Vandaar ook de.quote:
exchte bedragen?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:14 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Nee, maar de gameplay is ook niet om over naar huis te schrijven.
Wel zijn de echte bedragen leuk, en dat ze je op de hoogste stellen van elftal van de maand en de internationale wedstrijden.
Niet nodigquote:Op woensdag 27 september 2006 09:05 schreef Badabingea het volgende:
Hopelijk komt er idd een facepatch.
als je uitgevonden hebt hoe dat moet wil je het hier dan posten.. en dan wil ik wel es een partijtje tege jou doenquote:Op woensdag 27 september 2006 12:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is het net als bij Fifa 2006 weer nodig om de poorten van de router los te zetten om via direct IP tegen elkaar te spelen?
Dat kon ook al bij PESquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vrije trappen vind ik ook gaaf met dat afleggen
fifa 2006 ook, 2005 ook dacht ikquote:Op woensdag 27 september 2006 15:13 schreef Cubewoods het volgende:
Zelfs bij PES4 al.
Blijven oefenen.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:43 schreef warchaser44 het volgende:
het is nog steeds ontzettend moeilijk om vrije trappen te raken :S
Is in het echt ook niet zo makkelijkquote:Op woensdag 27 september 2006 16:43 schreef warchaser44 het volgende:
het is nog steeds ontzettend moeilijk om vrije trappen te raken :S
n00bquote:Op woensdag 27 september 2006 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jezus tegenstander scoord zelfs 2-0 op easy en mijn ballen vliegen allemala op de paal
het komt officieel morgen uit dus ik weet niet of ie vandaag al in de winkels lag of nietquote:Op woensdag 27 september 2006 20:03 schreef PSyCHOBOy het volgende:
shit is t al uit ik ga het morgen zeker halen, zitten jullie op de ps2 online network, zo ja dan let's battle
*EDIT*, Eric u've got mail!!!! Ik ben weg, ciaoquote:Op woensdag 27 september 2006 20:31 schreef EricG het volgende:
Kutzooi m'n crack doet 't niet
als je "het" doet, doe het dan goedquote:Op woensdag 27 september 2006 20:31 schreef EricG het volgende:
Kutzooi m'n crack doet 't niet
Ik weet het niet zeker maar ik las dat je in moet loggen op het online gedeelte.. je spel wordt dan automatisch geupdated met de laatste transfers etc.. Maar ik kan het nog niet met zekerheid zeggen, ik wacht nog steeds op mijn echte versie (serial#) zodat ik kan inloggen op de FIFA07-server.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:05 schreef Badabingea het volgende:
Op welke site zou ik patches kunnen verwachten voor bepaalde dingen?
Wat een toeval, dat heb ik zojuist ook meegemaakt.. ik was erg blij dat ik een vrije trap meekreeg lolquote:Op donderdag 28 september 2006 00:38 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik moet zeggen dat Fifa soms ook wel coole dingen heeft. Ik kreeg opeens een vrije trap mee omdat een speler "hands" maakte. Schitterend. Kreeg ook nog een herhaling te zien en de speler hield de bal gewoon met zijn handen tegen alsof hij bang was om de bal tegen zijn geziocht te krijgen. Wel een plus punt vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |