quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Weet je wat me vet lijkt? Om gewoon zo'n opengesperde, volgespoten, ranzige anus te posten in een TRU-topic of in een R&P-topic. En dan heel hard lachen. Haha! Daar hebben die emo's niet van terug!
4 5 en 6 zijn ook leuk!!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:14 schreef Maisnon het volgende:
Tering, ik heb nog nooit kotsneigingen van plaatjes gehad, maar toen ik pain3 zag werd er wel een teiltje bijgehaald, Gatverfuckingdamme wat smerig ehhhhhhhhhrg
ONZ will rise upquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Weet je wat me vet lijkt? Om gewoon zo'n opengesperde, volgespoten, ranzige anus te posten in een TRU-topic of in een R&P-topic. En dan heel hard lachen. Haha! Daar hebben die emo's niet van terug!
[NB #145] S-F's baggertopicquote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[url=http://forum.fok.nl/topic/918511
Bedankt voor de waarschuwing. Ik ga er nog niet es aan beginnen :pquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:14 schreef Maisnon het volgende:
Tering, ik heb nog nooit kotsneigingen van plaatjes gehad, maar toen ik pain3 zag werd er wel een teiltje bijgehaald, Gatverfuckingdamme wat smerig ehhhhhhhhhrg
interessante hobby houd je er op naquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:25 schreef Jesse- het volgende:
Foto's van Yvonne posten geeft je misschien wel een lange ban:
[afbeelding]
Yvonne, de groetjes van je gynaecoloog!
Dat word een ban jongen, réken er maar opquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:25 schreef Jesse- het volgende:
[afbeelding]
Kijk zo kan je het wel vergetenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:25 schreef Jesse- het volgende:
[afbeelding]
Oké, goed dat je voor mij de hete kolen uit het vuur haalt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:25 schreef Jesse- het volgende:
[afbeelding]
om hoeveel bans heb je nu onderhand 'gevraagd'?!quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat word een ban jongen, réken er maar op!
Wij vinden het alleen maar mooi dat anderen banwaardig materiaal postenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
om hoeveel bans heb je nu onderhand 'gevraagd'?!
Je laat al de hele tijd je afkeuring hier weten, dan moet jij wel een dombo zijn om toch elke keer weer te kijken![]()
Die post moet natuurlijk als tip gezien worden voor TS en niet als een eventuele belediging :pquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oké, goed dat je voor mij de hete kolen uit het vuur haalt.Als ze iemand n.a.v. dit topic gaan bannen, ben jij het.
klopt, al blijft die aanvrager nog wel een huilende vlegelquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wij vinden het alleen maar mooi dat anderen banwaardig materiaal posten![]()
Als een mod op banaanvragen gaat bannen dan is het de verkeerde kant opgegaan met fokquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
klopt, al blijft die aanvrager nog wel een huilende vlegel![]()
doen ze niet, ze luisteren alleen naar mijquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als een mod op banaanvragen gaat bannen dan is het de verkeerde kant opgegaan met fok![]()
Kijk dat scheeldquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
doen ze niet, ze luisteren alleen naar mij![]()
Toch tot over een week.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:29 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Die post moet natuurlijk als tip gezien worden voor TS en niet als een eventuele belediging :p
*fap *fap *fapquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:25 schreef Jesse- het volgende:
[afbeelding]
Ook al weet ik dat je dit niet echt doet:quote:
Zelfs een topicreport heeft niet geholpenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:52 schreef TwyLight het volgende:
Waar zijn de mods, die kunnen zich uitleven in dit topic
Maar dan zien ze al onze bagger en bannen ze ons ookquote:
Voor dat alleen ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:56 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik heb een jaar bann gehad omdat ik beweerde dat de moeder van een user een pauper hoer was.
Laat ze maar lachen, ik geloof je wel hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:56 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik heb een jaar bann gehad omdat ik beweerde dat de moeder van een user een pauper hoer was.
Misschien kun je hem verpatsen aan een newbiequote:Op dinsdag 26 september 2006 00:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik had in de vooravond een post klaar gezet in notepad met onderstaande ingredienten.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik had in de vooravond een post klaar gezet in notepad met onderstaande ingredienten. Alleen Goatse kon ik niet vinden, toen ik die eindelijk gevonden had werd het desbetreffende topic door Chowi dichtgegooid, anders was ik nu waarschijnlijk weggeweest. Grappig hoe zo je leven weer beinloed wordt, anders had ik waarschijnlijk nooit meer op FOK! kunnen posten en had mijn leven er totaal anders uitgezien.
- Een Tubgirl
- Een Doodverwensing
- Nazi praktijken
- Fok!ers oproepen tot haat
- Mods, FA's en A's uitschelden
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Laat ze maar lachen, ik geloof je wel hoor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Misschien kun je hem verpatsen aan een newbie![]()
Niet jokken, het was deze:quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:57 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja, maar dat was in R&P volgens mij.![]()
Ohw.quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet jokken, het was deze:
Kerstpakket....geef dan niets !!
de ban was in dec. 2005.
Ga je nog een paar bans uitdelen of geloof je het wel ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
de ban was in dec. 2005.
een jaarban in klb how so not coolquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
de ban was in dec. 2005.
Daar heb ik de FA's voorquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ga je nog een paar bans uitdelen of geloof je het wel ?![]()
Er zijn een paar mooie voorbij gekomenquote:
iets met beefytreats mt-archives/tubgirl.htmlquote:Op maandag 25 september 2006 19:24 schreef Ulreazj het volgende:
Ik heb gegoogled op tubgirl, maar kon niks vinden. TS kun je een voorbeeld plaatsen ?
yvonne, en de rest van de crew kan sinds een tijdje zelfstandig lezen en dit missen ze echt niet hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er zijn een paar mooie voorbij gekomenTubgirl was weer mooi enzo
![]()
Ik merk het toch alleen maar opquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
yvonne, en de rest van de crew kan sinds een tijdje zelfstandig lezen en dit missen ze echt niet hoor![]()
zullen ze fijn vindenquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik merk het toch alleen maar opAnders had ik wel namen en tijden genoemd hoor
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |