Hij staat inderdaad ook nog op McDonaldsmenu.infoquote:Op maandag 16 oktober 2006 18:27 schreef allure112 het volgende:
De groenteburger is hier in Utrecht nog gewoon te krijgen hoor. Vorige week nog eentje gehad in de Hoog Catharijne filiaal.
Waarom?quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:36 schreef OFfSprngr het volgende:
McDonalds en CUL? volgens mij hoort dit topic in ONZ.
Denk het niet, het kost je 1 grillplaat en niet ieder restaurant kan zomaar 1 grillplaat missen. En voor het missen van 1 plaat verkoopt die burger gewoon niet goed genoeg.quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:17 schreef Matness het volgende:
komt de mcrib ooit nog eens terug?
die is zo lekker
In duitsland is ie wel gewoon standaard. Emigreren is een optie natuurlijk.quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:17 schreef Matness het volgende:
komt de mcrib ooit nog eens terug?
die is zo lekker
als ik emigreer, ga ik ver, ver weg naar een land dat altijd warm is en tropische stranden en lekkere halfblote mannen heeft.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In duitsland is ie wel gewoon standaard. Emigreren is een optie natuurlijk.
Restaurant's mogen zelf bepalen of ze de groenteburger nog verkopen. Aangezien je dit een friteuse pan kost als je het echt vegetarisch wilt doen, doen sommige restaurants het niet. Het ligt dus maar net aan hoe groot je keuken is en hoe druk het er doorgaans is.quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:27 schreef allure112 het volgende:
De groenteburger is hier in Utrecht nog gewoon te krijgen hoor. Vorige week nog eentje gehad in de Hoog Catharijne filiaal.
Nou idd! werd dat even een GROTE flop.quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Groenteburger is uit het assortiment gegaan voor de Pita Veggie. De Pita's werden een flop (te lange bereidtijd waardoor het broodje vaak koud/lauw was). De Pita's eruit gegaan en tijdelijk niks vegetarisch. Na veel klachten is de Groenteburger toen teruggekomen maar is er nu zeker alweer een dik jaar uit het assortiment. En op dit moment zijn er geen vegetarische burgers meer.
En de quick vind ik zelf een mislukte Mac rip-off.
McDeluxe zit toch niet meer in 't assortiment?quote:Op woensdag 1 november 2006 12:19 schreef Stansfield het volgende:
Afgelopen zondag voor het laatst gewerkt bij de mac. Nog even als laatste burger een lekkere Mc deluxe gemaakt.
Ik moet ook zeggen dat ik weinig gothics bij de Mac zie, dus je reactie is begrijpelijk.quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:36 schreef OFfSprngr het volgende:
McDonalds en CUL? volgens mij hoort dit topic in ONZ.
Heb hem ook zelf gemaakt. Met een QP broodje en patty, mcchicken saus, ketchup, komkommer van de salades en tomaat van de big tasty en de gewone kaas.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:37 schreef ROG het volgende:
[..]
McDeluxe zit toch niet meer in 't assortiment?
En dan vergeet je de bacon?quote:Op woensdag 1 november 2006 12:44 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Heb hem ook zelf gemaakt. Met een QP broodje en patty, mcchicken saus, ketchup, komkommer van de salades en tomaat van de big tasty en de gewone kaas.
Was weer genieten.
Dat vind ik juist niet lekker dus die doe ik er gewoon niet op. Tering krijg er weer zin in nu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |