same, vooral omdat ze grotere bestellingen NOOIT goed af kunnen handelen in Lelyquote:Op maandag 25 september 2006 14:11 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben er eigenlijk al heeeel lang niet meer geweest.
ga je schamenquote:Op maandag 25 september 2006 14:11 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben er eigenlijk al heeeel lang niet meer geweest.
Meteen afrekenen en zeggen dat ze je bestelling pakken met het bonnetje erbij (en afvinken wat ze hebben!).quote:Op maandag 25 september 2006 14:14 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
same, vooral omdat ze grotere bestellingen NOOIT goed af kunnen handelen in Lely
(Burgerking is ook een puinhoop geworden)
misschien maar eens kijken hoe 't nu weer bij de Mac gaat
Mcrib met McChicken saus, curry-ketchup & sla was super!quote:Op maandag 25 september 2006 14:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
McRib met kaas was best te pruimen...
Ja, die chicken chili is erg lekkerquote:Op maandag 25 september 2006 14:09 schreef Prowl het volgende:
Wanneer komen er nieuwe euroknallers, ik wil de chili chicken terug!![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 20:12 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, die chicken chili is erg lekker![]()
Die zouden ze wel voor vast in het assortiment mogen hebben![]()
Klinkt ook erg goed moet ik zeggen!quote:Op maandag 25 september 2006 14:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
McRib met kaas was best te pruimen...
Voor mij een weet, voor jou een vraagquote:Op woensdag 27 september 2006 08:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Staat dat mokkel nu naakt achter die poster?
kut belg...quote:Op woensdag 27 september 2006 21:56 schreef sararaats het volgende:
ik vind de McDonalds in Belgie beter dan die van Nederland
komt door het feit dat ik dat zo gewoon ben
sorry mensen
Ik vind alle milkshakes lekkerder dan die van de Macquote:Op donderdag 28 september 2006 09:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
De milkshakes van de Mac zijn wel lekkerder dan waar dan ook...
nope, die van de burgerking zijn niet te zuipen, enorm zoet, slaat echt nergens opquote:Op donderdag 28 september 2006 09:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vind alle milkshakes lekkerder dan die van de Mac
Die heb ik nog nooit gehadquote:Op donderdag 28 september 2006 15:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
nope, die van de burgerking zijn niet te zuipen, enorm zoet, slaat echt nergens op
En dat krijg je in België?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
dank je !
McFlurry Speculaas is heel lekker
Effe proberen als ik de volgende keer in België ben.quote:
Joh, meen je datquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:35 schreef THEFXR het volgende:
na de film "supersize me"nooit meer geweest, ga toch voor BK
same shit, different namequote:Op maandag 9 oktober 2006 01:35 schreef THEFXR het volgende:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:35 schreef THEFXR het volgende:
Groenteburger is uit het assortiment gegaan voor de Pita Veggie. De Pita's werden een flop (te lange bereidtijd waardoor het broodje vaak koud/lauw was). De Pita's eruit gegaan en tijdelijk niks vegetarisch. Na veel klachten is de Groenteburger toen teruggekomen maar is er nu zeker alweer een dik jaar uit het assortiment. En op dit moment zijn er geen vegetarische burgers meer.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:46 schreef Prego het volgende:
de quick is echt über-ranzig. de mac gaat wel, ik baal zo dat ze in frankrijk geen groenteburgers hebben... bestaan die in NL nog?
Van mij mag die de Rolo vervangen, die troep smelt de hele tijd vast.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:45 schreef Catch22- het volgende:
er schijnen contractbesprekingen te zijn. McD NL is met de speculaas al rond, maar McD Int heeft nog een paar eisen..
Hij staat inderdaad ook nog op McDonaldsmenu.infoquote:Op maandag 16 oktober 2006 18:27 schreef allure112 het volgende:
De groenteburger is hier in Utrecht nog gewoon te krijgen hoor. Vorige week nog eentje gehad in de Hoog Catharijne filiaal.
Waarom?quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:36 schreef OFfSprngr het volgende:
McDonalds en CUL? volgens mij hoort dit topic in ONZ.
Denk het niet, het kost je 1 grillplaat en niet ieder restaurant kan zomaar 1 grillplaat missen. En voor het missen van 1 plaat verkoopt die burger gewoon niet goed genoeg.quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:17 schreef Matness het volgende:
komt de mcrib ooit nog eens terug?
die is zo lekker
In duitsland is ie wel gewoon standaard. Emigreren is een optie natuurlijk.quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:17 schreef Matness het volgende:
komt de mcrib ooit nog eens terug?
die is zo lekker
als ik emigreer, ga ik ver, ver weg naar een land dat altijd warm is en tropische stranden en lekkere halfblote mannen heeft.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In duitsland is ie wel gewoon standaard. Emigreren is een optie natuurlijk.
Restaurant's mogen zelf bepalen of ze de groenteburger nog verkopen. Aangezien je dit een friteuse pan kost als je het echt vegetarisch wilt doen, doen sommige restaurants het niet. Het ligt dus maar net aan hoe groot je keuken is en hoe druk het er doorgaans is.quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:27 schreef allure112 het volgende:
De groenteburger is hier in Utrecht nog gewoon te krijgen hoor. Vorige week nog eentje gehad in de Hoog Catharijne filiaal.
Nou idd! werd dat even een GROTE flop.quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Groenteburger is uit het assortiment gegaan voor de Pita Veggie. De Pita's werden een flop (te lange bereidtijd waardoor het broodje vaak koud/lauw was). De Pita's eruit gegaan en tijdelijk niks vegetarisch. Na veel klachten is de Groenteburger toen teruggekomen maar is er nu zeker alweer een dik jaar uit het assortiment. En op dit moment zijn er geen vegetarische burgers meer.
En de quick vind ik zelf een mislukte Mac rip-off.
McDeluxe zit toch niet meer in 't assortiment?quote:Op woensdag 1 november 2006 12:19 schreef Stansfield het volgende:
Afgelopen zondag voor het laatst gewerkt bij de mac. Nog even als laatste burger een lekkere Mc deluxe gemaakt.
Ik moet ook zeggen dat ik weinig gothics bij de Mac zie, dus je reactie is begrijpelijk.quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:36 schreef OFfSprngr het volgende:
Heb hem ook zelf gemaakt. Met een QP broodje en patty, mcchicken saus, ketchup, komkommer van de salades en tomaat van de big tasty en de gewone kaas.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:37 schreef ROG het volgende:
[..]
McDeluxe zit toch niet meer in 't assortiment?
En dan vergeet je de bacon?quote:Op woensdag 1 november 2006 12:44 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Heb hem ook zelf gemaakt. Met een QP broodje en patty, mcchicken saus, ketchup, komkommer van de salades en tomaat van de big tasty en de gewone kaas.
Was weer genieten.
Dat vind ik juist niet lekker dus die doe ik er gewoon niet op. Tering krijg er weer zin in nu.quote:
Altoquote:Op maandag 16 oktober 2006 18:36 schreef OFfSprngr het volgende:
aanklagen, miljoenen eisen :;)quote:Op donderdag 2 november 2006 12:27 schreef Fawn het volgende:
Er zat een keer zo'n ranzige blauwe horecapleister tussen mijn hamburger.![]()
De sausquote:Op zondag 5 november 2006 17:38 schreef Nashje het volgende:
Ik hoor van iedereen dat ze de McKroket zo lekker vinden. Heb 'm nog nooit gehad. Wat is er zo lekker aan?
Gatver zeg, die saus..quote:
Je kunt ze ook gewoon zonder saus bestellen...quote:Op zondag 5 november 2006 19:27 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
Gatver zeg, die saus..![]()
![]()
De eerste keer dat ik een Mc Kroket bestelde was om die reden gelijk de laatste..
Het valt me op hoe weinig mensen dat eigenlijk weten...quote:Op zondag 5 november 2006 20:33 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Je kunt ze ook gewoon zonder saus bestellen...
De Mac houdt zich aan halal regels enzo?quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:29 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Denk het niet, het kost je 1 grillplaat en niet ieder restaurant kan zomaar 1 grillplaat missen. En voor het missen van 1 plaat verkoopt die burger gewoon niet goed genoeg.
Waarom het 1 grillplaat kost? Rib is varkensvlees het andere vlees is rundvlees.
Ja natuurlijk doet McDonalds dat... zij kunnen echt niet riskeren dat de moslim en joodse gemeenschappen niet meer bij ze komen eten... Zo wordt kip alleen in speciale frituurbakken gebakken en de vis heeft ook z'n eigen frituur...quote:Op zondag 5 november 2006 21:47 schreef Aurelium het volgende:
[..]
De Mac houdt zich aan halal regels enzo?
Had ik niet verwacht, dan doen ze dat beter dan wij in onze broodjes zaak
Jij noemt dat halal, ja?quote:Op zondag 5 november 2006 21:47 schreef Aurelium het volgende:
[..]
De Mac houdt zich aan halal regels enzo?
Had ik niet verwacht, dan doen ze dat beter dan wij in onze broodjes zaak
Kruisbesmetting van varkens en rundvlees? Daar heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 5 november 2006 22:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jij noemt dat halal, ja?
Da's eerder tegen kruisbesmetting ed![]()
Ach wij bakken saucijzenbroodjes en kaasbroodjes ook in dezelfde ovens. Dat is ook niet halal, maar daar proeven die moslims verder niets van.quote:Op zondag 5 november 2006 22:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja natuurlijk doet McDonalds dat... zij kunnen echt niet riskeren dat de moslim en joodse gemeenschappen niet meer bij ze komen eten... Zo wordt kip alleen in speciale frituurbakken gebakken en de vis heeft ook z'n eigen frituur...
t komt niet veel voor, kan toch echter wel.quote:Op maandag 6 november 2006 00:01 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Kruisbesmetting van varkens en rundvlees? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Maar bij saucijzenbroodjes raakt het vlees de plaat toch niet? Alleen het broodje...quote:Op maandag 6 november 2006 00:03 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ach wij bakken saucijzenbroodjes en kaasbroodjes ook in dezelfde ovens. Dat is ook niet halal, maar daar proeven die moslims verder niets van.
Geloof me, ongeveer één keer per maand gebeurt het... een bestelling van bijvoorbeeld een hamburger zonder vlees...quote:Op zondag 5 november 2006 21:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het valt me op hoe weinig mensen dat eigenlijk weten...
als je echt wil kun je volgens mij zelfs een McKroket zonder kroketburger krijgen...
nergens mee uiteraard.quote:Op maandag 6 november 2006 01:08 schreef Maeghan het volgende:
Hm, misschien ga ik eens een vegetarische gluten- en lactosevrije quarter pounder bestellen dan, kijken waar ze mee aankomen =P
- wtf?quote:Op donderdag 28 september 2006 19:36 schreef SeaOfLove het volgende:
- ik had al in geen maanden MD gegeten, maar vandaag een QP zonder augurk...die was van uhhh zo jummie![]()
Op een McChicken zit toch al Chedaar Cheese?quote:Op maandag 6 november 2006 09:59 schreef Harmen1984 het volgende:
Vrijdag voor het eerst de Chicken Mythic op... wat een smerig broodje.
Een McChicken met cheddar-cheese en een muffe smaak...![]()
Mythic:quote:Op maandag 6 november 2006 09:59 schreef Harmen1984 het volgende:
Vrijdag voor het eerst de Chicken Mythic op... wat een smerig broodje.
Een McChicken met cheddar-cheese en een muffe smaak...![]()
Dan vind je de bitterballen ook niet te eten.quote:Op maandag 6 november 2006 01:08 schreef Nashje het volgende:
Ik vind die McKroket maar tegenvallen hoor. Hij was te eten, maar nooit meer.
Van de enige vettige troep op de andere vettige troep over...quote:Op maandag 6 november 2006 11:40 schreef Gripper het volgende:
Haha, de BK heeft de triple whopper weer in het assortiment.![]()
Dahaaaaag McDrek!!![]()
Precies, variatie is belangrijkquote:Op maandag 6 november 2006 11:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Van de enige vettige troep op de andere vettige troep over...
saus past er niet bij, vlees is droog, de tomaat past ook niet en Ciabatta absorbeert veel vet en word dus heel smerig. Verder wel een ok broodjequote:Op maandag 6 november 2006 11:31 schreef Joene het volgende:
Ik vind juist die 280 voor het eerst sinds tijden weer een lekker broodje bij de mc.
ja ze zijn duur maar wat een vergelijking :S?quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:14 schreef Ashavan het volgende:
En wat was de bedoeling van die Fruit Bags? Je betaald wel veel voor die paar stukjes fruit. Kun je beter bij de Albert Heijn ofzo een bakje met een fruit mix halen.
Kaas met kipquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:16 schreef Frankvbr het volgende:
[..]
ja ze zijn duur maar wat een vergelijking :S?
ja je kan ook een pak chocolademelk bij de AH kopen voor 70 cent in de plaats van een flesje. Of je kan vlees kopen augurken, en thuis je eigen hamburger maken.. waarom koop je geen fles cola in de supermarkt? of een zak sla...?
280 nog niet gehad sinds die terug is, maar hij was altijd heerlijk
mythic is ranzig.. kaas past niet bij een chicken, en die saus![]()
dat is het enige wat ik dus nooit bestel (van broodjes vlees)quote:Op maandag 13 november 2006 14:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Er gaat niks boven de cheeseburger.![]()
Ik zou het niet doen. Sla dat warm isquote:Op woensdag 22 november 2006 11:46 schreef SlaggY het volgende:
Gisteravond heb ik met wat vrienden wat eten gehaald bij de Mac. Na afloop van dit lekkere maal bleek er één Big Mac over te zijn. Ik dacht wees slim, zet 'm even in de ijskast en warm hem morgen op.
Nu de vraag: Kun je zo'n ding opwarmen in de magnetron ofzo? Ik heb het wel eens met kipnuggets gedaan, dat ging prima. Maar volgens mij wordt dat broodje er niet echt lekkerder op..
Als ik vanavond thuis kom, ga ik het even proberen. Dus tips om deze big mac weer op smaak te krijgen zijn van harte welkom.
kan prima: 2 min vol vermogen...quote:Op woensdag 22 november 2006 11:46 schreef SlaggY het volgende:
Gisteravond heb ik met wat vrienden wat eten gehaald bij de Mac. Na afloop van dit lekkere maal bleek er één Big Mac over te zijn. Ik dacht wees slim, zet 'm even in de ijskast en warm hem morgen op.
Nu de vraag: Kun je zo'n ding opwarmen in de magnetron ofzo? Ik heb het wel eens met kipnuggets gedaan, dat ging prima. Maar volgens mij wordt dat broodje er niet echt lekkerder op..
Als ik vanavond thuis kom, ga ik het even proberen. Dus tips om deze big mac weer op smaak te krijgen zijn van harte welkom.
In de ijskast? Mag hopen dat je de koelkast bedoeld. Zo ja, gewoon effe in de magnetron en het is weer genietbaar.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:46 schreef SlaggY het volgende:
Dan heb ik er twee!quote:Op woensdag 22 november 2006 11:57 schreef snopprinses het volgende:
[..]
je krijgt nog wel een nieuwe van mijeen verse!
Ja gewoon de koelkast.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
In de ijskast? Mag hopen dat je de koelkast bedoeld. Zo ja, gewoon effe in de magnetron en het is weer genietbaar.
Waarom? Net of ie dan weer gezond is ofzo. Een Big Mac is sowieso ongezondquote:Op woensdag 22 november 2006 12:03 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Ja gewoon de koelkast.
Ik denk dat ik even die oude sla eraf kiep, en dan ná het opwarmen verse sla er tussen stop.![]()
Het is Goths en ik ben er geen.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat ik weinig gothics bij de Mac zie, dus je reactie is begrijpelijk.
Altos hebben geen idealen dus die gaan wel gewoon naar de McDonalds.quote:
Als je het hebben van idealen laat afhangen van het wel of niet bezoeken van een restaurant, ben je best een naieve idioot.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:14 schreef OFfSprngr het volgende:
Altos hebben geen idealen dus die gaan wel gewoon naar de McDonalds.![]()
Idd, een BigMac helemaal vers is op zijn tijd echt lekker.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Sla dat warm is. Saus dat "hard/dik" wordt
. Het broodje dat taai wordt (alhoewel, dat is het meestal toch al).
Haal gewoon een nieuwe "verse" ofzo.
denk eens na!quote:Op maandag 6 november 2006 00:42 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Geloof me, ongeveer één keer per maand gebeurt het... een bestelling van bijvoorbeeld een hamburger zonder vlees...
of nog erger, zonder brood. dus een stukje vlees met mosterd, ketchup, uien en augurk.
ga dan gewoon niet naar McDonald's
de Mc280 is een chiabata (of hoe je het ook moet schrijven) broodje met ketchup, sandwich sauce, uien, twee plakjes tomaat en 2 soorten kaas met daarop een groot stuk rundvlees.quote:Op zondag 10 december 2006 14:42 schreef Michellee het volgende:
Wat is een 280 broodje en een Mytic? Die hebben ze bij onze Mac nog niet...
......ik krijg wel honger van dit topic!
De Mc280 is, mits vers, best goed te eten trouwens! Vind em alleen de prijs niet echt waard...quote:Op zondag 10 december 2006 14:56 schreef Xuavis het volgende:
[..]
de Mc280 is een chiabata (of hoe je het ook moet schrijven) broodje met ketchup, sandwich sauce, uien, twee plakjes tomaat en 2 soorten kaas met daarop een groot stuk rundvlees.
de Chicken mythic is een luxe sesambroodje met een 'lekkere' saus, sla, twee plakjes tomaat, twee plakjes speciale kaas met daarop een 'groot' stuk kip.
Mc280 is alweer uit het assortiment geloof ik.
tuurlijk, meer omzet = meer winstquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:59 schreef TheWock het volgende:
Goh, het happy meal is in prijs gestegen (40 a 50 cent) maar dan krijg je wel een GRATIS danone toetje bij. Is dat niet gewoon een vieze actie?
Dat is niet waar. (meer omzet is niet per definitie meer winst)quote:
tuurlijk wel!quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
ontopic: op de koffie na zijn de euroknallers echt crap. Ik wil de kroket terug voor een euro![]()
Precies. Mijn dochter zit helemaal vol na 4 kipnuggets, een half zakje friet en een halve beker fristi. Die zit echt niet te wachten op een danoontje.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:41 schreef Petre het volgende:
[..]
tuurlijk wel!
Mensen met een happymeal namen niet allemaal een danoontje. Nu zit die er vast in. Dus dan krijgt de McD de winst die op de happymeal zit + die op de danoontje zit. Ze verkopen meer producten met winst, dus hebben ze in totaal meer winst.
De nieuwe euroknallers zijn er net,quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:50 schreef Catch22- het volgende:
het is in dit geval wel waar, maar meer omzet is niet per definitie meer winst.
stel ze zouden dat bakje danone onder de kostprijs er bij doen, dan is de omzet hoger maar de winst niet
wanneer komen er nieuwe euroknallers?
De linkse mensa heeft geen Hamburger voor een piek, die waar dan ook ter wereld hetzelfde smaakt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:26 schreef EricT het volgende:
Mc D is afzetterij, beter ga je voor het zelfde geld ergens goed eten. Ergens waar het personeel niet uitgebuit wordt en de producten eerlijk zjin![]()
is dat belangrijk , dat ie overal hetzelfde smaakt?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:39 schreef ROG het volgende:
[..]
De linkse mensa heeft geen Hamburger voor een piek, die waar dan ook ter wereld hetzelfde smaakt.
Op het moment dat ik ergens in de rimboe ben en een McD tegenkom in plaats van stalletjes waar ze achter buiten het beeld straathonden slachten vind ik de vertrouwheid van een simpele hamburger wel belangrijk.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:44 schreef GlimVlinder het volgende:
[..]
is dat belangrijk , dat ie overal hetzelfde smaakt?
waarschijnlijk is ie wel 10 x zo lekker
Een Danoontje is helemaal niet gezond. Ooit gezien hoeveel suiker er in zitquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:25 schreef Symsonic het volgende:
[..]
Verder is de prijs van het HappyMeal al enkele jaren hetzelfde gebleven, nu heeft McDonalds besloten om de prijs te corrigeren en er een lekker (gezond) dessert bij te doen.![]()
Veel, maar dat andere applemoes zonnatura ding is wel "gezond"quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:32 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Een Danoontje is helemaal niet gezond. Ooit gezien hoeveel suiker er in zit
Ik werk er en heb absoluut niet het gevoel uitgebuit te wordenquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:26 schreef EricT het volgende:
Mc D is afzetterij, beter ga je voor het zelfde geld ergens goed eten. Ergens waar het personeel niet uitgebuit wordt en de producten eerlijk zjin![]()
Die plakken kaas kun je gesneden zoals bij de Mc kopen in Duitsland... Dus voor Duitsers zo wie zo niks nieuws...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:36 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
Ik werk er en heb absoluut niet het gevoel uitgebuit te worden. Ik denk ook niet dat het management zich na elke dag in de handen wrijft onder het mom van 'mmm die medewerktjes van ons hebben we weer lekker uitgebuit zeg
'... Maja jij mag het zeggen.
En eerlijke producten... De groenten zijn altijd vers.. Behalve als een of andere debiel de burgers te lang in de bin laat liggen... Maar in de regel komt dat eigenlijk niet voor. De kaas.. tja niet vergelijkbaar met de dingen die je op een Franse of Nederlandse markt kan inslaan maar het is beslist goed te doen... En het vlees; ach vlees is vlees en dat er dieren aan doodgaan lijkt me niet meer dan logisch. Maar die discussie is al zo oud als de weg naar rome.
Misschien heeft het restaurant waar jij normaal naar toe gaat de prijzen omhoog gegooid. Elke McDonald's mag zijn eigen prijzen bepalen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:53 schreef Frankvbr het volgende:
niemand verder opgevallen dat andere prijzen omhoog zijn gegaan?
groenteburger en fish filet naar 2,95 (was 2,50 volgens mij)
nugget prijzen omhoog
prijs vd shakes volgens mij omhoog
hamburger is nu 1,50 en cheeseburger 1,60 (was 1,45 en 1,50). Maar omdat t nu een euroknaller is, betaal je 60 cent voor een plakje kaas
Kroket prijs is omhoog
Mcflurry prijs omhoog
sundea prijs volgens mij omhoog
ohja t ontbijt is ook duurder geworden
Ik heb een keer een tube BBQ saus van de Heinz gekocht.. leek sprekendquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:48 schreef El_Rolando het volgende:
Even een vraag over de barbecuesaus bij de nuggets. Is er een vergelijkbare saus in de supermarkt te vinden?
Volgens mij is daar zelfs een apart topic van. Heb ieder geval eens hier op FOK! in een topic gelezen met verschillende suggesties over een saus die vergelijkbaar was.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:48 schreef El_Rolando het volgende:
Even een vraag over de barbecuesaus bij de nuggets. Is er een vergelijkbare saus in de supermarkt te vinden?
En nog kan ik die lekkere Big tasty niet weerstaanquote:Op maandag 22 januari 2007 13:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Hebben jullie deze documentaire al eens gezien: Super Size Me? Gaat over een man die in 1 maand alleen maar McDonalds eet.
http://www.imdb.com/title/tt0390521/
Was laatst op TV, als je deze docu gezien hebt zul je voorlopig niet meer naar de Mac gaan
Toen ik 'm zag kreeg ik meteen trek in een Big Mac.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Hebben jullie deze documentaire al eens gezien: Super Size Me? Gaat over een man die in 1 maand alleen maar McDonalds eet.
http://www.imdb.com/title/tt0390521/
Was laatst op TV, als je deze docu gezien hebt zul je voorlopig niet meer naar de Mac gaan
Die Sundae appelkruimel lijkt me wel lekkerquote:Op maandag 29 januari 2007 12:10 schreef dutchdevil het volgende:
Ik zag dat vandaag de wintersport weken zijn begonnen met iedere week een andere burger. Deze week de "Raclette" : een heerlijk knapperig kaasbroodje, 100% rundvlees, 3 soorten kaas en overheerlijke kaassaus. Niets voor mij, maar toch even ter info voor mensen die het wel willen proberen. Tevens heeft de Mc Donalds nu ook de Sundae Appelkruimel. Die lijkt me dan nog wel wat![]()
hou eens op johquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:49 schreef Jaguarized het volgende:
In Dubai hadden ze de McArabia!Bestaande uit Arabisch brood, vlees, salade en een of ander Arabisch sausje. En lekker dat ie was!
![]()
Filmpje van een Fransoos die er eentje eet: http://www.typepad.com/t/trackback/4230733
[afbeelding]
Je verpest het alleen voor jezelf. Als er opeens zomaar een extra zak karamelsaus op een dag verkocht wordt terwijl er geen groei is in de producten waar dat bij zit gaat er een lampje branden waarboven staat, 'er gaat iets niet goed'.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:45 schreef Sailmaker het volgende:
je moet eens om een McFlurry M&M's vragen en dan vragen of ze er ook nog de warme caramel van sundea bij willen gooien, dat is echt super lekker :p
alleen sommige willen het je niet geven, omdat ze het "dan aan iedereen moeten geven". Inderdaad ja! daarom meld ik het jullie even
Maar als de McFlurrys nou (nog) beter gaan verkopen mét die saus erdoor, zouden ze het dan niet gewoon zo laten ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:16 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Je verpest het alleen voor jezelf. Als er opeens zomaar een extra zak karamelsaus op een dag verkocht wordt terwijl er geen groei is in de producten waar dat bij zit gaat er een lampje branden waarboven staat, 'er gaat iets niet goed'.
Hierdoor gaan managers erop letten en komt er een speciale mededeling dat dit soort dingen absoluut niet meer mogen.
Maar wel aardig dat je het zegt.![]()
Nog meer flurrys verkopen is waarschijnlijk slecht omdat deze een lange productietijd hebben waardoor de servicetijden langer worden wat slecht is voor het imago.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:47 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Maar als de McFlurrys nou (nog) beter gaan verkopen mét die saus erdoor, zouden ze het dan niet gewoon zo laten ?
Dat dus.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:28 schreef Jarno het volgende:
Helemaal niks..
Vieze drek.
En wat doet dit topic in CUL?
Uhuh. Vast. Wel eens van Bram Ladage gehoord? Dan mogen die aardappelstaafjes bij de Mac geeneens meer patat heten hoor.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:34 schreef Emu het volgende:
Mac Donalds is trouwens niet smeriger dan andere fastfood of de patatkraam hoor![]()
Nou, ik ben vorig jaar in de VS wel bij 10 van die ketens geweest, maar de Mac was nog steeds mn favoriet. Dankzij de double cheeseburger voor 1$. Dat wel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Uhuh. Vast. Wel eens van Bram Ladage gehoord? Dan mogen die aardappelstaafjes bij de Mac geeneens meer patat heten hoor.
Zou ik toch maar eens naar Wendy's of Jack in the box gaan... of Arby's...das heel wat beter dan de macquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:36 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou, ik ben vorig jaar in de VS wel bij 10 van die ketens geweest, maar de Mac was nog steeds mn favoriet. Dankzij de double cheeseburger voor 1$. Dat wel.
Zo geweldig was Jack in the box ook weer niet. Viel eigenlijk zwaar tegen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zou ik toch maar eens naar Wendy's of Jack in the box gaan... of Arby's...das heel wat beter dan de mac
Wel eens in Vegas geweest?quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:42 schreef Jarno het volgende:
Verrassend. Ben je in Amerika, waar het in de grote steden wemelt van de etnische restaurantjes en waar ze de meest geweldige diners hebben, en dan nog kom je niet voorbij die grote gele M.
Bizar.
Het ging er niet om wat er geweldig was het ging er bij mij om, jou te laten zien dat er wel meer fast-food ketens minder slecht zijn dan mac-donaldsquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:40 schreef Nouk het volgende:
[..]
Zo geweldig was Jack in the box ook weer niet. Viel eigenlijk zwaar tegen.
Nope. Waarom?quote:
Omdat we daar weinig van zulke restaurantjes hebben gevonden.quote:
En Vegas = heel Amerika?quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Valt het waarschijnlijk een beetje tegen met die goede restaurantjes
Salade mwet crispy chickenquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:45 schreef Nouk het volgende:
[..]
Omdat we daar weinig van zulke restaurantjes hebben gevonden.
In SF bijvoorbeeld kun je erg leuk eten, maar in Vegas werd dat al vaak de Mac.
Ja, daar kun je heerlijk eten. Maar ik heb geen zin om 100$ voor een maaltijd te betalen in het Belaggio.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
En Vegas = heel Amerika?
Daarnaast, je maakt mij niet wijs dat er in al die megahotels geen fatsoenlijk restaurant te vinden is. Waar je vaak gewoon ook als niet gast mag en kunt eten.
daar was ik nou dus ook al benieuwd naarquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:53 schreef __Saviour__ het volgende:
is die fundue burger lekker die nu in reclame's te zien is?
Ik neem altijd:quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:27 schreef Puck1 het volgende:
en wie heeft de nieuwe burger al geproeft?
Daar betaal je dan ook gelijk 3x zoveel voorquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Uhuh. Vast. Wel eens van Bram Ladage gehoord? Dan mogen die aardappelstaafjes bij de Mac geeneens meer patat heten hoor.
Nee. Het is een deceptie, na twee happen heb je er genoeg van.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Teveel kaassmaak ofzo, het broodje is niet tof of het vlees niet?quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:18 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee. Het is een deceptie, na twee happen heb je er genoeg van.
Niet geproefd maar er zit volgens mij een overkill aan kaas op. Vind al die winterburgers eigenlijk smerig uitzien met al die kaassaus.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Al die mensen (niet alleen jij) die hier op de MacDonalds lopen te zeiken, raak je soms je trots kwijt als je daar eet ozo?quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:25 schreef LordNemesis het volgende:
Gore zooi daar...
Als ik al iets moet eten bij die ballentent (en dat gebeurt hooguit 2 keer per jaar gelukkig), dan iets met kip.
Tis gewoon niet lekker.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:28 schreef honderd het volgende:
[..]
Al die mensen (niet alleen jij) die hier op de MacDonalds lopen te zeiken, raak je soms je trots kwijt als je daar eet ozo?
Idd. Ik ben geen milieu-activist, verre van, maar die plofkippen industrie vind ik wel zo'n walgelijk decadent verschijnsel, bah. Te ziek voor woorden. Als ik weet dat een fabrikant/bedrijf/etc daar aan mee werkt, kom ik er gewoon niet meer.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
ten tweede kom ik er uit principe liever niet.
niet alleen dat.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Idd. Ik ben geen milieu-activist, verre van, maar die plofkippen industrie vind ik wel zo'n walgelijk decadent verschijnsel, bah. Te ziek voor woorden. Als ik weet dat een fabrikant/bedrijf/etc daar aan mee werkt, kom ik er gewoon niet meer.
Nee, als je die überhaupt hebt loop je de McDonalds gewoon voorbij.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:28 schreef honderd het volgende:
Al die mensen (niet alleen jij) die hier op de MacDonalds lopen te zeiken, raak je soms je trots kwijt als je daar eet ozo?
Als ik ´s avonds honger heb, dan kar ik hem even snel door de McDrive heen, ideaal. Daarnaast gebruik je het hooguit als ontbijt, als je de vorige avond bent wezen stappen oid. Je moet het niet zien als een volwaardig restaurant die je avondeten kan vervangen,quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, als je die überhaupt hebt loop je de McDonalds gewoon voorbij.
Nee, serieus, iedereen moet gewoon eten wat ze lekker vinden, en gezien de populariteit van de Mac zijn er genoeg mensen die het allemaal prima smaakt.![]()
Persoonlijk vind ik het smakeloos nep-eten. Geen smaak, geen structuur, fabriekseten in de ergste zin van het woord. Fastfood kan echt beter dan dat, zčlfs als het in massa gefabriceerd wordt.
Nogal tegenstrijdig dit. Of eet je normaal avondeten čn een McAfval? Dan zal je wel een grote jongen zijn ondertussen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:27 schreef honderd het volgende:
Als ik ´s avonds honger heb, dan kar ik hem even snel door de McDrive heen, ideaal.
<..>
Je moet het niet zien als een volwaardig restaurant die je avondeten kan vervangen,
Ik eet ´s avonds altijd goed, vlees, groente en aardappelen of ga na een echt retaurant. Als het bijvoorbeeld 0:00 is, en ben bij vrienden beetje aan bier drinken of wat dan ok, rijdt één van ons er na toe om eten te halen. Ideaal.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nogal tegenstrijdig dit. Of eet je normaal avondeten čn een McAfval? Dan zal je wel een grote jongen zijn ondertussen.
Maar hé, als jij zelf al vindt dat je geen echt eten waard bent, wie ben ik dan om je tegen te spreken?
Smakelijk.
Nee, dat woord is voor het volk onder de rivieren.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:46 schreef BrauN het volgende:
Frieten.
Ga je moeder lastig vallen man, stropdas hater.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:47 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee, dat woord is voor het volk onder de rivieren.
Plotseling hou ik van jequote:Op woensdag 7 februari 2007 12:46 schreef Misstique het volgende:
McChicken en nuggets met zoet-zure saus..
Er is geen mede-taalkundige te vinden die mij in deze kwestie zal willen tegenspreken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:51 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ga je moeder lastig vallen man, stropdas hater.
Ja ik wilde bijdehand gaan doen, maar had niet goed gelezen.quote:
vind je die ene trieste snackbar in het centrum van leiden wel lekker?quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
niks, ik vind het ten eerste gewoon echt niet lekker, en ten tweede kom ik er uit principe liever niet.
iedere keer als ik er geweest ben ( 1 keer per jaar) vraag ik me achteraf af waarom ik het toch weer probeerde
ik heb geen flauw idee waar je het over hebt, dus dat zegt genoeg denk ikquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:33 schreef Shadowke het volgende:
[..]
vind je die ene trieste snackbar in het centrum van leiden wel lekker?die met die spiegels en die lange toonbank. Of Cottage chicken?
ben jij zo'n pauper die zelf niet de augurken van z'n broodjes kan halen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:22 schreef sanni het volgende:
Fish-burger,quarter-pounder zonder augurken en aardbeide-milkshake als
ik er weleens ben.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |