dat gevoel heb ik ookquote:Op zondag 24 september 2006 23:35 schreef n1ek het volgende:
krijg toch sterk het idee dat milica totaal niet snapt wat iedereen haar probeert uit te leggen en wat de boodschap is. ze voelt zich compleet persoonlijk aangevallen
Ik vind haar ook oprecht en kwetsbaar.quote:Op zondag 24 september 2006 23:36 schreef BB6kijker het volgende:
Arme Milica. Of is ze volgens de sceptici weer niet oprecht? Ik vind van wel. Hoop dat ze blijft.
Gek he, als een hele groep zich op jou richt en je de hele avond al niets anders gehoord hebt?quote:Op zondag 24 september 2006 23:35 schreef n1ek het volgende:
krijg toch sterk het idee dat milica totaal niet snapt wat iedereen haar probeert uit te leggen en wat de boodschap is. ze voelt zich compleet persoonlijk aangevallen
correctie; vooral janine en marliesquote:Op zondag 24 september 2006 23:37 schreef Kinga het volgende:
Ik word onpasselijk van dat groepje bij Milica..
Ik ook, met name van Janine.quote:Op zondag 24 september 2006 23:37 schreef Kinga het volgende:
quote:Op zondag 24 september 2006 23:36 schreef BorTheWolf het volgende:
E10 is de spek gladde aal. Hij is helemaal niks verandert, hij speelt het allemaal. Die jongen is 1 grote leugen.
Erg goed punt, op zo`n moment kàn je niet van iemand verwachten dat ze alles wat andere duidelijk proberen te maken (wat dat dan ook mag zijn), helder doordringt.quote:Op zondag 24 september 2006 23:38 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Gek he, als een hele groep zich op jou richt en je de hele avond al niets anders gehoord hebt?
Wow die is echt valsquote:Op zondag 24 september 2006 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind haar ook oprecht en kwetsbaar.
Ik stoor me nu vooral aan Janine "je zult het buiten nog harder krijgen schatje"![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 23:39 schreef Capaja het volgende:
ik hoor alleen herhalingen van eerder op de avond
de bedoeling van de drank gaat langs de bewoners heen
EN LOSSSSSSSSsssssssssssss
Jawel, jammer alleen dat ze haar woede op Etienne weer zo snel weg is.quote:Op zondag 24 september 2006 23:36 schreef BB6kijker het volgende:
Arme Milica. Of is ze volgens de sceptici weer niet oprecht?
"Ik knuffel Sa of ze dat nou wil of niet"quote:Op zondag 24 september 2006 23:36 schreef BorTheWolf het volgende:
E10 is de spek gladde aal. Hij is helemaal niks verandert, hij speelt het allemaal. Die jongen is 1 grote leugen.
drank versterkt je emoties ,ben je blij word je nog blijer ,ben je depri dan word je nog deprierquote:Op zondag 24 september 2006 23:39 schreef Capaja het volgende:
de bedoeling van de drank gaat langs de bewoners heen
ik hoor alleen herhalingen van eerder op de avond
Wat was er dan ? Heb dat ff gemist, lees ook niet in de streamVquote:Op zondag 24 september 2006 23:40 schreef Ifa het volgende:
[..]
Jawel, jammer alleen dat ze haar woede op Etienne weer zo snel weg is.
Ja die opmerking was heel erg.quote:Op zondag 24 september 2006 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
"Ik knuffel Sa of ze dat nou wil of niet"
Ik ook, vooral van Rik.quote:Op zondag 24 september 2006 23:37 schreef Kinga het volgende:
quote:Op zondag 24 september 2006 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
"Ik knuffel Sa of ze dat nou wil of niet"
Tijdens de huilbui benoemde ze wat kwaad dat anderen vonden dat Etienne zich zo goed had veranderd.quote:Op zondag 24 september 2006 23:41 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Wat was er dan ? Heb dat ff gemist, lees ook niet in de streamV
Haha!quote:Op zondag 24 september 2006 23:40 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Hilde is kwaad en komt haar dochter ophalen:
[afbeelding]
Voornamelijk Michelinequote:Op zondag 24 september 2006 23:37 schreef Kinga het volgende:
Daarom is hij morgen weg!quote:Op zondag 24 september 2006 23:43 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nou, hij heeft in Jeroen een bondgenoot als het daarom gaat....
Als ie "eerlijk" was schatje dan had ie het eerder tegen d'r moeten zeggen en niet nu tijdens exitdineracondje.quote:Op zondag 24 september 2006 23:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
serieus![]()
Ik vind hem juist erg sterk nu, invoelend en de juiste dingen zeggend.
Inderdaad, Jeroen zei in een heleboel woorden dat hij recht heeft op knuffels van Milicia. Dat was héél eng. Kun je beter E10 hebben, want je ziet nog wat hij doet. Maar die enge jeroen zou wel eens heel wat anders kunnen doen, iets ergers dan wat knuffelen.quote:Op zondag 24 september 2006 23:43 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nou, hij heeft in Jeroen een bondgenoot als het daarom gaat....
Ik denk dat Etiënne in Jeroens situatie hetzelfde had gezegd, alleen dat hij er veel minder woorden voor nodig zou hebben gehad.quote:Op zondag 24 september 2006 23:46 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Inderdaad, Jeroen zei in een heleboel woorden dat hij recht heeft op knuffels van Milicia. Dat was héél eng. Kun je beter E10 hebben, want je ziet nog wat hij doet. Maar die enge jeroen zou wel eens heel wat anders kunnen doen, iets ergers dan wat knuffelen.
Ik kom net binnen en dat is het eerste wat me opvalt. Hypocriet zeg.quote:Op zondag 24 september 2006 23:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
Micheline had toch een hekel aan Melica.. maar kijk haar er eens troostend erbij zitten.. tactiek of oprecht?
Ja, haar "bijdrage" was echt tenenkrommend.quote:Op zondag 24 september 2006 23:48 schreef BB6kijker het volgende:
Gelukkig voor Milicia dat Janine er nu niet meer bij is.
Dat zou best wel eens kunnen, maar zijn betoog was héél eng: ik heb recht op knuffels van haar. En even daarna noemde hij zijn woonplaats Werkendam 'hoerenrijk'. We weten nu dus hoe het daar gaat, je pakt er gewoon een. Zeker als je haar een drankje hebt gegeven oid, heb je daar echt recht op.quote:Op zondag 24 september 2006 23:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat Etiënne in Jeroens situatie hetzelfde had gezegd, alleen dat hij er veel minder woorden voor nodig zou hebben gehad.
En dat het daarom minder zou zijn opgevallen.
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:50 schreef Djep het volgende:
praten kerels altijd zo?
Hij doet me denken aan een bekende van mij, die dacht dat hij recht op mij had omdat hij verliefd op mij was. Wat ik voelde hoorde hij niet, heeft me 6 maanden gekost om van hem af te komen.quote:Op zondag 24 september 2006 23:51 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen, maar zijn betoog was héél eng: ik heb recht op knuffels van haar. En even daarna noemde hij zijn woonplaats Werkendam 'hoerenrijk'. We weten nu dus hoe het daar gaat, je pakt er gewoon een. Zeker als je haar een drankje hebt gegeven oid, heb je daar echt recht op.
Hij heeft al eens gezegd dat als Rik mocht winnen hij de helft van het geld krijgt.quote:Op zondag 24 september 2006 23:53 schreef Inca het volgende:
Tijn is een min kereltje wil die Marlies nomineren terwijl die zelf ook een joker heeft en die moet natuurlijk naar zijn broertje gaan.
AHA een complot dusquote:Op zondag 24 september 2006 23:54 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij heeft al eens gezegd dat als Rik mocht winnen hij de helft van het geld krijgt.
Raar om te zien hoe ze niet door hebben hoe glad die jongen is. Aal in een emmer snot is er niets bij.quote:Op zondag 24 september 2006 23:54 schreef n1ek het volgende:
jongens wat is etienne toch positief veranderd he?zodra die thuis is zegt ie weer: ik had ze mooi te pakken.
Eg heeft hem wel door (hoop ik) die blijft hem lekker nominerenquote:Op zondag 24 september 2006 23:55 schreef Ifa het volgende:
[..]
Raar om te zien hoe ze niet door hebben hoe glad die jongen is. Aal in een emmer snot is er niets bij.
Wat is er mis met tactiek in dit spel? Dus als het al zo was,waarom is Tijn dan min?quote:Op zondag 24 september 2006 23:53 schreef Inca het volgende:
Tijn is een min kereltje wil die Marlies nomineren terwijl die zelf ook een joker heeft en die moet natuurlijk naar zijn broertje gaan.
Denk het niet, er zijn van die vage afspraken dat Marlies de klos is. Vrees dat junior er nog wel een tijdje inzit.quote:Op zondag 24 september 2006 23:56 schreef n1ek het volgende:
[..]
Eg heeft hem wel door (hoop ik) die blijft hem lekker nomineren
Wat zit er toch op zijn bovenlip? Heeft hij zich niet gewassen de afgelopen dagen?quote:Op zondag 24 september 2006 23:55 schreef Ifa het volgende:
[..]
Raar om te zien hoe ze niet door hebben hoe glad die jongen is. Aal in een emmer snot is er niets bij.
..en wat is daar mis mee dan???quote:Op zondag 24 september 2006 23:54 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij heeft al eens gezegd dat als Rik mocht winnen hij de helft van het geld krijgt.
Hij manupileert mensen om op een bepaald persoon te stemmenquote:Op zondag 24 september 2006 23:56 schreef Addi het volgende:
[..]
Wat is er mis met tactiek in dit spel? Dus als het al zo was,waarom is Tijn dan min?
Zelf Semih heeft hem hoog zitten!quote:Op zondag 24 september 2006 23:55 schreef Ifa het volgende:
[..]
het is niet tijn die daarover begon gistyeravond,maar egbertquote:Op zondag 24 september 2006 23:53 schreef Inca het volgende:
Ik snap niet dat ze dat niet door hebben. Hij zei het notabene vanavond zelfquote:Op zondag 24 september 2006 23:55 schreef Ifa het volgende:
[..]
hmm.. als je nou marlies bedoelt, dat is ingezet door Egbert die betoogde dat de joker van Marlies "gevaarlijk" is voor iedereen. (wat hij bedoelde: IK ben bang voor die joker" + "voor de joker van Tijn ben ik niet bang") Als iemand echt 100% taktisch bezig is, is het onze brave Egbertus wel.quote:Op zondag 24 september 2006 23:57 schreef Inca het volgende:
[..]
Hij manupileert mensen om op een bepaald persoon te stemmen
precies dat bedoelde ik dus ook maar had even geen zin om een verhaal te typenquote:Op maandag 25 september 2006 00:00 schreef Ifa het volgende:
[..]
hmm.. als je nou marlies bedoelt, dat is ingezet door Egbert die betoogde dat de joker van Marlies "gevaarlijk" is voor iedereen. (wat hij bedoelde: IK ben bang voor die joker" + "voor de joker van Tijn ben ik niet bang") Als iemand echt 100% taktisch bezig is, is het onze brave Egbertus wel.
Tijn is zo zeker van zijn zaak dat mensen niet op hem gaan stemmen daarom slijmt hij ook zo bij iedereen.quote:Op maandag 25 september 2006 00:00 schreef Ifa het volgende:
[..]
hmm.. als je nou marlies bedoelt, dat is ingezet door Egbert die betoogde dat de joker van Marlies "gevaarlijk" is voor iedereen. (wat hij bedoelde: IK ben bang voor die joker" + "voor de joker van Tijn ben ik niet bang") Als iemand echt 100% taktisch bezig is, is het onze brave Egbertus wel.
quote:Op maandag 25 september 2006 00:03 schreef pullup het volgende:
Uiteindelijk begrijp ik al die verwijten van mensen niet dat iemand te veel met 'het spel ' bezig zou zijn.
Ik verwacht als ik een spelletje Monopoly speel met mensen al dat ze er vol voor gaan tijdens het spel.
En hier zitten ze een paar maanden van hun leven te geven en het gaat om een paar honderdduizend euro.
Je zou wel gek zijn om dat spel niet vol in te gaan.
Maar wel bidden voor het eten.quote:Op zondag 24 september 2006 23:51 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen, maar zijn betoog was héél eng: ik heb recht op knuffels van haar. En even daarna noemde hij zijn woonplaats Werkendam 'hoerenrijk'. We weten nu dus hoe het daar gaat, je pakt er gewoon een. Zeker als je haar een drankje hebt gegeven oid, heb je daar echt recht op.
of het is volgens jou geslijm ,of het is tijn zelf in iedergeval ligt hij ook goed in de groep,dus zal hij van die kant voorlopig niet genomineerd wordenquote:Op maandag 25 september 2006 00:03 schreef Inca het volgende:
[..]
Tijn is zo zeker van zijn zaak dat mensen niet op hem gaan stemmen daarom slijmt hij ook zo bij iedereen.
Wacht maar tot hij genomineerd word het is jammer dat de kampers zo alleen komen te staan anders was die al genomineerd geweest.
dan volg jij het niet helemaal. Hij heeft een uitgesproken mening en ontwijkt geen confontaties.quote:Op maandag 25 september 2006 00:03 schreef Inca het volgende:
[..]
Tijn is zo zeker van zijn zaak dat mensen niet op hem gaan stemmen daarom slijmt hij ook zo bij iedereen.
Wacht maar tot hij genomineerd word het is jammer dat de kampers zo alleen komen te staan anders was die al genomineerd geweest.
Milica neem ik aanquote:Op maandag 25 september 2006 00:07 schreef miraculeus het volgende:
E10 is helemaal klaar met iemand,
iemand heeft hem over zijn rug aangevallen?
(?)
Hij vertelt later nog wie...
is het weer zo ver ,het zal sabrina wel weer zijnquote:Op maandag 25 september 2006 00:07 schreef Cracka-ass het volgende:
Met wie is Etienne helemaal klaar?
eng he, marcel staat ernaastquote:Op maandag 25 september 2006 00:08 schreef Day het volgende:
Staat er nou een Hilde-bord???
quote:Op maandag 25 september 2006 00:08 schreef Day het volgende:
Ja problemen dermee????????quote:Op maandag 25 september 2006 00:08 schreef Day het volgende:
Ik denk Milica, dat hij heeft gehoord dat ze zo fel over 'm sprak. Maar ja, dat was niet persoonlijk, ze kon het niet hebben dat iedereen vond dat Etiënne zo is verandert.quote:Op maandag 25 september 2006 00:07 schreef Fronsertje het volgende:
Wie zou etiene bedoelen....heb niet genoeg van dit hele gebeuren gezien om het te weten...iemand?
Klopt wel, maar voor mij blijft toch de vraag hoe je probeert te winnen. BB is niet alleen een spel voor de poen, en mij als kijker interesseert dat ook eigenlijk vrij weinig.quote:Op maandag 25 september 2006 00:03 schreef pullup het volgende:
Uiteindelijk begrijp ik al die verwijten van mensen niet dat iemand te veel met 'het spel ' bezig zou zijn.
Ik verwacht als ik een spelletje Monopoly speel met mensen al dat ze er vol voor gaan tijdens het spel.
En hier zitten ze een paar maanden van hun leven te geven en het gaat om een paar honderdduizend euro.
Je zou wel gek zijn om dat spel niet vol in te gaan.
Als ik hem in zijn rug aanval kan hij het niet meer vertellen.quote:Op maandag 25 september 2006 00:07 schreef miraculeus het volgende:
E10 is helemaal klaar met iemand,
iemand heeft hem over zijn rug aangevallen?
(?)
Hij vertelt later nog wie...
En jij dacht nog wel dat er te weinig was.quote:Op maandag 25 september 2006 00:10 schreef arneaux het volgende:
Dus als ik t goed begrijp mogen ze heel de avond kantelen om vervolgens niet alles op te drinken. Beetje jammer.
Ik denk dat we zijn uitspraken met een vat zout moeten nemen. Hij wilde tenslotte ook Semih al een kogel door de kop jagen en voelde hij zich lange tijd niet aangetrokken tot Sabrina.quote:Op maandag 25 september 2006 00:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik denk Milica, dat hij heeft gehoord dat ze zo fel over 'm sprak. Maar ja, dat was niet persoonlijk, ze kon het niet hebben dat iedereen vond dat Etiënne zo is verandert.
Een ander kan ik niet bedenken.
quote:Op maandag 25 september 2006 00:12 schreef bbfakir het volgende:
[..]
En jij dacht nog wel dat er te weinig was.
Om middernacht de drank weg.quote:Op maandag 25 september 2006 00:10 schreef arneaux het volgende:
Dus als ik t goed begrijp mogen ze heel de avond kantelen om vervolgens niet alles op te drinken. Beetje jammer.
sorry Tijn ik heb je genomineerd... zo en nu wil ik je pijpenquote:Op maandag 25 september 2006 00:12 schreef Kinga het volgende:
wtf is er loos met tijn en milica
Ja en ik krijg de rillingen van die enge tandjes van hem...quote:Op maandag 25 september 2006 00:14 schreef Inca het volgende:
En die Egbert stomme lul lacht overal om heeft ook geen mening lult met iedereen mee
Het zijn sowieso watjes dat ze die paar flessen niet eens leeg hebben, de biertjes zelfs niet.quote:Op maandag 25 september 2006 00:10 schreef arneaux het volgende:
Er stonden? 3/4 Flessen wijn en 6 bier ofzo nog? Kansloos.quote:Op maandag 25 september 2006 00:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het zijn sowieso watjes dat ze die paar flessen niet eens leeg hebben, de biertjes zelfs niet.
Eigen schuld.
Ja ongelooflijk eigenlijk. Hij loopt nu ook echt rond als het mannetje. Ik wil wel eens zijn lichaamshouding zien toen hij net in het huis was, vergeleken met nu.quote:Op maandag 25 september 2006 00:16 schreef Martijn_fijn het volgende:
Tijn heeft alle chicks in huis in zijn hand.
Tijn is gewoon de womanizer in huisquote:Op maandag 25 september 2006 00:16 schreef Coraatje het volgende:
[quote]Op maandag 25 september 2006 00:13 schreef natronic het volgende:
[..]
sorry Tijn ik heb je genomineerd... zo en nu wil ik je pijpen![]()
[/quotelol ik heb dat gevoel ook een beetje ,al beodel jij het als een grap.
maar kan natuurlijk ook zo zijn ,ze gaat zoenen met tijn heeft daarmee woede van monique op der nek,en is gelijk van jeroen af
hoe kan dat dan dat het hem toch lukt en het ventje wat als een manntje binnen kwam niet (etienne en jeroen)quote:Op maandag 25 september 2006 00:17 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ja ongelooflijk eigenlijk. Hij loopt nu ook echt rond als het mannetje. Ik wil wel eens zijn lichaamshouding zien toen hij net in het huis was, vergeleken met nu.
zo ongelofelijk is het niet. zijn broer vertelde gisternacht nog dat ie altijd veel met meisjes had en minder met jongens en zeer geliefd was. ik denk dat het oprecht is maar we zullen het aan het eind pas weten..of misschien wel nietquote:Op maandag 25 september 2006 00:17 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ja ongelooflijk eigenlijk. Hij loopt nu ook echt rond als het mannetje. Ik wil wel eens zijn lichaamshouding zien toen hij net in het huis was, vergeleken met nu.
Dat heet charisma, iets wat die andere niet hebbenquote:Op maandag 25 september 2006 00:18 schreef Coraatje het volgende:
[..]
hoe kan dat dan dat het hem toch lukt en het ventje wat als een manntje binnen kwam niet (etienne en jeroen)
Ik heb nog steeds geen geluid.quote:
Omdat die 2 helemaal geen mening + bijbehorende ruggengraat hebben. En vergeleken bij de rest is hij de enige die intressant is.quote:Op maandag 25 september 2006 00:18 schreef Coraatje het volgende:
[..]
hoe kan dat dan dat het hem toch lukt en het ventje wat als een manntje binnen kwam niet (etienne en jeroen)
Die zag ik net met Sabrina richting de princessenkamer lopen.quote:Op maandag 25 september 2006 00:20 schreef CartWOman het volgende:
Waar is Etiënne? Ik wil weten op wie hij zo pissig is.![]()
Dat laatste!quote:Op maandag 25 september 2006 00:21 schreef arneaux het volgende:
Ben ik nou gek of zou Milicia nu gewoon meezoenen als Tijn haar zoent?
hahaha, zou wel leuk zijn he...quote:Op maandag 25 september 2006 00:21 schreef arneaux het volgende:
nou ik denk dat ze zelfs zijn amandelen zou aflikkenquote:Op maandag 25 september 2006 00:21 schreef arneaux het volgende:
ze zou niks liever willen dan plat op zijn bek gaanquote:Op maandag 25 september 2006 00:21 schreef arneaux het volgende:
Klootzakken van de regie.quote:Op maandag 25 september 2006 00:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die zag ik net met Sabrina richting de princessenkamer lopen.
Ik had ongelijk, ze zitten in de badkamer. Ach, dat is ook die kant op.quote:
Minstens.quote:Op maandag 25 september 2006 00:25 schreef Kinga het volgende:
Ik voel wel een knuffel aankomen aan het einde van dit gesprek...
Dus je bent al die tijd nog niet nuchter geweest?quote:Op maandag 25 september 2006 00:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen geluid.
Da's best balen. Vooral nu.![]()
et voilaquote:Op maandag 25 september 2006 00:25 schreef Kinga het volgende:
Ik voel wel een knuffel aankomen aan het einde van dit gesprek...
Dacht ik al, hoorde je nog waarom?quote:Op maandag 25 september 2006 00:26 schreef arneaux het volgende:
Etiënne heeft t dus gehad met Milicia.
Heerlijk... dat wordt nog leuk als zij gaan zoenen!quote:Op maandag 25 september 2006 00:30 schreef arneaux het volgende:
Ik vind dit een beetje zon "one-night-stand" situatie. Een gesprek over niets en allebei weten waarvoor je er bent.
Zonneschijn vriend. Zonneschijn!! Daarna niet nuchter geweest.quote:Op maandag 25 september 2006 00:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus je bent al die tijd nog niet nuchter geweest?![]()
Hij kon het niet hebben dat Milica ontkende dat er 2 groepen waren geweest, dat hoorde ik in de gauwigheid.quote:Op maandag 25 september 2006 00:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dacht ik al, hoorde je nog waarom?
Ja hoorde het ook.quote:Op maandag 25 september 2006 00:32 schreef Coraatje het volgende:
lol ze zei jeroen hou nou op
Ze is gewoon aangeschoten.quote:Op maandag 25 september 2006 00:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
Melica is verliefd? Of geilt ze gewoon op Tijn?
Ik vind het komisch dat gekwebbel van haar.
en jah dan spelender wijs zo van jij durft me toch niet te zoenen of doe dit is of doe dat is...quote:Op maandag 25 september 2006 00:34 schreef gucci2 het volgende:
denk als ze die twee wat meer alcohol geven dan was het raak.. op dit moment dan
Milica wilde wel....quote:Op maandag 25 september 2006 00:34 schreef gucci2 het volgende:
denk als ze die twee wat meer alcohol geven dan was het raak.. op dit moment dan
Correctimundo.quote:Op maandag 25 september 2006 00:34 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Daarom kan het nog wel komisch zijn.
ja inderdaadquote:Op maandag 25 september 2006 00:35 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en jah dan spelender wijs zo van jij durft me toch niet te zoenen of doe dit is of doe dat is...
quote:Op maandag 25 september 2006 00:35 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en jah dan spelender wijs zo van jij durft me toch niet te zoenen of doe dit is of doe dat is...
Dat ontkende ze helemaal niet, alleen dat ze vond dat beide groepen schuld hadden aan de tweedeling.quote:Op maandag 25 september 2006 00:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij kon het niet hebben dat Milica ontkende dat er 2 groepen waren geweest, dat hoorde ik in de gauwigheid.
jah maar ze gedragen zich allemaal niet zoquote:Op maandag 25 september 2006 00:36 schreef arneaux het volgende:
[..]. Durf met toch niet te zoen.
. Ze zijn toch wel ouder dan 12.
denk eerder etiennequote:Op maandag 25 september 2006 00:37 schreef gucci2 het volgende:
maar of tijn dan naast milica gaat liggen is n tweede
Dat gaat er om spannen. Jeroen gaat veel smsjes krijgen van 14/15 jarige BrEeZaH-sletjes.quote:Op maandag 25 september 2006 00:36 schreef Kinga het volgende:
Als Jeroen nou oprot morgen, kan dat misschien nog wat worden....
en dat hij het zelf volgt. Vond het zo mooi, zn oma in de studio in de live-uitzending snapte ook weinig van zn gebrabbelquote:Op maandag 25 september 2006 00:38 schreef Kinga het volgende:
Ik volg dat gebrabbel sinds dag 1 al niet. Knap dat de bewoners dat wel kunnen.
Hoeveel breezahs hebben die wel niet op danquote:Op maandag 25 september 2006 00:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat gaat er om spannen. Jeroen gaat veel smsjes krijgen van 14/15 jarige BrEeZaH-sletjes.
Heeft ze ook een kartonnen doos?quote:Op maandag 25 september 2006 00:40 schreef arneaux het volgende:
Milicia geeft haar kartonnen moeder nog maar eens een knuffel.
Ik zit er ook met verbazing naar te kijken.quote:Op maandag 25 september 2006 00:42 schreef arneaux het volgende:
Is Monique nou jaloers omdat Tijn met Milicia heeft staan kletsen net?. Het moet niet gekker worden.
het is denk net als dat je met je verjaardag nieuw speelgoed krijgt ,dan wil je dat ook met niemand delen ,pas als het wat ouder is en jij er eigenlijk een beetje op uitgekeken bentquote:Op maandag 25 september 2006 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zit er ook met verbazing naar te kijken.
Verbazing? DAT zijn nou typisch vrouwen en hun gedrag !quote:Op maandag 25 september 2006 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar ze kon toch Tijn en Milicia niet zien?quote:Op maandag 25 september 2006 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat, wat, wat???quote:Op maandag 25 september 2006 00:45 schreef Kinga het volgende:
OMG Monique, what-the-fuck!
Tijn zit op dit moment in "de wokkel"quote:Op maandag 25 september 2006 00:45 schreef arneaux het volgende:
Monique :"Ik zou echt niet weten wat er zou moeten zijn."
Als een vrouw dát zegt is er zéker wat. O nu komt t
Monique :"Nee, nee, doe je ding." Wat dus duidelijk slaat op Milicia. Volgens mij kan Tijn maar beter even gewoon weggaan.
Monique kan het niet begrijpen dat Tijn met Milicia klets ondanks zij andere mensen heeft opgestookt hem te nomineren. Ze doet echt súperjaloers.quote:Op maandag 25 september 2006 00:46 schreef Day het volgende:
[..]
Wat, wat, wat???
Ik volg Janine en Jeroen.
dan is het bij mijn altijd foute shit ik moet ook altijd de vaat doen voor ik ga slapenquote:Op maandag 25 september 2006 00:45 schreef versabommie het volgende:
Mijn ervaring, als een leuk mokkeltje midden in de nacht er voorkeur aan geeft om de vaat te doen dan is het foute sjit!
quote:Op maandag 25 september 2006 00:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Monique kan het niet begrijpen dat Tijn met Milicia klets ondanks zij andere mensen heeft opgestookt hem te nomineren. Ze doet echt súperjaloers.
Eej, dat zei ik ook al.quote:Op maandag 25 september 2006 00:47 schreef CartWOman het volgende:
Tijn, loop weg.
Je bent al diep genoeg gegaan.
als het een gewoont eis ala, maar vrouwen die normaliter niet midden in de nacht de vaat doen ....en dat dan gaan doen...quote:Op maandag 25 september 2006 00:47 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dan is het bij mijn altijd foute shit ik moet ook altijd de vaat doen voor ik ga slapen
Je bent te laat.quote:
Duidelijkquote:Op maandag 25 september 2006 00:47 schreef Kinga het volgende:
Monique had ff de tijd nodig om iets te bedenken..... nu schuift ze het op de 'vermoeiende avond'
Janine begrijpt het nog ook al begrijpt ze het niet.quote:Op maandag 25 september 2006 00:47 schreef BB6kijker het volgende:
Ondertussen vertelt Jeroen nog maar eens een warrig verhaal. janine begrijpt het. Zegt veel over haar.
Hahahahahahahahahaquote:Op maandag 25 september 2006 00:45 schreef versabommie het volgende:
Mijn ervaring, als een leuk mokkeltje midden in de nacht er voorkeur aan geeft om de vaat te doen dan is het foute sjit!
Het mooie was nog dat in het begin van het gesprek Tijn vroeg :"Wil je weten wat ik met Milicia heb besproken?" waarna ze volmondig "Nee" zei.quote:Op maandag 25 september 2006 00:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Duidelijk
Nu blijkt dat het over de nominatie ging lacht ze alweer. Moniqueje toch...
yeps Tijn gaat er nu omheen dralen en by tomorow is hij volledig pussy-trainedquote:Op maandag 25 september 2006 00:49 schreef mazaru het volgende:
Tijn wordt om het vingertje gewonden
Doet ze wel heel geraffineerd trouwens![]()
Ik zie herkenningquote:
en nog niet zo'n beetje ookquote:
quote:
Ik zou niet weten hóe... tussen Sem en haar gaat het toch prima? En van die andere 2 kan ik ook niks bedenken.quote:Op maandag 25 september 2006 00:50 schreef Bluezz het volgende:
Nee, het gaat niet over jaloezie.
Ze is doodmoe, en heeft moeite met hoe mensen met elkaar om gaan.
En ze doelt daarbij op Milica, Jeroen en Semih als ik haar een beetje begrijp.
Ik heb het niet gevolgd.. maar Sjaan gaat Marlies op de bank zetten.quote:Op maandag 25 september 2006 00:52 schreef arneaux het volgende:
Wie willen Jeroen en Janine op de bank zetten?
Volgens mij zei ze: "moet je zelf weten" of zoiets.quote:Op maandag 25 september 2006 00:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het mooie was nog dat in het begin van het gesprek Tijn vroeg :"Wil je weten wat ik met Milicia heb besproken?" waarna ze volmondig "Nee" zei.
haha neem aan dat ze hem wel in de gaten zat te houden, en zag dat ie met haar weg liepquote:Op maandag 25 september 2006 00:53 schreef Coraatje het volgende:
wacht ff de hele tijd dat tijn met milica stond zat monique aan tafel te kletsen ,kon ze zien dan dat hij met milica stond te praten?
En als Monique het heeft gezien, dan heeft Jeroen het ook gezien, er komt dus nog een vervolgquote:Op maandag 25 september 2006 00:53 schreef Coraatje het volgende:
wacht ff de hele tijd dat tijn met milica stond zat monique aan tafel te kletsen ,kon ze zien dan dat hij met milica stond te praten?
Nu pas?quote:Op maandag 25 september 2006 00:54 schreef mijn23 het volgende:
bah en ze heeft gewoon een vent,zij is bij mij door de mand gevallen
nou dat vroeg ik me dus ff afquote:Op maandag 25 september 2006 00:54 schreef Kinga het volgende:
[..]
haha neem aan dat ze hem wel in de gaten zat te houden, en zag dat ie met haar weg liep
Nee ik weet zeker dat ze nee zei.quote:Op maandag 25 september 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze: "moet je zelf weten" of zoiets.
ja, maar ze zei ook zoiets van 'dan laat ik mensen in mijn hart toe, en dan verpesten ze dit'.quote:Op maandag 25 september 2006 00:53 schreef CartWOman het volgende:
Ik zou niet weten hóe... tussen Sem en haar gaat het toch prima? En van die andere 2 kan ik ook niks bedenken.
Met alle respect voor de vrouwen op fok...quote:
Waarom Tijn dan?quote:Op maandag 25 september 2006 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Zowel Rik als Tijn zijn wel puntjes gestegen bij mij vanavond.
Ik had niet verwacht dat ik dat ooit zou zeggen.
quote:Op maandag 25 september 2006 00:56 schreef scanman01 het volgende:
ik val bijna van me stoel af inderdaadquote:Op maandag 25 september 2006 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet niet meer waar ik kijken moet!quote:Op maandag 25 september 2006 00:55 schreef arneaux het volgende:
Nu is Milicia tegen Rik aan het zeiken over Etiënne.
t Zijn opeens wel aardige streams nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |