Geen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:10 schreef stefmans het volgende:
Welke spelers uit de ajax selectie hebben een realistisch gezicht?
Sneijder misschien, maar dan houdt het wel op...quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:10 schreef stefmans het volgende:
Welke spelers uit de ajax selectie hebben een realistisch gezicht?
scherpquote:
Ten eerste, omdat dat illegaal is. Ten tweede, omdat FOK! gewoon niets met die rotzooi te maken wil hebben. Lees de policy ofzo.quote:
Nee, dus.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
mag je de bron dan wel prijsgegeven![]()
![]()
redelijk alleen afentoe vage dingenquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, dus.
En nu weer gewoon naar FIFA 2007, is het nog wat soeps dit keer?
Hmm, klinkt alsof het niet echt moeilijk is.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:02 schreef Sickert het volgende:
[..]
redelijk alleen afentoe vage dingen
speelt lekkerder dan 06 alleen de woldcup editie vond ik lekkerder qua beeld :S
erg vaag dat dat zo is...
gameplay is verbeterd alleen heb ik net gescoord vanaf mn eigen middenlijn? 2x zelfs vanaf dezelfde plek in een zelfde soort situatie
Dat boeit me dan weer niet zo heel veel.quote:
Nee, maar de gameplay is ook niet om over naar huis te schrijven.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat boeit me dan weer niet zo heel veel.
Kijk in het boekje.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:14 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Nee, maar de gameplay is ook niet om over naar huis te schrijven.
Wel zijn de echte bedragen leuk, en dat ze je op de hoogste stellen van elftal van de maand en de internationale wedstrijden.
Ik zou alleen wat tips willen over de besturing, zijn er bepaalde toetsen voor trucjes? Ik heb wel door dat je met numpad 5 aanvallen en verdedigend kunt spelen. En 8,4,6,2 aanvallende stijlen en Q + 8,4,6,2 verdedigende stijlen.
Vrije trap = pijltje omhoog hard, pijltje omlaag zacht. C = mannetje erbij C ingedrukt houden is 2e mannetje schieten
Je kon ook een andere persoon kiezen door middel van c of q en dan naar boven en beneden.
En Q + W is hoge dieptepass...
Misschien wel leuk voor de OP
Bepaalde controls dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |