abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 september 2006 @ 16:39:10 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_42115551
Fok! Dieetclub deel 118

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de herfst in #41 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings
(di)Eetclub meeting topic: Spareribs in Utrecht Er zijn weer suggesties geweest voor allerlei leuke meets. Aanmelden, afmelden en meer informatie in het bovengenoemde topic. Een overzicht van alle voorgaande meetings is in de openingspost van dit topic te vinden.

Ik wil ook!
Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel. Dit kun je doen door te mailen naar: Vaak is je account dan binnen twee dagen geregeld. Ook als je je wachtwoord kwijt bent of je problemen hebt met inloggen kun je Troel mailen. Je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen. Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://afvallen.qqn.nl Binnenkort zal de site aangepast worden en is alles te vinden op http://www.dieet-web.nl

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 25 september 2006 @ 16:45:06 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_42115665
Ik zei dus dat ik helemaal bijgelezen was. En dat er een nieuw topic was. In die volgorde. En niet andersom zoals het in het topic staat. En de boel is traaaaaaaag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42115974
Terug Veel meePosten, weegschaal staat nu al 2kg hoger dan in juli. Meten durf ik niet... vanavond ga ik alvast een halfuurtje steppen.
  Licht Ontvlambaar maandag 25 september 2006 @ 17:08:43 #4
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42116165
Ik heb honger! En dat is gek, want ik heb gewoon gegeten wat ik normaal op een dag eet
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_42116167
98kg nu, en vandaag ga ik voor het eerst naar de sportclub, om 20.30 heb ik intakegesprek en testen enzo
pi_42116650
Ik heb het gesprek bij de huisarts overleefd en ga straks lekker andijviestamppot klaarmaken (zonder spekjes ).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_42117091
De hele middag in de stad gelopen met een vriendin van me. Het was erg gezellig. En we kwamen dan ook met vele tassen thuis. Heb een ontzettend leuke winterpyjama gevonden, lekker warm en zacht Wit met zwarte klauwe pootjes

Ook 2 nieuwe broeken (alles wat in de kast hing, was gewoon te groot en zat niet meer mooi).
Niet teveel gekocht, omdat ik nog steeds bezig ben met lijnen

Wel vermoeiend z'n dagje stad.
pi_42117112
Liefdesverdriet is slecht voor je gezondheid De macaroni kreeg ik niet weg (ook al ben ik daar echt gek op) maar de bak Ben & Jerry's is wel leeg Vanaf nu geld wel: op = op, ik ga het niet meer in huis halen anders blijf ik zo bezig en dan vind ik natuurlijk nooit een nieuwe vent
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 september 2006 @ 17:42:47 #9
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_42117208
Ben er weer, het liep maar drie kwartier uit gelukkig

Buik is nog erg gezwollen, moest ik maar masseren zei de dokter Waarop ik vertelde dat mijn fysiotherapeut lymfedrainage had voorgesteld en dat was prima zei hij. Hoe ze dat moet gaan doen weet ik niet want naar mijn buik wijzen doet al zeer

Ik heb een zalf gekregen voor de blauwe plekken en moet over een maand weer terug.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 september 2006 @ 17:43:38 #10
13151 crew  Rewimo
pi_42117235
En nu maar eens iets te eten opscharrelen want ik moet straks naar de informatieavond van Christans school. Kind slaapt bij oma Avondje vrij voor mama.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_42117733
Een avondje vrij is altijd een keer lekker.

Dus kort samengevat, de vorderingen met je buik zijn goed Rewimo?
  maandag 25 september 2006 @ 18:13:39 #12
71384 Urnie
.... is een zij
pi_42117850
Subtiel tvp-tje.
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_42118006
quote:
Op maandag 25 september 2006 17:39 schreef omearos het volgende:
Liefdesverdriet is slecht voor je gezondheid De macaroni kreeg ik niet weg (ook al ben ik daar echt gek op) maar de bak Ben & Jerry's is wel leeg Vanaf nu geld wel: op = op, ik ga het niet meer in huis halen anders blijf ik zo bezig en dan vind ik natuurlijk nooit een nieuwe vent
Goede instelling toch! Je gooit niets weg (zou ik ook niet doen en in deze tijden heb je het hard nodig ), maar haalt het iig niet meer in huis.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 september 2006 @ 18:20:56 #14
13151 crew  Rewimo
pi_42118063
quote:
Op maandag 25 september 2006 18:04 schreef ymme het volgende:
Een avondje vrij is altijd een keer lekker.

Dus kort samengevat, de vorderingen met je buik zijn goed Rewimo?
De pijn en de zwelling schijnen erbij te horen

En die zalf stinkt (Hirudoid heet het, tegen aderonsteking )
  maandag 25 september 2006 @ 18:24:06 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_42118151
Ik heb plantjes gekocht voor het aquarium!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42119030
Ik ben vandaag voor de laatste keer naar het ziekenhuis geweest , na dit jaar 14 keer daar te zijn geweest heb ik vanmorgen te horen gekregen dat ik niet meer terug hoef te komen Happy is, Groen licht gekregen om weer alles te mogen , man wat kan een mens happy zijn
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 september 2006 @ 19:06:33 #17
13151 crew  Rewimo
pi_42119092
Gefeliciteerd, Ymke
pi_42119124
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:06 schreef Rewimo het volgende:
Gefeliciteerd, Ymke
Dank je Ik loop de hele dag al met een grote grijns op mn gezicht
pi_42119378
Rewimo , wat is die zwelling? Vocht?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 september 2006 @ 21:00:32 #20
13151 crew  Rewimo
pi_42121662
Ja, vocht en het is ook nog hard, zoals de arts constateerde. Maar dat hoort er dus kennelijk bij.
pi_42123795
Hard vocht? Ok, die kende ik nog niet.

Waarvoor was jij onder behandeling Ymke?
  Licht Ontvlambaar maandag 25 september 2006 @ 22:06:49 #22
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42124448
Zoooo, ik ben toch gaan rennen vanavond. Ik had helemaal geen zin... Moest eigenlijk 2x 3min en 3x 5 min, maar heb het na 2x 3min en 2x 5 min voor gezien gehouden. Vond het wel welletjes...

Nu lekker een bak biogarde met aarbeien gegeten en nu aan de thee. Misschien dat het allemaal een beetje helpt...
pi_42125844
tvp'tje
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_42133179
DR IS GEWOON EEN NIEUW TOPIC !!!

Eten hier gaat goed: houd me nog netjes aan mijn voorgestelde dieet, met de opmerking dat ik vroeger begin met werken, zodat ik eerder klaar ben met werk en ik langer kan sporten. Ben nu anderhalve week fanatiek (elke dag) aan het sporten op een speciaal vetreduceringsprogramma en ik moet zeggen dat het lekker gaat. Wil elke keer net iets langer doorgaan en in een weekje tijd is mijn conditie alwel lichtelijk verbeterd. Verder neem ik tegenwoordig elke dag eten van huis mee naar werk, scheelt in de kosten en hoeveelheid. Drink alleen nog maar water en thee (frisdrank houd ik sowieso niet van) en hooguit Ranja.

Morgen sta ik weer op de weegschaal, dus zal ik mijn stats even updaten. Hopelijk iets gewicht eraf, al verwacht ik er nog niet veel van
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_42133616
Ah, een nieuw topic.

Lijnen gaat ronduit k*t op het moment. Ik blijf uit de buurt van de weegschaal, want die heeft vast geen goed nieuws. Gisteren iets meer gesnoept dan de bedoeling was... 1 bounty, 1 pakje sultana, 1 roze koek, 1 chocolate chip cookie, 1 krakeling en nog iets van 15 gram chocola. Wel verdeeld over de dag, gelukkig, anders zou ik goed misselijk zijn geworden. En nog had ik trek na al dat lekkers. En ik had helemaal geen zin om te gaan buikdansen, was veel te blij een avondje rustig thuis te kunnen zitten. Ben moe en hangerig, volgens mij loop ik onderhand op mijn tandvlees en komt mijn vakantie straks geen dag te vroeg.

Gisteren was er op Nova trouwens een stuk over meisjes met anorexia en de pro-ana sites. Tjonge, wat waren die geïnterviewde meisjes mager en het was echt ongelofelijk wat ze vertelden over hun eetpatroon. Een van die meiden had nu geen anorexia meer (althans, zag er best goed uit en at weer normaal) en vertelde over de tijd dat ze "ziek" was... ze at 1 pakje sultana per dag, maximaal. Eigenlijk mocht ze van zichzelf maar 1 koekje, maar ze nam er meestal 2 of 3 en dan strafte ze zichzelf daarvoor door uren te gaan sporten. 1 sultana koekje is 57kcal. Ongelofelijk gewoon. Ik stop zo'n pakje momenteel in mijn holle kies.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_42134796
stil hier...
***Levi was here***
pi_42135126
Gisteren heb ik dus de test moeten doen in de sportschool, en het goede nieuws is dat ik de test helemaal heb kunnen beïndigen, iets wat bij mijn broer niet was gelukt toen hij begonnen was met de training. Vandaag ga ik terug voor een korte rondleiding en morgen ga ik er aan beginnen, ik vind het best allemaal wel leuk, ik kijk er zelfs naar uit!

Mijn vetpercentage is ook gemeten, en dat was momenteel 20.6% vet zijn er nog mensen hier die hun vetpercentage weten?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 26 september 2006 @ 10:21:46 #28
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42135191
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 10:02 schreef Levitation het volgende:
stil hier...
ANNABEL, HET WORDT NIETS ZONDER JOU! ANNABEL!!! Ow, mijn collega vraagt of ik op wil houden met zingen
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 10:19 schreef Emu het volgende:
Gisteren heb ik dus de test moeten doen in de sportschool, en het goede nieuws is dat ik de test helemaal heb kunnen beïndigen, iets wat bij mijn broer niet was gelukt toen hij begonnen was met de training. Vandaag ga ik terug voor een korte rondleiding en morgen ga ik er aan beginnen, ik vind het best allemaal wel leuk, ik kijk er zelfs naar uit!

Mijn vetpercentage is ook gemeten, en dat was momenteel 20.6% vet zijn er nog mensen hier die hun vetpercentage weten?
Mijn vetpercentage (vorige week dinsdag opgemeten) was 33% Ik besta gewoon voor 1/3 uit vet
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 september 2006 @ 10:39:37 #29
13151 crew  Rewimo
pi_42135563
Ik heb geen idee wat mijn vetpercentage is. Ik weet ook eigenlijk niet of ik dat wel wil weten

Hoewel het een stuk minder moet zijn dan een jaar geleden
  dinsdag 26 september 2006 @ 10:59:35 #30
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_42135960
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 10:39 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb geen idee wat mijn vetpercentage is. Ik weet ook eigenlijk niet of ik dat wel wil weten

Hoewel het een stuk minder moet zijn dan een jaar geleden
Tja hmmm ik wil het ook niet weten
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 september 2006 @ 11:02:04 #31
13151 crew  Rewimo
pi_42136020
Ach ik ben pas nog 1100cc kwijtgeraakt
pi_42136122
huh troel ik heb per ongeluk mijn password gewist
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:10:29 #33
35189 Troel
scherp en bot
pi_42136221
jolene,

en weer weg

[ Bericht 29% gewijzigd door Troel op 26-09-2006 11:23:08 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42136443
huh usernummer
pi_42136467
Ok, kan dus ook weg.

[ Bericht 75% gewijzigd door Levitation op 26-09-2006 11:38:12 (even wat verwijderd) ]
***Levi was here***
pi_42136749
Jaaaa gelukt

Dank jullie wel.

De uitslag is niet zo mooi.

Maar was het knoppie diepdiep kwijt
pi_42136860
omearos: liefdesverdriet is rot zeg, en hoe lekker B&J's ook is, mooier word je er meestal niet van Maar zo af en toe een schaaltje op leuke momenten waar je van geniet is véél leuker dan ijs naar binnen werken als je je megakut voelt. Sterkte joh

Rewimo: dus de zwelling is hard en normaal en nou moet je ook nog zalf gaan gebruiken die stinkt...ik hoop dat dat spul niet meer stinkt als je het er opgedaan hebt. Heeft de arts nog een indicatie gegeven hoelang hij denkt dat het nog gaat duren voor het allemaal weer een beetje pijnvrij is?

Troel: heb je al vissen uitgezocht of een idee van wat voor vissen er in gaan? Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig. Wij hadden vroeger thuis ook een aquarium en daar kon ik als kind úren naar kijken. Soms zijn ouderwetse modes best leuk

ymke: wat superfijn dat je niet meer terug hoeft te komen in het ziekenhuis!

mangoworks2002: wat voor oefeningen moet je precies doen bij dat vetreducerend programma? En eten van huis meenemen voor op je werk is heel slim Ik ken eigenlijk geen kantine/personeelsrestaurant waar ze echt mager eten aanbieden. Nou ja, tenzij je alleen boterhammen pakt en mager beleg kiest. Maar als je warm eten neemt dan is het bij mij tot nu toe alleen maar veel te vet geweest.

Levitation als je alleen aldie zoetigheid zou eten op een dag dan valt het wel mee En volgens mij zorgt de koolhydratenrush er de hele tijd voor dat je trek houdt. Ik krijg ook zin in lekkers nadat ik zoetigheid heb gehad. En als ik het niet neem, dan heb ik die vreemde trek ook niet.

Ik wilde dus gisteren weer 'normaal' beginnen en mijn vaste weegdag wordt dinsdag. Dat is veel handiger omdat ik vaak op zondagnacht moet werken of zondag niet thuis slaap. Ik ben al 2 kilo afgevallen voor ik ben begonnen en dat motiveert lekker Blijkbaar toch gezonder geleefd de afgelopen weken dan ik dacht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:43:33 #38
35189 Troel
scherp en bot
pi_42136878
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 11:42 schreef Isabeau het volgende:

Troel: heb je al vissen uitgezocht of een idee van wat voor vissen er in gaan? Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig. Wij hadden vroeger thuis ook een aquarium en daar kon ik als kind úren naar kijken. Soms zijn ouderwetse modes best leuk
JAA!!

Guppen, algeneter en kardinaaltetra's

en verder zien we het wel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 september 2006 @ 11:48:04 #39
13151 crew  Rewimo
pi_42136984
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 11:42 schreef Isabeau het volgende:
Rewimo: dus de zwelling is hard en normaal en nou moet je ook nog zalf gaan gebruiken die stinkt...ik hoop dat dat spul niet meer stinkt als je het er opgedaan hebt.
Helaas
quote:
Heeft de arts nog een indicatie gegeven hoelang hij denkt dat het nog gaat duren voor het allemaal weer een beetje pijnvrij is?
Van tevoren heeft hij 6 weken hersteltijd aangegeven (maar hopelijk geldt dat niet voor de pijn) en pas na 3-6 maanden moet je resultaat kunnen zien.
pi_42137005
Zaterdag wordt het dochtertje van mijn broer 6 jaar. Nu wilde ik een speciaal kadootje geven... speelgoed heeft ze genoeg. Het is een lidmaatschap van een gymnastiekvereniging geworden, ze gaat daar "Kid Swing" doen, dansen op "coole muziek" zoals K3 enzo.
Ik hoop echt dat ze 't leuk vindt, haar moeder en ik zijn in ieder geval in onze nopjes.

Nu nog iets voor haar grote broer verzinnen, die wordt in maart 10 jaar en nu wil ik hem eigenlijk ook zoiets kado doen. Zat eerst aan Iets van sport te denken. Alleen... hij is een pienter jongetje en houdt enorm van rekenen (hilarisch was zijn uitspraak: "ik vind sommen maken net zo leuk als vakantie"), maar sport vind hij niet leuk en eigenlijk zit hij nu vooral achter de pc thuis. Nu zat ik te denken om hem naar een scoutinggroep "te sturen"... ik heb alleen geen idee of dat leuk is voor hem. Iemand ervaring met scouting? Of dat iets is voor zo'n ventje? Hij is nogal tenger en verveelt zich bij zijn leeftijdsgenootjes, volgens hem valt daar niet mee te praten... ze snappen niets.
***Levi was here***
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:53:20 #41
35189 Troel
scherp en bot
pi_42137098
Schaakclub? Als hij echt zo pienter is

Tja, en of de scouting echt was is, ik vind het zelf verschrikkelijk, maar er zijn ook mensen lyrisch over
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42137119
Nou, ik ga ook maar eens de strijd aan met de kilo's..
Sinds ik samenwoon ben ik 22 kg zwaarder geworden, en die moeten er weer af!
Ruim een week geleden ben ik begonnen met (een beetje) op te letten wat ik eet, en er is al 1,2 kg af
En nu ga ik lekker met de honden een flink stuk lopen door de regen

Troel, je hebt mail!
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
pi_42137304
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 11:53 schreef Troel het volgende:

Tja, en of de scouting echt was is, ik vind het zelf verschrikkelijk, maar er zijn ook mensen lyrisch over
Schaken vind ik echt
Maar dat is vooral omdat ik 't totaal niet kan.

Ik wil eigenlijk dat hij een beetje uitgedaagd wordt om iets te ondernemen, een beetje in beweging te komen en dat hij kinderen ontmoet waar hij "mee kan praten". We zijn eerlijk gezegd een beetje verontrust dat hij zich steeds meer opsluit in huis, omdat zijn vriendjes hem niet echt interesseren. Scouting leek me wat dat betreft wel leuk, omdat hij dan met andere kinderen samen nieuwe dingen leert en wat avonturen kan beleven. Bij ons thuis heeft alleen niemand behalve mijn moeder (in 1950...) op scouting gezeten, dus ik heb geen idee of dat iets voor hem is.
Als ik de websites van de scoutinggroepen bij hem in de buurt bekijk ziet het er wel erg leuk uit...
***Levi was here***
pi_42137595
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 11:43 schreef Troel het volgende:

JAA!!

Guppen, algeneter en kardinaaltetra's

en verder zien we het wel
Oh tetra's zijn leuk!! en algeneters boeiend In de dierentuin in Emmen hadden ze trouwens van die reuzenalgeneters. Ik vraag me dan af of dat een ander soort is of dat die zo groot worden omdat de ruimte zo groot is.
pi_42137614
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 11:48 schreef Rewimo het volgende:
Helaas
...dus je stinkt nu ook nog Jee...
* Isabeau geeft Rewimo een flesje parfum
pi_42137655
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 11:53 schreef Troel het volgende:

Ja, schaken of dammen! Daarbij moet hij in zijn hoofd rekenen en daar zitten waarschijnlijk juist wèl leeftijdsgenootjes waar hij mee kan praten (mijn neefje van 12 zit op dammen en die vindt het reuze leuk)
pi_42137679
En Levitation, verwar wat jij leuk vindt niet met wat hij leuk vindt.

(mijn nichtje werd gigantisch gepest op scouting omdat ze er niet tussen paste)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 september 2006 @ 12:20:33 #48
13151 crew  Rewimo
pi_42137792
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:13 schreef Isabeau het volgende:
...dus je stinkt nu ook nog Jee...
* Isabeau geeft Rewimo een flesje parfum
Erg lief van je, maar dan houd ik het bij de zalf. Ik krijg hoofdpijn van parfum
pi_42137810
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:20 schreef Rewimo het volgende:

Erg lief van je, maar dan houd ik het bij de zalf. Ik krijg hoofdpijn van parfum
Succes dan. Ik hoop dat de geur niet heel erg opvalt.
pi_42137821
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:15 schreef Isabeau het volgende:
En Levitation, verwar wat jij leuk vindt niet met wat hij leuk vindt.

(mijn nichtje werd gigantisch gepest op scouting omdat ze er niet tussen paste)
Scouting zou niets voor mij zijn geweest.
Maare... ik probeer inderdaad iets te vinden wat hij leuk vind. Alleen moet hij er ook wel wat aan hebben voor zijn ontwikkeling. Beetje socialiseren... maar of dat zinvol is?

(dat pesten heb ik zelf ondervonden bij voetbal, wat dat betreft maakt 't bar weinig uit waar je zit... als er etters tussen zitten...)
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 september 2006 @ 12:22:39 #51
13151 crew  Rewimo
pi_42137843
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:01 schreef Levitation het volgende:
Schaken vind ik echt
Maar dat is vooral omdat ik 't totaal niet kan.

Ik wil eigenlijk dat hij een beetje uitgedaagd wordt om iets te ondernemen, een beetje in beweging te komen en dat hij kinderen ontmoet waar hij "mee kan praten". We zijn eerlijk gezegd een beetje verontrust dat hij zich steeds meer opsluit in huis, omdat zijn vriendjes hem niet echt interesseren. Scouting leek me wat dat betreft wel leuk, omdat hij dan met andere kinderen samen nieuwe dingen leert en wat avonturen kan beleven. Bij ons thuis heeft alleen niemand behalve mijn moeder (in 1950...) op scouting gezeten, dus ik heb geen idee of dat iets voor hem is.
Als ik de websites van de scoutinggroepen bij hem in de buurt bekijk ziet het er wel erg leuk uit...
Bij de sportschool waar Christan zwemles heeft, kun je voor 20 euro 4 proeflessen judo volgen. Misschien kun je zoiets doen? Dan kan hij kijken of hij het leuk vindt. Niet speciaal judo, maar het proeflessen-idee bedoel ik
pi_42137850
Op de schaak- of damclub zitten ook leeftijdsgenootjes waar hij waarschijnlijk gewoon veel beter tussenpast dan bij scouting. Ik vind het een erg goe didee van Troel. Maar je kan hem zelf ook laten kiezen natuurlijk
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 september 2006 @ 12:24:50 #53
13151 crew  Rewimo
pi_42137901
Schaken is voor slimme kinderen wel een hele leuke uitdaging denk ik

Okee, ik was een slim kind maar kan niet schaken Nooit geleerd.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 26 september 2006 @ 12:27:11 #54
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42137955
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:24 schreef Rewimo het volgende:
Schaken is voor slimme kinderen wel een hele leuke uitdaging denk ik

Okee, ik was een slim kind maar kan niet schaken Nooit geleerd.
Je was gewoon niet slim genoeg...
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:30:52 #55
35189 Troel
scherp en bot
pi_42138043
Hmm, ik was op vakantie gevallen op mijn linkerknie.

Nou zat ik net op het toilet (nee, we gaan het NIET over poep hebben), en toen zat ik aan mijn knie te voelen. Het leek wel alsof ik een aantal kleine balletjes (formaat pil zeg maar ) in mijn knie voelde. In ieder geval voelt mijn knie heel anders dan mijn rechter knie.

Toch maar afspraak maken bij de huisarts. Maar ik ga wel volleyballen vanavond!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42138046
Ik zal 't rond zijn verjaardag 'ns met hem bespreken. Eens kijken wat hij er van vindt.
Bedankt voor de tips!
***Levi was here***
pi_42138072
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:30 schreef Troel het volgende:
Hmm, ik was op vakantie gevallen op mijn linkerknie.

Nou zat ik net op het toilet (nee, we gaan het NIET over poep hebben), en toen zat ik aan mijn knie te voelen. Het leek wel alsof ik een aantal kleine balletjes (formaat pil zeg maar ) in mijn knie voelde. In ieder geval voelt mijn knie heel anders dan mijn rechter knie.

Toch maar afspraak maken bij de huisarts. Maar ik ga wel volleyballen vanavond!
Je zei poep!
***Levi was here***
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:33:43 #58
35189 Troel
scherp en bot
pi_42138107
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:31 schreef Levitation het volgende:

[..]

Je zei poep!
he bah
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 september 2006 @ 12:43:28 #59
13151 crew  Rewimo
pi_42138391
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:27 schreef Sjeen het volgende:
Je was gewoon niet slim genoeg...
Ow, is dat het?

*opgelucht fluit*
  Licht Ontvlambaar dinsdag 26 september 2006 @ 12:47:31 #60
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42138508
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:43 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ow, is dat het?

*opgelucht fluit*
Kun je wel dammen? Want da's ook nog best lastig
pi_42138738
Ik kan wel dammen, maar ik verlies altijd en heb niet het geduld om lang na te denken.

teigan, ik heb je emailadres niet en wilde morgen naar Groningen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 september 2006 @ 12:57:39 #62
13151 crew  Rewimo
pi_42138759
Dammen wel ja, dat kan Christan ook al
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:58:00 #63
35189 Troel
scherp en bot
pi_42138766
Heb jullie allebei een mailtje gestuurd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42140682
Gezien, en gelijk wat mee gedaan..

bedankt Troel...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_42143622
hoi
Even hoi zeggen, meer niet
pi_42144089
Druk druk druk hier.

Jaja, denk aan vorig jaar deze tijd, ook toen was ik heel druk
Aankomend weekend staat hier de kermis weer voor de deur. En dat is zo gezellig, met de hele vriendenploeg bij elkaar (30 man/vrouw) en maar feesten. Ik heb er zin in. Ookal is dit niet zo goed voor de lijn (om ff ontopic te blijven).

Ik heb trouwens heb boek van sonja bakker in huis. Jeetje mineetje, wat is dat weinig wat je mag eten zeg..
pi_42144265
quote:
Op maandag 25 september 2006 21:54 schreef Liejannuh het volgende:

Eh, ik dacht aan ijs, maar ik vermoed dat dat het niet is in dit geval.
Sanity is (not) statistical
pi_42144383
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 11:49 schreef Levitation het volgende:
Zaterdag wordt het dochtertje van mijn broer 6 jaar. Nu wilde ik een speciaal kadootje geven... speelgoed heeft ze genoeg. Het is een lidmaatschap van een gymnastiekvereniging geworden, ze gaat daar "Kid Swing" doen, dansen op "coole muziek" zoals K3 enzo.
Ik hoop echt dat ze 't leuk vindt, haar moeder en ik zijn in ieder geval in onze nopjes.

Nu nog iets voor haar grote broer verzinnen, die wordt in maart 10 jaar en nu wil ik hem eigenlijk ook zoiets kado doen. Zat eerst aan Iets van sport te denken. Alleen... hij is een pienter jongetje en houdt enorm van rekenen (hilarisch was zijn uitspraak: "ik vind sommen maken net zo leuk als vakantie"), maar sport vind hij niet leuk en eigenlijk zit hij nu vooral achter de pc thuis. Nu zat ik te denken om hem naar een scoutinggroep "te sturen"... ik heb alleen geen idee of dat leuk is voor hem. Iemand ervaring met scouting? Of dat iets is voor zo'n ventje? Hij is nogal tenger en verveelt zich bij zijn leeftijdsgenootjes, volgens hem valt daar niet mee te praten... ze snappen niets.
Een beetje leuk computerkamp of zo? Als je een goede zoekt zitten ze daar echt niet alleen binnen. Waar ik zelf ben geweest als kind zaten we wel achter de computer, maar we gingen ook kanoën bijvoorbeeld en naar een pretpark.

Of een LAN-party

Op een clubje 'dwingen' als hij zich niet zo op z'n gemak voelt bij leeftijdsgenootjes en niet van sporten houdt, tja... Mij had je er geen plezier mee gedaan. Ik zat ook alleen achter de (toen nog) Com64 of met m'n neus in de encyclopedie.

Schaken en dammen klinkt wel ok. Dat is toch vrij individueel met de mogelijkheid tot contact, maar niet gedwongen. En het is ook niet te actief, want he bah, actief, blegh, dat moet je niet hebben als kleine computerverslaafde.
Sanity is (not) statistical
pi_42144624
troel heb je m'n mailtje gehad? Ik wil ook graag mijn cijfertjes in de lijst kunnen zetten

isabeau Leuk, een bekende naam. Ik post nu onder een andere naam, maar ik heb jou al eens ontmoet Bedankt voor je berichtje, gelukkig heb ik wel genoten van mijn B&J's, echt gedachteloos eten doe ik eigenlijk niet. Gelukkig maar, want B&J's is veel te lekker daarvoor

Ik was vanmorgen vroeg opgestaan om te gaan zwemmen, zag ik dat ik me vergist had in mijn college-tijd. Ik kon niet zwemmen en moest zelfs ff haasten om op tijd te komen. Morgen weer proberen. Om 7 uur opstaan is wel vroeg als je al maanden niet voor 10 uur opstaat
  dinsdag 26 september 2006 @ 17:03:59 #70
35189 Troel
scherp en bot
pi_42144992
Ja, mailtje is ook al verstuurd, maar mijn smtp ligt te hikken.

Maar in principe kan je inloggen als je toevallig mijn commentaar op jolene vanmiddag gelezen hebt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42145466
Het commentaar van vanmiddag heb ik gemist, maar ik heb je mailtje net gekregen, dus ik kan inloggen
  dinsdag 26 september 2006 @ 17:51:20 #72
35189 Troel
scherp en bot
pi_42145981
Rewimo, heb jij trouwens ook van die rimpelborsten?

Hier had ik vroeger dus echt geen last van:

En dit is nog niet eens op zijn ergst, want ik wilde niet te veel duidelijk op de foto
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 september 2006 @ 18:11:43 #73
13151 crew  Rewimo
pi_42146492
Ja hoor Ze nemen niet in omvang af maar wel in sterkte Hangen kunnen ze goed heb ik gemerkt
  dinsdag 26 september 2006 @ 18:12:37 #74
35189 Troel
scherp en bot
pi_42146520
Nouja, blijjkbaar nemen ze dus wel in omvang af, want eerst kon ik mijn oude bh nog aan, en nu heb ik daar ook in de cup ruimte over
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 september 2006 @ 18:16:14 #75
13151 crew  Rewimo
pi_42146621
Omvang is wel afgenomen, cupmaat niet
pi_42146980
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 16:43 schreef omearos het volgende:
isabeau Leuk, een bekende naam. Ik post nu onder een andere naam, maar ik heb jou al eens ontmoet Bedankt voor je berichtje, gelukkig heb ik wel genoten van mijn B&J's, echt gedachteloos eten doe ik eigenlijk niet. Gelukkig maar, want B&J's is veel te lekker daarvoor

Ik was vanmorgen vroeg opgestaan om te gaan zwemmen, zag ik dat ik me vergist had in mijn college-tijd. Ik kon niet zwemmen en moest zelfs ff haasten om op tijd te komen. Morgen weer proberen. Om 7 uur opstaan is wel vroeg als je al maanden niet voor 10 uur opstaat
Je maakt me nu wel nieuwsgierig, maar ik heb al een vermoeden Ik ga 's morgens ook wel eens zwemmen bij de ochtendgroep en dat begint om 7:00...maar dan is het de helft van de prijs Alleen dat opstaan hè.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 september 2006 @ 18:32:57 #77
13151 crew  Rewimo
pi_42147032
Ik heb net een kind naar zwemles gebracht, telt dat ook?
pi_42147069
Als je het kind getild hebt en lopend bent gegaan: absoluut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 september 2006 @ 18:45:41 #79
13151 crew  Rewimo
pi_42147386
Ik mag niet tillen...
pi_42147509
Nou ja, ik dacht ook al niet dat je dat had geprobeerd
pi_42147529
quote:
Op maandag 25 september 2006 21:54 schreef Liejannuh het volgende:

Ik heb in het begin van het jaar mijn kuitspier in de lengte gespleten met taekwon-do , heb er daarna nogal wat vervelende complicaties aan opgelopen oa een trombosebeen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 september 2006 @ 18:58:09 #82
13151 crew  Rewimo
pi_42147758
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, ik dacht ook al niet dat je dat had geprobeerd
Hee, dat kind is langzamerhand zwaarder dan ik

Okee, okee, overdrijven is ook een vak
  dinsdag 26 september 2006 @ 18:58:55 #83
35189 Troel
scherp en bot
pi_42147793
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 18:34 schreef Isabeau het volgende:
Als je het kind getild hebt en lopend bent gegaan: absoluut
Als ze had mogen tillen had ze dat zeker gedaan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 september 2006 @ 18:59:39 #84
13151 crew  Rewimo
pi_42147816
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 18:58 schreef Troel het volgende:
Als ze had mogen tillen had ze dat zeker gedaan
Tuurlijk
  dinsdag 26 september 2006 @ 19:02:30 #85
35189 Troel
scherp en bot
pi_42147886
MANNEN

[Tuesday 26 09 2006 18:28:35] Bert (TCG): Ik kom trouwens die kant op

Hij staat nu dus nog gewoon op zijn werk. Nouja, mijn soep wordt niet koud, en ik ga lekker aan mijn kipfiletje beginnen. Stuk verdriet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 september 2006 @ 19:04:12 #86
13151 crew  Rewimo
pi_42147929
Koude kipfilet is ook lekker

Mannen ja. De mijne zit in Enschede bij zijn oom en tante. Hij mag lekker 2 dagen op cursus met zijn tennisarm.
pi_42148881
quote:
'Pro-anorexia sites zijn gevaarlijk'

Uitgegeven: 25 september 2006 22:51

AMSTERDAM - Pro-anorexia websites zorgen ervoor dat vrouwen met de eetstoornis vaker wegens ondervoeding in het ziekenhuis belanden dan vrouwen met anorexia die de sites niet bezoeken.

Dat blijkt uit een Amerikaans onderzoek dat maandagavond wordt onthuld in Nova door Eric van Furth, klinisch psycholoog en directeur behandelzaken aan het Centrum Eetstoornissen Ursula. Hij stelt dat de resultaten ook gelden voor Nederlandse vrouwen.

Aanmoediging

Op de sites moedigen bezoekers elkaar aan om zo min mogelijk te eten. Een voorbeeld van een Nederlandse pro-anorexia site is superkuiken.web-log.nl. De psycholoog wijst erop dat het onderzoek voor het eerst aantoont dat de sites een gevaarlijk effect hebben.

In het onderzoek werden vijftig patiënten ondervraagd, onder hen bezocht veertig procent de pro-anorexia sites regelmatig, vijfendertig procent deed dat niet.

Levensstijl

De bezoekers zijn in de meeste gevallen jonge vrouwen die aan de eetstoornis anorexia nervosa lijden, maar die niet als een psychische aandoening zien. Op de sites wordt de psychische aandoening voorgesteld als een positieve levensstijl.

In Nederland zijn naar schatting veertigduizend mensen met een eetstoornis, die officieel als anorexia of boulimia nervosa-patiënt te boek staan. Ongeveer honderdtwintigduizend mensen hebben een serieus eetprobleem.
Triest hoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 september 2006 @ 19:46:26 #88
13151 crew  Rewimo
pi_42149151
Behoorlijk ja
pi_42150624
Troel, wat jij hebt daar heb ik ook last van en op meer plekken. Beetje hangerig dik vel, ook aan bijvoorbeeld de binnenkant van m'n benen en armen. Ik heb geen idee wat hier aan te doen is helaas... Iemand misschien wel?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 september 2006 @ 20:36:17 #90
13151 crew  Rewimo
pi_42150837
Sporten en smeren, p-etr-a, en er het beste van hopen
pi_42150853
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 20:29 schreef p-etr-a het volgende:
Troel, wat jij hebt daar heb ik ook last van en op meer plekken. Beetje hangerig dik vel, ook aan bijvoorbeeld de binnenkant van m'n benen en armen. Ik heb geen idee wat hier aan te doen is helaas... Iemand misschien wel?
Ik heb het nog niet zo erg, maar ik heb stille hoop gehad dat dit (langzaam misschien) nog bij zal gaan trekken
Ik probeer veel te smeren, maar ik heb niet echt het idee dat het helpt.

Langzamerhand begint bij mij de grens van 100kg in zicht te komen! Na een dipje van een week, verwacht ik nog 1, maximaal 2 weken nodig te hebben voordat ik deze bereik. De kleding zit in iedergeval stukken beter, maar nog niet de maat kleiner die ik wilde.

Aan allen: ik laat me niet zo erg veel zien. Ik internet alleen maar savonds. Ik lees dan ff bij, maar de discussies en conversaties zijn dan vaak al zo ver dat ik niet meer reageer. Sorrie daarvoor, maar.....ik lees het allemaal wel.
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 september 2006 @ 20:45:33 #92
13151 crew  Rewimo
pi_42151195
Geeft niks Essebes, gewoon tegenaan bemoeien, dat doen wij ook
pi_42151507
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 20:45 schreef Rewimo het volgende:
Geeft niks Essebes, gewoon tegenaan bemoeien, dat doen wij ook
haha, tis alleen vaak zo "mostert na de maaltijd' en dan laat ik het vaak maar
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_42151582
Ik heb cashewnoten op. Gezond hè
pi_42151597
En Essebes, ik reageer ook wel eens op iets wat de vorige dag al is gezegd: maakt niets uit joh.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 26 september 2006 @ 21:00:30 #96
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42151724
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 20:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb cashewnoten op. Gezond hè
Ik Chocoladetruffels... niet zo gezond he Vriendje moest erg om me lachen, hij zag aan de boodschappen dat ik me niet helemaal happy voel (chocolade, koekjes, toetjes, cake... gelukkig is het meeste vrij lang houdbaar)

Ow en Essebes, ook al is de discussie uit een vorig topic, als ik denk dat ik iets zinnigs te zeggen heb, doe ik dat gewoon. Ookal slaat het helemaal nergens op
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 september 2006 @ 21:49:06 #97
13151 crew  Rewimo
pi_42153481
Ik ben aan het lego-en, dan eet ik niks. Best handig Al krijg ik wel trek zo langzamerhand. Ik heb nog worteltjes
pi_42154062
Ik heb altijd worteltjes. Voor knijn en caaf (had ik al gezegd dat Babette de cavia eigenlijk een Bobette is?). Maar ik eet ze nooit....terwijl ik worteltjes best lekker vind
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 september 2006 @ 22:27:51 #99
13151 crew  Rewimo
pi_42154918
Ik eet tegenwoordig worteltjes met kaas. En appel met kaas. Snap ook niet waarom maar het combineert best goed
pi_42155020
Appel met kaas is lekker maar wortel met kaas? Toch eens proberen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 september 2006 @ 22:40:06 #101
13151 crew  Rewimo
pi_42155188
Ja hoor, brie, mozzarella, roomkaas, geitenkaas Gaat prima. Goed voor de vitamientjes en de eiwitten

Ik hoef niet zo op vet te letten, dat is wel een voordeel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')