Wahahahaa ja zeker errug. Een kennis van me kreeg vorig jaar een hele kaas mee. Een hele kaas!!!! Wat moet je daar mee?? Heeft ie maar verdeeld onder HEEL veel vrienden, er bleven nog zulke hompen over en het was nog niet eens te vreten ook!!quote:Op woensdag 21 december 2005 02:46 schreef bofneger het volgende:
Kerstpakketten bestaan over het algemeen uit produkten die je tussen kerst en oud en nieuw moet opeten, wil je niet over de houdbaarheidsdatum gaan.
Zo kreeg ik ooit een pakket met zalm en kazen, houdbaar tot 24/12. Dat moest dezelfde avond nog genuttigd worden.![]()
Keuze uit 3 kleuren natuurlijkquote:
Oke oke, ik kreeg vandaag ook nog een kistje mandarijnen, een flesje rodewijn en een kerststol!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:18 schreef Dennis121 het volgende:
Ik heb een geweldig eindejaarsgeschenk gekregen (tevens kerstpakket)
Werk in een ziekenhuis dat vorig jaar is verhuisd naar een nieuwe locatie. Een jaar voor die verhuizing kreeg ik al een verrekijker voor "een blik op de toekomst".
Nee dit jaar kregen we een geweldige trui, in de kleur van het logo en mét het logo.
Vooral de brief erbij: "Met dit geschenk kunt u het ziekenhuis in weer en wind als 'amassadeur' vertegenwoordigen".
Er zat nog een scheurkalender en boek over de geschiedenis van het ziekenhuis bij ook.
Vorig jaar jaar kregen we een flesje wijn en dat was het.
Ik werk in de keuken, dus het komt nog wel es voor dat er een presentje van een leverancier bij zit zoals wijn, speculaaspopjes, olijfbakjes, naja in 1 woord... geweldig!.
Je kan het aan de cliniclowns geven, toch nog een goed doelquote:Op donderdag 22 december 2005 18:43 schreef flamoes het volgende:
Ik kreeg een stom zielig briefje waar je dan "een belevenis" voor kan doen. Een groene pluim twv 35 euro die bij iedereen in de kast blijft liggen, omdat alle opties ervan waardeloos zijn. Ik wou dat ze het geld naar pakistan hadden gestuurd ofzo. Dan was het beter besteed.
En dan zul je maar geen magnetron hebben ! of bedoelde je dat er niet mee...quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:57 schreef Harmen1984 het volgende:
Zeikerd![]()
M'n moeder kreeg vorig jaar een boerenkool magnetronmaaltijd als kerstpakket(basisonderwijs)
Ja dan geven ze 17,50 aan de cliniclowns en de rest steken ze in hun eigen zak als "administratie-kosten" en dat gun ik ze niet. Dan geef ik liever zelf wt geld aan een goed doel.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:19 schreef Fentoozler het volgende:
[..]
Je kan het aan de cliniclowns geven, toch nog een goed doel![]()
Heb ook die groene pluim gekregen, kreeg vorig jaar nog een hele tupperware doos met appeltaart, een horloge, suikerpinda's en nog een hoop rotzooi..
Opzich niet ontevreden (ben ook pas jong, en krijg al bijna meer dan mijn ouders die in de zorg zitten)..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |