quote:
Nog 0 maar als er even gekeken word kunnen er zown 2/3 uitgezwaait wordenquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:33 schreef -Wolf- het volgende:
hoeveel mensen zijn er al geband door te posten in dit topic?
Gaat om wat foto's van een bekende fokker die uitgelekt zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2006 05:51 schreef StefanP het volgende:
Wat is in godsnaam ijsmeis.rar? Ik zie dat overal terug. Nee, een plaatje hoeft niet, het is niet bedoeld als "wat is tubgirl? post eens een voorbeeld?" Ik wil serieus weten waar dat nou over gaat want in al die maanden is het me nog steeds niet duidelijk.
Wedden van niet.quote:Op maandag 25 september 2006 18:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oja vermelden dat je een ad-block hebt staat daar ook een permban op
Zoals al eerder gezegd een mapje met prive foto's van een user (of zelfs mod ondertussen?) Niet zo geweldig boeiend..quote:Op dinsdag 26 september 2006 05:51 schreef StefanP het volgende:
Wat is in godsnaam ijsmeis.rar? Ik zie dat overal terug. Nee, een plaatje hoeft niet, het is niet bedoeld als "wat is tubgirl? post eens een voorbeeld?" Ik wil serieus weten waar dat nou over gaat want in al die maanden is het me nog steeds niet duidelijk.
Geëdit :pquote:Op dinsdag 26 september 2006 07:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Er zijn wel wat posts verwijderd zie ik.
Wil je nou een pluim ofzo? Laat die img eens een dag staan en kom dan terug.quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:10 schreef ErwinEHVNL het volgende:
waar blijven die pain plaatjes in het topic?!
en van wie was die post dan?quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hebt alles al gemist ! tubgirl en een versameling van de meest gruuwlijke plaatjes in een collage
![]()
Die vent van die tubgirl had wel het lefquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:44 schreef ErwinEHVNL het volgende:
jah die weet ik maar dat is niet heel de serie GODVERDOMME... EN OOK GEEN PLAATJE..
heeft er niemand lef om hem ECHT te posten!
Heyquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die vent van die tubgirl had wel het lef![]()
Heyquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:46 schreef SiemeN het volgende:
Hoe lang zou je er voor krijgen? De feestdagen komen er tenslotte toch weer aan.
Die kloon van je is niet bepaald hilarisch, dus zoveel schade heb ik mijns inzien niet aangericht.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:47 schreef TwyLight het volgende:
Kut SiemeN omdat jij postte quote ik de verkeerde
Zal ik een pain topic openen?quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zo stom vonnieponny is langs geweest maar nog steeds geen bansHij gaat er toch niet mee wegkomen die tubby
![]()
quote:
Oeps. Ik bedoelde paint.quote:
quote:
weet ikquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:49 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Die kloon van je is niet bepaald hilarisch, dus zoveel schade heb ik mijns inzien niet aangericht.
Wat een duur woord toch weer... zeg gewoon dat je moet kotsenquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:04 schreef ehqo het volgende:
Anti-peristaltiek bevorderend topic.
Ja. En gebruik PI's!quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:08 schreef TwyLight het volgende:
S-F, Neem is een fotoboekstomme newbie
!!!!!
Waarom zou ikquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:08 schreef TwyLight het volgende:
S-F, Neem is een fotoboekstomme newbie
!!!!!
Maar dan moet ik foto's plaatsen enzoquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zodat ik erin kan spammen natuurlijk.
Mja boeiend, en als je dat persé niet wil dan doe je gewoon zonder fotos. zoveel mensen hebben dat. die zich schamenquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar dan moet ik foto's plaatsen enzoWant een fobo zonder echte foto's is ook bagger
quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja boeiend, en als je dat persé niet wil dan doe je gewoon zonder fotos. zoveel mensen hebben dat. die zich schamen
quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Schamen voor jezelf das best triest
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |