FIFA is niet de eerste met handsquote:Op donderdag 28 september 2006 00:38 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik moet zeggen dat Fifa soms ook wel coole dingen heeft. Ik kreeg opeens een vrije trap mee omdat een speler "hands" maakte. Schitterend. Kreeg ook nog een herhaling te zien en de speler hield de bal gewoon met zijn handen tegen alsof hij bang was om de bal tegen zijn geziocht te krijgen. Wel een plus punt vind ik.
Kluivert is er niet nee..quote:Op donderdag 28 september 2006 01:26 schreef SalmanPack het volgende:
Kluivert is dus onvindbaar, volgens mij Materazzi ook.. of ligt dit aan mij?
ik speel toch alleen met engelse,spaanse,italiaanse clubs onlinequote:Op donderdag 28 september 2006 11:01 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Zonder Nederlandse competitie en weinig stadions
Ik vind dat het spel er juist op vooruit gegaan is.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:58 schreef Devano het volgende:
In FIFA 06 was hands er ook al.
Ik zit voor het eerst sinds 8 jaar te twijfelen of ik deze FIFA moet kopen. Ik hoor van mensen dat de engine weinig verbeterd is en dat het spel overall weinig verschilt met 06. Ik vond de verschillen vanaf FIFA 04 al vrij gering. Alleen qua gameplay zijn er hier en daar verbeteringen. Op de gameplay van 06 valt weinig aan te merken, maar kan iemand me een overzicht geven van de grootste positieve en negatieve verschillen tussen 06 en 07?
dat weet ik dus nietquote:Op donderdag 28 september 2006 10:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kluivert is er niet nee..
maar Materazzi zal er toch wel in zitten?
Dat klinkt toch heel veelbelovend. Opkomende backs was al een beetje sprake van in 2006, maar nog niet helemaal zoals het moet. Ben blij om te horen dat dat is verbeterd. Ook dat van de positiewisselingen klinkt goed. Ben nu toch wel nieuwsgierig genoeg geworden om hem straks te gaan kopen.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind dat het spel er juist op vooruit gegaan is.
1. De behandeling van de bal ziet er veel beter uit. Als je blijft stilstaan rolt de bal gewoon nog door.
2. Spelers nemen elkaars positie over waardoor je niet altijd dezelfde veldbezetting hebt. Je kunt niet meer met je ogen dicht een man aanspelen. Er zit natuurlijk wel enige regelmaat in, maar het geeft meer afwisseling.
3. De backs komen op. Dus je staat niet met 4 man te verdedigen (of iig in het 4-3-3 systeem kan zijn dat het bij een ander systeem niet zo is) maar hierdoor krijg je meer afspeel mogelijkheden.
4. Het schieten is veel realistischer. Als je voluit sprint is de kans dat je een bal over of naast schiet veel groter dan wanneer je rustig aan komt lopen. Je kunt dus ook redelijke afzwaaiers maken.
5. Voorzetten van de achterlijn komen niet per definitie voor het doel op het hoofd van de aanvaller terecht. sterker nog de verdediger zit er gewoon regelmatig voor waardoor je niet kunt koppen. Daarnaast kan de voorzet ook gewoon in een achterbal resulteren.
6. Truukjes zijn moeilijker te maken.
Ik vind 2007 een groter verschil maken met 2006 dan 2006 met 2005.
Fifa wordt echt steeds beter en ik vind dat er echt veel interessanter maken.
Af en toe had ik bij 06, dat ik de bal aflegde als linksbuiten op de spits, die kaatst terug, en dat is de linksback die dan uithaalt (en uiteraard scoort).quote:Op donderdag 28 september 2006 12:24 schreef Devano het volgende:
[..]
Dat klinkt toch heel veelbelovend. Opkomende backs was al een beetje sprake van in 2006, maar nog niet helemaal zoals het moet. Ben blij om te horen dat dat is verbeterd. Ook dat van de positiewisselingen klinkt goed. Ben nu toch wel nieuwsgierig genoeg geworden om hem straks te gaan kopen.
grafisch moet je het spelen op de 360quote:Op donderdag 28 september 2006 12:52 schreef Gelderland het volgende:
wat een lelijke graphics zegvinden jullie dat ook niet
Lijkt wel of ik fifa '97 aan 't spelen ben qua graphics. Game-play vind ik wel OK, maar de graphics, NEE
erg jammer..........
idem hierquote:Op donderdag 28 september 2006 13:19 schreef PSyCHOBOy het volgende:
verdomme , ik was vandaag wezen kijken , nergens is hij er nog.
(ps2 versie)
lullig voor jequote:Op donderdag 28 september 2006 13:23 schreef SalmanPack het volgende:
En hoe zit het met de PC-versie? Mijn spel is nog niet eens verzonden![]()
Op de ps2 ziet hij er ook niet fout uit hoor.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
grafisch moet je het spelen op de 360![]()
Ik kan hem wel offline spelen maar niet online if u know what I mean.quote:
Nog niets, geen Xbox (360), PC PS2 versie gezien.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:26 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Ik kan hem wel offline spelen maar niet online if u know what I mean.
Maar heb jij de PC-versie niet in de winkel zien liggen?
Ja ik heb de echte versie een week geleden besteldquote:Op donderdag 28 september 2006 13:28 schreef PSyCHOBOy het volgende:
@salmanPack dan zit er niks anders op dan de echte versie te kopen
En geloof me als je vaak speelt dan haal je het er wel uit. Bij mij is het iig. het spel dat ik het meeste (online) en offline(tegen friends) speel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |