Nee Semih twijfelt nu tussen Janine en Marlies. Tijn heeft Semih daarin omgeluld.quote:Op maandag 25 september 2006 01:16 schreef n1ek het volgende:
[..]
Semih nomineert janine, daar was hij vrij duidelijk in
Jeroen is al losser, sinds Hilde weg is.quote:Op maandag 25 september 2006 01:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
Jeroen maakt hele zinnen.
Drank maakt meer los, dan je lief hebt.
Ik weet niet van de rest, maar bij al vanaf de eerste dag dat ik BB volgde. (was pas na 2 weken overigens).quote:Op maandag 25 september 2006 01:16 schreef arneaux het volgende:
Dus Marlies heeft nu ook hier definitief afgedaan?
Bij mij niet, samen met Semih is ze voor mij de favoriet.quote:Op maandag 25 september 2006 01:16 schreef arneaux het volgende:
Dus Marlies heeft nu ook hier definitief afgedaan?
ik gaf haar in het begin ook het voordeel van de twijfel maar ze wordt steeds ergerquote:Op maandag 25 september 2006 01:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik vind Marlies wel leuk!
Volgens mij, is het lief bedoelde medeleven van haar - wat de meeste hier zien als sluw - een beetje overrated door de meeste hier.
op een van de feestjes lag Marlies in de armen van Tijn. Als iemand klaar was toen voor een kus was het Marlies wel.quote:Op maandag 25 september 2006 01:21 schreef latevogel het volgende:
Gaat er nu bij niemand eens een lichtje branden en vraag gewoon ..he Marlies val je op vrouwen?
(lijkt me juist iets voor Rik om dat zo ff op de man/vrouw af te vragen )
wat is er lief aan om degen te nomineren die denkt dat ze in jou een maatje heeft gevonden?quote:Op maandag 25 september 2006 01:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik vind Marlies wel leuk!
Volgens mij, is het lief bedoelde medeleven van haar - wat de meeste hier zien als sluw - een beetje overrated door de meeste hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |