dat is dus wat ik al aangeef....het idee is heel leuk dat ze het doen....maar ik heb er helemaal niets aan...er is toch wel een middenweg ?quote:
maar daar heb ik er al een stuk of 20 van en die zijn allemaal nog heel !quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:55 schreef clowncloon het volgende:
gebruik je geen handdoeken? mmmm vaag
Dan maak jij toch weer anderen blij met jouw kerstpakket.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat is dus wat ik al aangeef....het idee is heel leuk dat ze het doen....maar ik heb er helemaal niets aan...er is toch wel een middenweg ?
Gebruik je ze wel dan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar daar heb ik er al een stuk of 20 van en die zijn allemaal nog heel !
Als je van boerenkool houdt is dat best oke tochquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:57 schreef Harmen1984 het volgende:
M'n moeder kreeg vorig jaar een boerenkool magnetronmaaltijd als kerstpakket(basisonderwijs)
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:57 schreef Harmen1984 het volgende:
Zeikerd![]()
M'n moeder kreeg vorig jaar een boerenkool magnetronmaaltijd als kerstpakket(basisonderwijs)
die hebben er toch niet voor gewerktquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan maak jij toch weer anderen blij met jouw kerstpakket.
Geef het aan je moeder, buren, kennissen ed.
net een jaar geleden verhuist en toen alles nieuw gekochtquote:
zoals je leest zijn er toch ook een aantal die wel gewoon leuke dingen in hun pakket hebben !quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:01 schreef Sportguy het volgende:
Van mij mag het ook afgeschaft worden maar het is toch altijd wel leuk zo'n doos mee leuren naar je auto en thuis kijken wat erin zit.
Jammer dat er soms wat minder bruikbare dingen inzitten maar die geef ik dan weg of cadeau aan anderen met verjaardagen.![]()
Maar door gezeik zoals TS krijgen steeds minder nederlanders een kerstpakket, da's opzich wel sneu.
prima toch...het kan dus toch !quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:20 schreef Blik het volgende:
Ik hoorde dat er in het kerstpakket van Albron een blender zat, dure shit
tpg? daar kreeg iedereen zo'n ding geloof ik.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
In mijn kerstpakket zat een Princess electronische citruspers![]()
precies...daarom dat ik het ook aanhaal....quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:49 schreef zwartedoos het volgende:
ik krijg een doos met 2 sponzige smerige cakejes en een waardebon voor 50(!)euro maar die is natuurlijk alleen te besteden in mn eigen winkelach ik heb t liever dan allemaal spullen wat ik toch niet lust..
Gratis is erg relatief als het op kerstpakketten aankomt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat er voor iets wat je gratis krijgt toch wel een aantal dingen in zitten die bruikbaar zijn..
dat is ook weer zo iets.....4 vd 500 niet...da's niet eens 1 %quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:33 schreef Inorbit het volgende:
Het gaat toch om die handige confetti die er altijd bij zit.
ik heb geen kerstpakket gekregen omdat ik geen vast contract heb, na 4 á 5 maanden werken.
de 4 uitzendkrachten krijgen als enige van de 500 andere werknemers geen kerstpakket.
4 maanden? Ik werk al 3 jaar voor dat kutbedrijf. En denk maar niet dat er ook maar 1 flesje wijn vanaf kanquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:33 schreef Inorbit het volgende:
Het gaat toch om die handige confetti die er altijd bij zit.
ik heb geen kerstpakket gekregen omdat ik geen vast contract heb, na 4 á 5 maanden werken.
de 4 uitzendkrachten krijgen als enige van de 500 andere werknemers geen kerstpakket.
wil je misschien 1 van mijn 2 handdoeken ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:46 schreef crackhead het volgende:
[..]
4 maanden? Ik werk al 3 jaar voor dat kutbedrijf. En denk maar niet dat er ook maar 1 flesje wijn vanaf kan.
Zul je zien dat ik door een gift aan te nemen ineens drie keer zoveel belasting moet betalen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wil je misschien 1 van mijn 2 handdoeken ?![]()
Het klinkt best wel als een leuk pakket.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:54 schreef Bjoro het volgende:
Vandaag ontvangen en nu hink ik vreselijk op 2 gedachten
*ze zijn niet verplicht om zoiets te geven en ze doen het toch![]()
*er zit werkelijk niets in dat ik kan gebruiken![]()
-1 flesje Riesling
-1 wijn thermobag
-2 handdoeken
-1 zakje pepermuntjes
-1 boekje "alle kanten uit in Nederland"
-1 karaf met 2 glazen
-1 olielampje (roze) met lampenolie
-1 doucheradio
Heb jij dat ook ? of heb jij een kerstpakket gehad waar wel iets leuks inzit ?![]()
Ik ook!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:42 schreef stephanie_xx het volgende:
Mijne was ook voor mij niet zo erg nuttig.. Er zaten allemaal koffiesmaakjes en thee smaakjes in, koekjes, cakemix, maar wel veel chocolade, een dienblad, 2 kopjes, ik vond het al met al best een mooi pakket ookal gebruikte ik veel niet, ik waardeer het wel![]()
(AH pakket btw)
quote:Op woensdag 21 december 2005 01:03 schreef Doderok het volgende:
Weet je, bij zo'n topic...
Zie ik voor me een jongeman die met zijn boekentas in de ene hand, kerstpakket in de andere, wachtend op de bus in de druilerige regen...
Deur open, voorbij de rommel in de gang achtergelaten door de medebewoners, de donkere trap op...
Zijn kleine rommelige kamer, waar het koud is omdat de verwarming weer niet werkt. ..
Zet z'n tas op de grond, kerstpakket op de tafel. Hij gaat met jas aan op z'n bed liggen, starend naar het kerstpakket, en begint geluidloos te huilen...
OMG... ben jaloersquote:Op woensdag 21 december 2005 02:42 schreef Tomaz het volgende:
[afbeelding]
Dit en een Douchepakket kreeg ik
shit, je kent mequote:Op woensdag 21 december 2005 01:03 schreef Doderok het volgende:
Weet je, bij zo'n topic...
Zie ik voor me een jongeman die met zijn boekentas in de ene hand, kerstpakket in de andere, wachtend op de bus in de druilerige regen...
Deur open, voorbij de rommel in de gang achtergelaten door de medebewoners, de donkere trap op...
Zijn kleine rommelige kamer, waar het koud is omdat de verwarming weer niet werkt. ..
Zet z'n tas op de grond, kerstpakket op de tafel. Hij gaat met jas aan op z'n bed liggen, starend naar het kerstpakket, en begint geluidloos te huilen...
die kreeg ik ookquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:04 schreef Drumpie het volgende:
Me broer van de gamma, tering lekker jong o.a.( chips, dove, marsmellows, coctail maker, alcohol wat je moet mixen meteen soort sinasappelsap, tapas schaal, wafels, allemaal lekker spul een behoorlijk duur spul wat erin zit
Ik doe wat verkeerd bij de Praxisquote:Op woensdag 21 december 2005 10:17 schreef Donkey_ het volgende:
[..]
die kreeg ik ook![]()
(werk bij de karwei) ik heb me helemaal misselijk gevreten aan die dingen
![]()
Ja heel relaxed idd. Al was het wel allemaal C-merk...wat soms duidelijk te proeven wasquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:04 schreef Drumpie het volgende:
Me broer van de gamma, tering lekker jong o.a.( chips, dove, marsmellows, coctail maker, alcohol wat je moet mixen meteen soort sinasappelsap, tapas schaal, wafels, allemaal lekker spul een behoorlijk duur spul wat erin zit
Dat denk ik ook. Voor 35 EUR kun je een boel eten kopen bij de LIDL.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:03 schreef A.J. het volgende:
Wij mogen bij de Lidl voor 35 euro p.p. ergens gaan eten. Ik denk dat zeker een ubergroot feest wordt.
Je bent zeker de leukste thuisquote:Op woensdag 21 december 2005 18:52 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Voor 35 EUR kun je een boel eten kopen bij de LIDL.
Dat is boffen, Brugge is een mooie stadquote:Op woensdag 21 december 2005 16:59 schreef DayFairy het volgende:
Was wel heel leuk want nu krijgen we een bon thuis voor een gratis overnachting met ontbijt in Brugge.
Ik denk wel een stuk of 80 blikjes Finkbrau, 160 liter Reinheitsgebotquote:Op woensdag 21 december 2005 18:52 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Voor 35 EUR kun je een boel eten kopen bij de LIDL.
quote:Op woensdag 21 december 2005 17:04 schreef Martijn85 het volgende:
Een Motorola RAZR V3 en een weekendje Ibiza![]()
* Martijn85 wacht nog op de bonus![]()
![]()
Waarom werk je er dan (nog)?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:46 schreef crackhead het volgende:
[..]
4 maanden? Ik werk al 3 jaar voor dat kutbedrijf. En denk maar niet dat er ook maar 1 flesje wijn vanaf kan.
Omdat ik geen reet hoef uit te voeren en toch goed verdien. Neemt niet weg dat er best een kerstpakket af zou kunnen.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:25 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Waarom werk je er dan (nog)?
hmmm ik werk ook in een ziekenhuis en mag volgens mij blij zijn met ons pakket:quote:Op donderdag 22 december 2005 00:18 schreef Dennis121 het volgende:
Ik heb een geweldig eindejaarsgeschenk gekregen (tevens kerstpakket)
Werk in een ziekenhuis dat vorig jaar is verhuisd naar een nieuwe locatie. Een jaar voor die verhuizing kreeg ik al een verrekijker voor "een blik op de toekomst".
Nee dit jaar kregen we een geweldige trui, in de kleur van het logo en mét het logo.
Vooral de brief erbij: "Met dit geschenk kunt u het ziekenhuis in weer en wind als 'amassadeur' vertegenwoordigen".
Er zat nog een scheurkalender en boek over de geschiedenis van het ziekenhuis bij ook.
Vorig jaar jaar kregen we een flesje wijn en dat was het.
Ik werk in de keuken, dus het komt nog wel es voor dat er een presentje van een leverancier bij zit zoals wijn, speculaaspopjes, olijfbakjes, naja in 1 woord... geweldig!.
'Ons' ziekenhuis had ook al iets van 5 miljoen tekort voor de bouw van het nieuwe ziekenhuisquote:Op donderdag 22 december 2005 00:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
5
[..]
hmmm ik werk ook in een ziekenhuis en mag volgens mij blij zijn met ons pakket:
wat zat er in:
* een stuk of 5 dozen verschillende koekjes
* een glazen koekjespot
* 2 glazen theeglazen
* 2 rode koffiemokken
* koffie en thee
een koffiepakket dus... best grappig
Wahahahaa ja zeker errug. Een kennis van me kreeg vorig jaar een hele kaas mee. Een hele kaas!!!! Wat moet je daar mee?? Heeft ie maar verdeeld onder HEEL veel vrienden, er bleven nog zulke hompen over en het was nog niet eens te vreten ook!!quote:Op woensdag 21 december 2005 02:46 schreef bofneger het volgende:
Kerstpakketten bestaan over het algemeen uit produkten die je tussen kerst en oud en nieuw moet opeten, wil je niet over de houdbaarheidsdatum gaan.
Zo kreeg ik ooit een pakket met zalm en kazen, houdbaar tot 24/12. Dat moest dezelfde avond nog genuttigd worden.![]()
Keuze uit 3 kleuren natuurlijkquote:
Oke oke, ik kreeg vandaag ook nog een kistje mandarijnen, een flesje rodewijn en een kerststol!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:18 schreef Dennis121 het volgende:
Ik heb een geweldig eindejaarsgeschenk gekregen (tevens kerstpakket)
Werk in een ziekenhuis dat vorig jaar is verhuisd naar een nieuwe locatie. Een jaar voor die verhuizing kreeg ik al een verrekijker voor "een blik op de toekomst".
Nee dit jaar kregen we een geweldige trui, in de kleur van het logo en mét het logo.
Vooral de brief erbij: "Met dit geschenk kunt u het ziekenhuis in weer en wind als 'amassadeur' vertegenwoordigen".
Er zat nog een scheurkalender en boek over de geschiedenis van het ziekenhuis bij ook.
Vorig jaar jaar kregen we een flesje wijn en dat was het.
Ik werk in de keuken, dus het komt nog wel es voor dat er een presentje van een leverancier bij zit zoals wijn, speculaaspopjes, olijfbakjes, naja in 1 woord... geweldig!.
Je kan het aan de cliniclowns geven, toch nog een goed doelquote:Op donderdag 22 december 2005 18:43 schreef flamoes het volgende:
Ik kreeg een stom zielig briefje waar je dan "een belevenis" voor kan doen. Een groene pluim twv 35 euro die bij iedereen in de kast blijft liggen, omdat alle opties ervan waardeloos zijn. Ik wou dat ze het geld naar pakistan hadden gestuurd ofzo. Dan was het beter besteed.
En dan zul je maar geen magnetron hebben ! of bedoelde je dat er niet mee...quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:57 schreef Harmen1984 het volgende:
Zeikerd![]()
Ja dan geven ze 17,50 aan de cliniclowns en de rest steken ze in hun eigen zak als "administratie-kosten" en dat gun ik ze niet. Dan geef ik liever zelf wt geld aan een goed doel.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:19 schreef Fentoozler het volgende:
[..]
Je kan het aan de cliniclowns geven, toch nog een goed doel![]()
Heb ook die groene pluim gekregen, kreeg vorig jaar nog een hele tupperware doos met appeltaart, een horloge, suikerpinda's en nog een hoop rotzooi..
Opzich niet ontevreden (ben ook pas jong, en krijg al bijna meer dan mijn ouders die in de zorg zitten)..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |