En goatse, om zeker van je zaak te zijnquote:
Googlen dan maar.quote:Op maandag 25 september 2006 15:55 schreef opgebaarde het volgende:
excuses moi aber what is een tubgirl?
En de holocaust ontkennen... maar dat is nog niet genoeg! User razzberry heeft dat allemaal al gedaan in zijn eerste topic en post op fokquote:Op maandag 25 september 2006 15:53 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
En goatse, om zeker van je zaak te zijn
Zulke dingen zijn ook al gedaanquote:Op maandag 25 september 2006 15:56 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Harlequin fetus syndrome plaatjes posten in [OUD]?
En toen werd het gevaarlijk.quote:Op maandag 25 september 2006 16:01 schreef Renesite het volgende:
tvp.
En een mod echt uitschelden echt persoonlijk iets van kut moeder ofzoquote:Op maandag 25 september 2006 16:05 schreef ioko het volgende:
Ik denk dat zelfs ijsmeis.zip of .rar je daarbij niet kan helpen....... Misschien alleen als je de plaatjes direct in een topic plaatst....
Dit word lachenquote:Op maandag 25 september 2006 16:07 schreef Manneke_Pils het volgende:
Post even de IP adressen van alle A's en FA's, log alle users, post alle mailadressen die zo fantastisch beveiligd zijn d.m.v. een plaatje en vertel wat je er mee gaat doen..
Dan heb je wel een aardige kans denk ik..
O wacht, hang ook nog even de extreem rechtse knakker uit en onderbouw je mening met plaatjes
Ben je wat van plan dan?quote:
Die plannetjes lijken me vet, om te zien uitgevoerd te wordenquote:
Of ontvoeren en jarenlang in een kelder oplsuiten, alhoewel een ski-vakantie moet kunnen, en tevens verkrachten?quote:Op maandag 25 september 2006 16:19 schreef Roellio het volgende:
Zeggen dat je Dany's hond gaat verkrachten!
FuifDuifquote:Op maandag 25 september 2006 16:05 schreef ioko het volgende:
Ik denk dat zelfs ijsmeis.zip of .rar je daarbij niet kan helpen....... Misschien alleen als je de plaatjes direct in een topic plaatst....
yvonne bijvoorbeeld?quote:Op maandag 25 september 2006 17:41 schreef arneaux het volgende:
Je zou een FA bijvoorbeeld een kankermoeder kunnen noemen.
Yvonne is geen FA.quote:
Dat jij je dat nog herrinerd.quote:Op maandag 25 september 2006 15:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En de holocaust ontkennen... maar dat is nog niet genoeg! User razzberry heeft dat allemaal al gedaan in zijn eerste topic en post op fokHij fokt nog steeds rond hier
![]()
Voor een permban?quote:Op maandag 25 september 2006 17:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ijsmeis.rar postenwil ook wel helpen
![]()
is dat echt een permban waard?quote:Op maandag 25 september 2006 17:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ijsmeis.rar postenwil ook wel helpen
![]()
Heb je daar voorbeelden vanquote:Op maandag 25 september 2006 18:09 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Even alles op een rijtje, dit moet dus in één post:
- Tubgirl
- Goatse
- Lemonparty natuurlijk ook
- Harlequin feutus
- Homo's hard uitschelden, gecombineerd met ander extreem-rechts gewauwel
- FA's en A's bedreigen
- Persoonlijke gegevens posten van alle mods
- IJsmeis.rar posten, direct in een post tussen [img] tags
Oh, en noem het topic dan ook meteen even "Ik haat fok", en plaats het in GC. Vragen om een permban is niet verstandig, dat zou de schijn kunnen wekken dat je slechts grapt.
Voor het vierde puntje hoef je alleen maar even naar jezelf te kijkenquote:
Ow, das wel jammer, ik vind fuifduif dan ook erg vervelend.quote:Op maandag 25 september 2006 17:45 schreef renz0r het volgende:
[..]
Hij heeft dat een x gedaan. Gebanned tot 2007, maar afgelopen maand unbannend
Helaas. Die was goed voor 48 uur.quote:Op maandag 25 september 2006 17:41 schreef arneaux het volgende:
Je zou een FA bijvoorbeeld een kankermoeder kunnen noemen.
quote:Op maandag 25 september 2006 19:24 schreef Ulreazj het volgende:
Ik heb gegoogled op tubgirl, maar kon niks vinden. TS kun je een voorbeeld plaatsen ?
Had ik iets over tubgirl gezegd?quote:Op maandag 25 september 2006 19:24 schreef Ulreazj het volgende:
Ik heb gegoogled op tubgirl, maar kon niks vinden. TS kun je een voorbeeld plaatsen ?
Hoe google jij?quote:Op maandag 25 september 2006 19:24 schreef Ulreazj het volgende:
Ga naar www.google.nl . Dan ga je naar voorkeuren. En bij "SafeSearch filtering" fink je "Mijn zoekresultaten niet filteren" aan.quote:Op maandag 25 september 2006 19:24 schreef Ulreazj het volgende:
In een post nogwel.quote:
+1 scherpquote:Op maandag 25 september 2006 21:21 schreef The_Martian het volgende:
In een post nogwel.
Hej S-Fquote:Op maandag 25 september 2006 22:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik denk dat je het niet meer gaat redden in 1 post
Hee een nieuwe fanquote:
quote:
Whehehehehehhequote:Op maandag 25 september 2006 22:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hee een nieuwe fan![]()
[..]![]()
![]()
Whehehehehehhequote:Op maandag 25 september 2006 22:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hee een nieuwe fan![]()
[..]![]()
![]()
quote:
Je snapt het?quote:Op maandag 25 september 2006 22:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:![]()
* Surveillance-Fiets Schrijft weer een naam op het lijstje![]()
Wie snapt het nietquote:
Ik heb er nog geenquote:
quote:Op maandag 25 september 2006 20:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee daar staat 48u. op, je zal wat beter je best moeten doen vrees ik.
quote:
Zie vorige post.quote:Op maandag 25 september 2006 22:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:Ik heb er geen nodig
Ik post alles onder deze
![]()
Pffffquote:
Hé gozer, moet dat nou?quote:Op maandag 25 september 2006 22:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
Hoeveel onsmakelijke plaatjes volgen er nog.![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 23:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]Verander de TT eens naar: Plaats hier onsmakelijke foto's!
ahahahahaquote:Op maandag 25 september 2006 23:02 schreef fvivif het volgende:
[afbeelding]
is dit zo een tubgirl geval ?![]()
Die heb ik nog nooit gezienquote:Op maandag 25 september 2006 23:02 schreef fvivif het volgende:
[afbeelding]
Tot over 48 uurquote:
Tot over 48u.quote:Op maandag 25 september 2006 23:02 schreef fvivif het volgende:
[afbeelding]
Komop hé, zoveel post je niet. zo erg verslaafd ben je nietquote:
quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 23:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Komop hé, zoveel post je niet. zo erg verslaafd ben je nieten bovendien tijdens een ban kan je wel lezen, maar niet posten
Tis nog even wachten op een modjequote:Op maandag 25 september 2006 23:08 schreef fvivif het volgende:
[..]
ik lees toch voornamelijk dus dat komt goed uit
![]()
Denk je dat ze er achter zullen komen als ik nu snel het plaatje weg haal ?quote:Op maandag 25 september 2006 23:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tis nog even wachten op een modje![]()
Ik heb je gequotequote:Op maandag 25 september 2006 23:10 schreef fvivif het volgende:
[..]
Denk je dat ze er achter zullen komen als ik nu snel het plaatje weg haal ?
Ja want meerdere mensen hebben je gequotequote:Op maandag 25 september 2006 23:10 schreef fvivif het volgende:
[..]
Denk je dat ze er achter zullen komen als ik nu snel het plaatje weg haal ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |