denk eerder etiennequote:Op maandag 25 september 2006 00:37 schreef gucci2 het volgende:
maar of tijn dan naast milica gaat liggen is n tweede
Dat gaat er om spannen. Jeroen gaat veel smsjes krijgen van 14/15 jarige BrEeZaH-sletjes.quote:Op maandag 25 september 2006 00:36 schreef Kinga het volgende:
Als Jeroen nou oprot morgen, kan dat misschien nog wat worden....
en dat hij het zelf volgt. Vond het zo mooi, zn oma in de studio in de live-uitzending snapte ook weinig van zn gebrabbelquote:Op maandag 25 september 2006 00:38 schreef Kinga het volgende:
Ik volg dat gebrabbel sinds dag 1 al niet. Knap dat de bewoners dat wel kunnen.
Hoeveel breezahs hebben die wel niet op danquote:Op maandag 25 september 2006 00:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat gaat er om spannen. Jeroen gaat veel smsjes krijgen van 14/15 jarige BrEeZaH-sletjes.
Heeft ze ook een kartonnen doos?quote:Op maandag 25 september 2006 00:40 schreef arneaux het volgende:
Milicia geeft haar kartonnen moeder nog maar eens een knuffel.
Ik zit er ook met verbazing naar te kijken.quote:Op maandag 25 september 2006 00:42 schreef arneaux het volgende:
Is Monique nou jaloers omdat Tijn met Milicia heeft staan kletsen net?. Het moet niet gekker worden.
het is denk net als dat je met je verjaardag nieuw speelgoed krijgt ,dan wil je dat ook met niemand delen ,pas als het wat ouder is en jij er eigenlijk een beetje op uitgekeken bentquote:Op maandag 25 september 2006 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zit er ook met verbazing naar te kijken.
Verbazing? DAT zijn nou typisch vrouwen en hun gedrag !quote:Op maandag 25 september 2006 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar ze kon toch Tijn en Milicia niet zien?quote:Op maandag 25 september 2006 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat, wat, wat???quote:Op maandag 25 september 2006 00:45 schreef Kinga het volgende:
OMG Monique, what-the-fuck!
Tijn zit op dit moment in "de wokkel"quote:Op maandag 25 september 2006 00:45 schreef arneaux het volgende:
Monique :"Ik zou echt niet weten wat er zou moeten zijn."
Als een vrouw dát zegt is er zéker wat. O nu komt t
Monique :"Nee, nee, doe je ding." Wat dus duidelijk slaat op Milicia. Volgens mij kan Tijn maar beter even gewoon weggaan.
Monique kan het niet begrijpen dat Tijn met Milicia klets ondanks zij andere mensen heeft opgestookt hem te nomineren. Ze doet echt súperjaloers.quote:Op maandag 25 september 2006 00:46 schreef Day het volgende:
[..]
Wat, wat, wat???
Ik volg Janine en Jeroen.
dan is het bij mijn altijd foute shit ik moet ook altijd de vaat doen voor ik ga slapenquote:Op maandag 25 september 2006 00:45 schreef versabommie het volgende:
Mijn ervaring, als een leuk mokkeltje midden in de nacht er voorkeur aan geeft om de vaat te doen dan is het foute sjit!
quote:Op maandag 25 september 2006 00:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Monique kan het niet begrijpen dat Tijn met Milicia klets ondanks zij andere mensen heeft opgestookt hem te nomineren. Ze doet echt súperjaloers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |