Eej, dat zei ik ook al.quote:Op maandag 25 september 2006 00:47 schreef CartWOman het volgende:
Tijn, loop weg.
Je bent al diep genoeg gegaan.
als het een gewoont eis ala, maar vrouwen die normaliter niet midden in de nacht de vaat doen ....en dat dan gaan doen...quote:Op maandag 25 september 2006 00:47 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dan is het bij mijn altijd foute shit ik moet ook altijd de vaat doen voor ik ga slapen
Je bent te laat.quote:
Duidelijkquote:Op maandag 25 september 2006 00:47 schreef Kinga het volgende:
Monique had ff de tijd nodig om iets te bedenken..... nu schuift ze het op de 'vermoeiende avond'
Janine begrijpt het nog ook al begrijpt ze het niet.quote:Op maandag 25 september 2006 00:47 schreef BB6kijker het volgende:
Ondertussen vertelt Jeroen nog maar eens een warrig verhaal. janine begrijpt het. Zegt veel over haar.
Hahahahahahahahahaquote:Op maandag 25 september 2006 00:45 schreef versabommie het volgende:
Mijn ervaring, als een leuk mokkeltje midden in de nacht er voorkeur aan geeft om de vaat te doen dan is het foute sjit!
Het mooie was nog dat in het begin van het gesprek Tijn vroeg :"Wil je weten wat ik met Milicia heb besproken?" waarna ze volmondig "Nee" zei.quote:Op maandag 25 september 2006 00:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Duidelijk
Nu blijkt dat het over de nominatie ging lacht ze alweer. Moniqueje toch...
yeps Tijn gaat er nu omheen dralen en by tomorow is hij volledig pussy-trainedquote:Op maandag 25 september 2006 00:49 schreef mazaru het volgende:
Tijn wordt om het vingertje gewonden
Doet ze wel heel geraffineerd trouwens![]()
Ik zie herkenningquote:
en nog niet zo'n beetje ookquote:
quote:
Ik zou niet weten hóe... tussen Sem en haar gaat het toch prima? En van die andere 2 kan ik ook niks bedenken.quote:Op maandag 25 september 2006 00:50 schreef Bluezz het volgende:
Nee, het gaat niet over jaloezie.
Ze is doodmoe, en heeft moeite met hoe mensen met elkaar om gaan.
En ze doelt daarbij op Milica, Jeroen en Semih als ik haar een beetje begrijp.
Ik heb het niet gevolgd.. maar Sjaan gaat Marlies op de bank zetten.quote:Op maandag 25 september 2006 00:52 schreef arneaux het volgende:
Wie willen Jeroen en Janine op de bank zetten?
Volgens mij zei ze: "moet je zelf weten" of zoiets.quote:Op maandag 25 september 2006 00:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het mooie was nog dat in het begin van het gesprek Tijn vroeg :"Wil je weten wat ik met Milicia heb besproken?" waarna ze volmondig "Nee" zei.
haha neem aan dat ze hem wel in de gaten zat te houden, en zag dat ie met haar weg liepquote:Op maandag 25 september 2006 00:53 schreef Coraatje het volgende:
wacht ff de hele tijd dat tijn met milica stond zat monique aan tafel te kletsen ,kon ze zien dan dat hij met milica stond te praten?
En als Monique het heeft gezien, dan heeft Jeroen het ook gezien, er komt dus nog een vervolgquote:Op maandag 25 september 2006 00:53 schreef Coraatje het volgende:
wacht ff de hele tijd dat tijn met milica stond zat monique aan tafel te kletsen ,kon ze zien dan dat hij met milica stond te praten?
Nu pas?quote:Op maandag 25 september 2006 00:54 schreef mijn23 het volgende:
bah en ze heeft gewoon een vent,zij is bij mij door de mand gevallen
nou dat vroeg ik me dus ff afquote:Op maandag 25 september 2006 00:54 schreef Kinga het volgende:
[..]
haha neem aan dat ze hem wel in de gaten zat te houden, en zag dat ie met haar weg liep
Nee ik weet zeker dat ze nee zei.quote:Op maandag 25 september 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze: "moet je zelf weten" of zoiets.
ja, maar ze zei ook zoiets van 'dan laat ik mensen in mijn hart toe, en dan verpesten ze dit'.quote:Op maandag 25 september 2006 00:53 schreef CartWOman het volgende:
Ik zou niet weten hóe... tussen Sem en haar gaat het toch prima? En van die andere 2 kan ik ook niks bedenken.
Met alle respect voor de vrouwen op fok...quote:
Waarom Tijn dan?quote:Op maandag 25 september 2006 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Zowel Rik als Tijn zijn wel puntjes gestegen bij mij vanavond.
Ik had niet verwacht dat ik dat ooit zou zeggen.
quote:Op maandag 25 september 2006 00:56 schreef scanman01 het volgende:
ik val bijna van me stoel af inderdaadquote:Op maandag 25 september 2006 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |