de kans is groot dat sabrina eronder ligtquote:
quote:Op maandag 25 september 2006 01:35 schreef scanman01 het volgende:
Semih wil meteen van Milica weten over Milica.
was "grapje"van hem hoorquote:Op maandag 25 september 2006 01:35 schreef HiDiHo het volgende:
Tijn moet z'n bek houden van Semih
De enige 2 die ik niet elders gezien heb en de geluiden waren...uhm...suggestief.quote:Op maandag 25 september 2006 01:35 schreef n1ek het volgende:
[..]
de kans is groot dat sabrina eronder ligt
jah vond ik eigenlijk ookquote:Op maandag 25 september 2006 01:37 schreef Ifa het volgende:
[..]
De enige 2 die ik niet elders gezien heb en de geluiden waren...uhm...suggestief.
Dat denk ik ookquote:Op maandag 25 september 2006 01:39 schreef Day het volgende:
Semih denkt dat hij het spelletje slim speelt, maar hij zit er heeeel erg naast in de personen die hij denkt te kunen vertrouwen.
Waarom? Grote kans dat het vriendengroepje rondom Tijn en Rik overblijft.quote:Op maandag 25 september 2006 01:38 schreef Morwen het volgende:
Egg vindt het rustiger in huis met 2 eruit, van mij mogen er nog we; een stuk of 8 uit. Ruimt lekker op![]()
hij schaamt zich meer oer zijn eigen taalgebruik, Mon ook.quote:Op maandag 25 september 2006 01:40 schreef BeeDee het volgende:
Eggie stoort zich aan het taalgebruik in het huis !![]()
![]()
Heb je 'm?quote:
Het is makkelijker te volgen met minder en ik wil dat groepje wel eens zien konkelen over elkaarquote:Op maandag 25 september 2006 01:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Waarom? Grote kans dat het vriendengroepje rondom Tijn en Rik overblijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |