga ...ik kan pas morgen spelen. Tot dan![]()
Nee in de groepsfase is er in het echt geen verschil tussen uit en thuis doelpunten. Bovendien slaat het hier ook nergens op omdat thuisspelen je heir geen extra voordeel geeft. Als het dus 2-2 en 1-1 wordt heb je dus verloren/gewonnen omdat je toevallig net aan de goede kant van het scorebord staat. Dan zou imo nergens op slaan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:18 schreef PrinceSL het volgende:
om nog even terug te komen op iemand die het over die uitdoelpunten had, wat het uit maakt. Dit is van belang omdat indien je gelijk staat op het eind het onderling resultaat telt. (toch ook zo in het echt?) Daarom zeg ik het ff, niet dat het straks onbekend is![]()
En als die twee ploegen nu moeten beslissen wie er doorgaat, hoe wil je het dan doen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee in de groepsfase is er in het echt geen verschil tussen uit en thuis doelpunten. Bovendien slaat het hier ook nergens op omdat thuisspelen je heir geen extra voordeel geeft. Als het dus 2-2 en 1-1 wordt heb je dus verloren/gewonnen omdat je toevallig net aan de goede kant van het scorebord staat. Dan zou imo nergens op slaan.
Ga naar http://www.portforward.com/quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:50 schreef Max-Westerman het volgende:
Probleempje
Ik kan niet hosten en Asskicker ook niet
Of iemand moet mij vertellen wat ik in de Livebox van Wanadoo moet instellen om te kunnen hosten
Correctquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:41 schreef Messenga het volgende:
Messenga ( Lyon ) 6 - Max-Westerman - AS Roma 4
Ik heb je al toegevoegd...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:54 schreef BOYS1985 het volgende:
Ik vind het maar niet op schieten
LIVERPOOL EN FENERBACHE VOEG ME TOE GVD!
Bedankt voor het corrigeren, heb het veranderd!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:18 schreef Messenga het volgende:
AS Roma heeft al 2 wedstrijden gespeeld..
Kloptquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:35 schreef PrinceSL het volgende:
Real Madrid - Arsenal 5-0
Arsenal - Real Madrid 2-1
geen commentaar
Ik voel de druk alquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:46 schreef SalmanPack het volgende:
Beide gefeliciteerdLijpo heeft al zijn wedstrijden binnen 2 dagen gespeeld. Ik zou zeggen: groep D, neem eens een voorbeeld aan hem. Waar zijn jullie mee bezig?
En Prince, je weet wat je te doen staat.. 2 maal winnen van je directe concurrent Ajax. En Lijpo kan alleen nog maar bidden en duimen dat ie het haalt. Suc6 allemaal!
![]()
grappigquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:58 schreef Ricky_ het volgende:
Morgen maar de return tegen Barcelona spelen, en dit keer zonder 13 doelpunten.
Wél 13 doelpunten dus.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:58 schreef Ricky_ het volgende:
Morgen maar de return tegen Barcelona spelen, en dit keer zonder 13 doelpunten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |