dat gevoel heb ik ookquote:Op zondag 24 september 2006 23:35 schreef n1ek het volgende:
krijg toch sterk het idee dat milica totaal niet snapt wat iedereen haar probeert uit te leggen en wat de boodschap is. ze voelt zich compleet persoonlijk aangevallen
Ik vind haar ook oprecht en kwetsbaar.quote:Op zondag 24 september 2006 23:36 schreef BB6kijker het volgende:
Arme Milica. Of is ze volgens de sceptici weer niet oprecht? Ik vind van wel. Hoop dat ze blijft.
Gek he, als een hele groep zich op jou richt en je de hele avond al niets anders gehoord hebt?quote:Op zondag 24 september 2006 23:35 schreef n1ek het volgende:
krijg toch sterk het idee dat milica totaal niet snapt wat iedereen haar probeert uit te leggen en wat de boodschap is. ze voelt zich compleet persoonlijk aangevallen
correctie; vooral janine en marliesquote:Op zondag 24 september 2006 23:37 schreef Kinga het volgende:
Ik word onpasselijk van dat groepje bij Milica..
Ik ook, met name van Janine.quote:Op zondag 24 september 2006 23:37 schreef Kinga het volgende:
quote:Op zondag 24 september 2006 23:36 schreef BorTheWolf het volgende:
E10 is de spek gladde aal. Hij is helemaal niks verandert, hij speelt het allemaal. Die jongen is 1 grote leugen.
Erg goed punt, op zo`n moment kàn je niet van iemand verwachten dat ze alles wat andere duidelijk proberen te maken (wat dat dan ook mag zijn), helder doordringt.quote:Op zondag 24 september 2006 23:38 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Gek he, als een hele groep zich op jou richt en je de hele avond al niets anders gehoord hebt?
Wow die is echt valsquote:Op zondag 24 september 2006 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind haar ook oprecht en kwetsbaar.
Ik stoor me nu vooral aan Janine "je zult het buiten nog harder krijgen schatje"![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 23:39 schreef Capaja het volgende:
ik hoor alleen herhalingen van eerder op de avond
de bedoeling van de drank gaat langs de bewoners heen
EN LOSSSSSSSSsssssssssssss
Jawel, jammer alleen dat ze haar woede op Etienne weer zo snel weg is.quote:Op zondag 24 september 2006 23:36 schreef BB6kijker het volgende:
Arme Milica. Of is ze volgens de sceptici weer niet oprecht?
"Ik knuffel Sa of ze dat nou wil of niet"quote:Op zondag 24 september 2006 23:36 schreef BorTheWolf het volgende:
E10 is de spek gladde aal. Hij is helemaal niks verandert, hij speelt het allemaal. Die jongen is 1 grote leugen.
drank versterkt je emoties ,ben je blij word je nog blijer ,ben je depri dan word je nog deprierquote:Op zondag 24 september 2006 23:39 schreef Capaja het volgende:
de bedoeling van de drank gaat langs de bewoners heen
ik hoor alleen herhalingen van eerder op de avond
Wat was er dan ? Heb dat ff gemist, lees ook niet in de streamVquote:Op zondag 24 september 2006 23:40 schreef Ifa het volgende:
[..]
Jawel, jammer alleen dat ze haar woede op Etienne weer zo snel weg is.
Ja die opmerking was heel erg.quote:Op zondag 24 september 2006 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
"Ik knuffel Sa of ze dat nou wil of niet"
Ik ook, vooral van Rik.quote:Op zondag 24 september 2006 23:37 schreef Kinga het volgende:
quote:Op zondag 24 september 2006 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
"Ik knuffel Sa of ze dat nou wil of niet"
Tijdens de huilbui benoemde ze wat kwaad dat anderen vonden dat Etienne zich zo goed had veranderd.quote:Op zondag 24 september 2006 23:41 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Wat was er dan ? Heb dat ff gemist, lees ook niet in de streamV
Haha!quote:Op zondag 24 september 2006 23:40 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Hilde is kwaad en komt haar dochter ophalen:
[afbeelding]
Voornamelijk Michelinequote:Op zondag 24 september 2006 23:37 schreef Kinga het volgende:
Daarom is hij morgen weg!quote:Op zondag 24 september 2006 23:43 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nou, hij heeft in Jeroen een bondgenoot als het daarom gaat....
Als ie "eerlijk" was schatje dan had ie het eerder tegen d'r moeten zeggen en niet nu tijdens exitdineracondje.quote:Op zondag 24 september 2006 23:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
serieus![]()
Ik vind hem juist erg sterk nu, invoelend en de juiste dingen zeggend.
Inderdaad, Jeroen zei in een heleboel woorden dat hij recht heeft op knuffels van Milicia. Dat was héél eng. Kun je beter E10 hebben, want je ziet nog wat hij doet. Maar die enge jeroen zou wel eens heel wat anders kunnen doen, iets ergers dan wat knuffelen.quote:Op zondag 24 september 2006 23:43 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nou, hij heeft in Jeroen een bondgenoot als het daarom gaat....
Ik denk dat Etiënne in Jeroens situatie hetzelfde had gezegd, alleen dat hij er veel minder woorden voor nodig zou hebben gehad.quote:Op zondag 24 september 2006 23:46 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Inderdaad, Jeroen zei in een heleboel woorden dat hij recht heeft op knuffels van Milicia. Dat was héél eng. Kun je beter E10 hebben, want je ziet nog wat hij doet. Maar die enge jeroen zou wel eens heel wat anders kunnen doen, iets ergers dan wat knuffelen.
Ik kom net binnen en dat is het eerste wat me opvalt. Hypocriet zeg.quote:Op zondag 24 september 2006 23:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
Micheline had toch een hekel aan Melica.. maar kijk haar er eens troostend erbij zitten.. tactiek of oprecht?
Ja, haar "bijdrage" was echt tenenkrommend.quote:Op zondag 24 september 2006 23:48 schreef BB6kijker het volgende:
Gelukkig voor Milicia dat Janine er nu niet meer bij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |