abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 september 2006 @ 13:19:37 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41949183
Vervolg van: Fok! Dieetclub deel 117

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de herfst in #41 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings (di)Eetclub meeting topic: Spareribs in Utrecht In oktober gaan we wat gezelligs doen in Utrecht om daarna te eten bij Broadway. Aanmelden, afmelden en meer informatie in het bovengenoemde topic. Een overzicht van alle voorgaande meetings is in de openingspost van dit topic te vinden.

Ik wil ook! Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel. Dit kun je doen door te mailen naar: Vaak is je account dan binnen twee dagen geregeld. Ook als je je wachtwoord kwijt bent of je problemen hebt met inloggen kun je Troel mailen. Je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen. Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://afvallen.qqn.nl Binnenkort zal de site aangepast worden en is alles te vinden op http://www.dieet-web.nl

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41949200
Kom maar op met je leuke verhaal, Rewimo
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 19 september 2006 @ 13:21:04 #3
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_41949226
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 13:15 schreef Levitation het volgende:

[..]

Da's echt erg! Is mij ook wel eens overkomen. Ik kleurde als een aardbei en vervolgens de vrouw die 't gevraagd had ook.
Zo lomp eigenlijk... al ben je zwanger... dan vertel je dat zélf toch wel. Ik zou ook echt het risico niet durven nemen dat ik er naast zit als ik zoiets zou vragen.
In eerste instantie vond ik het niet eens zo heel erg eigenlijk, maar nu begint de verontwaardiging te komen. Daarbij is het eigenlijk gewoon stom omdat ik net "zoveel" kilo's verloren ben
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 september 2006 @ 13:23:12 #4
13151 crew  Rewimo
pi_41949286
Ik lag gisteravond naar Met het oog op morgen te luisteren. Daar hadden ze het over de te magere modellen die in Spanje niet meer de catwalk op mogen als ze een BMI onder de 18 hebben.

Ze belden met een of ander Nederlands model, om te vragen wat zij ervan vond. Ze vond het een prima initiatief.

- Had je zelf mee mogen lopen daar? vroeg de interviewer.

- Nee, want mijn BMI is nèt te laag, 17,8. Maar ik ben niet te mager hoor. Ik ben lang, 1.80, dus met mijn gewicht van 56 kilo ben ik gewoon slank. Ik heb wel 54 gewogen, dat vond ik echt te mager.

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41949384
Ja, die 2 kilo zullen net het verschil maken
pi_41949386
Echt een foute vraag. Eigenlijk verwacht ik die binnenkort nog eens als ik zonder baby op stap ga.

Nog twee weken, dan mag ik weer gaan sporten. Ik denk dat ik ga beginnen op de ministepper, dat is nog veilig thuis en dan na een paar weken weer buiten lopen. Wel jammer dat het park hier vlakbij nu opgeknapt wordt. Dat liep wel fijn.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_41949390
Ja, 54 vind ik ook te mager bij 1m80. En 57 kilo kan gewoon niet bij die lengte, dan kan je je heupen niet zo heel goed meer zien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41949481
En toen wat deel 117 dicht... maar ik heb jullie weer gevonden.

Hier nog iemand die kickt op internet-testjes?
Autisme-test, wat is jouw score?

Ik scoor (weer) erg hoog. Maar ik heb altijd alles bij die internet testjes, ik had allang dood of compleet krankjorum moeten zijn volgens al die testen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_41949665
Vanochtend weer wezen sporten. Eerst BodyCombat en toen BodyPump. Een vrouw doet BP al langer dan ik en gebruikt nog steeds de lichtste gewichten voor alles, ze kan gewoon niet verder. Zij gebruikt dus overal 2,5 tot 5 kilo waar ik tussen de 5 en 15 zit. Maar zij is dus best tenger, zou het dan echt zo'n groot verschil maken? Mijn vader zei ook al dat je in het voordeel bent met krachttraining als je wat steviger bent, maar ik had niet verwacht dat het zo'n verschil zou maken.

Ik heb ondertussen echt kuiten van staal hoor, sjezus, zie echt duidelijk verschillende spieren lopen nu. M'n borstspieren zijn ook veel sterker en dat is duidelijk te zien. M'n schouders zijn veel sterker, had ik vroeger heel veel last van, een van m'n grootste zwakke plekken. Nu niet meer dus.

Ik heb er geen spijt van dat ik met BP begonnen ben dus. =)
Sanity is (not) statistical
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 september 2006 @ 13:39:05 #10
13151 crew  Rewimo
pi_41949779
Ik scoor 13
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 september 2006 @ 13:41:19 #11
13151 crew  Rewimo
pi_41949856
Maeghan, ik denk wel dat het verschil maakt hoe je bouw is. Mensen die tenger gebouwd zijn hebben over het algemeen minder plek voor spieren Minder kracht dus. Ik ben beresterk. Logisch want ik sjouwde jarenlang heel veel extra kilo's mee
pi_41949909
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 13:30 schreef Levitation het volgende:
En toen wat deel 117 dicht... maar ik heb jullie weer gevonden.

Hier nog iemand die kickt op internet-testjes?
Autisme-test, wat is jouw score?

Ik scoor (weer) erg hoog. Maar ik heb altijd alles bij die internet testjes, ik had allang dood of compleet krankjorum moeten zijn volgens al die testen.
Moah, 30 punten. Valt mee denk ik. Ik heb wat rare trekjes, dat wist ik al een tijdje.
pi_41949990
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 13:45 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Moah, 30 punten. Valt mee denk ik. Ik heb wat rare trekjes, dat wist ik al een tijdje.
Ik scoor 38 punten... da's meer dan mensen met Asperger gemiddeld scoren.
***Levi was here***
pi_41950155
Tja. Sommige vragen vind ik gewoon flauw. Ik houd bijvoorbeeld van routine en sommige dingen plan ik heel precies, zoals een vakantie. Echt heel precies, maak weken van tevoren al een lijstje met wat mee moet, schrijf alle treintijden etc. precies op, enzovoorts. Maar ik kan het wel waarderen als iemand me belt om over een uur naar de bioscoop te gaan bijvoorbeeld. Sporten houdt ik dan weer makkelijker vol omdat ik het vrijwel dagelijks doe, want eens in de week is voor mij geen routine en dan heb ik moeite om het vol te houden, zie de optie om over te slaan, etc.
En ik heb wel moeite om informatie van iemands gezicht af te lezen, maar kan wel goed de lichaamshouding interpreteren, of de stijl/woordkeus en intonatie van iemand interpreteren.
Dan weet ik ook niet wat ik moet doen. En hoewel ik een gruwelijke hekel heb aan gedwongen gezelligheid en praatjes over niets, vind ik een feestje met vrienden wel heel gezellig. En dan ben ik zeker niet stil, afwezig of degene die het grapje als laatste snapt. In andere situaties, vooral die waarbij ik beoordeeld word, ben ik dan weer een heel ander persoon, veel geremder.

Ik vind dat soort testjes altijd zo moeilijk in te vullen.
pi_41950214
Ik scoor 10 punten, kijk ik niet echt van op. Maar 38 is wel erg hoog zeg
Ik heb er bij jou niet echt iets van gemerkt, in tegenstelling tot sommige anderen op fok
pi_41950321
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 13:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik scoor 10 punten, kijk ik niet echt van op. Maar 38 is wel erg hoog zeg
Ik heb er bij jou niet echt iets van gemerkt, in tegenstelling tot sommige anderen op fok
Denk dat de uitslag ook eigenlijk veel meer zegt over mijn onzekerheid en slechte zelfbeeld dan dat het een goed onderbouwde diagnose is. Merk wel vaker dat anderen anders naar mij kijken dan ik zelf.
***Levi was here***
pi_41950474
Ik scoorde 8, onder gemiddeld
pi_41950575
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 13:59 schreef Levitation het volgende:
Merk wel vaker dat anderen anders naar mij kijken dan ik zelf.
Dat is ook altijd interessant om te ontdekken. Soms confronterend, maar vaak een stuk positiever dan ik over mezelf denk. Misschien is dat bij jou ook zo
pi_41951926
terugvindpostje...
verder niet zoveel te melden..

O ja, dit al gelezen?
http://www.nu.nl/news/828(...)egt_plagiaat%27.html
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_41952444
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 13:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik lag gisteravond naar Met het oog op morgen te luisteren. Daar hadden ze het over de te magere modellen die in Spanje niet meer de catwalk op mogen als ze een BMI onder de 18 hebben.

Ze belden met een of ander Nederlands model, om te vragen wat zij ervan vond. Ze vond het een prima initiatief.

- Had je zelf mee mogen lopen daar? vroeg de interviewer.

- Nee, want mijn BMI is nèt te laag, 17,8. Maar ik ben niet te mager hoor. Ik ben lang, 1.80, dus met mijn gewicht van 56 kilo ben ik gewoon slank. Ik heb wel 54 gewogen, dat vond ik echt te mager.

56 kilo bij 1.80 mtr!
Jemig man! Ik ben ook 1.80 mtr maar ik denk dat mensen mij naar de dokter gaan sturen als ik 56 kilo zou wegen!
Nouja, net als de meesten hier ben ik niet zo tenger gebouwd als het gemiddelde fotomodel.
quote:
Ja! Geweldig!
Ze kan ook niets he?!

Hoe gaat het met je lesgeven Teigan? Lukt het al wat beter?
pi_41956083
Uit dat artikel over Sonja Bakker:
quote:
Koen Lenting, echtgenoot van Bakker, zegt zich juridisch gezien geen enkele zorgen te maken. Wel baalt hij van de negatieve publiciteit waar zijn vrouw nu weer mee wordt geconfronteerd. "Eerst zou Sonja aan anorexia lijden en later werd haar methode omschreven als een crash-dieet. Telkens worden er dit soort onwaarheden de wereld in geslingerd. We vragen ons af wat volgt: dat Sonja eigenlijk stiekem een man is?", verzucht Lenting.
Ik vind haar wel ongezond mager er uit zien... in Spanje zou ze de catwalk niet op mogen.
En haar dieet is inderdaad -als je het heel letterlijk volgt- een crash-dieet.
Misschien is ze dan ook wel man....
***Levi was here***
pi_41959025
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 15:14 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Hoe gaat het met je lesgeven Teigan? Lukt het al wat beter?
vanmorgen met lood in mijn schoenen naar school gegaan, en een redelijk drukke les gehad, waar ik achteraf wel positieve energie uithaalde..
Alleen iemand eruit moeten sturen, die het nodig vond om mij daarna nog even uit te schelden, dus die moet ik morgen nog even bij de kraag vatten..
Maar ik voel me weer een beetje in het land der levenden terugkomen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 september 2006 @ 19:27:08 #23
13151 crew  Rewimo
pi_41959486
Het was net ook al in het jeugdjournaal van die modellen
pi_41959882
Kom op teigan, dit gaat je gewoon lukken
pi_41959957
Hier al 2 dagen wezen lopen.
Vandaag weer op de fiets na school geweest, dit morgen weer

Ga dadelijk onder GTST nog even steppen (voor de billentjes:D), en dan vind ik het wel best.
Alleen nog even een peer en kiwi eten, dan heb ik weer 2 dagen heel netjes opgelet.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')