Vaak is je account dan binnen twee dagen geregeld. Ook als je je wachtwoord kwijt bent of je problemen hebt met inloggen kun je Troel mailen. Je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen. Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://afvallen.qqn.nl Binnenkort zal de site aangepast worden en is alles te vinden op http://www.dieet-web.nl
Goede instelling toch! Je gooit niets weg (zou ik ook niet doen en in deze tijden heb je het hard nodigquote:Op maandag 25 september 2006 17:39 schreef omearos het volgende:
Liefdesverdriet is slecht voor je gezondheidDe macaroni kreeg ik niet weg (ook al ben ik daar echt gek op) maar de bak Ben & Jerry's is wel leeg
Vanaf nu geld wel: op = op, ik ga het niet meer in huis halen anders blijf ik zo bezig en dan vind ik natuurlijk nooit een nieuwe vent
De pijn en de zwelling schijnen erbij te horenquote:Op maandag 25 september 2006 18:04 schreef ymme het volgende:
Een avondje vrij is altijd een keer lekker.
Dus kort samengevat, de vorderingen met je buik zijn goed Rewimo?
Dank jequote:
ANNABEL, HET WORDT NIETS ZONDER JOU! ANNABEL!!! Ow, mijn collega vraagt of ik op wil houden met zingenquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:02 schreef Levitation het volgende:
stil hier...
Mijn vetpercentage (vorige week dinsdag opgemeten) was 33%quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:19 schreef Emu het volgende:
Gisteren heb ik dus de test moeten doen in de sportschool, en het goede nieuws is dat ik de test helemaal heb kunnen beïndigen, iets wat bij mijn broer niet was gelukt toen hij begonnen was met de training. Vandaag ga ik terug voor een korte rondleiding en morgen ga ik er aan beginnen, ik vind het best allemaal wel leuk, ik kijk er zelfs naar uit!
Mijn vetpercentage is ook gemeten, en dat was momenteel 20.6% vet zijn er nog mensen hier die hun vetpercentage weten?![]()
Tja hmmm ik wil het ook niet wetenquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:39 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb geen idee wat mijn vetpercentage is. Ik weet ook eigenlijk niet of ik dat wel wil weten
Hoewel het een stuk minder moet zijn dan een jaar geleden
JAA!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:42 schreef Isabeau het volgende:
Troel: heb je al vissen uitgezocht of een idee van wat voor vissen er in gaan? Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig. Wij hadden vroeger thuis ook een aquarium en daar kon ik als kind úren naar kijken. Soms zijn ouderwetse modes best leuk![]()
Helaasquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:42 schreef Isabeau het volgende:
Rewimo: dus de zwelling is hard en normaal en nou moet je ook nog zalf gaan gebruiken die stinkt...ik hoop dat dat spul niet meer stinkt als je het er opgedaan hebt.
Van tevoren heeft hij 6 weken hersteltijd aangegeven (maar hopelijk geldt dat niet voor de pijn) en pas na 3-6 maanden moet je resultaat kunnen zien.quote:Heeft de arts nog een indicatie gegeven hoelang hij denkt dat het nog gaat duren voor het allemaal weer een beetje pijnvrij is?
Schaken vind ik echtquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:53 schreef Troel het volgende:
Schaakclub? Als hij echt zo pienter is
Tja, en of de scouting echt was is, ik vind het zelf verschrikkelijk, maar er zijn ook mensen lyrisch over
Oh tetra's zijn leuk!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:43 schreef Troel het volgende:
JAA!!
Guppen, algeneter en kardinaaltetra's
en verder zien we het wel
...dus je stinkt nu ook nogquote:
Ja, schaken of dammen! Daarbij moet hij in zijn hoofd rekenen en daar zitten waarschijnlijk juist wèl leeftijdsgenootjes waar hij mee kan pratenquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:53 schreef Troel het volgende:
Schaakclub? Als hij echt zo pienter is
Tja, en of de scouting echt was is, ik vind het zelf verschrikkelijk, maar er zijn ook mensen lyrisch over
Erg lief van je, maar dan houd ik het bij de zalf. Ik krijg hoofdpijn van parfumquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:13 schreef Isabeau het volgende:
...dus je stinkt nu ook nogJee...
* Isabeau geeft Rewimo een flesje parfum
Succes dan. Ik hoop dat de geur niet heel erg opvalt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:20 schreef Rewimo het volgende:
Erg lief van je, maar dan houd ik het bij de zalf. Ik krijg hoofdpijn van parfum
Scouting zou niets voor mij zijn geweest.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:15 schreef Isabeau het volgende:
En Levitation, verwar wat jij leuk vindt niet met wat hij leuk vindt.
(mijn nichtje werd gigantisch gepest op scouting omdat ze er niet tussen paste)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |