Klootzakken van de regie.quote:Op maandag 25 september 2006 00:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die zag ik net met Sabrina richting de princessenkamer lopen.
Ik had ongelijk, ze zitten in de badkamer. Ach, dat is ook die kant op.quote:
Minstens.quote:Op maandag 25 september 2006 00:25 schreef Kinga het volgende:
Ik voel wel een knuffel aankomen aan het einde van dit gesprek...
Dus je bent al die tijd nog niet nuchter geweest?quote:Op maandag 25 september 2006 00:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen geluid.
Da's best balen. Vooral nu.![]()
et voilaquote:Op maandag 25 september 2006 00:25 schreef Kinga het volgende:
Ik voel wel een knuffel aankomen aan het einde van dit gesprek...
Dacht ik al, hoorde je nog waarom?quote:Op maandag 25 september 2006 00:26 schreef arneaux het volgende:
Etiënne heeft t dus gehad met Milicia.
Heerlijk... dat wordt nog leuk als zij gaan zoenen!quote:Op maandag 25 september 2006 00:30 schreef arneaux het volgende:
Ik vind dit een beetje zon "one-night-stand" situatie. Een gesprek over niets en allebei weten waarvoor je er bent.
Zonneschijn vriend. Zonneschijn!! Daarna niet nuchter geweest.quote:Op maandag 25 september 2006 00:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus je bent al die tijd nog niet nuchter geweest?![]()
Hij kon het niet hebben dat Milica ontkende dat er 2 groepen waren geweest, dat hoorde ik in de gauwigheid.quote:Op maandag 25 september 2006 00:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dacht ik al, hoorde je nog waarom?
Ja hoorde het ook.quote:Op maandag 25 september 2006 00:32 schreef Coraatje het volgende:
lol ze zei jeroen hou nou op
Ze is gewoon aangeschoten.quote:Op maandag 25 september 2006 00:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
Melica is verliefd? Of geilt ze gewoon op Tijn?
Ik vind het komisch dat gekwebbel van haar.
en jah dan spelender wijs zo van jij durft me toch niet te zoenen of doe dit is of doe dat is...quote:Op maandag 25 september 2006 00:34 schreef gucci2 het volgende:
denk als ze die twee wat meer alcohol geven dan was het raak.. op dit moment dan
Milica wilde wel....quote:Op maandag 25 september 2006 00:34 schreef gucci2 het volgende:
denk als ze die twee wat meer alcohol geven dan was het raak.. op dit moment dan
Correctimundo.quote:Op maandag 25 september 2006 00:34 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Daarom kan het nog wel komisch zijn.
ja inderdaadquote:Op maandag 25 september 2006 00:35 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en jah dan spelender wijs zo van jij durft me toch niet te zoenen of doe dit is of doe dat is...
quote:Op maandag 25 september 2006 00:35 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en jah dan spelender wijs zo van jij durft me toch niet te zoenen of doe dit is of doe dat is...
Dat ontkende ze helemaal niet, alleen dat ze vond dat beide groepen schuld hadden aan de tweedeling.quote:Op maandag 25 september 2006 00:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij kon het niet hebben dat Milica ontkende dat er 2 groepen waren geweest, dat hoorde ik in de gauwigheid.
jah maar ze gedragen zich allemaal niet zoquote:Op maandag 25 september 2006 00:36 schreef arneaux het volgende:
[..]. Durf met toch niet te zoen.
. Ze zijn toch wel ouder dan 12.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |