Tuurlijk speelt zij ook een spel. Maar ik kan er zo nog 8 noemen in het huis die dat doen.quote:Op maandag 25 september 2006 01:23 schreef Coraatje het volgende:
[..]
wat is er lief aan om degen te nomineren die denkt dat ze in jou een maatje heeft gevonden?
Is geen medeleven, is pure schijnheiligheid. Ik heb een aantal weken terug al gezegd. Zij sluipt als een slang door het huis. Wacht het juiste moment af en gaat dan, onderwijl meelullend (maakt niet uit met wie), peilen hoe alles zit.quote:Op maandag 25 september 2006 01:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik vind Marlies wel leuk!
Volgens mij, is het lief bedoelde medeleven van haar - wat de meeste hier zien als sluw - een beetje overrated door de meeste hier.
en daar geloof ik nu juist niks van (ik heb het gezien)ik kreeg meer het idee van doe ff dan denken ze tenmiste dat...quote:Op maandag 25 september 2006 01:23 schreef Ifa het volgende:
[..]
op een van de feestjes lag Marlies in de armen van Tijn. Als iemand klaar was toen voor een kus was het Marlies wel.
sc!quote:Op maandag 25 september 2006 01:18 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
het is echt de ultieme roddelavond tot nog toe
OT:genoten dit weekend?
Ik zal de recorder op scherp zettenquote:Op maandag 25 september 2006 01:24 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Ik zag heel kort een slaapkamer, maar volgens mij is Semih weer in hoogste staat van paraatheid
Jij praat ook altijd alleen maar in het straatje van Janine mee.quote:Op maandag 25 september 2006 01:25 schreef Day het volgende:
[..]
Is geen medeleven, is pure schijnheiligheid. Ik heb een aantal weken terug al gezegd. Zij sluipt als een slang door het huis. Wacht het juiste moment af en gaat dan, onderwijl meelullend (maakt niet uit met wie), peilen hoe alles zit.
Kijk daar ben ik helemaal mee eens:Marlies is gewoon lief, maar dat gelooft niemand meer in tegenwoordig, iedereen is zo achterdochtig!quote:Op maandag 25 september 2006 01:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik vind Marlies wel leuk!
Volgens mij, is het lief bedoelde medeleven van haar - wat de meeste hier zien als sluw - een beetje overrated door de meeste hier.
Denk niet dat het gespeeld is maar dat dat zijn aard isquote:Op maandag 25 september 2006 01:25 schreef Cracka-ass het volgende:
Toch speelt Tijn het tot nu toe veruit het beste. Overal even binnenvallen, blijven ouwehoeren en weer verder. Ik denk dat het van de kijkers gaat afhangen of hij wel of niet wint, uiteindelijk in de finale. Genomineerd wordt hij niet denk ik.
Wie weet, maar ik heb altijd het idee gehad dat ze Tijn weldegelijk wilde en dat haar iritatie naar Tijn de laatste tijd daardoor gevoed bepaald is dat hij naar Monique kroop.quote:Op maandag 25 september 2006 01:25 schreef latevogel het volgende:
[..]
en daar geloof ik nu juist niks van (ik heb het gezien)ik kreeg meer het idee van doe ff dan denken ze tenmiste dat...
Welnee. Ik voel heel vaak plaatsvervangende schaamte bij Janientjequote:Op maandag 25 september 2006 01:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Jij praat ook altijd alleen maar in het straatje van Janine mee.![]()
eggie is degen die juist hardop uitsprak haar niet te vertrouwenquote:Op maandag 25 september 2006 01:28 schreef Day het volgende:
[..]
Welnee. Ik voel heel vaak plaatsvervangende schaamte bij Janientje![]()
Maar ik ben niet de enige die het zegt (en Janine ook niet) zelfs Eggie zei het een paar nachten terug.
Eh...dat is toch wat ik zeg?quote:Op maandag 25 september 2006 01:29 schreef Coraatje het volgende:
[..]
eggie is degen die juist hardop uitsprak haar niet te vertrouwen
Ja, dat trekt de boel een beetje recht.......Goed idee!!quote:Op maandag 25 september 2006 01:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat er morgen open nominaties zijn in de live uitzending.
Het lijkt tijn welquote:Op maandag 25 september 2006 01:25 schreef Day het volgende:
[..]
Is geen medeleven, is pure schijnheiligheid. Ik heb een aantal weken terug al gezegd. Zij sluipt als een slang door het huis. Wacht het juiste moment af en gaat dan, onderwijl meelullend (maakt niet uit met wie), peilen hoe alles zit.
Heel zacht geluid nu bij Semih, Mich en Marciaquote:Op maandag 25 september 2006 01:31 schreef HiDiHo het volgende:
alle geluid uit, fijn...
oorzaak..drankquote:Op maandag 25 september 2006 01:31 schreef n1ek het volgende:
Etienne ligt te maffen ofzo of hij hijgt als een dolle stier
Nee, ben ik niet met je eens. Tijn geeft tijdens al die onderonsjes wél zijn mening, hij lult niet met de rest mee.quote:
In de live kan eigenlijk niet. Op het einde van de live gaat de persoon eruit die exit moet... en dan is er niet echt meer tijd voor nominaties.quote:Op maandag 25 september 2006 01:31 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ja, dat trekt de boel een beetje recht.......Goed idee!!
En altijd dezelfde verhalen.quote:Op maandag 25 september 2006 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Het trio Marcia, Micheline en Semih waren ook weer aan de roddel, zoals iedere avond.
Ligt hij daar nou alleen?quote:Op maandag 25 september 2006 01:31 schreef n1ek het volgende:
Etienne ligt te maffen ofzo of hij hijgt als een dolle stier
de kans is groot dat sabrina eronder ligtquote:
quote:Op maandag 25 september 2006 01:35 schreef scanman01 het volgende:
Semih wil meteen van Milica weten over Milica.
was "grapje"van hem hoorquote:Op maandag 25 september 2006 01:35 schreef HiDiHo het volgende:
Tijn moet z'n bek houden van Semih
De enige 2 die ik niet elders gezien heb en de geluiden waren...uhm...suggestief.quote:Op maandag 25 september 2006 01:35 schreef n1ek het volgende:
[..]
de kans is groot dat sabrina eronder ligt
jah vond ik eigenlijk ookquote:Op maandag 25 september 2006 01:37 schreef Ifa het volgende:
[..]
De enige 2 die ik niet elders gezien heb en de geluiden waren...uhm...suggestief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |