Potjandoriquote:Op maandag 25 september 2006 23:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja want meerdere mensen hebben je gequotepwnd
pwned.quote:Op maandag 25 september 2006 23:10 schreef fvivif het volgende:
[..]
Denk je dat ze er achter zullen komen als ik nu snel het plaatje weg haal ?
ik vind het knap hoelang je nog op fok blijftquote:
quote:Op maandag 25 september 2006 23:28 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
geen vies plaatje, maar hij verteld een enorm vieze mop
Mij een beetje quoten zodat ik 'm niet meer weg kan halen.quote:Op maandag 25 september 2006 23:24 schreef timbob het volgende:
[..]
ik vind het knap hoelang je nog op fok blijft
nouja, eerder te danken aan de niet reagerende mods, maar ok.
Daar krijg je toch geen 48 uur voorquote:Op maandag 25 september 2006 23:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mij een beetje quoten zodat ik 'm niet meer weg kan halen.![]()
![]()
Ach, ik zal jullie missen mocht het mis gaan.
Neej weekbanquote:Op maandag 25 september 2006 23:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar krijg je toch geen 48 uur voor
quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 23:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Au.Ach jah, m'n studieresultaten zullen wel blij zijn met zo'n weekban.
Whehehequote:Op maandag 25 september 2006 23:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wajo, ik schrok me rot net. Ik probeerde te posten en toen stond er dat ik geen rechten had om te posten.Bleek gelukkig dat desbetreffende topic net gesloten was.
Opgelucht ademhalen.
Dat niet alleen, Replique v0.3 heeft de mogelijkheid om alle mogelijke edits van een post te bekijken..quote:Op maandag 25 september 2006 23:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja want meerdere mensen hebben je gequotepwnd
Je hebt de tubgirl al gemistquote:
kut....quote:Op maandag 25 september 2006 23:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hebt de tubgirl al gemist![]()
En ik ga 'm niet voor je herposten.quote:
Kan je net goed wel doen, maakt nu toch niet meer uit, je post al in je blessuretijdquote:Op maandag 25 september 2006 23:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En ik ga 'm niet voor je herposten.Ik begin 'm nu al een beetje te knijpen.
![]()
maar die plaatjes zijn al jaren oud..... wanneer maakt iemand anders nou tubgirl??quote:Op maandag 25 september 2006 23:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En ik ga 'm niet voor je herposten.Ik begin 'm nu al een beetje te knijpen.
![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 23:54 schreef Orealo het volgende:
[..]
Kan je net goed wel doen, maakt nu toch niet meer uit, je post al in je blessuretijd.
OMG, een kinderpikkie op Fok! Zekersteweten permban.quote:Op maandag 25 september 2006 23:54 schreef Ferdii het volgende:
een topic in Politiek " STEM OP PNVD" onderbouwd met kleuterneuk plaatjes zal ook vast wel werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 23:57 schreef UncleSam het volgende:
Ik denk dat als je de volgende plaatjes tussen [img] tags toont je aardig ver komt.
WaarschuwingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 23:57 schreef UncleSam het volgende:
Ik denk dat als je de volgende plaatjes tussen [img] tags toont je aardig ver komt.
WaarschuwingDas een hele mooieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Linken mag ook niet he
Zelfs niet onder een spoiler of wel hmm
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Alles behalve pain5 en 6 níét doenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je maakt me nieuwsgierig.
Nee, niet nieuwsgierig worden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je maakt me nieuwsgierig.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, niet nieuwsgierig worden.
-tikt link in-
User SuperHarregarre is zojuist gestorven.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |