Dat zou best wel eens kunnen, maar zijn betoog was héél eng: ik heb recht op knuffels van haar. En even daarna noemde hij zijn woonplaats Werkendam 'hoerenrijk'. We weten nu dus hoe het daar gaat, je pakt er gewoon een. Zeker als je haar een drankje hebt gegeven oid, heb je daar echt recht op.quote:Op zondag 24 september 2006 23:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat Etiënne in Jeroens situatie hetzelfde had gezegd, alleen dat hij er veel minder woorden voor nodig zou hebben gehad.
En dat het daarom minder zou zijn opgevallen.
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:50 schreef Djep het volgende:
praten kerels altijd zo?
Hij doet me denken aan een bekende van mij, die dacht dat hij recht op mij had omdat hij verliefd op mij was. Wat ik voelde hoorde hij niet, heeft me 6 maanden gekost om van hem af te komen.quote:Op zondag 24 september 2006 23:51 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen, maar zijn betoog was héél eng: ik heb recht op knuffels van haar. En even daarna noemde hij zijn woonplaats Werkendam 'hoerenrijk'. We weten nu dus hoe het daar gaat, je pakt er gewoon een. Zeker als je haar een drankje hebt gegeven oid, heb je daar echt recht op.
Hij heeft al eens gezegd dat als Rik mocht winnen hij de helft van het geld krijgt.quote:Op zondag 24 september 2006 23:53 schreef Inca het volgende:
Tijn is een min kereltje wil die Marlies nomineren terwijl die zelf ook een joker heeft en die moet natuurlijk naar zijn broertje gaan.
AHA een complot dusquote:Op zondag 24 september 2006 23:54 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij heeft al eens gezegd dat als Rik mocht winnen hij de helft van het geld krijgt.
Raar om te zien hoe ze niet door hebben hoe glad die jongen is. Aal in een emmer snot is er niets bij.quote:Op zondag 24 september 2006 23:54 schreef n1ek het volgende:
jongens wat is etienne toch positief veranderd he?zodra die thuis is zegt ie weer: ik had ze mooi te pakken.
Eg heeft hem wel door (hoop ik) die blijft hem lekker nominerenquote:Op zondag 24 september 2006 23:55 schreef Ifa het volgende:
[..]
Raar om te zien hoe ze niet door hebben hoe glad die jongen is. Aal in een emmer snot is er niets bij.
Wat is er mis met tactiek in dit spel? Dus als het al zo was,waarom is Tijn dan min?quote:Op zondag 24 september 2006 23:53 schreef Inca het volgende:
Tijn is een min kereltje wil die Marlies nomineren terwijl die zelf ook een joker heeft en die moet natuurlijk naar zijn broertje gaan.
Denk het niet, er zijn van die vage afspraken dat Marlies de klos is. Vrees dat junior er nog wel een tijdje inzit.quote:Op zondag 24 september 2006 23:56 schreef n1ek het volgende:
[..]
Eg heeft hem wel door (hoop ik) die blijft hem lekker nomineren
Wat zit er toch op zijn bovenlip? Heeft hij zich niet gewassen de afgelopen dagen?quote:Op zondag 24 september 2006 23:55 schreef Ifa het volgende:
[..]
Raar om te zien hoe ze niet door hebben hoe glad die jongen is. Aal in een emmer snot is er niets bij.
..en wat is daar mis mee dan???quote:Op zondag 24 september 2006 23:54 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij heeft al eens gezegd dat als Rik mocht winnen hij de helft van het geld krijgt.
Hij manupileert mensen om op een bepaald persoon te stemmenquote:Op zondag 24 september 2006 23:56 schreef Addi het volgende:
[..]
Wat is er mis met tactiek in dit spel? Dus als het al zo was,waarom is Tijn dan min?
Zelf Semih heeft hem hoog zitten!quote:Op zondag 24 september 2006 23:55 schreef Ifa het volgende:
[..]
het is niet tijn die daarover begon gistyeravond,maar egbertquote:Op zondag 24 september 2006 23:53 schreef Inca het volgende:
Ik snap niet dat ze dat niet door hebben. Hij zei het notabene vanavond zelfquote:Op zondag 24 september 2006 23:55 schreef Ifa het volgende:
[..]
hmm.. als je nou marlies bedoelt, dat is ingezet door Egbert die betoogde dat de joker van Marlies "gevaarlijk" is voor iedereen. (wat hij bedoelde: IK ben bang voor die joker" + "voor de joker van Tijn ben ik niet bang") Als iemand echt 100% taktisch bezig is, is het onze brave Egbertus wel.quote:Op zondag 24 september 2006 23:57 schreef Inca het volgende:
[..]
Hij manupileert mensen om op een bepaald persoon te stemmen
precies dat bedoelde ik dus ook maar had even geen zin om een verhaal te typenquote:Op maandag 25 september 2006 00:00 schreef Ifa het volgende:
[..]
hmm.. als je nou marlies bedoelt, dat is ingezet door Egbert die betoogde dat de joker van Marlies "gevaarlijk" is voor iedereen. (wat hij bedoelde: IK ben bang voor die joker" + "voor de joker van Tijn ben ik niet bang") Als iemand echt 100% taktisch bezig is, is het onze brave Egbertus wel.
Tijn is zo zeker van zijn zaak dat mensen niet op hem gaan stemmen daarom slijmt hij ook zo bij iedereen.quote:Op maandag 25 september 2006 00:00 schreef Ifa het volgende:
[..]
hmm.. als je nou marlies bedoelt, dat is ingezet door Egbert die betoogde dat de joker van Marlies "gevaarlijk" is voor iedereen. (wat hij bedoelde: IK ben bang voor die joker" + "voor de joker van Tijn ben ik niet bang") Als iemand echt 100% taktisch bezig is, is het onze brave Egbertus wel.
quote:Op maandag 25 september 2006 00:03 schreef pullup het volgende:
Uiteindelijk begrijp ik al die verwijten van mensen niet dat iemand te veel met 'het spel ' bezig zou zijn.
Ik verwacht als ik een spelletje Monopoly speel met mensen al dat ze er vol voor gaan tijdens het spel.
En hier zitten ze een paar maanden van hun leven te geven en het gaat om een paar honderdduizend euro.
Je zou wel gek zijn om dat spel niet vol in te gaan.
Maar wel bidden voor het eten.quote:Op zondag 24 september 2006 23:51 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen, maar zijn betoog was héél eng: ik heb recht op knuffels van haar. En even daarna noemde hij zijn woonplaats Werkendam 'hoerenrijk'. We weten nu dus hoe het daar gaat, je pakt er gewoon een. Zeker als je haar een drankje hebt gegeven oid, heb je daar echt recht op.
of het is volgens jou geslijm ,of het is tijn zelf in iedergeval ligt hij ook goed in de groep,dus zal hij van die kant voorlopig niet genomineerd wordenquote:Op maandag 25 september 2006 00:03 schreef Inca het volgende:
[..]
Tijn is zo zeker van zijn zaak dat mensen niet op hem gaan stemmen daarom slijmt hij ook zo bij iedereen.
Wacht maar tot hij genomineerd word het is jammer dat de kampers zo alleen komen te staan anders was die al genomineerd geweest.
dan volg jij het niet helemaal. Hij heeft een uitgesproken mening en ontwijkt geen confontaties.quote:Op maandag 25 september 2006 00:03 schreef Inca het volgende:
[..]
Tijn is zo zeker van zijn zaak dat mensen niet op hem gaan stemmen daarom slijmt hij ook zo bij iedereen.
Wacht maar tot hij genomineerd word het is jammer dat de kampers zo alleen komen te staan anders was die al genomineerd geweest.
Milica neem ik aanquote:Op maandag 25 september 2006 00:07 schreef miraculeus het volgende:
E10 is helemaal klaar met iemand,
iemand heeft hem over zijn rug aangevallen?
(?)
Hij vertelt later nog wie...
is het weer zo ver ,het zal sabrina wel weer zijnquote:Op maandag 25 september 2006 00:07 schreef Cracka-ass het volgende:
Met wie is Etienne helemaal klaar?
eng he, marcel staat ernaastquote:Op maandag 25 september 2006 00:08 schreef Day het volgende:
Staat er nou een Hilde-bord???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |