dat is dus wat ik al aangeef....het idee is heel leuk dat ze het doen....maar ik heb er helemaal niets aan...er is toch wel een middenweg ?quote:
maar daar heb ik er al een stuk of 20 van en die zijn allemaal nog heel !quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:55 schreef clowncloon het volgende:
gebruik je geen handdoeken? mmmm vaag
Dan maak jij toch weer anderen blij met jouw kerstpakket.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat is dus wat ik al aangeef....het idee is heel leuk dat ze het doen....maar ik heb er helemaal niets aan...er is toch wel een middenweg ?
Gebruik je ze wel dan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar daar heb ik er al een stuk of 20 van en die zijn allemaal nog heel !
Als je van boerenkool houdt is dat best oke tochquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:57 schreef Harmen1984 het volgende:
M'n moeder kreeg vorig jaar een boerenkool magnetronmaaltijd als kerstpakket(basisonderwijs)
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:57 schreef Harmen1984 het volgende:
Zeikerd![]()
M'n moeder kreeg vorig jaar een boerenkool magnetronmaaltijd als kerstpakket(basisonderwijs)
die hebben er toch niet voor gewerktquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan maak jij toch weer anderen blij met jouw kerstpakket.
Geef het aan je moeder, buren, kennissen ed.
net een jaar geleden verhuist en toen alles nieuw gekochtquote:
zoals je leest zijn er toch ook een aantal die wel gewoon leuke dingen in hun pakket hebben !quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:01 schreef Sportguy het volgende:
Van mij mag het ook afgeschaft worden maar het is toch altijd wel leuk zo'n doos mee leuren naar je auto en thuis kijken wat erin zit.
Jammer dat er soms wat minder bruikbare dingen inzitten maar die geef ik dan weg of cadeau aan anderen met verjaardagen.![]()
Maar door gezeik zoals TS krijgen steeds minder nederlanders een kerstpakket, da's opzich wel sneu.
prima toch...het kan dus toch !quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:20 schreef Blik het volgende:
Ik hoorde dat er in het kerstpakket van Albron een blender zat, dure shit
tpg? daar kreeg iedereen zo'n ding geloof ik.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
In mijn kerstpakket zat een Princess electronische citruspers![]()
precies...daarom dat ik het ook aanhaal....quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:49 schreef zwartedoos het volgende:
ik krijg een doos met 2 sponzige smerige cakejes en een waardebon voor 50(!)euro maar die is natuurlijk alleen te besteden in mn eigen winkelach ik heb t liever dan allemaal spullen wat ik toch niet lust..
Gratis is erg relatief als het op kerstpakketten aankomt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat er voor iets wat je gratis krijgt toch wel een aantal dingen in zitten die bruikbaar zijn..
dat is ook weer zo iets.....4 vd 500 niet...da's niet eens 1 %quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:33 schreef Inorbit het volgende:
Het gaat toch om die handige confetti die er altijd bij zit.
ik heb geen kerstpakket gekregen omdat ik geen vast contract heb, na 4 á 5 maanden werken.
de 4 uitzendkrachten krijgen als enige van de 500 andere werknemers geen kerstpakket.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |