quote:Op maandag 25 september 2006 00:08 schreef Day het volgende:
Staat er nou een Hilde-bord???
Ja problemen dermee????????quote:Op maandag 25 september 2006 00:08 schreef Day het volgende:
Staat er nou een Hilde-bord???
Ik denk Milica, dat hij heeft gehoord dat ze zo fel over 'm sprak. Maar ja, dat was niet persoonlijk, ze kon het niet hebben dat iedereen vond dat Etiënne zo is verandert.quote:Op maandag 25 september 2006 00:07 schreef Fronsertje het volgende:
Wie zou etiene bedoelen....heb niet genoeg van dit hele gebeuren gezien om het te weten...iemand?
Klopt wel, maar voor mij blijft toch de vraag hoe je probeert te winnen. BB is niet alleen een spel voor de poen, en mij als kijker interesseert dat ook eigenlijk vrij weinig.quote:Op maandag 25 september 2006 00:03 schreef pullup het volgende:
Uiteindelijk begrijp ik al die verwijten van mensen niet dat iemand te veel met 'het spel ' bezig zou zijn.
Ik verwacht als ik een spelletje Monopoly speel met mensen al dat ze er vol voor gaan tijdens het spel.
En hier zitten ze een paar maanden van hun leven te geven en het gaat om een paar honderdduizend euro.
Je zou wel gek zijn om dat spel niet vol in te gaan.
Als ik hem in zijn rug aanval kan hij het niet meer vertellen.quote:Op maandag 25 september 2006 00:07 schreef miraculeus het volgende:
E10 is helemaal klaar met iemand,
iemand heeft hem over zijn rug aangevallen?
(?)
Hij vertelt later nog wie...
En jij dacht nog wel dat er te weinig was.quote:Op maandag 25 september 2006 00:10 schreef arneaux het volgende:
Dus als ik t goed begrijp mogen ze heel de avond kantelen om vervolgens niet alles op te drinken. Beetje jammer.
Ik denk dat we zijn uitspraken met een vat zout moeten nemen. Hij wilde tenslotte ook Semih al een kogel door de kop jagen en voelde hij zich lange tijd niet aangetrokken tot Sabrina.quote:Op maandag 25 september 2006 00:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik denk Milica, dat hij heeft gehoord dat ze zo fel over 'm sprak. Maar ja, dat was niet persoonlijk, ze kon het niet hebben dat iedereen vond dat Etiënne zo is verandert.
Een ander kan ik niet bedenken.
quote:Op maandag 25 september 2006 00:12 schreef bbfakir het volgende:
[..]
En jij dacht nog wel dat er te weinig was.
Om middernacht de drank weg.quote:Op maandag 25 september 2006 00:10 schreef arneaux het volgende:
Dus als ik t goed begrijp mogen ze heel de avond kantelen om vervolgens niet alles op te drinken. Beetje jammer.
sorry Tijn ik heb je genomineerd... zo en nu wil ik je pijpenquote:Op maandag 25 september 2006 00:12 schreef Kinga het volgende:
wtf is er loos met tijn en milica
Ja en ik krijg de rillingen van die enge tandjes van hem...quote:Op maandag 25 september 2006 00:14 schreef Inca het volgende:
En die Egbert stomme lul lacht overal om heeft ook geen mening lult met iedereen mee
Het zijn sowieso watjes dat ze die paar flessen niet eens leeg hebben, de biertjes zelfs niet.quote:Op maandag 25 september 2006 00:10 schreef arneaux het volgende:
Er stonden? 3/4 Flessen wijn en 6 bier ofzo nog? Kansloos.quote:Op maandag 25 september 2006 00:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het zijn sowieso watjes dat ze die paar flessen niet eens leeg hebben, de biertjes zelfs niet.
Eigen schuld.
Ja ongelooflijk eigenlijk. Hij loopt nu ook echt rond als het mannetje. Ik wil wel eens zijn lichaamshouding zien toen hij net in het huis was, vergeleken met nu.quote:Op maandag 25 september 2006 00:16 schreef Martijn_fijn het volgende:
Tijn heeft alle chicks in huis in zijn hand.
Tijn is gewoon de womanizer in huisquote:Op maandag 25 september 2006 00:16 schreef Coraatje het volgende:
[quote]Op maandag 25 september 2006 00:13 schreef natronic het volgende:
[..]
sorry Tijn ik heb je genomineerd... zo en nu wil ik je pijpen![]()
[/quotelol ik heb dat gevoel ook een beetje ,al beodel jij het als een grap.
maar kan natuurlijk ook zo zijn ,ze gaat zoenen met tijn heeft daarmee woede van monique op der nek,en is gelijk van jeroen af
hoe kan dat dan dat het hem toch lukt en het ventje wat als een manntje binnen kwam niet (etienne en jeroen)quote:Op maandag 25 september 2006 00:17 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ja ongelooflijk eigenlijk. Hij loopt nu ook echt rond als het mannetje. Ik wil wel eens zijn lichaamshouding zien toen hij net in het huis was, vergeleken met nu.
zo ongelofelijk is het niet. zijn broer vertelde gisternacht nog dat ie altijd veel met meisjes had en minder met jongens en zeer geliefd was. ik denk dat het oprecht is maar we zullen het aan het eind pas weten..of misschien wel nietquote:Op maandag 25 september 2006 00:17 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ja ongelooflijk eigenlijk. Hij loopt nu ook echt rond als het mannetje. Ik wil wel eens zijn lichaamshouding zien toen hij net in het huis was, vergeleken met nu.
Dat heet charisma, iets wat die andere niet hebbenquote:Op maandag 25 september 2006 00:18 schreef Coraatje het volgende:
[..]
hoe kan dat dan dat het hem toch lukt en het ventje wat als een manntje binnen kwam niet (etienne en jeroen)
Ik heb nog steeds geen geluid.quote:
Omdat die 2 helemaal geen mening + bijbehorende ruggengraat hebben. En vergeleken bij de rest is hij de enige die intressant is.quote:Op maandag 25 september 2006 00:18 schreef Coraatje het volgende:
[..]
hoe kan dat dan dat het hem toch lukt en het ventje wat als een manntje binnen kwam niet (etienne en jeroen)
Die zag ik net met Sabrina richting de princessenkamer lopen.quote:Op maandag 25 september 2006 00:20 schreef CartWOman het volgende:
Waar is Etiënne? Ik wil weten op wie hij zo pissig is.![]()
Dat laatste!quote:Op maandag 25 september 2006 00:21 schreef arneaux het volgende:
Ben ik nou gek of zou Milicia nu gewoon meezoenen als Tijn haar zoent?
hahaha, zou wel leuk zijn he...quote:Op maandag 25 september 2006 00:21 schreef arneaux het volgende:
nou ik denk dat ze zelfs zijn amandelen zou aflikkenquote:Op maandag 25 september 2006 00:21 schreef arneaux het volgende:
ze zou niks liever willen dan plat op zijn bek gaanquote:Op maandag 25 september 2006 00:21 schreef arneaux het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |