quote:Op maandag 25 september 2006 00:57 schreef versabommie het volgende:
Vrouwen zeggen niet wat er is maar wel "nee er is nix...en dan nijdig de vloer dweilen om 4 uur snachts ofzo hahahaha
Ik vond zijn reactie en gesprek met Milica heel primaquote:
Voor zover de bewoners dat weten is ze dat ook.quote:Op maandag 25 september 2006 00:59 schreef scanman01 het volgende:
Rik zegt dat Janine altijd eerlijk is
Ik moest ff lachenquote:Op maandag 25 september 2006 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Met alle respect voor de vrouwen op fok...
maar kolerewijven hahahahahah
Wat een ongelooflijk herkenbaar scenario net ! En wat gemeen ook elke keer als je het meemaakt...
Vrouwen zeggen niet wat er is maar wel "nee er is nix...en dan nijdig de vloer dweilen om 4 uur snachts ofzo hahahaha
Is al 3e keer dat ik dat bericht lees...quote:Op maandag 25 september 2006 00:59 schreef mijn23 het volgende:
Sorry nog 1 keer:Dit is zo doorzichtig...monique is zo jaloers... eerst boos zijn omdat tijn met milica stond te praten..dan als ze weet dat het alleen was om het nomineren weer kunnen lachen.... bah en ze heeft gewoon een vent,zij is bij mij door de mand gevallen
Hehe, ja wel weer leuk stream moment.quote:Op maandag 25 september 2006 01:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond zijn reactie en gesprek met Milica heel prima
Spamhoerquote:Op maandag 25 september 2006 00:59 schreef mijn23 het volgende:
Sorry nog 1 keer:Dit is zo doorzichtig...monique is zo jaloers... eerst boos zijn omdat tijn met milica stond te praten..dan als ze weet dat het alleen was om het nomineren weer kunnen lachen.... bah en ze heeft gewoon een vent,zij is bij mij door de mand gevallen
Wat zij zegt.quote:
Maar méént hij het ook? De tijd zal het leren maar ik heb mijn twijfels.quote:Op maandag 25 september 2006 01:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond zijn reactie en gesprek met Milica heel prima
Hihi ja vind ik heerlijk en het zat me gewoon ff zo dwars... zo herkenbaar..mischien omdat ik het zelf ook weleens zo doe op die manier maar dan niet met een andere vent dan mijn vriendjequote:
Dat wordt genieten!!!quote:Op maandag 25 september 2006 01:02 schreef n1ek het volgende:
Marlies krijgt in elk geval een aantal stemmen, nou wil ik haar reactie ff zien. is ze zich weer van geen kwaad bewust
Maar blijkbaar heb je nog niet door dat de gevoelens van Mo voor Tijn meer dan maatjes gevoel isquote:Op maandag 25 september 2006 01:03 schreef mijn23 het volgende:
[..]
Hihi ja vind ik heerlijk en het zat me gewoon ff zo dwars... zo herkenbaar..mischien omdat ik het zelf ook weleens zo doe op die manier maar dan niet met een andere vent dan mijn vriendje
Goh, wat een verrassing. Net zoals Janine elke reden aangrijpt om Marlies zwart te maken, doet Marlies het andersom net zo hard. Ze doet het alleen geraffineerder.quote:Op maandag 25 september 2006 01:04 schreef arneaux het volgende:
Janine gaat over de tong bij Marcia en Marlies.
en andersom?quote:Op maandag 25 september 2006 01:05 schreef natronic het volgende:
[..]
Maar blijkbaar heb je nog niet door dat de gevoelens van Mo voor Tijn meer dan maatjes gevoel is
Ik denk het echt wel. Hij is best gevoelig en ook wel gevoelig voor het kwetsbare van Milica.quote:Op maandag 25 september 2006 01:03 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Maar méént hij het ook? De tijd zal het leren maar ik heb mijn twijfels.
Ja duh ,tuurlijk...daarom was dit doorzichtig...maar tis toch erg dat ze gewoon een man en kinderen thuis heeft en dan zo doet??quote:Op maandag 25 september 2006 01:05 schreef natronic het volgende:
[..]
Maar blijkbaar heb je nog niet door dat de gevoelens van Mo voor Tijn meer dan maatjes gevoel is
Ik ging eigenlijk slapen dus nu écht laatste post (lijk Egbert welquote:Op maandag 25 september 2006 01:06 schreef Day het volgende:
[..]
Goh, wat een verrassing. Net zoals Janine elke reden aangrijpt om Marlies zwart te maken, doet Marlies het andersom net zo hard. Ze doet het alleen geraffineerder.
Mijn hemel, ik mis veel te veel. Kreeg ze een dildo???quote:Op maandag 25 september 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Marcia baalt van de voorkeursbehandeling van Janine. Ook dat ze een dildo kreeg.
Ze zegt er wel meteen bij dat ze zelf geen dildo hoeft, maar het gaat om het idee
Zoals ik al zei, ze doet het op een andere manier dan Janinequote:Op maandag 25 september 2006 01:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ging eigenlijk slapen dus nu écht laatste post (lijk Egbert wel), maargoed, ik heb dat nooit zo doorgehad dat Marlies Janine zo zwart aan het maken was. Heel raar eigenlijk, ik moest en moet het hier lezen.
quote:Op maandag 25 september 2006 01:07 schreef Djep het volgende:
[..]
Mijn hemel, ik mis veel te veel. Kreeg ze een dildo???
die discussie is ergens anders al uitgebreid geweest ,maar verliefd worden is niet iets wat je in de hand hebtquote:Op maandag 25 september 2006 01:06 schreef mijn23 het volgende:
[..]
Ja duh ,tuurlijk...daarom was dit doorzichtig...maar tis toch erg dat ze gewoon een man en kinderen thuis heeft en dan zo doet??
Dat is het geraffineerde van Marlies.....krijg er een beetje een vieze smaak van in de mond....quote:Op maandag 25 september 2006 01:06 schreef Day het volgende:
[..]
Goh, wat een verrassing. Net zoals Janine elke reden aangrijpt om Marlies zwart te maken, doet Marlies het andersom net zo hard. Ze doet het alleen geraffineerder.
quote:
Ben ik dan zo debiel dat ik het niet zie?quote:Op maandag 25 september 2006 01:08 schreef Day het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ze doet het op een andere manier dan Janine.
quote:
Echt, tis moeilijk bij te houden als je ook nog een leven hebtquote:Op maandag 25 september 2006 01:08 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
[afbeelding]
vibo
Maar al weken terug hoor.
he ik dacht dat jij sliepquote:Op maandag 25 september 2006 01:10 schreef puntoortje het volgende:
is marlies al klaar met poetsen???? 2 keer per dag 2 minuten is goed toch???
valt mee hoor gewoon ff streamverslagen doorlezen. is vaak maar 1 pag per dag.quote:Op maandag 25 september 2006 01:11 schreef Djep het volgende:
[..]
Echt, tis moeilijk bij te houden als je ook nog een leven hebt![]()
Wat moet ik eigenlijk met dat leven![]()
Misschien welquote:Op maandag 25 september 2006 01:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ben ik dan zo debiel dat ik het niet zie?. Ik kijk echt vrij veel streams maar het is me écht niet opgevallen, misschien moet je (en no offence) daar een vrouw voor zijn.
En Marcia zegt van niet.quote:Op maandag 25 september 2006 01:15 schreef n1ek het volgende:
de ware marlies, op een te valse fluisterstem: gaat semih mij nomineren?
Idd... wat ik nu hoor bevestigt dat allemaal ja.quote:Op maandag 25 september 2006 01:11 schreef Day het volgende:
Oooooooooooh wat is die Marlies toch een valse sekreet!
klopt, dit doe ik in me slaap!!!!quote:Op maandag 25 september 2006 01:12 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
he ik dacht dat jij sliep![]()
Die Marlies is bij mij al lang door de mand gevallen en snap niet dat de bewooners daar zoveel tijd voor nodig hebben om dat te zien hoorquote:Op maandag 25 september 2006 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Bij mij valt Marlies nu wel door de mand. Als iemand een nominatie totaal niet ziet aankomen (Milica dus), dan is er toch wel iets vreemds aan dehand,.
doe ikquote:Op maandag 25 september 2006 01:12 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
valt mee hoor gewoon ff streamverslagen doorlezen. is vaak maar 1 pag per dag.
Had ze eigenlijk al, maar ik had haar niet zó vals ingeschat. Iemand nomineren die zelf het idee heeft een goede band met je te hebbenquote:Op maandag 25 september 2006 01:16 schreef arneaux het volgende:
Dus Marlies heeft nu ook hier definitief afgedaan?
het is echt de ultieme roddelavond tot nog toequote:Op maandag 25 september 2006 01:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
klopt, dit doe ik in me slaap!!!!me bierie is nog niet leeg!!!
er wordt weer lekker geroddeld..voornemelijk over janine![]()
Ik wel. Wij horen alle gesprekken van Marlies. De bewoners niet.quote:Op maandag 25 september 2006 01:16 schreef latevogel het volgende:
[..]
Die Marlies is bij mij al lang door de mand gevallen en snap niet dat de bewooners daar zoveel tijd voor nodig hebben om dat te zien hoor![]()
Nee Semih twijfelt nu tussen Janine en Marlies. Tijn heeft Semih daarin omgeluld.quote:Op maandag 25 september 2006 01:16 schreef n1ek het volgende:
[..]
Semih nomineert janine, daar was hij vrij duidelijk in
Jeroen is al losser, sinds Hilde weg is.quote:Op maandag 25 september 2006 01:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
Jeroen maakt hele zinnen.
Drank maakt meer los, dan je lief hebt.
Ik weet niet van de rest, maar bij al vanaf de eerste dag dat ik BB volgde. (was pas na 2 weken overigens).quote:Op maandag 25 september 2006 01:16 schreef arneaux het volgende:
Bij mij niet, samen met Semih is ze voor mij de favoriet.quote:Op maandag 25 september 2006 01:16 schreef arneaux het volgende:
ik gaf haar in het begin ook het voordeel van de twijfel maar ze wordt steeds ergerquote:Op maandag 25 september 2006 01:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik vind Marlies wel leuk!
Volgens mij, is het lief bedoelde medeleven van haar - wat de meeste hier zien als sluw - een beetje overrated door de meeste hier.
op een van de feestjes lag Marlies in de armen van Tijn. Als iemand klaar was toen voor een kus was het Marlies wel.quote:Op maandag 25 september 2006 01:21 schreef latevogel het volgende:
Gaat er nu bij niemand eens een lichtje branden en vraag gewoon ..he Marlies val je op vrouwen?
(lijkt me juist iets voor Rik om dat zo ff op de man/vrouw af te vragen )
wat is er lief aan om degen te nomineren die denkt dat ze in jou een maatje heeft gevonden?quote:Op maandag 25 september 2006 01:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Volgens mij, is het lief bedoelde medeleven van haar - wat de meeste hier zien als sluw - een beetje overrated door de meeste hier.
Tuurlijk speelt zij ook een spel. Maar ik kan er zo nog 8 noemen in het huis die dat doen.quote:Op maandag 25 september 2006 01:23 schreef Coraatje het volgende:
[..]
wat is er lief aan om degen te nomineren die denkt dat ze in jou een maatje heeft gevonden?
Is geen medeleven, is pure schijnheiligheid. Ik heb een aantal weken terug al gezegd. Zij sluipt als een slang door het huis. Wacht het juiste moment af en gaat dan, onderwijl meelullend (maakt niet uit met wie), peilen hoe alles zit.quote:Op maandag 25 september 2006 01:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
en daar geloof ik nu juist niks van (ik heb het gezien)ik kreeg meer het idee van doe ff dan denken ze tenmiste dat...quote:Op maandag 25 september 2006 01:23 schreef Ifa het volgende:
[..]
op een van de feestjes lag Marlies in de armen van Tijn. Als iemand klaar was toen voor een kus was het Marlies wel.
sc!quote:Op maandag 25 september 2006 01:18 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
het is echt de ultieme roddelavond tot nog toe
OT:genoten dit weekend?
Ik zal de recorder op scherp zettenquote:Op maandag 25 september 2006 01:24 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Ik zag heel kort een slaapkamer, maar volgens mij is Semih weer in hoogste staat van paraatheid
Jij praat ook altijd alleen maar in het straatje van Janine mee.quote:Op maandag 25 september 2006 01:25 schreef Day het volgende:
[..]
Is geen medeleven, is pure schijnheiligheid. Ik heb een aantal weken terug al gezegd. Zij sluipt als een slang door het huis. Wacht het juiste moment af en gaat dan, onderwijl meelullend (maakt niet uit met wie), peilen hoe alles zit.
Kijk daar ben ik helemaal mee eens:Marlies is gewoon lief, maar dat gelooft niemand meer in tegenwoordig, iedereen is zo achterdochtig!quote:Op maandag 25 september 2006 01:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Denk niet dat het gespeeld is maar dat dat zijn aard isquote:Op maandag 25 september 2006 01:25 schreef Cracka-ass het volgende:
Toch speelt Tijn het tot nu toe veruit het beste. Overal even binnenvallen, blijven ouwehoeren en weer verder. Ik denk dat het van de kijkers gaat afhangen of hij wel of niet wint, uiteindelijk in de finale. Genomineerd wordt hij niet denk ik.
Wie weet, maar ik heb altijd het idee gehad dat ze Tijn weldegelijk wilde en dat haar iritatie naar Tijn de laatste tijd daardoor gevoed bepaald is dat hij naar Monique kroop.quote:Op maandag 25 september 2006 01:25 schreef latevogel het volgende:
[..]
en daar geloof ik nu juist niks van (ik heb het gezien)ik kreeg meer het idee van doe ff dan denken ze tenmiste dat...
Welnee. Ik voel heel vaak plaatsvervangende schaamte bij Janientjequote:Op maandag 25 september 2006 01:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Jij praat ook altijd alleen maar in het straatje van Janine mee.![]()
eggie is degen die juist hardop uitsprak haar niet te vertrouwenquote:Op maandag 25 september 2006 01:28 schreef Day het volgende:
[..]
Welnee. Ik voel heel vaak plaatsvervangende schaamte bij Janientje![]()
Maar ik ben niet de enige die het zegt (en Janine ook niet) zelfs Eggie zei het een paar nachten terug.
Eh...dat is toch wat ik zeg?quote:Op maandag 25 september 2006 01:29 schreef Coraatje het volgende:
[..]
eggie is degen die juist hardop uitsprak haar niet te vertrouwen
Ja, dat trekt de boel een beetje recht.......Goed idee!!quote:Op maandag 25 september 2006 01:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat er morgen open nominaties zijn in de live uitzending.
Het lijkt tijn welquote:Op maandag 25 september 2006 01:25 schreef Day het volgende:
[..]
Is geen medeleven, is pure schijnheiligheid. Ik heb een aantal weken terug al gezegd. Zij sluipt als een slang door het huis. Wacht het juiste moment af en gaat dan, onderwijl meelullend (maakt niet uit met wie), peilen hoe alles zit.
Heel zacht geluid nu bij Semih, Mich en Marciaquote:Op maandag 25 september 2006 01:31 schreef HiDiHo het volgende:
alle geluid uit, fijn...
oorzaak..drankquote:Op maandag 25 september 2006 01:31 schreef n1ek het volgende:
Etienne ligt te maffen ofzo of hij hijgt als een dolle stier
Nee, ben ik niet met je eens. Tijn geeft tijdens al die onderonsjes wél zijn mening, hij lult niet met de rest mee.quote:
In de live kan eigenlijk niet. Op het einde van de live gaat de persoon eruit die exit moet... en dan is er niet echt meer tijd voor nominaties.quote:Op maandag 25 september 2006 01:31 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ja, dat trekt de boel een beetje recht.......Goed idee!!
En altijd dezelfde verhalen.quote:Op maandag 25 september 2006 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Het trio Marcia, Micheline en Semih waren ook weer aan de roddel, zoals iedere avond.
Ligt hij daar nou alleen?quote:Op maandag 25 september 2006 01:31 schreef n1ek het volgende:
Etienne ligt te maffen ofzo of hij hijgt als een dolle stier
de kans is groot dat sabrina eronder ligtquote:
quote:Op maandag 25 september 2006 01:35 schreef scanman01 het volgende:
Semih wil meteen van Milica weten over Milica.
was "grapje"van hem hoorquote:Op maandag 25 september 2006 01:35 schreef HiDiHo het volgende:
Tijn moet z'n bek houden van Semih
De enige 2 die ik niet elders gezien heb en de geluiden waren...uhm...suggestief.quote:Op maandag 25 september 2006 01:35 schreef n1ek het volgende:
[..]
de kans is groot dat sabrina eronder ligt
jah vond ik eigenlijk ookquote:Op maandag 25 september 2006 01:37 schreef Ifa het volgende:
[..]
De enige 2 die ik niet elders gezien heb en de geluiden waren...uhm...suggestief.
Dat denk ik ookquote:Op maandag 25 september 2006 01:39 schreef Day het volgende:
Semih denkt dat hij het spelletje slim speelt, maar hij zit er heeeel erg naast in de personen die hij denkt te kunen vertrouwen.
Waarom? Grote kans dat het vriendengroepje rondom Tijn en Rik overblijft.quote:Op maandag 25 september 2006 01:38 schreef Morwen het volgende:
Egg vindt het rustiger in huis met 2 eruit, van mij mogen er nog we; een stuk of 8 uit. Ruimt lekker op![]()
hij schaamt zich meer oer zijn eigen taalgebruik, Mon ook.quote:Op maandag 25 september 2006 01:40 schreef BeeDee het volgende:
Eggie stoort zich aan het taalgebruik in het huis !![]()
![]()
Heb je 'm?quote:
Het is makkelijker te volgen met minder en ik wil dat groepje wel eens zien konkelen over elkaarquote:Op maandag 25 september 2006 01:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Waarom? Grote kans dat het vriendengroepje rondom Tijn en Rik overblijft.
Gevoelsmatig wil ze denk ik eerder op Marlies stemmen.quote:Op maandag 25 september 2006 01:43 schreef scanman01 het volgende:
Janine gaat ook op Milica stemmen
Dan moet het idd open
Volgens mij gaat Sjaan toch echt op Marlies stemmen, daar heeft ze het nu ook over...quote:Op maandag 25 september 2006 01:43 schreef scanman01 het volgende:
Dan moet het idd open
ow jah die versie hebben we nog niet gehadquote:Op maandag 25 september 2006 01:43 schreef scanman01 het volgende:
Dan moet het idd open
edit: of had ze het over Marlies?
Ze zouden het ook eerder kunnen doenquote:Op maandag 25 september 2006 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In de live kan eigenlijk niet. Op het einde van de live gaat de persoon eruit die exit moet... en dan is er niet echt meer tijd voor nominaties.
We hebben een Milies, Melies en een Miesj. Er fijn idd om het duidelijker te maken.quote:Op maandag 25 september 2006 01:44 schreef n1ek het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Sjaan toch echt op Marlies stemmen, daar heeft ze het nu ook over...
en dat heeft ze vandaag een paar keer gezegd...maar marlies en milies lijken wel op elkaar
mijn gevoel zeg ze gaan het eerder doenquote:Op maandag 25 september 2006 01:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zouden het ook eerder kunnen doen
Misschien dat je daarom eerder kon bellen??
In de live bellen heel veel mensen, dus dat gaan ze echt niet vervroegen.quote:Op maandag 25 september 2006 01:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zouden het ook eerder kunnen doen
Misschien dat je daarom eerder kon bellen??
quote:
Ik ben echt rete nieuwsgierig wie Marlies op de bank gaat zetten.quote:Op maandag 25 september 2006 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Dat Marlies geen idee heeft is ook wel foute boel trouwens. Blijkbaar laten de anderen in de kamer daar ook niets van merken.
Dat je haag kunt vegstaan.quote:Op maandag 25 september 2006 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Maareh.... Mag vooral Janine eruit, want die lult echt met iedereen mee. Dat mens is echt verschrikkelijk.
Mooi.quote:
Laten we het hopenquote:Op maandag 25 september 2006 01:46 schreef latevogel het volgende:
[..]
mijn gevoel zeg ze gaan het eerder doen![]()
Die gaat er ondanks de kunsten van Rik, ook steeds ouder uitzien lijkt het.quote:Op maandag 25 september 2006 01:50 schreef Ifa het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0608.jpg]afbeelding][/URL]
Ik denk dat ze het juist wél weet. Ze vroeg net niet voor niks aan Marcia of Semih haar zou nomineren.quote:Op maandag 25 september 2006 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Dat Marlies geen idee heeft is ook wel foute boel trouwens. Blijkbaar laten de anderen in de kamer daar ook niets van merken.
Volgens mij niet als er iemand uit moet. Voorgaande edities was het vaak één week nomineren, andere week iemand eruit. Nu moet iedere week iemand eruit, dus dan kan het niet echt in de live. De persoon die eruit moet, zal er toch eerst uit moeten zijn. Of ze moeten die persoon gewoon laten meestemmen en later de stem weer intrekken.quote:Op maandag 25 september 2006 01:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Laten we het hopen![]()
Het is eerder gedaan, dus het kan wel
Ik kan er niet goed tegen dat er een paar in dat huis zijn, die weten dat ze geen enkel risico lopen.quote:Op maandag 25 september 2006 01:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het juist wél weet. Ze vroeg net niet voor niks aan Marcia of Semih haar zou nomineren.
Maar, eerlijk is eerlijk, er schijten er wel meer in hun broek.![]()
Aan de andere kant: het Scanman tietuh topic deel 4 haalt ook weer record kijkcijfers.quote:Op maandag 25 september 2006 01:52 schreef scanman01 het volgende:
Er schijnt heel wat gaande te zijn in de badkamer. Jammer dat we daar niets van hebben gezien.
Daat heb jij weer gelijk in, maar stamp onze hoop niet zo de grond inquote:Op maandag 25 september 2006 01:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij niet als er iemand uit moet. Voorgaande edities was het vaak één week nomineren, andere week iemand eruit. Nu moet iedere week iemand eruit, dus dan kan het niet echt in de live. De persoon die eruit moet, zal er toch eerst uit moeten zijn. Of ze moeten die persoon gewoon laten meestemmen en later de stem weer intrekken.
quote:Op maandag 25 september 2006 01:56 schreef Coraatje het volgende:
monique en tijn ik geloof dat ze eerlijk toegeeft dat ze het niet zo leuk vond van milica want ze zei : *dan zie ik dat en en dan zie ik niks meer en dan denk ik tjaaa*
Kleine samenvatting?quote:Op maandag 25 september 2006 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Hopelijk is Semih sterk genoeg dat hij zich nu niet laat omlullen
Marlies ziet de bui al hangen.quote:Op maandag 25 september 2006 02:00 schreef scanman01 het volgende:
Marlies wil nu Milica een nominatie aansmeren
ik mag het niet goed keuren ,maar voor een *jager* doet hij het wel rustig ipv pushen en iemand in paniek makenquote:
Kijk, dat bedoel ik!quote:Op maandag 25 september 2006 02:01 schreef scanman01 het volgende:
Semih: "Ik denk wel dat ik meer een klik heb met jou dan ik met Milica heb"
Micheline: "Mag ik hopen"
Marlies: "Ik ook"![]()
Welke stream moet ik hebben nu? 1 of 3?quote:Op maandag 25 september 2006 01:58 schreef Day het volgende:
OMG, het is echt een gekkenhuis daar!
ja ik moest ook ff spontaanquote:Op maandag 25 september 2006 02:01 schreef scanman01 het volgende:
Semih: "Ik denk wel dat ik meer een klik heb met jou dan ik met Milica heb"
Micheline: "Mag ik hopen"
Marlies: "Ik ook"![]()
Ik weet het ook niet meer!quote:Op maandag 25 september 2006 02:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welke stream moet ik hebben nu? 1 of 3?
Van Micheline wist ik het wel.... maar dat marlies zo reageert gaat wel alle perken te buiten.quote:
Je hebt toch 2 ogen en oren stereo ?quote:Op maandag 25 september 2006 02:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welke stream moet ik hebben nu? 1 of 3?
Ik ga even voor Semih, zijn stem is een stuk beter te pruimen dan die van Moquote:Op maandag 25 september 2006 02:03 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer!
Ik had een ruzie voorspeld, maar dit is veel leuker!![]()
Ja maar als ik die beide gebruik voor 2 streams is het toch monoquote:Op maandag 25 september 2006 02:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je hebt toch 2 ogen en oren stereo ?
Daar ging het e nog niet eens om... er was daar een soort gevecht uit de gein bezig ofzo.quote:Op maandag 25 september 2006 01:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan de andere kant: het Scanman tietuh topic deel 4 haalt ook weer record kijkcijfers.![]()
Aaah nee, ik vind haar écht heel lief. Ze is zo gevoelig!quote:
Subtiel is hij wel jaquote:Op maandag 25 september 2006 02:02 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik mag het niet goed keuren ,maar voor een *jager* doet hij het wel rustig ipv pushen en iemand in paniek maken
dubbel mono, stereoquote:Op maandag 25 september 2006 02:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja maar als ik die beide gebruik voor 2 streams is het toch mono![]()
Ik hoop echt dat hij er niet intrapt. Ze is nu wel heel voorspelbaar bezig, dus ik neem aan dat Semih daar wel doorheen prikt. Aan de andere kant zit Semih ook wel erg te lullen dat hij Marlies wel heel lief vindt enzo.quote:Op maandag 25 september 2006 02:07 schreef Morwen het volgende:
Marlies is weer eens enorm begrijpendSemih wordt dus door haar genomineerd
![]()
Bij Mo en Rik is het rustig.quote:Op maandag 25 september 2006 02:10 schreef Stereotomy het volgende:
Janine: "Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik "
Jah, ik ga naar 3quote:Op maandag 25 september 2006 02:10 schreef Stereotomy het volgende:
Janine: "Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik "
die Semih is ook met een gemeen spelletje bezig heb ik nu het gevoel hoorquote:Op maandag 25 september 2006 02:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij er niet intrapt. Ze is nu wel heel voorspelbaar bezig, dus ik neem aan dat Semih daar wel doorheen prikt. Aan de andere kant zit Semih ook wel erg te lullen dat hij Marlies wel heel lief vindt enzo.
Sinds wanneer proberen ze dat?quote:Op maandag 25 september 2006 02:11 schreef scanman01 het volgende:
Dit wordt nog héél moeilijk voor BB om dit een beetje correct uit te zenden.
Nee, Semih is denk ik wel zo ongeveer de laatste met een gemeen spelletje. Samen met Marcia.quote:Op maandag 25 september 2006 02:11 schreef latevogel het volgende:
[..]
die Semih is ook met een gemeen spelletje bezig heb ik nu het gevoel hoor
Damn, Semih weerquote:
Dat idee heb ik ook. Hij blijft nog steeds in mijn top 3, vooral omdat het om Marlies gaat en dus niet zo erg is (quote:Op maandag 25 september 2006 02:11 schreef latevogel het volgende:
[..]
die Semih is ook met een gemeen spelletje bezig heb ik nu het gevoel hoor
Mag ik even lachen?quote:Op maandag 25 september 2006 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, Semih is denk ik wel zo ongeveer de laatste met een gemeen spelletje. Samen met Marcia.
laten we het houden op sluwquote:Op maandag 25 september 2006 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, Semih is denk ik wel zo ongeveer de laatste met een gemeen spelletje. Samen met Marcia.
Dat denk ik ook, Micheline wel weer wat meer.quote:Op maandag 25 september 2006 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Marcia is wel 24/7 met het spel bezig. Of dat sluw is weet ik niet, maar ze is wel echt fanatiek. En het erge is dat ze niet genomineerd gaat worden en dat ook weet. En dat terwijl ze in de woonkamer nooit iets zegt, alleen 's nachts in de slaapkamer met Semih en Micheline.quote:Op maandag 25 september 2006 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
zoals ik dus al zeiquote:Op maandag 25 september 2006 02:16 schreef PC eend het volgende:
Semih tegen marlies: misschien ben ik wel net zo sluw als dat jij bent![]()
Inderdaad, zij rolt er supersoepel doorheen. Als het een tactiek is, is het wel een super goede!!quote:Op maandag 25 september 2006 02:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marcia is wel 24/7 met het spel bezig. Of dat sluw is weet ik niet, maar ze is wel echt fanatiek. En het erge is dat ze niet genomineerd gaat worden en dat ook weet. En dat terwijl ze in de woonkamer nooit iets zegt, alleen 's nachts in de slaapkamer met Semih en Micheline.
Zoals ze nu lult is logisch.... en dat moet Semih toch ook doorhebben?quote:Op maandag 25 september 2006 02:16 schreef Coraatje het volgende:
ik weet het niet hoor mijn eerste indruk was eek bij marlies en daar hou ik me aan vast
Marlies is een zakenvrouw, heel berekend en voorzichtig. Ze zegt dat los gelaten te hebben in het huis maar ik geloof er niks van.quote:Op maandag 25 september 2006 02:16 schreef Coraatje het volgende:
ik weet het niet hoor mijn eerste indruk was eek bij marlies en daar hou ik me aan vast
Inderdaad. Ze loert er vooral op als mensen het moeilijk hebben... om ze vervolgens meteen te troosten.quote:Op maandag 25 september 2006 02:17 schreef n1ek het volgende:
hoe kan ze zeggen dat ze echt is als ze eerst milica afvalt en vervolgens haar weer mag...
afgestemd op de groep waarin ze praat
Koelbloedig !quote:Op maandag 25 september 2006 02:17 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Inderdaad, zij rolt er supersoepel doorheen. Als het een tactiek is, is het wel een super goede!!![]()
Ik denk dat Semih dat heus wel doorheeft !quote:Op maandag 25 september 2006 02:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals ze nu lult is logisch.... en dat moet Semih toch ook doorhebben?
Chankwalquote:Op maandag 25 september 2006 02:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze loert er vooral op als mensen het moeilijk hebben... om ze vervolgens meteen te troosten.
Het is een spelletje hoor.quote:Op maandag 25 september 2006 02:18 schreef Morwen het volgende:
Marlies is een zakenvrouw, heel berekend en voorzichtig. Ze zegt dat los gelaten te hebben in het huis maar ik geloof er niks van.
jah precies een beetje de zwakkeren eruit vissen ,die tot het uiterste drijven ,zelf of door achtebaks geouwehoer over diegene,en dan in diegene's gezicht lief en aardig doen en troosten ,en zogenaamd niet snappen waar de roddels vandaan komen ,of dat mensen zo kunnen praten (klinkt dit zinnig?)quote:Op maandag 25 september 2006 02:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze loert er vooral op als mensen het moeilijk hebben... om ze vervolgens meteen te troosten.
quote:Op maandag 25 september 2006 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Het is een spelletje hoor.
En ze kunnen er ook nog een stapel geld mee verdienen.
Ik weet wat je bedoelt, maar ik zie niet in hoe je dat eruit kan halen als Semih zegt dat hij ook sluw kan zijn. Dat was cynisch bedoeld.quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 02:21 schreef Day het volgende:
Ik vind RIk een heel slim mannetje.
Nou maar hopen dat je morgen ook gelijk krijgtquote:
of die dat bewust doet dat blijft de vraagquote:Op maandag 25 september 2006 02:21 schreef Day het volgende:
Zonder gekheid, ik vind hem enorm irritant en zelfingenomenquote:Op maandag 25 september 2006 02:21 schreef Day het volgende:
Het is familie van Tijn lijkt wel.quote:Op maandag 25 september 2006 02:21 schreef Day het volgende:
Maar geef het dan gewoon toe..... en zeg niet dat je van iedereen houdt enzo.quote:Op maandag 25 september 2006 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
En Marlies speelt het spelletje prima mee alleen had ze er even niet op gerekend dat ze iets van zichzelf bloot moet geven om geloofwaardig als mens te blijven. Ik vind haar net een robot of een psycholoog.quote:Op maandag 25 september 2006 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Schatje!quote:Op maandag 25 september 2006 02:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar geef het dan gewoon toe..... en zeg niet dat je van iedereen houdt enzo.
Jij wordt voor 100% niet mijn levelmaatje tijdens deze BB, dat is waar.quote:Op maandag 25 september 2006 02:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zonder gekheid, ik vind hem enorm irritant en zelfingenomen
Volgens mij passen we wel bij mekaar he![]()
Gelukkig zit ie in een kasje he ?quote:
Het is een tactiek.quote:Op maandag 25 september 2006 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Maar geef het dan gewoon toe..... en zeg niet dat je van iedereen houdt enzo.
Maar ik wil wel een knuffel per dag, anders word ik boosquote:Op maandag 25 september 2006 02:24 schreef Day het volgende:
[..]
Jij wordt voor 100% niet mijn levelmaatje tijdens deze BB, dat is waar.![]()
Ik zou hem gaan stalken als ik jou wasquote:Op maandag 25 september 2006 02:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zonder gekheid, ik vind hem enorm irritant en zelfingenomen
Volgens mij passen we wel bij mekaar he![]()
zullen we weddenquote:Op maandag 25 september 2006 02:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat je morgen ook gelijk krijgt
Hmmm... nieuwe wegen.... experimenten.....quote:Op maandag 25 september 2006 02:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou hem gaan stalken als ik jou was![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 02:29 schreef Stereotomy het volgende:
Wedden dat Semih en Micheline morgen ook last van jeuk en luizen hebben?
ja schijnbaar mag dat deze bbquote:Op maandag 25 september 2006 02:31 schreef Day het volgende:
Ik zit me ineens af te vragen: zou dit nou wel mogen van BB, vooraf uitgebreid praten over wie, wie nomineert?
Ze gaan nl. wel heel ver vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |