Kan via direct IP.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:34 schreef Plato1980 het volgende:
Als het me lukt om 'online te komen' wil ik ook wel meedoen. Ik speel dan het liefste met Bayern.
Ik durf altijd.... ik zit alleen op locatie zonder fifaquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kan via direct IP.
Wie durft trouwens?
Heel erg handig.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik durf altijd.... ik zit alleen op locatie zonder fifa![]()
Verloedering van de maatschappijquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:14 schreef Ricky_ het volgende:
Ik wil ook wel meedoen, als hij eenmaal klaar is met downloaden.
Je hebt ook windows het spel laten accepteren? Je gebruikt ook daadwerkelijk je externe ip, in plaats van je interne ip? Hier wil het nog wel eens fout gaan nl.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:33 schreef jna het volgende:
Direct ip doet het bij mij niet. Ik heb alles al gedaan volgens die site ergens hier in het topic met router gedoe.
Graag uitleg bij beide, ik weet niks van dit soort dingenquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:35 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
Je hebt ook windows het spel laten accepteren? Je gebruikt ook daadwerkelijk je externe ip, in plaats van je interne ip? Hier wil het nog wel eens fout gaan nl.
Eeuhm, windowns laat je accpeteren door op het moment dat iemand met jouw verbinding wil maken, je hebt de router dus al doorgeschakeld, je even terug te schakelen naar windows. Windows geeft nu nl. een waarschuwing, en jij moet op blokkering opheffen drukken bij die waarschuwing. (Windows wil weten of het ok is dat iemand anders met jou verbinding maakt) Je externe ip moet je niet invullen in je router,daar hoort je interne ip. Je moet de poort 3658 door laten schakelen met jouw interne ip. Het gaat er juist om dat iemand anders die met jou wil verbinden jouw externe ip intikt. Geef hem dus niet het ip dat je in je router invoert, maar het ip dat verschijnt bij: www.watismijnip.nl . Ik weet niet of dit het probleem is, of dat het al eerder ligt? Lukt het doorschakelen wel?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:38 schreef jna het volgende:
[..]
Graag uitleg bij beide, ik weet niks van dit soort dingen![]()
Hoe laat ik windows het spel accepteren en zou ik dan niet 1 of andere foutmelding moeten krijgen als ik terugschakel naar windows? En waar moet ik m'n externe ip invullen, als ik in dat "routerscherm" zit?
Ja alles gaat wel goed bij dat doorschakelen. Ik dacht juist dat iemand dat ip adrs moest intypen wat fifa zelf aangeeft (dat is dus het interne ip). Ga het zo weer proberen, als die vriend eens stopt met zelf spelen en op z'n msn kijktquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:42 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
Eeuhm, windowns laat je accpeteren door op het moment dat iemand met jouw verbinding wil maken, je hebt de router dus al doorgeschakeld, je even terug te schakelen naar windows. Windows geeft nu nl. een waarschuwing, en jij moet op blokkering opheffen drukken bij die waarschuwing. (Windows wil weten of het ok is dat iemand anders met jou verbinding maakt) Je externe ip moet je niet invullen in je router,daar hoort je interne ip. Je moet de poort 3658 door laten schakelen met jouw interne ip. Het gaat er juist om dat iemand anders die met jou wil verbinden jouw externe ip intikt. Geef hem dus niet het ip dat je in je router invoert, maar het ip dat verschijnt bij: www.watismijnip.nl . Ik weet niet of dit het probleem is, of dat het al eerder ligt? Lukt het doorschakelen wel?
OK, dan zal het nu wel goed gaan denk ik, succes ermee, wel winnen hequote:Op zaterdag 30 september 2006 17:50 schreef jna het volgende:
[..]
Ja alles gaat wel goed bij dat doorschakelen. Ik dacht juist dat iemand dat ip adrs moest intypen wat fifa zelf aangeeft (dat is dus het interne ip). Ga het zo weer proberen, als die vriend eens stopt met zelf spelen en op z'n msn kijkt![]()
Misschien handig om een nieuw topic te openen, aangezien het anders misschien hier zo'n rotzooitje wordt?quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:07 schreef SalmanPack het volgende:
Goed ik zal over een paar uurtjes wel een lijst maken met deelnemers etc.
Heb vandaag eindelijk de beschikking over mijn FIFA07-cd dus ik kan nu ook op de EA servers spelen
Hieronder een screenshot van de EA-online zone:
[afbeelding]
Ja goed ideequote:Op zaterdag 30 september 2006 18:10 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
Misschien handig om een nieuw topic te openen, aangezien het anders misschien hier zo'n rotzooitje wordt?![]()
Ik zal het wel ff openen dan. Overigens is dat het echte nadeel aan online. Ze zouden gewoon moeten instellen dat op het moment iemand disconnect de ander een 3-0 zege krijgt. Jammer als het niet exrpes gebeurde, maar het gebeurt vaker expres dan dat iemand er niets aan kan doen. Gisteren speelde ik tegen iemand, na een zware wedstrijd toch nog met 2-1 kunnen winnen, moment van affluiten valt de verbinding opeens weg, disconnected, en ja hoor, geen punten binnen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:15 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Ja goed ideeIk doe het straks wel, maar als je wil mag je hem nu ook al openen
Ik ben namelijk een paar uurtjes weg. Tot zo.
EDIT: Ja, B22rt is een loser. Volgens mij worden quitters nu zwaarder aangepakt ofzo je kan ze blokkeren via je filter, ik weet alleen nog niet hoe. Ik moet het nog uitzoeken
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:33 schreef PrinceSL het volgende:
[FIFA07] Fok-Chamionship!
edit: ik weet het van de spelfout...![]()
Wat deed Robben bij z'n eigen doel vraag je je dan afquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:34 schreef jna het volgende:
Ja bedankt PrinceSL. HIj doet het nueerste wedstrijd 5-4 gewonnen met Barca tegen Chelsea
Schitterend eigen doelpunt van Robben
![]()
Bal van de doellijn halen bij een corner waarna ie hem snoeihard binnenkant paal schoot toen ie wou wegwerkenquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:37 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
Wat deed Robben bij z'n eigen doel vraag je je dan afMaargoed, mooi dat het werkt
![]()
Heerlijkquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:41 schreef jna het volgende:
[..]
Bal van de doellijn halen bij een corner waarna ie hem snoeihard binnenkant paal schoot toen ie wou wegwerken![]()
Neequote:Op zaterdag 30 september 2006 19:29 schreef Backhander het volgende:
kan je ook online spelen met gedownloade versie?
wel via IPquote:
www.hamachi.ccquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:29 schreef Backhander het volgende:
kan je ook online spelen met gedownloade versie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |