prima toch...het kan dus toch !quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:20 schreef Blik het volgende:
Ik hoorde dat er in het kerstpakket van Albron een blender zat, dure shit
tpg? daar kreeg iedereen zo'n ding geloof ik.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
In mijn kerstpakket zat een Princess electronische citruspers![]()
precies...daarom dat ik het ook aanhaal....quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:49 schreef zwartedoos het volgende:
ik krijg een doos met 2 sponzige smerige cakejes en een waardebon voor 50(!)euro maar die is natuurlijk alleen te besteden in mn eigen winkelach ik heb t liever dan allemaal spullen wat ik toch niet lust..
Gratis is erg relatief als het op kerstpakketten aankomt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat er voor iets wat je gratis krijgt toch wel een aantal dingen in zitten die bruikbaar zijn..
dat is ook weer zo iets.....4 vd 500 niet...da's niet eens 1 %quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:33 schreef Inorbit het volgende:
Het gaat toch om die handige confetti die er altijd bij zit.
ik heb geen kerstpakket gekregen omdat ik geen vast contract heb, na 4 á 5 maanden werken.
de 4 uitzendkrachten krijgen als enige van de 500 andere werknemers geen kerstpakket.
4 maanden? Ik werk al 3 jaar voor dat kutbedrijf. En denk maar niet dat er ook maar 1 flesje wijn vanaf kanquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:33 schreef Inorbit het volgende:
Het gaat toch om die handige confetti die er altijd bij zit.
ik heb geen kerstpakket gekregen omdat ik geen vast contract heb, na 4 á 5 maanden werken.
de 4 uitzendkrachten krijgen als enige van de 500 andere werknemers geen kerstpakket.
wil je misschien 1 van mijn 2 handdoeken ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:46 schreef crackhead het volgende:
[..]
4 maanden? Ik werk al 3 jaar voor dat kutbedrijf. En denk maar niet dat er ook maar 1 flesje wijn vanaf kan.
Zul je zien dat ik door een gift aan te nemen ineens drie keer zoveel belasting moet betalen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wil je misschien 1 van mijn 2 handdoeken ?![]()
Het klinkt best wel als een leuk pakket.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:54 schreef Bjoro het volgende:
Vandaag ontvangen en nu hink ik vreselijk op 2 gedachten
*ze zijn niet verplicht om zoiets te geven en ze doen het toch![]()
*er zit werkelijk niets in dat ik kan gebruiken![]()
-1 flesje Riesling
-1 wijn thermobag
-2 handdoeken
-1 zakje pepermuntjes
-1 boekje "alle kanten uit in Nederland"
-1 karaf met 2 glazen
-1 olielampje (roze) met lampenolie
-1 doucheradio
Heb jij dat ook ? of heb jij een kerstpakket gehad waar wel iets leuks inzit ?![]()
Ik ook!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:42 schreef stephanie_xx het volgende:
Mijne was ook voor mij niet zo erg nuttig.. Er zaten allemaal koffiesmaakjes en thee smaakjes in, koekjes, cakemix, maar wel veel chocolade, een dienblad, 2 kopjes, ik vond het al met al best een mooi pakket ookal gebruikte ik veel niet, ik waardeer het wel![]()
(AH pakket btw)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |