4 maanden? Ik werk al 3 jaar voor dat kutbedrijf. En denk maar niet dat er ook maar 1 flesje wijn vanaf kanquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:33 schreef Inorbit het volgende:
Het gaat toch om die handige confetti die er altijd bij zit.
ik heb geen kerstpakket gekregen omdat ik geen vast contract heb, na 4 á 5 maanden werken.
de 4 uitzendkrachten krijgen als enige van de 500 andere werknemers geen kerstpakket.
wil je misschien 1 van mijn 2 handdoeken ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:46 schreef crackhead het volgende:
[..]
4 maanden? Ik werk al 3 jaar voor dat kutbedrijf. En denk maar niet dat er ook maar 1 flesje wijn vanaf kan.
Zul je zien dat ik door een gift aan te nemen ineens drie keer zoveel belasting moet betalen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wil je misschien 1 van mijn 2 handdoeken ?![]()
Het klinkt best wel als een leuk pakket.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:54 schreef Bjoro het volgende:
Vandaag ontvangen en nu hink ik vreselijk op 2 gedachten
*ze zijn niet verplicht om zoiets te geven en ze doen het toch![]()
*er zit werkelijk niets in dat ik kan gebruiken![]()
-1 flesje Riesling
-1 wijn thermobag
-2 handdoeken
-1 zakje pepermuntjes
-1 boekje "alle kanten uit in Nederland"
-1 karaf met 2 glazen
-1 olielampje (roze) met lampenolie
-1 doucheradio
Heb jij dat ook ? of heb jij een kerstpakket gehad waar wel iets leuks inzit ?![]()
Ik ook!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:42 schreef stephanie_xx het volgende:
Mijne was ook voor mij niet zo erg nuttig.. Er zaten allemaal koffiesmaakjes en thee smaakjes in, koekjes, cakemix, maar wel veel chocolade, een dienblad, 2 kopjes, ik vond het al met al best een mooi pakket ookal gebruikte ik veel niet, ik waardeer het wel![]()
(AH pakket btw)
quote:Op woensdag 21 december 2005 01:03 schreef Doderok het volgende:
Weet je, bij zo'n topic...
Zie ik voor me een jongeman die met zijn boekentas in de ene hand, kerstpakket in de andere, wachtend op de bus in de druilerige regen...
Deur open, voorbij de rommel in de gang achtergelaten door de medebewoners, de donkere trap op...
Zijn kleine rommelige kamer, waar het koud is omdat de verwarming weer niet werkt. ..
Zet z'n tas op de grond, kerstpakket op de tafel. Hij gaat met jas aan op z'n bed liggen, starend naar het kerstpakket, en begint geluidloos te huilen...
OMG... ben jaloersquote:Op woensdag 21 december 2005 02:42 schreef Tomaz het volgende:
[afbeelding]
Dit en een Douchepakket kreeg ik
shit, je kent mequote:Op woensdag 21 december 2005 01:03 schreef Doderok het volgende:
Weet je, bij zo'n topic...
Zie ik voor me een jongeman die met zijn boekentas in de ene hand, kerstpakket in de andere, wachtend op de bus in de druilerige regen...
Deur open, voorbij de rommel in de gang achtergelaten door de medebewoners, de donkere trap op...
Zijn kleine rommelige kamer, waar het koud is omdat de verwarming weer niet werkt. ..
Zet z'n tas op de grond, kerstpakket op de tafel. Hij gaat met jas aan op z'n bed liggen, starend naar het kerstpakket, en begint geluidloos te huilen...
die kreeg ik ookquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:04 schreef Drumpie het volgende:
Me broer van de gamma, tering lekker jong o.a.( chips, dove, marsmellows, coctail maker, alcohol wat je moet mixen meteen soort sinasappelsap, tapas schaal, wafels, allemaal lekker spul een behoorlijk duur spul wat erin zit
Ik doe wat verkeerd bij de Praxisquote:Op woensdag 21 december 2005 10:17 schreef Donkey_ het volgende:
[..]
die kreeg ik ook![]()
(werk bij de karwei) ik heb me helemaal misselijk gevreten aan die dingen
![]()
Ja heel relaxed idd. Al was het wel allemaal C-merk...wat soms duidelijk te proeven wasquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:04 schreef Drumpie het volgende:
Me broer van de gamma, tering lekker jong o.a.( chips, dove, marsmellows, coctail maker, alcohol wat je moet mixen meteen soort sinasappelsap, tapas schaal, wafels, allemaal lekker spul een behoorlijk duur spul wat erin zit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |