En goatse, om zeker van je zaak te zijnquote:
Googlen dan maar.quote:Op maandag 25 september 2006 15:55 schreef opgebaarde het volgende:
excuses moi aber what is een tubgirl?
En de holocaust ontkennen... maar dat is nog niet genoeg! User razzberry heeft dat allemaal al gedaan in zijn eerste topic en post op fokquote:Op maandag 25 september 2006 15:53 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
En goatse, om zeker van je zaak te zijn
Zulke dingen zijn ook al gedaanquote:Op maandag 25 september 2006 15:56 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Harlequin fetus syndrome plaatjes posten in [OUD]?
En toen werd het gevaarlijk.quote:Op maandag 25 september 2006 16:01 schreef Renesite het volgende:
tvp.
En een mod echt uitschelden echt persoonlijk iets van kut moeder ofzoquote:Op maandag 25 september 2006 16:05 schreef ioko het volgende:
Ik denk dat zelfs ijsmeis.zip of .rar je daarbij niet kan helpen....... Misschien alleen als je de plaatjes direct in een topic plaatst....
Dit word lachenquote:Op maandag 25 september 2006 16:07 schreef Manneke_Pils het volgende:
Post even de IP adressen van alle A's en FA's, log alle users, post alle mailadressen die zo fantastisch beveiligd zijn d.m.v. een plaatje en vertel wat je er mee gaat doen..
Dan heb je wel een aardige kans denk ik..
O wacht, hang ook nog even de extreem rechtse knakker uit en onderbouw je mening met plaatjes
Ben je wat van plan dan?quote:
Die plannetjes lijken me vet, om te zien uitgevoerd te wordenquote:
Of ontvoeren en jarenlang in een kelder oplsuiten, alhoewel een ski-vakantie moet kunnen, en tevens verkrachten?quote:Op maandag 25 september 2006 16:19 schreef Roellio het volgende:
Zeggen dat je Dany's hond gaat verkrachten!
FuifDuifquote:Op maandag 25 september 2006 16:05 schreef ioko het volgende:
Ik denk dat zelfs ijsmeis.zip of .rar je daarbij niet kan helpen....... Misschien alleen als je de plaatjes direct in een topic plaatst....
yvonne bijvoorbeeld?quote:Op maandag 25 september 2006 17:41 schreef arneaux het volgende:
Je zou een FA bijvoorbeeld een kankermoeder kunnen noemen.
Yvonne is geen FA.quote:
Dat jij je dat nog herrinerd.quote:Op maandag 25 september 2006 15:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En de holocaust ontkennen... maar dat is nog niet genoeg! User razzberry heeft dat allemaal al gedaan in zijn eerste topic en post op fokHij fokt nog steeds rond hier
![]()
Voor een permban?quote:Op maandag 25 september 2006 17:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ijsmeis.rar postenwil ook wel helpen
![]()
is dat echt een permban waard?quote:Op maandag 25 september 2006 17:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ijsmeis.rar postenwil ook wel helpen
![]()
Heb je daar voorbeelden vanquote:Op maandag 25 september 2006 18:09 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Even alles op een rijtje, dit moet dus in één post:
- Tubgirl
- Goatse
- Lemonparty natuurlijk ook
- Harlequin feutus
- Homo's hard uitschelden, gecombineerd met ander extreem-rechts gewauwel
- FA's en A's bedreigen
- Persoonlijke gegevens posten van alle mods
- IJsmeis.rar posten, direct in een post tussen [img] tags
Oh, en noem het topic dan ook meteen even "Ik haat fok", en plaats het in GC. Vragen om een permban is niet verstandig, dat zou de schijn kunnen wekken dat je slechts grapt.
Voor het vierde puntje hoef je alleen maar even naar jezelf te kijkenquote:
Ow, das wel jammer, ik vind fuifduif dan ook erg vervelend.quote:Op maandag 25 september 2006 17:45 schreef renz0r het volgende:
[..]
Hij heeft dat een x gedaan. Gebanned tot 2007, maar afgelopen maand unbannend
Helaas. Die was goed voor 48 uur.quote:Op maandag 25 september 2006 17:41 schreef arneaux het volgende:
Je zou een FA bijvoorbeeld een kankermoeder kunnen noemen.
quote:Op maandag 25 september 2006 19:24 schreef Ulreazj het volgende:
Ik heb gegoogled op tubgirl, maar kon niks vinden. TS kun je een voorbeeld plaatsen ?
Had ik iets over tubgirl gezegd?quote:Op maandag 25 september 2006 19:24 schreef Ulreazj het volgende:
Ik heb gegoogled op tubgirl, maar kon niks vinden. TS kun je een voorbeeld plaatsen ?
Hoe google jij?quote:Op maandag 25 september 2006 19:24 schreef Ulreazj het volgende:
Ga naar www.google.nl . Dan ga je naar voorkeuren. En bij "SafeSearch filtering" fink je "Mijn zoekresultaten niet filteren" aan.quote:Op maandag 25 september 2006 19:24 schreef Ulreazj het volgende:
In een post nogwel.quote:
+1 scherpquote:Op maandag 25 september 2006 21:21 schreef The_Martian het volgende:
In een post nogwel.
Hej S-Fquote:Op maandag 25 september 2006 22:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik denk dat je het niet meer gaat redden in 1 post
Hee een nieuwe fanquote:
quote:
Whehehehehehhequote:Op maandag 25 september 2006 22:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hee een nieuwe fan![]()
[..]![]()
![]()
Whehehehehehhequote:Op maandag 25 september 2006 22:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hee een nieuwe fan![]()
[..]![]()
![]()
quote:
Je snapt het?quote:Op maandag 25 september 2006 22:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:![]()
* Surveillance-Fiets Schrijft weer een naam op het lijstje![]()
Wie snapt het nietquote:
Ik heb er nog geenquote:
quote:Op maandag 25 september 2006 20:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee daar staat 48u. op, je zal wat beter je best moeten doen vrees ik.
quote:
Zie vorige post.quote:Op maandag 25 september 2006 22:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:Ik heb er geen nodig
Ik post alles onder deze
![]()
Pffffquote:
Hé gozer, moet dat nou?quote:Op maandag 25 september 2006 22:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
Hoeveel onsmakelijke plaatjes volgen er nog.![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 23:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]Verander de TT eens naar: Plaats hier onsmakelijke foto's!
ahahahahaquote:Op maandag 25 september 2006 23:02 schreef fvivif het volgende:
[afbeelding]
is dit zo een tubgirl geval ?![]()
Die heb ik nog nooit gezienquote:Op maandag 25 september 2006 23:02 schreef fvivif het volgende:
[afbeelding]
Tot over 48 uurquote:
Tot over 48u.quote:Op maandag 25 september 2006 23:02 schreef fvivif het volgende:
[afbeelding]
Komop hé, zoveel post je niet. zo erg verslaafd ben je nietquote:
quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 23:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Komop hé, zoveel post je niet. zo erg verslaafd ben je nieten bovendien tijdens een ban kan je wel lezen, maar niet posten
Tis nog even wachten op een modjequote:Op maandag 25 september 2006 23:08 schreef fvivif het volgende:
[..]
ik lees toch voornamelijk dus dat komt goed uit
![]()
Denk je dat ze er achter zullen komen als ik nu snel het plaatje weg haal ?quote:Op maandag 25 september 2006 23:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tis nog even wachten op een modje![]()
Ik heb je gequotequote:Op maandag 25 september 2006 23:10 schreef fvivif het volgende:
[..]
Denk je dat ze er achter zullen komen als ik nu snel het plaatje weg haal ?
Ja want meerdere mensen hebben je gequotequote:Op maandag 25 september 2006 23:10 schreef fvivif het volgende:
[..]
Potjandoriquote:Op maandag 25 september 2006 23:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja want meerdere mensen hebben je gequotepwnd
pwned.quote:Op maandag 25 september 2006 23:10 schreef fvivif het volgende:
[..]
ik vind het knap hoelang je nog op fok blijftquote:
quote:Op maandag 25 september 2006 23:28 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
geen vies plaatje, maar hij verteld een enorm vieze mop
Mij een beetje quoten zodat ik 'm niet meer weg kan halen.quote:Op maandag 25 september 2006 23:24 schreef timbob het volgende:
[..]
ik vind het knap hoelang je nog op fok blijft
nouja, eerder te danken aan de niet reagerende mods, maar ok.
Daar krijg je toch geen 48 uur voorquote:Op maandag 25 september 2006 23:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mij een beetje quoten zodat ik 'm niet meer weg kan halen.![]()
![]()
Ach, ik zal jullie missen mocht het mis gaan.
Neej weekbanquote:Op maandag 25 september 2006 23:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar krijg je toch geen 48 uur voor
quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 23:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Au.Ach jah, m'n studieresultaten zullen wel blij zijn met zo'n weekban.
Whehehequote:Op maandag 25 september 2006 23:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wajo, ik schrok me rot net. Ik probeerde te posten en toen stond er dat ik geen rechten had om te posten.Bleek gelukkig dat desbetreffende topic net gesloten was.
Opgelucht ademhalen.
Dat niet alleen, Replique v0.3 heeft de mogelijkheid om alle mogelijke edits van een post te bekijken..quote:Op maandag 25 september 2006 23:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja want meerdere mensen hebben je gequotepwnd
Je hebt de tubgirl al gemistquote:
kut....quote:Op maandag 25 september 2006 23:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hebt de tubgirl al gemist![]()
En ik ga 'm niet voor je herposten.quote:
Kan je net goed wel doen, maakt nu toch niet meer uit, je post al in je blessuretijdquote:Op maandag 25 september 2006 23:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En ik ga 'm niet voor je herposten.Ik begin 'm nu al een beetje te knijpen.
![]()
maar die plaatjes zijn al jaren oud..... wanneer maakt iemand anders nou tubgirl??quote:Op maandag 25 september 2006 23:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En ik ga 'm niet voor je herposten.Ik begin 'm nu al een beetje te knijpen.
![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 23:54 schreef Orealo het volgende:
[..]
Kan je net goed wel doen, maakt nu toch niet meer uit, je post al in je blessuretijd.
OMG, een kinderpikkie op Fok! Zekersteweten permban.quote:Op maandag 25 september 2006 23:54 schreef Ferdii het volgende:
een topic in Politiek " STEM OP PNVD" onderbouwd met kleuterneuk plaatjes zal ook vast wel werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 23:57 schreef UncleSam het volgende:
Ik denk dat als je de volgende plaatjes tussen [img] tags toont je aardig ver komt.
WaarschuwingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 23:57 schreef UncleSam het volgende:
Ik denk dat als je de volgende plaatjes tussen [img] tags toont je aardig ver komt.
WaarschuwingDas een hele mooieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Linken mag ook niet he
Zelfs niet onder een spoiler of wel hmm
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Alles behalve pain5 en 6 níét doenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je maakt me nieuwsgierig.
Nee, niet nieuwsgierig worden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je maakt me nieuwsgierig.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, niet nieuwsgierig worden.
-tikt link in-
User SuperHarregarre is zojuist gestorven.
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Weet je wat me vet lijkt? Om gewoon zo'n opengesperde, volgespoten, ranzige anus te posten in een TRU-topic of in een R&P-topic. En dan heel hard lachen. Haha! Daar hebben die emo's niet van terug!
4 5 en 6 zijn ook leuk!!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:14 schreef Maisnon het volgende:
Tering, ik heb nog nooit kotsneigingen van plaatjes gehad, maar toen ik pain3 zag werd er wel een teiltje bijgehaald, Gatverfuckingdamme wat smerig ehhhhhhhhhrg
ONZ will rise upquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Weet je wat me vet lijkt? Om gewoon zo'n opengesperde, volgespoten, ranzige anus te posten in een TRU-topic of in een R&P-topic. En dan heel hard lachen. Haha! Daar hebben die emo's niet van terug!
[NB #145] S-F's baggertopicquote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[url=http://forum.fok.nl/topic/918511
Bedankt voor de waarschuwing. Ik ga er nog niet es aan beginnen :pquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:14 schreef Maisnon het volgende:
Tering, ik heb nog nooit kotsneigingen van plaatjes gehad, maar toen ik pain3 zag werd er wel een teiltje bijgehaald, Gatverfuckingdamme wat smerig ehhhhhhhhhrg
interessante hobby houd je er op naquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:25 schreef Jesse- het volgende:
Foto's van Yvonne posten geeft je misschien wel een lange ban:
[afbeelding]
Yvonne, de groetjes van je gynaecoloog!
Dat word een ban jongen, réken er maar opquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:25 schreef Jesse- het volgende:
[afbeelding]
Kijk zo kan je het wel vergetenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:25 schreef Jesse- het volgende:
[afbeelding]
Oké, goed dat je voor mij de hete kolen uit het vuur haalt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:25 schreef Jesse- het volgende:
[afbeelding]
om hoeveel bans heb je nu onderhand 'gevraagd'?!quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat word een ban jongen, réken er maar op!
Wij vinden het alleen maar mooi dat anderen banwaardig materiaal postenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
om hoeveel bans heb je nu onderhand 'gevraagd'?!
Je laat al de hele tijd je afkeuring hier weten, dan moet jij wel een dombo zijn om toch elke keer weer te kijken![]()
Die post moet natuurlijk als tip gezien worden voor TS en niet als een eventuele belediging :pquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oké, goed dat je voor mij de hete kolen uit het vuur haalt.Als ze iemand n.a.v. dit topic gaan bannen, ben jij het.
klopt, al blijft die aanvrager nog wel een huilende vlegelquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wij vinden het alleen maar mooi dat anderen banwaardig materiaal posten![]()
Als een mod op banaanvragen gaat bannen dan is het de verkeerde kant opgegaan met fokquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
klopt, al blijft die aanvrager nog wel een huilende vlegel![]()
doen ze niet, ze luisteren alleen naar mijquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als een mod op banaanvragen gaat bannen dan is het de verkeerde kant opgegaan met fok![]()
Kijk dat scheeldquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
doen ze niet, ze luisteren alleen naar mij![]()
Toch tot over een week.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:29 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Die post moet natuurlijk als tip gezien worden voor TS en niet als een eventuele belediging :p
*fap *fap *fapquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:25 schreef Jesse- het volgende:
[afbeelding]
Ook al weet ik dat je dit niet echt doet:quote:
Zelfs een topicreport heeft niet geholpenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:52 schreef TwyLight het volgende:
Waar zijn de mods, die kunnen zich uitleven in dit topic
Maar dan zien ze al onze bagger en bannen ze ons ookquote:
Voor dat alleen ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:56 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik heb een jaar bann gehad omdat ik beweerde dat de moeder van een user een pauper hoer was.
Laat ze maar lachen, ik geloof je wel hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:56 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik heb een jaar bann gehad omdat ik beweerde dat de moeder van een user een pauper hoer was.
Misschien kun je hem verpatsen aan een newbiequote:Op dinsdag 26 september 2006 00:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik had in de vooravond een post klaar gezet in notepad met onderstaande ingredienten.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik had in de vooravond een post klaar gezet in notepad met onderstaande ingredienten. Alleen Goatse kon ik niet vinden, toen ik die eindelijk gevonden had werd het desbetreffende topic door Chowi dichtgegooid, anders was ik nu waarschijnlijk weggeweest. Grappig hoe zo je leven weer beinloed wordt, anders had ik waarschijnlijk nooit meer op FOK! kunnen posten en had mijn leven er totaal anders uitgezien.
- Een Tubgirl
- Een Doodverwensing
- Nazi praktijken
- Fok!ers oproepen tot haat
- Mods, FA's en A's uitschelden
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Laat ze maar lachen, ik geloof je wel hoor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Misschien kun je hem verpatsen aan een newbie![]()
Niet jokken, het was deze:quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:57 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja, maar dat was in R&P volgens mij.![]()
Ohw.quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet jokken, het was deze:
Kerstpakket....geef dan niets !!
de ban was in dec. 2005.
Ga je nog een paar bans uitdelen of geloof je het wel ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
de ban was in dec. 2005.
een jaarban in klb how so not coolquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
de ban was in dec. 2005.
Daar heb ik de FA's voorquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ga je nog een paar bans uitdelen of geloof je het wel ?![]()
Er zijn een paar mooie voorbij gekomenquote:
iets met beefytreats mt-archives/tubgirl.htmlquote:Op maandag 25 september 2006 19:24 schreef Ulreazj het volgende:
yvonne, en de rest van de crew kan sinds een tijdje zelfstandig lezen en dit missen ze echt niet hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er zijn een paar mooie voorbij gekomenTubgirl was weer mooi enzo
![]()
Ik merk het toch alleen maar opquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
yvonne, en de rest van de crew kan sinds een tijdje zelfstandig lezen en dit missen ze echt niet hoor![]()
zullen ze fijn vindenquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik merk het toch alleen maar opAnders had ik wel namen en tijden genoemd hoor
![]()
quote:
Nog 0 maar als er even gekeken word kunnen er zown 2/3 uitgezwaait wordenquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:33 schreef -Wolf- het volgende:
hoeveel mensen zijn er al geband door te posten in dit topic?
Gaat om wat foto's van een bekende fokker die uitgelekt zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2006 05:51 schreef StefanP het volgende:
Wat is in godsnaam ijsmeis.rar? Ik zie dat overal terug. Nee, een plaatje hoeft niet, het is niet bedoeld als "wat is tubgirl? post eens een voorbeeld?" Ik wil serieus weten waar dat nou over gaat want in al die maanden is het me nog steeds niet duidelijk.
Wedden van niet.quote:Op maandag 25 september 2006 18:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oja vermelden dat je een ad-block hebt staat daar ook een permban op
Zoals al eerder gezegd een mapje met prive foto's van een user (of zelfs mod ondertussen?) Niet zo geweldig boeiend..quote:Op dinsdag 26 september 2006 05:51 schreef StefanP het volgende:
Wat is in godsnaam ijsmeis.rar? Ik zie dat overal terug. Nee, een plaatje hoeft niet, het is niet bedoeld als "wat is tubgirl? post eens een voorbeeld?" Ik wil serieus weten waar dat nou over gaat want in al die maanden is het me nog steeds niet duidelijk.
Geëdit :pquote:Op dinsdag 26 september 2006 07:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Er zijn wel wat posts verwijderd zie ik.
Wil je nou een pluim ofzo? Laat die img eens een dag staan en kom dan terug.quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:10 schreef ErwinEHVNL het volgende:
waar blijven die pain plaatjes in het topic?!
en van wie was die post dan?quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hebt alles al gemist ! tubgirl en een versameling van de meest gruuwlijke plaatjes in een collage
![]()
Die vent van die tubgirl had wel het lefquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:44 schreef ErwinEHVNL het volgende:
jah die weet ik maar dat is niet heel de serie GODVERDOMME... EN OOK GEEN PLAATJE..
heeft er niemand lef om hem ECHT te posten!
Heyquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die vent van die tubgirl had wel het lef![]()
Heyquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:46 schreef SiemeN het volgende:
Hoe lang zou je er voor krijgen? De feestdagen komen er tenslotte toch weer aan.
Die kloon van je is niet bepaald hilarisch, dus zoveel schade heb ik mijns inzien niet aangericht.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:47 schreef TwyLight het volgende:
Kut SiemeN omdat jij postte quote ik de verkeerde
Zal ik een pain topic openen?quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zo stom vonnieponny is langs geweest maar nog steeds geen bansHij gaat er toch niet mee wegkomen die tubby
![]()
quote:
Oeps. Ik bedoelde paint.quote:
quote:
weet ikquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:49 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Die kloon van je is niet bepaald hilarisch, dus zoveel schade heb ik mijns inzien niet aangericht.
Wat een duur woord toch weer... zeg gewoon dat je moet kotsenquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:04 schreef ehqo het volgende:
Anti-peristaltiek bevorderend topic.
Ja. En gebruik PI's!quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:08 schreef TwyLight het volgende:
S-F, Neem is een fotoboekstomme newbie
!!!!!
Waarom zou ikquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:08 schreef TwyLight het volgende:
S-F, Neem is een fotoboekstomme newbie
!!!!!
Maar dan moet ik foto's plaatsen enzoquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zodat ik erin kan spammen natuurlijk.
Mja boeiend, en als je dat persé niet wil dan doe je gewoon zonder fotos. zoveel mensen hebben dat. die zich schamenquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar dan moet ik foto's plaatsen enzoWant een fobo zonder echte foto's is ook bagger
quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja boeiend, en als je dat persé niet wil dan doe je gewoon zonder fotos. zoveel mensen hebben dat. die zich schamen
quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Schamen voor jezelf das best triest
![]()
hehequote:Op dinsdag 26 september 2006 12:49 schreef switchboy het volgende:
Of ze vinden het hun kostbare tijd niet waard. Misschien moet je plaatjes gaan plaatsen in een truth/GC
Edit: Doe maar niet bij truth anders krijg je nog complot theoriën over dat plaatje![]()
Nee je kan hier alles posten zonder geband te wordenquote:
Wedden van nietquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee je kan hier alles posten zonder geband te worden![]()
Nou tubgirl is voorbij gekomen en er is niets aan gedaan. Heb je die link aar die pain plaatjes gezienquote:
Gevonden! Kijk hier Pain(t)!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:59 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ik zie nog geen pain topic
ijsmeis.rarquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:08 schreef Viper_74 het volgende:
linkje naar ijsmeis.rar plz
quote:
Wie o wie heeft voor mij een foto van een vlindertje op een paddestoelquote:Ijsmeis.rar
Berucht bestand waar naaktfoto's van de user ijsmeis in staan.
Ook wel bekend als ijsmeis.zip
Er naar vragen is banwaardig.
Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/Ijsmeis.rar"
Rubrieken: Fok!Woordenboek
fototoestel pakken, en dan een foto van alle mods + fa'squote:Op dinsdag 26 september 2006 13:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou tubgirl is voorbij gekomen en er is niets aan gedaan. Heb je die link aar die pain plaatjes gezienOvertref dat eens zou ik zeggen
![]()
Postenquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:40 schreef Omkron het volgende:
Ijsmeis.rar net gevonden..
NU word het link, jongens..quote:Op maandag 25 september 2006 16:23 schreef Biogarde het volgende:
TVP!
Ik kon hem nergens meer vinden, toch knapquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:40 schreef Omkron het volgende:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:40 schreef Omkron het volgende:
vonnieponny ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zo stom vonnieponny is langs geweest maar nog steeds geen bansHij gaat er toch niet mee wegkomen die tubby
![]()
Ja yvonne...quote:
Nah.. zoek zelf maar even.. via een zoekmachine kom je dan een weblog tegen die weer wat in zijn cache heeft staan en daar staat tussen de niet werkende links een linkje.quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:48 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
![]()
* Viper_74 wijst fluitend naar z'n mail adres in z'n profile
![]()
Inderdaad erg makkelijk te vindenquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:52 schreef Omkron het volgende:
[..]
Nah.. zoek zelf maar even.. via een zoekmachine kom je dan een weblog tegen die weer wat in zijn cache heeft staan en daar staat tussen de niet werkende links een linkje.![]()
Man je kan hier zelfs tubgirl posten zonder dat er wat gebeurdquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:05 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Inderdaad erg makkelijk te vinden
maar ik durf hem niet te posten
quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:11 schreef Jesse- het volgende:
[url]link[/url]
Daar ergens :p
*hint* .rar *hint*
Meerdere malen, maar niet voor deze postquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:14 schreef switchboy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is er al op de NSB knop gedrukt? [afbeelding]
Ik vermoed dat je hem geedit hebtquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:42 schreef Chowi het volgende:
Hey, waar is je linkje nou?
Er worden geen bans uitgedeelt vandaag?quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:42 schreef Chowi het volgende:
Crew kan toch in edits kijkenquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:42 schreef Chowi het volgende:
kan je me neit gwn mailenquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:56 schreef switchboy het volgende:
Zoek goed op google hij is te vinden
Watte patatte ? :/quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:02 schreef murp het volgende:
newbie zeker....![]()
fotoos zijn 5 jaar oud ofzo....
ga voor betere porno naar KPD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |