omearos: liefdesverdriet is rot zeg, en hoe lekker B&J's ook is, mooier word je er meestal niet van
![]()
Maar zo af en toe een schaaltje op leuke momenten waar je van geniet is véél leuker dan ijs naar binnen werken als je je megakut voelt. Sterkte joh
Rewimo: dus de zwelling is hard en normaal en nou moet je ook nog zalf gaan gebruiken die stinkt...ik hoop dat dat spul niet meer stinkt als je het er opgedaan hebt. Heeft de arts nog een indicatie gegeven hoelang hij denkt dat het nog gaat duren voor het allemaal weer een beetje pijnvrij is?
Troel: heb je al vissen uitgezocht of een idee van wat voor vissen er in gaan? Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig. Wij hadden vroeger thuis ook een aquarium en daar kon ik als kind úren naar kijken. Soms zijn ouderwetse modes best leuk
ymke: wat superfijn dat je niet meer terug hoeft te komen in het ziekenhuis!
mangoworks2002: wat voor oefeningen moet je precies doen bij dat vetreducerend programma? En eten van huis meenemen voor op je werk is heel slim
![]()
Ik ken eigenlijk geen kantine/personeelsrestaurant waar ze echt mager eten aanbieden. Nou ja, tenzij je alleen boterhammen pakt en mager beleg kiest. Maar als je warm eten neemt dan is het bij mij tot nu toe alleen maar veel te vet geweest.
Levitation als je alleen aldie zoetigheid zou eten op een dag dan valt het wel mee
![]()
En volgens mij zorgt de koolhydratenrush er de hele tijd voor dat je trek houdt. Ik krijg ook zin in lekkers nadat ik zoetigheid heb gehad. En als ik het niet neem, dan heb ik die vreemde trek ook niet.
Ik wilde dus gisteren weer 'normaal' beginnen en mijn vaste weegdag wordt dinsdag. Dat is veel handiger omdat ik vaak op zondagnacht moet werken of zondag niet thuis slaap. Ik ben al 2 kilo afgevallen voor ik ben begonnen en dat motiveert lekker
![]()
Blijkbaar toch gezonder geleefd de afgelopen weken dan ik dacht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."