In eerste instantie vond ik het niet eens zo heel erg eigenlijk, maar nu begint de verontwaardiging te komen. Daarbij is het eigenlijk gewoon stom omdat ik net "zoveel" kilo's verloren benquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's echt erg! Is mij ook wel eens overkomen. Ik kleurde als een aardbei en vervolgens de vrouw die 't gevraagd had ook.
![]()
Zo lomp eigenlijk... al ben je zwanger... dan vertel je dat zélf toch wel. Ik zou ook echt het risico niet durven nemen dat ik er naast zit als ik zoiets zou vragen.![]()
Moah, 30 punten. Valt mee denk ik. Ik heb wat rare trekjes, dat wist ik al een tijdje.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:30 schreef Levitation het volgende:
En toen wat deel 117 dicht... maar ik heb jullie weer gevonden.
Hier nog iemand die kickt op internet-testjes?
Autisme-test, wat is jouw score?
Ik scoor (weer) erg hoog. Maar ik heb altijd alles bij die internet testjes, ik had allang dood of compleet krankjorum moeten zijn volgens al die testen.![]()
Ik scoor 38 punten... da's meer dan mensen met Asperger gemiddeld scoren.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:45 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Moah, 30 punten. Valt mee denk ik. Ik heb wat rare trekjes, dat wist ik al een tijdje.
Denk dat de uitslag ook eigenlijk veel meer zegt over mijn onzekerheid en slechte zelfbeeld dan dat het een goed onderbouwde diagnose is.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik scoor 10 punten, kijk ik niet echt van op. Maar 38 is wel erg hoog zeg![]()
Ik heb er bij jou niet echt iets van gemerkt, in tegenstelling tot sommige anderen op fok![]()
Dat is ook altijd interessant om te ontdekken. Soms confronterend, maar vaak een stuk positiever dan ik over mezelf denk. Misschien is dat bij jou ook zoquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:59 schreef Levitation het volgende:
Merk wel vaker dat anderen anders naar mij kijken dan ik zelf.![]()
56 kilo bij 1.80 mtr!quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik lag gisteravond naar Met het oog op morgen te luisteren. Daar hadden ze het over de te magere modellen die in Spanje niet meer de catwalk op mogen als ze een BMI onder de 18 hebben.
Ze belden met een of ander Nederlands model, om te vragen wat zij ervan vond. Ze vond het een prima initiatief.
- Had je zelf mee mogen lopen daar? vroeg de interviewer.
- Nee, want mijn BMI is nèt te laag, 17,8. Maar ik ben niet te mager hoor. Ik ben lang, 1.80, dus met mijn gewicht van 56 kilo ben ik gewoon slank. Ik heb wel 54 gewogen, dat vond ik echt te mager.
Ja! Geweldig!quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:59 schreef teigan het volgende:
O ja, dit al gelezen?
http://www.nu.nl/news/828(...)egt_plagiaat%27.html
Ik vind haar wel ongezond mager er uit zien... in Spanje zou ze de catwalk niet op mogen.quote:Koen Lenting, echtgenoot van Bakker, zegt zich juridisch gezien geen enkele zorgen te maken. Wel baalt hij van de negatieve publiciteit waar zijn vrouw nu weer mee wordt geconfronteerd. "Eerst zou Sonja aan anorexia lijden en later werd haar methode omschreven als een crash-dieet. Telkens worden er dit soort onwaarheden de wereld in geslingerd. We vragen ons af wat volgt: dat Sonja eigenlijk stiekem een man is?", verzucht Lenting.
vanmorgen met lood in mijn schoenen naar school gegaan, en een redelijk drukke les gehad, waar ik achteraf wel positieve energie uithaalde..quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:14 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je lesgeven Teigan? Lukt het al wat beter?
Dat is netjes zegquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:46 schreef Rewimo het volgende:
Ik voel niks verontrustends, buik is niet warm en ik ook nietMaar als de pijn toe blijft nemen ga ik wel even contact opnemen met het ziekenhuis.
Overigens belden ze gisteren keurig nog even na hoe het ging
Ik zal wel 100 % scorenquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:30 schreef Levitation het volgende:
En toen wat deel 117 dicht... maar ik heb jullie weer gevonden.
Hier nog iemand die kickt op internet-testjes?
Autisme-test, wat is jouw score?
Ik scoor (weer) erg hoog. Maar ik heb altijd alles bij die internet testjes, ik had allang dood of compleet krankjorum moeten zijn volgens al die testen.![]()
Inderdaad! Het is al weer een jaar geleden!quote:Op woensdag 20 september 2006 08:11 schreef Troel het volgende:
Vorig jaar lag ik al 10 minuten op de operatietafel.
Mooie kikkerquote:Op woensdag 20 september 2006 08:22 schreef Rewimo het volgende:
Dank je welJa, een jaar alweer... 't Is omgevlogen!
En ik heb er absoluut geen spijt van
[afbeelding]
Ik vroeg me al eerder af hoe het toch kwam dat je steeds een y ipv een z typt... maar je zit natuurlijk achter een Duits toetsenbord!quote:Op woensdag 20 september 2006 08:54 schreef Troel het volgende:
Rewimo, ik stuur je even een mailtje met de uitslag van mijn recente bloedonderzoek, ik kan hier de bijlage niet openen, zou jij de info in de tekst van de mail willen kopieren? (Of desnoods het bestandje online gooien yodat ik het kan leyen?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |