dat gevoel heb ik ookquote:Op zondag 24 september 2006 23:35 schreef n1ek het volgende:
krijg toch sterk het idee dat milica totaal niet snapt wat iedereen haar probeert uit te leggen en wat de boodschap is. ze voelt zich compleet persoonlijk aangevallen
Ik vind haar ook oprecht en kwetsbaar.quote:Op zondag 24 september 2006 23:36 schreef BB6kijker het volgende:
Arme Milica. Of is ze volgens de sceptici weer niet oprecht? Ik vind van wel. Hoop dat ze blijft.
Gek he, als een hele groep zich op jou richt en je de hele avond al niets anders gehoord hebt?quote:Op zondag 24 september 2006 23:35 schreef n1ek het volgende:
krijg toch sterk het idee dat milica totaal niet snapt wat iedereen haar probeert uit te leggen en wat de boodschap is. ze voelt zich compleet persoonlijk aangevallen
correctie; vooral janine en marliesquote:Op zondag 24 september 2006 23:37 schreef Kinga het volgende:
Ik word onpasselijk van dat groepje bij Milica..
Ik ook, met name van Janine.quote:Op zondag 24 september 2006 23:37 schreef Kinga het volgende:
Ik word onpasselijk van dat groepje bij Milica..
quote:Op zondag 24 september 2006 23:36 schreef BorTheWolf het volgende:
E10 is de spek gladde aal. Hij is helemaal niks verandert, hij speelt het allemaal. Die jongen is 1 grote leugen.
Erg goed punt, op zo`n moment kàn je niet van iemand verwachten dat ze alles wat andere duidelijk proberen te maken (wat dat dan ook mag zijn), helder doordringt.quote:Op zondag 24 september 2006 23:38 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Gek he, als een hele groep zich op jou richt en je de hele avond al niets anders gehoord hebt?
Wow die is echt valsquote:Op zondag 24 september 2006 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind haar ook oprecht en kwetsbaar.
Ik stoor me nu vooral aan Janine "je zult het buiten nog harder krijgen schatje"![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 23:39 schreef Capaja het volgende:
ik hoor alleen herhalingen van eerder op de avond
de bedoeling van de drank gaat langs de bewoners heen
EN LOSSSSSSSSsssssssssssss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |