Te hosten bedoelde ik. Online kun je altijd als je een internetverbinding hebt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:49 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Je hebt toch al tegen Niek (Lyon) gespeeld?
Yup 3-0 voor Barca.... maar met een kleine van 14 maanden op schoot, vind ik dat ik het nog aardig heb gedaanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:06 schreef warchaser44 het volgende:
excuusjes komen ze allemaal mee
drnet tegen rekkie ( ac milan )
Barcelona - AC milan
3-0
weer gewonnen dusik ga voor de complete overwinning
Geen probleem. Ik ben toch al doorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:57 schreef X-fi het volgende:
Het wordt pas na 23:00
Leer eerst nederlands...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:00 schreef Devrim_ het volgende:
Die kankker van PSG vind het leuk om mensen te beledegen
Hij hoeft van mij niet meer te spelen
Als je het niet kan doen met 1MBIT UP dan zal je het heel moeilijk krijgen in Nederlandquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:00 schreef BOYS1985 het volgende:
Nou..
Dit word geen succes we hebben mensen die 1kb/s verbinding hebben in onze poules.
Ik kan nog niet eens ME TEAM KIEZEN ...
Dan is het toch wel triest gesteld met de host's internet.
![]()
Ik zei dat je mij zit te beledegen..niet dat je scheld met ziektes...Leer zelf Nederlandsquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:02 schreef BOYS1985 het volgende:
[..]
Leer eerst Nederlands...
Ik scheld niet met ziektes.
1Mbit per seconde..anyway jij hoeft niet meer te komenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:06 schreef BOYS1985 het volgende:
Ik besteed liever geen aandacht aan mensen die ten eerste plaats geen enkele waarde hechten aan goed nederlands spreken.
En daarbij heb je geen enkel denkvermogen.
Kerel als ik niet eens in het menu mijn eigen team kan kiezen.
Dat het beeld zo verspringt dat van links/rechts gaan in het menu problemen opleverd dan hebben ze jou opgelicht met je 1MB Upload want die 1MB upload heb je dan per uur ofzo![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:15 schreef Rekkie het volgende:
Anders kappen jullie allebei en doe je dit lekker verder op MSN ofzo![]()
Yup is goed..... vanavond eerst nog even tegen warchaser mijn 2e doen.... maar ben vanaaf wel beschikbaarquote:
KAPPEN NU!!!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:16 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
1Mbit per seconde..anyway jij hoeft niet meer te komen
-edit-
en die "kaknker" was knakker en geen kanker
Iedere n00b begrijpt dat
Waarom kan je niet hosten dan? Heb je een router?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:35 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe moeten ik en asskicker nou tegenelkaar spelen, als webeide niet kunnen hosten?
heb tegen asskicker gespeeld en hij was host.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:35 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe moeten ik en asskicker nou tegenelkaar spelen, als webeide niet kunnen hosten?
Nee gewoon moden Livebox van Wanadooquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:38 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Waarom kan je niet hosten dan? Heb je een router?
Vreemd, heb je je instellingen wel opgeslagen nadat je het had veranderd? Misschien kan Asskicker je verder helpen, hij heeft het probleem opgelost zo te zien.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:47 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nee gewoon moden Livebox van Wanadoo
Heb gister het zo gedaan zoals het op http://www.portforward.com/ alleen dan met de uitleg van FIFA06 maar het werkt niet
en net van As Roma gewonnen met 6-3quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:58 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Vreemd, heb je je instellingen wel opgeslagen nadat je het had veranderd? Misschien kan Asskicker je verder helpen, hij heeft het probleem opgelost zo te zien.
@Eppie, gefeliciteerd, je staat nu tweede. AS Roma is een plekje gezakt. (zie update tussenstand)
Nee hoor, gewoon de resterende wedstrijden winnen dan heb je in totaal 12 pnt en ben je zeker van kwalificatie voor de volgende rondequote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben al zo goed als uitgeschakeld, schrijf mij maar uit.
spelen voor fok championship???quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben al zo goed als uitgeschakeld, schrijf mij maar uit.
Nee, vandaag even niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:48 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
spelen voor fok championship???
chelsea - valencia![]()
12 op 12, je gaat goed.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:51 schreef warchaser44 het volgende:
barcelona - ac milaan 2de wedstrijd
6-1
Ik ben erquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:58 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik ben toch al door
Verloren....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:50 schreef warchaser44 het volgende:
ennn me winning streak is over
barca- bayern
2-5
nu even de rematch spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |