abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43279998
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:31 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het valt me op hoe weinig mensen dat eigenlijk weten...

als je echt wil kun je volgens mij zelfs een McKroket zonder kroketburger krijgen...
Geloof me, ongeveer één keer per maand gebeurt het... een bestelling van bijvoorbeeld een hamburger zonder vlees...

of nog erger, zonder brood. dus een stukje vlees met mosterd, ketchup, uien en augurk.

ga dan gewoon niet naar McDonald's
!
pi_43280465
Hm, misschien ga ik eens een vegetarische gluten- en lactosevrije quarter pounder bestellen dan, kijken waar ze mee aankomen =P
Sanity is (not) statistical
pi_43280475
Ik vind die McKroket maar tegenvallen hoor . Hij was te eten, maar nooit meer.
  † In Memoriam † maandag 6 november 2006 @ 04:03:13 #104
34726 Fratz
Max
pi_43282165
quote:
Op maandag 6 november 2006 01:08 schreef Maeghan het volgende:
Hm, misschien ga ik eens een vegetarische gluten- en lactosevrije quarter pounder bestellen dan, kijken waar ze mee aankomen =P
nergens mee uiteraard.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_43282199
quote:
Op donderdag 28 september 2006 19:36 schreef SeaOfLove het volgende:
- ik had al in geen maanden MD gegeten, maar vandaag een QP zonder augurk...die was van uhhh zo jummie
- wtf?
bye
pi_43284074
gister voor het eerst de 280 op... wat een smerig broodje
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_43284173
Vrijdag voor het eerst de Chicken Mythic op... wat een smerig broodje.

Een McChicken met cheddar-cheese en een muffe smaak...
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_43285133
quote:
Op maandag 6 november 2006 09:59 schreef Harmen1984 het volgende:

Op een McChicken zit toch al Chedaar Cheese?
  maandag 6 november 2006 @ 10:50:14 #109
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_43285200
ik eet geen brol
  maandag 6 november 2006 @ 10:57:40 #110
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43285363
quote:
Op maandag 6 november 2006 09:59 schreef Harmen1984 het volgende:

Mythic:
  • Andere Chicken &
  • Andere kaas.
  • Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
      maandag 6 november 2006 @ 10:58:26 #111
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_43285376
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 01:08 schreef Nashje het volgende:
    Ik vind die McKroket maar tegenvallen hoor . Hij was te eten, maar nooit meer.
    Dan vind je de bitterballen ook niet te eten.
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
      maandag 6 november 2006 @ 11:30:27 #112
    56176 Catch22-
    Ben je Blind?!
    pi_43286159
    ik vind die mythic ook wel goed te vreten
    Heel veel groetjes, Catch22
    En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
    Met GHB nooit meer nee
    Storneren een optie?
    pi_43286187
    Ik vind juist die 280 voor het eerst sinds tijden weer een lekker broodje bij de mc.
    A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
    pi_43286463
    Haha, de BK heeft de triple whopper weer in het assortiment.
    Dahaaaaag McDrek!!
    Mijn foto's op Flickr!
    [b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
    Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
      maandag 6 november 2006 @ 11:45:51 #115
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_43286612
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 11:40 schreef Gripper het volgende:
    Haha, de BK heeft de triple whopper weer in het assortiment.
    Dahaaaaag McDrek!!
    Van de enige vettige troep op de andere vettige troep over...
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
    pi_43286701
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 11:45 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Van de enige vettige troep op de andere vettige troep over...
    Precies, variatie is belangrijk
    Mijn foto's op Flickr!
    [b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
    Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
      dinsdag 7 november 2006 @ 08:14:19 #117
    158096 Ashavan
    Ordo Discipli ars Vitae
    pi_43316215
    Omdat me vriendin zo'n kieskeurige eter is komen we veel te vaak bij de McD terwijl ik bij een fatsoenlijk restaurant wil eten. 1-2x in de week bij de Mac is niet gezond, maar zij komt geen gram aan in tegenstelling tot mij zelf heheh

Ik vind alles bij de mac zo plat en levenloos. Van die platgestampte hamburger broodjes die uitelkaar vallen als je ze stevig vastpakt of er maar wat bijhangen als je de hamburger oppakt. De frietjes die alle kanten opbuigen. Flut spul.

Toch neem ik meestal een Big Mac, een QP of zo'n enorme bacon of mcDeluxe. De Flurry Crunch vind ik het lekkerst in hun assortiment. De Milkshakes zijn om te huilen, maar gelukkig zijn die van de BK nog ranziger.

De McKroket is ook niet om te eten. Zelfs als je zonder mosterd neemt is ie nog te zuur alsof ze over de datum zijn. Dan ga ik liever naar de Passage bij de dijk hiero waar je van die lekker kalfs- of goulashkroketten kan krijgen. Vlees kroketten waar je nog daadwerkelijk stukjes vlees in proeft.

Vis menutjes bij de mac vind ik ook niets. Gelukkig heb je her en der van die viskraampjes staan waar je voor weinig geld een Lekkerbekje of een lading Kibbelings kunt krijgen.

En wat was de bedoeling van die Fruit Bags? Je betaald wel veel voor die paar stukjes fruit. Kun je beter bij de Albert Heijn ofzo een bakje met een fruit mix halen.

In Rotterdam ga ik liever naar die Take Away Wok bij de Media Markt daarzo. Maar daar doen ze alles in laagjes in de bakjes dus heb je de Noodles onder en de groenten bovenop ipv doorelkaar. Dus op zoek naar een betere Wok.

Voor patat kun je tegenwoordig beter naar Bram Ladage gaan of de lokale patatboer. Gegrilde hamburgers met stevige broodjes bij Verhage, alhoewel ik die broodjes wel droog vindt en dat kan beter. Dus hamburgers worden meestal thuis gemaakt.

Milkshakes...er zijn genoeg ijskraampjes waar je de meest romige en smaakvolle milkshakes kan krijgen.

Kortom de Mac is niet geweldig en er zijn genoeg alternatieven die beter zijn qua smaak. De service heb ik zelf nooit last van gehad. Ze gaven altijd snel wat er besteld was. Heb pas 1x gehad dat ik 4x naar beneden moest om te vragen waar me burger bleef die ze nog moesten maken aangezien het niet op voorraad was. Andere keer was bij de Kuip waar het geluidsysteem niet goed werktte en een hoge langdurige toon verspreidde en geen enkele medewerker die er iets van zij of er iets aan deed.

[ Bericht 16% gewijzigd door Ashavan op 07-11-2006 08:28:11 ]
    Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
    Mijn muziek lijstje - Wishlist
    pi_43316242
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 11:31 schreef Joene het volgende:
    Ik vind juist die 280 voor het eerst sinds tijden weer een lekker broodje bij de mc.
    saus past er niet bij, vlees is droog, de tomaat past ook niet en Ciabatta absorbeert veel vet en word dus heel smerig. Verder wel een ok broodje
    pi_43331157
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 08:18 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]
    Verder wel een ok broodje
    lol
    pi_43331429
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 08:14 schreef Ashavan het volgende:
    En wat was de bedoeling van die Fruit Bags? Je betaald wel veel voor die paar stukjes fruit. Kun je beter bij de Albert Heijn ofzo een bakje met een fruit mix halen.
    ja ze zijn duur maar wat een vergelijking :S?
    ja je kan ook een pak chocolademelk bij de AH kopen voor 70 cent in de plaats van een flesje. Of je kan vlees kopen augurken, en thuis je eigen hamburger maken.. waarom koop je geen fles cola in de supermarkt? of een zak sla...?

280 nog niet gehad sinds die terug is, maar hij was altijd heerlijk
    mythic is ranzig.. kaas past niet bij een chicken, en die saus
    ..
      dinsdag 7 november 2006 @ 18:21:56 #121
    52493 Prowl
    IMAGE GOES HERE
    pi_43331582
    Ik wil de chili chicken weer terug!
    Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
    pi_43331729
    en ikke de McRib & Salad Shaker.. in Duitsland is de McRib er nog wel!!
    pi_43338111
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 18:16 schreef Frankvbr het volgende:

[..]

ja ze zijn duur maar wat een vergelijking :S?
    ja je kan ook een pak chocolademelk bij de AH kopen voor 70 cent in de plaats van een flesje. Of je kan vlees kopen augurken, en thuis je eigen hamburger maken.. waarom koop je geen fles cola in de supermarkt? of een zak sla...?

280 nog niet gehad sinds die terug is, maar hij was altijd heerlijk
    mythic is ranzig.. kaas past niet bij een chicken, en die saus
    Kaas met kip
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      maandag 13 november 2006 @ 14:16:04 #124
    153711 SpankTheMonkey
    It's Nice! I like!
    pi_43507104
    Er gaat niks boven de cheeseburger.
      Moderator maandag 13 november 2006 @ 16:26:10 #125
    18653 crew  D.
    pi_43511393
    quote:
    Op maandag 13 november 2006 14:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
    Er gaat niks boven de cheeseburger.
    dat is het enige wat ik dus nooit bestel (van broodjes vlees)
      maandag 13 november 2006 @ 16:38:20 #126
    38920 dutchdevil
    Bunny phone home
    pi_43511810
    afgelopen vrijdag bij de mac hoor ik naast mij de bestelling "graag een big mac zonder vlees".
    dan heb je alleen een broodje met sla, saus en kaas. Wat is daar nou lekker aan
    pi_43776579
    Gisteravond heb ik met wat vrienden wat eten gehaald bij de Mac. Na afloop van dit lekkere maal bleek er één Big Mac over te zijn. Ik dacht wees slim, zet 'm even in de ijskast en warm hem morgen op.

Nu de vraag: Kun je zo'n ding opwarmen in de magnetron ofzo? Ik heb het wel eens met kipnuggets gedaan, dat ging prima. Maar volgens mij wordt dat broodje er niet echt lekkerder op..

Als ik vanavond thuis kom, ga ik het even proberen. Dus tips om deze big mac weer op smaak te krijgen zijn van harte welkom.
    Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
    Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
      woensdag 22 november 2006 @ 11:48:44 #128
    34721 BrauN
    U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
    pi_43776641
    Gatverdamme.
    pi_43776680
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 11:46 schreef SlaggY het volgende:
    Gisteravond heb ik met wat vrienden wat eten gehaald bij de Mac. Na afloop van dit lekkere maal bleek er één Big Mac over te zijn. Ik dacht wees slim, zet 'm even in de ijskast en warm hem morgen op.

Nu de vraag: Kun je zo'n ding opwarmen in de magnetron ofzo? Ik heb het wel eens met kipnuggets gedaan, dat ging prima. Maar volgens mij wordt dat broodje er niet echt lekkerder op..

Als ik vanavond thuis kom, ga ik het even proberen. Dus tips om deze big mac weer op smaak te krijgen zijn van harte welkom.
    Ik zou het niet doen. Sla dat warm is . Saus dat "hard/dik" wordt . Het broodje dat taai wordt (alhoewel, dat is het meestal toch al).

Haal gewoon een nieuwe "verse" ofzo.
    pi_43776687
    Ey, ik kan 't op zn minst proberen.
    pi_43776733
    quote:

kan prima: 2 min vol vermogen...
    pi_43776888
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 11:50 schreef SlaggY het volgende:
    Ey, ik kan 't op zn minst proberen.
    je krijgt nog wel een nieuwe van mij een verse!
    pi_43776988
    quote:

In de ijskast? Mag hopen dat je de koelkast bedoeld. Zo ja, gewoon effe in de magnetron en het is weer genietbaar.
    pi_43776991
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 11:57 schreef snopprinses het volgende:

[..]

je krijgt nog wel een nieuwe van mij een verse!
    Dan heb ik er twee!

Een back-up-big-mac
    pi_43777043
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 12:01 schreef Nashje het volgende:

[..]

In de ijskast? Mag hopen dat je de koelkast bedoeld. Zo ja, gewoon effe in de magnetron en het is weer genietbaar.
    Ja gewoon de koelkast.

Ik denk dat ik even die oude sla eraf kiep, en dan ná het opwarmen verse sla er tussen stop.
    pi_43777085
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 12:03 schreef SlaggY het volgende:

[..]

Ja gewoon de koelkast.

Ik denk dat ik even die oude sla eraf kiep, en dan ná het opwarmen verse sla er tussen stop.
    Waarom? Net of ie dan weer gezond is ofzo. Een Big Mac is sowieso ongezond . Wat maakt dan dat kleine beetje sla uit.
    pi_43777124
    Omdat warme / zachte sla erg ranzig is, zoals ijsmeis zei. En die andere sla heb ik toch nog liggen.
    pi_43777486
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 18:21 schreef Prowl het volgende:
    ja ik ook
    mama van 3 kids!
      woensdag 22 november 2006 @ 13:58:06 #139
    43493 numero_uno
    Dat zei je ja!
    pi_43780638
    Gister ook weer geweldig genoten van een Bigmac zonder augurk meuni met 3 frietsaus en een cola'tje mijn dag was weer goed en alles was heet en lekker

Laatst alleen gezondigd op Schiphol om daar bij de BK enen Whopper zonder augurk te bestellen. Wat viel dat tegen met die ijskoude broodjes
    - I'm buttwalking... is that a crime? -
    -Never underestimate the predictability of stupidity-
      † In Memoriam † woensdag 22 november 2006 @ 14:54:00 #140
    43556 miss_dynastie
    pi_43782390
    Vorige week bij de Mac geweest, heb een big mac menu besteld en hoewel ik er vroeger toch echt dol op was, was het gewoon niet weg te krijgen, echt, wat een drama. Ik kom er niet gauw nog een keer.
    pi_43800313
    Nou dat opwarmen in de magnetron gaat prima. Smaakt nog beter dan 'vers' als je er even nieuwe sla op doet.
    pi_43801597
    ik heb net de mac280 gehad. De helft ligt nu in de prullenbak.
    Wat een vieze hamburgertje zeg!
      woensdag 22 november 2006 @ 22:14:31 #143
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_43801836
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 12:42 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik moet ook zeggen dat ik weinig gothics bij de Mac zie, dus je reactie is begrijpelijk.
    Het is Goths en ik ben er geen.
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 17:54 schreef Zuen het volgende:

[..]

Alto
    Altos hebben geen idealen dus die gaan wel gewoon naar de McDonalds.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
    pi_43919306
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 22:14 schreef OFfSprngr het volgende:
    Altos hebben geen idealen dus die gaan wel gewoon naar de McDonalds.
    Als je het hebben van idealen laat afhangen van het wel of niet bezoeken van een restaurant, ben je best een naieve idioot.

Maar hey, dat ben ik.
    º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
    „ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
    from albania.
      maandag 27 november 2006 @ 03:36:15 #145
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_43920185
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 11:49 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik zou het niet doen. Sla dat warm is . Saus dat "hard/dik" wordt . Het broodje dat taai wordt (alhoewel, dat is het meestal toch al).

Haal gewoon een nieuwe "verse" ofzo.
    Idd, een BigMac helemaal vers is op zijn tijd echt lekker.
    Planning:
    -
    pi_44270543
    MC Bacon is zo chil he
    pi_44271002
    Mcdonalds is heerlijk.

Alleen vind ik dat ze bij de BigMac menu teveel van die saus er op gooien zodat je veel gaat morgen.
    Daarom bestel ik (bijna) altijd zón klein hamburtje en een grote friet.
    Amstelveen de beste
    pi_44271014
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 00:42 schreef Xuavis het volgende:

[..]

Geloof me, ongeveer één keer per maand gebeurt het... een bestelling van bijvoorbeeld een hamburger zonder vlees...

of nog erger, zonder brood. dus een stukje vlees met mosterd, ketchup, uien en augurk.

ga dan gewoon niet naar McDonald's
    denk eens na!

wat nou als je geen brood mag eten ivm eea ziekte. dan is het wel gezellig om mee te kunnen naar de mac.

wij kregen wel eens bestellingen van enkel het vlees. dat was dan voor de hond
    pi_44302564
    Wat is een 280 broodje en een Mytic? Die hebben ze bij onze Mac nog niet...

......ik krijg wel honger van dit topic!
    pi_44302988
    quote:
    Op zondag 10 december 2006 14:42 schreef Michellee het volgende:
    Wat is een 280 broodje en een Mytic? Die hebben ze bij onze Mac nog niet...

......ik krijg wel honger van dit topic!
    de Mc280 is een chiabata (of hoe je het ook moet schrijven) broodje met ketchup, sandwich sauce, uien, twee plakjes tomaat en 2 soorten kaas met daarop een groot stuk rundvlees.

de Chicken mythic is een luxe sesambroodje met een 'lekkere' saus, sla, twee plakjes tomaat, twee plakjes speciale kaas met daarop een 'groot' stuk kip.

Mc280 is alweer uit het assortiment geloof ik.
    !
    pi_44811987
    quote:
    Op zondag 10 december 2006 14:56 schreef Xuavis het volgende:

[..]

de Mc280 is een chiabata (of hoe je het ook moet schrijven) broodje met ketchup, sandwich sauce, uien, twee plakjes tomaat en 2 soorten kaas met daarop een groot stuk rundvlees.

de Chicken mythic is een luxe sesambroodje met een 'lekkere' saus, sla, twee plakjes tomaat, twee plakjes speciale kaas met daarop een 'groot' stuk kip.

Mc280 is alweer uit het assortiment geloof ik.
    De Mc280 is, mits vers, best goed te eten trouwens! Vind em alleen de prijs niet echt waard...

Vandaag aan het shoppen geweest in Oberhausen, Duitsland. Na een zware en lange dag shoppen gelijk even de kans gegrepen en bij de Mc daar een McRib en een McRoyal TS (Mc deLuxe) was weer errug goed!
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      dinsdag 2 januari 2007 @ 22:59:30 #152
    4259 JK
    In for a penny, in for a pound
    pi_44957752
    Ik wil de Chicken Mc Fu weer terug. Die was er een paar jaar geleden tijdelijk.. mc chicken met een soort kerriesaus... die zal wel nooit meer terug komen
    pi_44966459
    Goh, het happy meal is in prijs gestegen (40 a 50 cent) maar dan krijg je wel een GRATIS danone toetje bij. Is dat niet gewoon een vieze actie?

[ Bericht 3% gewijzigd door TheWock op 03-01-2007 11:00:20 (foutjuh) ]
    If you smell, what the Rock is cooking!
    pi_44966748
    quote:
    Op woensdag 3 januari 2007 10:59 schreef TheWock het volgende:
    Goh, het happy meal is in prijs gestegen (40 a 50 cent) maar dan krijg je wel een GRATIS danone toetje bij. Is dat niet gewoon een vieze actie?
    tuurlijk, meer omzet = meer winst
    bye
      woensdag 3 januari 2007 @ 11:36:04 #155
    3432 Whiteguy
    TÜV geprüft
    pi_44967227
    quote:
    Op woensdag 3 januari 2007 11:14 schreef Petre het volgende:

[..]

tuurlijk, meer omzet = meer winst
    Dat is niet waar. (meer omzet is niet per definitie meer winst)

ontopic: op de koffie na zijn de euroknallers echt crap. Ik wil de kroket terug voor een euro

[ Bericht 5% gewijzigd door Whiteguy op 03-01-2007 12:03:18 ]
    pi_44967352
    quote:
    Op woensdag 3 januari 2007 11:36 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Dat is niet waar.

ontopic: op de koffie na zijn de euroknallers echt crap. Ik wil de kroket terug voor een euro
    tuurlijk wel!
    Mensen met een happymeal namen niet allemaal een danoontje. Nu zit die er vast in. Dus dan krijgt de McD de winst die op de happymeal zit + die op de danoontje zit. Ze verkopen meer producten met winst, dus hebben ze in totaal meer winst.
    bye
      woensdag 3 januari 2007 @ 11:50:19 #157
    56176 Catch22-
    Ben je Blind?!
    pi_44967577
    het is in dit geval wel waar, maar meer omzet is niet per definitie meer winst.

stel ze zouden dat bakje danone onder de kostprijs er bij doen, dan is de omzet hoger maar de winst niet

wanneer komen er nieuwe euroknallers?
    Heel veel groetjes, Catch22
    En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
    Met GHB nooit meer nee
    Storneren een optie?
      woensdag 3 januari 2007 @ 11:53:01 #158
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_44967655
    quote:
    Op woensdag 3 januari 2007 11:41 schreef Petre het volgende:

[..]

tuurlijk wel!
    Mensen met een happymeal namen niet allemaal een danoontje. Nu zit die er vast in. Dus dan krijgt de McD de winst die op de happymeal zit + die op de danoontje zit. Ze verkopen meer producten met winst, dus hebben ze in totaal meer winst.
    Precies. Mijn dochter zit helemaal vol na 4 kipnuggets, een half zakje friet en een halve beker fristi. Die zit echt niet te wachten op een danoontje.

Maar aan de andere kant, we gaan met haar niet zo vaak naar de Mc (1x in de drie maand ofzo), dus dan boeit het ook niet. Nemen we het danoontje wel mee naar huis, voor de volgende dag.
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
    pi_44970233
    quote:
    Op woensdag 3 januari 2007 11:50 schreef Catch22- het volgende:
    het is in dit geval wel waar, maar meer omzet is niet per definitie meer winst.

stel ze zouden dat bakje danone onder de kostprijs er bij doen, dan is de omzet hoger maar de winst niet

wanneer komen er nieuwe euroknallers?
    De nieuwe euroknallers zijn er net,
    Hamburger 1 euro, sundae 1 euro, McNuggets 6 2 euro en nog wat aanbiedingen

Verder is de prijs van het HappyMeal al enkele jaren hetzelfde gebleven, nu heeft McDonalds besloten om de prijs te corrigeren en er een lekker (gezond) dessert bij te doen.
      woensdag 3 januari 2007 @ 14:22:53 #160
    69416 SchmickelSchmeck
    Schmickelen en schmeckelen
    pi_44971881
    Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...... lekker!
    pi_44971996
    Mc D is afzetterij, beter ga je voor het zelfde geld ergens goed eten. Ergens waar het personeel niet uitgebuit wordt en de producten eerlijk zjin
    Lawamena hitihala Lawamena haulala
      woensdag 3 januari 2007 @ 15:39:51 #162
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_44974518
    quote:
    Op woensdag 3 januari 2007 14:26 schreef EricT het volgende:
    Mc D is afzetterij, beter ga je voor het zelfde geld ergens goed eten. Ergens waar het personeel niet uitgebuit wordt en de producten eerlijk zjin
    De linkse mensa heeft geen Hamburger voor een piek, die waar dan ook ter wereld hetzelfde smaakt.
    pi_44974706
    quote:
    Op woensdag 3 januari 2007 15:39 schreef ROG het volgende:

[..]

De linkse mensa heeft geen Hamburger voor een piek, die waar dan ook ter wereld hetzelfde smaakt.
    is dat belangrijk , dat ie overal hetzelfde smaakt?

waarschijnlijk is ie wel 10 x zo lekker
      woensdag 3 januari 2007 @ 15:49:15 #164
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_44974877
    quote:
    Op woensdag 3 januari 2007 15:44 schreef GlimVlinder het volgende:

[..]

is dat belangrijk , dat ie overal hetzelfde smaakt?

waarschijnlijk is ie wel 10 x zo lekker
    Op het moment dat ik ergens in de rimboe ben en een McD tegenkom in plaats van stalletjes waar ze achter buiten het beeld straathonden slachten vind ik de vertrouwheid van een simpele hamburger wel belangrijk.
    pi_44979276
    geef mij de straathonden dan maar :S
    Lawamena hitihala Lawamena haulala
      woensdag 3 januari 2007 @ 20:29:08 #166
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_44984329
    - Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 83% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:29:48 ]
    Zerg schreef:
    1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
    pi_44984470
    quote:
    Op woensdag 3 januari 2007 13:25 schreef Symsonic het volgende:

[..]
    Verder is de prijs van het HappyMeal al enkele jaren hetzelfde gebleven, nu heeft McDonalds besloten om de prijs te corrigeren en er een lekker (gezond) dessert bij te doen.
    Een Danoontje is helemaal niet gezond. Ooit gezien hoeveel suiker er in zit
    pi_45305449
    quote:
    Op woensdag 3 januari 2007 20:32 schreef Gesloten het volgende:

[..]

Een Danoontje is helemaal niet gezond. Ooit gezien hoeveel suiker er in zit
    Veel, maar dat andere applemoes zonnatura ding is wel "gezond"
    pi_45422102
    quote:
    Op woensdag 3 januari 2007 14:26 schreef EricT het volgende:
    Ik werk er en heb absoluut niet het gevoel uitgebuit te worden . Ik denk ook niet dat het management zich na elke dag in de handen wrijft onder het mom van 'mmm die medewerktjes van ons hebben we weer lekker uitgebuit zeg '... Maja jij mag het zeggen.

En eerlijke producten... De groenten zijn altijd vers.. Behalve als een of andere debiel de burgers te lang in de bin laat liggen... Maar in de regel komt dat eigenlijk niet voor. De kaas.. tja niet vergelijkbaar met de dingen die je op een Franse of Nederlandse markt kan inslaan maar het is beslist goed te doen... En het vlees; ach vlees is vlees en dat er dieren aan doodgaan lijkt me niet meer dan logisch. Maar die discussie is al zo oud als de weg naar rome .
    Ik doe hier niet aan mee.
    pi_45425843
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 22:36 schreef Off-ShoRe het volgende:

[..]

Ik werk er en heb absoluut niet het gevoel uitgebuit te worden . Ik denk ook niet dat het management zich na elke dag in de handen wrijft onder het mom van 'mmm die medewerktjes van ons hebben we weer lekker uitgebuit zeg '... Maja jij mag het zeggen.

En eerlijke producten... De groenten zijn altijd vers.. Behalve als een of andere debiel de burgers te lang in de bin laat liggen... Maar in de regel komt dat eigenlijk niet voor. De kaas.. tja niet vergelijkbaar met de dingen die je op een Franse of Nederlandse markt kan inslaan maar het is beslist goed te doen... En het vlees; ach vlees is vlees en dat er dieren aan doodgaan lijkt me niet meer dan logisch. Maar die discussie is al zo oud als de weg naar rome .
    Die plakken kaas kun je gesneden zoals bij de Mc kopen in Duitsland... Dus voor Duitsers zo wie zo niks nieuws...
    pi_45426559
    Die plakken kaas zijn als "smeltcheddar" te koop bij de meeste supermarkten in Nederland, zoals de AH, Edah, Konmar, etc.
    pi_45428752
    Zou het sausje van de McDeluxe ergens te koop zijn?
    Vivez si m'en croyez, n'attendez à demain, ceuillez les aujourd'hui les roses de la vie (P. de Ronsard)
      woensdag 17 januari 2007 @ 09:30:01 #173
    67478 Radjesh
    Dire Straits!
    pi_45428996
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 18:21 schreef Prowl het volgende:
    Ja! Die was wel lekker
    pi_45429284
    Wel beter dat de hamburgers weer 1 euro kosten
    zakelijk
    pi_45432625
    niemand verder opgevallen dat andere prijzen omhoog zijn gegaan?
    groenteburger en fish filet naar 2,95 (was 2,50 volgens mij)
    nugget prijzen omhoog
    prijs vd shakes volgens mij omhoog
    hamburger is nu 1,50 en cheeseburger 1,60 (was 1,45 en 1,50). Maar omdat t nu een euroknaller is, betaal je 60 cent voor een plakje kaas
    Kroket prijs is omhoog
    Mcflurry prijs omhoog
    sundea prijs volgens mij omhoog
    ohja t ontbijt is ook duurder geworden
    ..
    pi_45434188
    Even een vraag over de barbecuesaus bij de nuggets. Is er een vergelijkbare saus in de supermarkt te vinden?
    I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
    pi_45434880
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 11:53 schreef Frankvbr het volgende:
    niemand verder opgevallen dat andere prijzen omhoog zijn gegaan?
    groenteburger en fish filet naar 2,95 (was 2,50 volgens mij)
    nugget prijzen omhoog
    prijs vd shakes volgens mij omhoog
    hamburger is nu 1,50 en cheeseburger 1,60 (was 1,45 en 1,50). Maar omdat t nu een euroknaller is, betaal je 60 cent voor een plakje kaas
    Kroket prijs is omhoog
    Mcflurry prijs omhoog
    sundea prijs volgens mij omhoog
    ohja t ontbijt is ook duurder geworden
    Misschien heeft het restaurant waar jij normaal naar toe gaat de prijzen omhoog gegooid. Elke McDonald's mag zijn eigen prijzen bepalen.
    !
    pi_45448209
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 12:48 schreef El_Rolando het volgende:
    Even een vraag over de barbecuesaus bij de nuggets. Is er een vergelijkbare saus in de supermarkt te vinden?
    Ik heb een keer een tube BBQ saus van de Heinz gekocht.. leek sprekend
      woensdag 17 januari 2007 @ 19:46:49 #179
    153711 SpankTheMonkey
    It's Nice! I like!
    pi_45448301
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 12:48 schreef El_Rolando het volgende:
    Volgens mij is daar zelfs een apart topic van. Heb ieder geval eens hier op FOK! in een topic gelezen met verschillende suggesties over een saus die vergelijkbaar was.
    pi_45577879
    Hebben jullie deze documentaire al eens gezien: Super Size Me? Gaat over een man die in 1 maand alleen maar McDonalds eet.

http://www.imdb.com/title/tt0390521/

Was laatst op TV, als je deze docu gezien hebt zul je voorlopig niet meer naar de Mac gaan
    pi_45581843
    Ik heb die docu gezien en ik ga nog steeds graag naar de Mac. Het is de meest onzinnige docu ooit gemaakt. Ik bedoel een maand lang non stop bij de Mac eten, tuurlijk is dat ongezond! MacDonalds is ook niet heel gezond maar wat wil je nou bewijzen met een maand lang alleen maar Mc eten.. dat het ongezond is? moet je dat echt bewijzen? denk je dat niemand dat weet. Ik vind het maar een zeikdocu die mensen probeert vegetarisch te laten worden, net als die vrouw van em, kuthippie
    zakelijk
    pi_45582907
    quote:
    Op maandag 22 januari 2007 13:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
    Hebben jullie deze documentaire al eens gezien: Super Size Me? Gaat over een man die in 1 maand alleen maar McDonalds eet.

Was laatst op TV, als je deze docu gezien hebt zul je voorlopig niet meer naar de Mac gaan
    En nog kan ik die lekkere Big tasty niet weerstaan
    pi_45621560
    nou hier in rdam en omstreken hebben ze de groenteburger weg gehaald
    dus ik als vegetarier kan dus nooit met mijn vrienden die wel vlees eten en de mac geweldig vinden mee naar de mac
    Het patat is er niet te eten en snel koud ( geef mij bram ladage maar).
    Gelukkig hebben ze er wel sla tegenwoordig dus meestal neem ik dat dan maar :S
    Of ik neem wat vegetarische loepiaatjes mee naar binnen hahaha als ik in Rdam city naar de mac ga.
    De milkshakes zijn wel ok en de bediening ook wel.
    Vind het vaak knap dat ze weten waar je zit als je iets besteld hebt en ze komen het later brengen.
    En er word vaak schoon gemaakt.
    Alleen stom dat je er voor de plee moet betalen grrr
    pi_45627051
    Lol hier in Helmond is de wc gratis, en op zich zijn de broodjes wel vers.
    Sappig !!
    pi_45627280
    quote:
    Op maandag 22 januari 2007 13:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:

Toen ik 'm zag kreeg ik meteen trek in een Big Mac.
    I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
    pi_45641943
    Aaah mn maag, wat doe je klote mcdonalds
    If Matrix was here, he'd laugh too
    pi_45644261
    Hmm..Ik denk dat ik morgen maar weer 's naar de mac ga, krijg erg veel trek in een hamburger na dit topic En de fritessaus is ook écht heerlijk
    There is nothing left to prove
    No use deny this simple truth
    Can’t find the reason to keep holding on
    Now that the love is gone
      † In Memoriam † zaterdag 27 januari 2007 @ 22:04:03 #188
    25682 2cv
    Niet subtiel
    pi_45738751
    Vanaf hoe laat is de Mac Donalds open op zondag ? De site van Mac Donalds is zo brak en irritant dat ik er niet achter kan komen.
    Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
    Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
    https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
    pi_45739151
    ligt aan welke mac he(volgens mij).. hmm maar khad wel verwacht dat per restaurant stond vermeld. Hier in arnhem is het iig 10.00uur
    ..
      † In Memoriam † zaterdag 27 januari 2007 @ 22:38:52 #190
    25682 2cv
    Niet subtiel
    pi_45739744
    Ik moet het weten voor de Mac in Joure ...
      zaterdag 27 januari 2007 @ 22:39:38 #191
    50691 Christiaan
    Futue te ipsum
    pi_45739760
    Vannacht nog geweest, 12 kip ftw.
    Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
    Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
      maandag 29 januari 2007 @ 12:10:30 #192
    38920 dutchdevil
    Bunny phone home
    pi_45785618
    Ik zag dat vandaag de wintersport weken zijn begonnen met iedere week een andere burger. Deze week de "Raclette" : een heerlijk knapperig kaasbroodje, 100% rundvlees, 3 soorten kaas en overheerlijke kaassaus. Niets voor mij, maar toch even ter info voor mensen die het wel willen proberen. Tevens heeft de Mc Donalds nu ook de Sundae Appelkruimel. Die lijkt me dan nog wel wat
    pi_45794408
    Lijkt me echt niet te pruimen die nieuwe burger (ben toch al niet zo'n kaasliefhebber)
      maandag 29 januari 2007 @ 16:54:31 #194
    138781 faberic
    Ik snap er niks van
    pi_45794600
    ik eet uit principe niet bij mac of burgerking, ik vind het te kut gewoon. Als ik zoiets wil eten dan eet ik een wokmaaltijd bij zo'n wokboer of kebab ofzo.
    - Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
    - You can say that again
    pi_45796048
    Die raclette burger lijkt me superlekker
    Deze week maar eens kopen en opvreten
    pi_45798639
    Met een arm of been in het gips krijg je bij McDonald's een gratis wintersportburger. En die burger ziet er opzich best wel lekker uit. Woensdag maar eventjes proberen.
    !
      † In Memoriam † maandag 29 januari 2007 @ 20:22:05 #197
    25682 2cv
    Niet subtiel
    pi_45802163
    Mac in Joure gaat elke dag om 07:00 uur open.
      maandag 29 januari 2007 @ 20:25:51 #198
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_45802319
    quote:
    Op maandag 29 januari 2007 12:10 schreef dutchdevil het volgende:
    Ik zag dat vandaag de wintersport weken zijn begonnen met iedere week een andere burger. Deze week de "Raclette" : een heerlijk knapperig kaasbroodje, 100% rundvlees, 3 soorten kaas en overheerlijke kaassaus. Niets voor mij, maar toch even ter info voor mensen die het wel willen proberen. Tevens heeft de Mc Donalds nu ook de Sundae Appelkruimel. Die lijkt me dan nog wel wat
    Die Sundae appelkruimel lijkt me wel lekker . Maar al die Wintersportburgers lijken me goor, ze zijn allemaal met heel veel kaas, en ik hou niet van zoveel kaas op mijn burgers. Ik vind een cheeseburger al te kazig . Alleen op een BigMac vind ik de kaas lekker.
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
      maandag 29 januari 2007 @ 20:55:36 #199
    77575 NiTiN
    Move On Up
    pi_45803575
    Ik heb wel zin in de MCRaclette
    I went clubbing. Softest coat ever.
      dinsdag 30 januari 2007 @ 22:35:13 #200
    93499 Nonneke
    -= People Are Strange =-
    pi_45840810
    Die Rösti lijkt me wel wat (over 2 weken ofzo) maar dan wel zonder de kaas, ik ben niet zo kazig
    -= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
    ;)
    Lekker motor rijjuuuuhh
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')