Marcia is wel 24/7 met het spel bezig. Of dat sluw is weet ik niet, maar ze is wel echt fanatiek. En het erge is dat ze niet genomineerd gaat worden en dat ook weet. En dat terwijl ze in de woonkamer nooit iets zegt, alleen 's nachts in de slaapkamer met Semih en Micheline.quote:Op maandag 25 september 2006 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, Semih is denk ik wel zo ongeveer de laatste met een gemeen spelletje. Samen met Marcia.
zoals ik dus al zeiquote:Op maandag 25 september 2006 02:16 schreef PC eend het volgende:
Semih tegen marlies: misschien ben ik wel net zo sluw als dat jij bent![]()
Inderdaad, zij rolt er supersoepel doorheen. Als het een tactiek is, is het wel een super goede!!quote:Op maandag 25 september 2006 02:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marcia is wel 24/7 met het spel bezig. Of dat sluw is weet ik niet, maar ze is wel echt fanatiek. En het erge is dat ze niet genomineerd gaat worden en dat ook weet. En dat terwijl ze in de woonkamer nooit iets zegt, alleen 's nachts in de slaapkamer met Semih en Micheline.
Zoals ze nu lult is logisch.... en dat moet Semih toch ook doorhebben?quote:Op maandag 25 september 2006 02:16 schreef Coraatje het volgende:
ik weet het niet hoor mijn eerste indruk was eek bij marlies en daar hou ik me aan vast
Marlies is een zakenvrouw, heel berekend en voorzichtig. Ze zegt dat los gelaten te hebben in het huis maar ik geloof er niks van.quote:Op maandag 25 september 2006 02:16 schreef Coraatje het volgende:
ik weet het niet hoor mijn eerste indruk was eek bij marlies en daar hou ik me aan vast
Inderdaad. Ze loert er vooral op als mensen het moeilijk hebben... om ze vervolgens meteen te troosten.quote:Op maandag 25 september 2006 02:17 schreef n1ek het volgende:
hoe kan ze zeggen dat ze echt is als ze eerst milica afvalt en vervolgens haar weer mag...
afgestemd op de groep waarin ze praat
Koelbloedig !quote:Op maandag 25 september 2006 02:17 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Inderdaad, zij rolt er supersoepel doorheen. Als het een tactiek is, is het wel een super goede!!![]()
Ik denk dat Semih dat heus wel doorheeft !quote:Op maandag 25 september 2006 02:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals ze nu lult is logisch.... en dat moet Semih toch ook doorhebben?
Chankwalquote:Op maandag 25 september 2006 02:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze loert er vooral op als mensen het moeilijk hebben... om ze vervolgens meteen te troosten.
Het is een spelletje hoor.quote:Op maandag 25 september 2006 02:18 schreef Morwen het volgende:
Marlies is een zakenvrouw, heel berekend en voorzichtig. Ze zegt dat los gelaten te hebben in het huis maar ik geloof er niks van.
jah precies een beetje de zwakkeren eruit vissen ,die tot het uiterste drijven ,zelf of door achtebaks geouwehoer over diegene,en dan in diegene's gezicht lief en aardig doen en troosten ,en zogenaamd niet snappen waar de roddels vandaan komen ,of dat mensen zo kunnen praten (klinkt dit zinnig?)quote:Op maandag 25 september 2006 02:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze loert er vooral op als mensen het moeilijk hebben... om ze vervolgens meteen te troosten.
quote:Op maandag 25 september 2006 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Het is een spelletje hoor.
En ze kunnen er ook nog een stapel geld mee verdienen.
Ik weet wat je bedoelt, maar ik zie niet in hoe je dat eruit kan halen als Semih zegt dat hij ook sluw kan zijn. Dat was cynisch bedoeld.quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 02:21 schreef Day het volgende:
Ik vind RIk een heel slim mannetje.
Nou maar hopen dat je morgen ook gelijk krijgtquote:
of die dat bewust doet dat blijft de vraagquote:Op maandag 25 september 2006 02:21 schreef Day het volgende:
Zonder gekheid, ik vind hem enorm irritant en zelfingenomenquote:Op maandag 25 september 2006 02:21 schreef Day het volgende:
Het is familie van Tijn lijkt wel.quote:Op maandag 25 september 2006 02:21 schreef Day het volgende:
Maar geef het dan gewoon toe..... en zeg niet dat je van iedereen houdt enzo.quote:Op maandag 25 september 2006 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
En Marlies speelt het spelletje prima mee alleen had ze er even niet op gerekend dat ze iets van zichzelf bloot moet geven om geloofwaardig als mens te blijven. Ik vind haar net een robot of een psycholoog.quote:Op maandag 25 september 2006 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Schatje!quote:Op maandag 25 september 2006 02:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar geef het dan gewoon toe..... en zeg niet dat je van iedereen houdt enzo.
Jij wordt voor 100% niet mijn levelmaatje tijdens deze BB, dat is waar.quote:Op maandag 25 september 2006 02:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zonder gekheid, ik vind hem enorm irritant en zelfingenomen
Volgens mij passen we wel bij mekaar he![]()
Gelukkig zit ie in een kasje he ?quote:
Het is een tactiek.quote:Op maandag 25 september 2006 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Maar geef het dan gewoon toe..... en zeg niet dat je van iedereen houdt enzo.
Maar ik wil wel een knuffel per dag, anders word ik boosquote:Op maandag 25 september 2006 02:24 schreef Day het volgende:
[..]
Jij wordt voor 100% niet mijn levelmaatje tijdens deze BB, dat is waar.![]()
Ik zou hem gaan stalken als ik jou wasquote:Op maandag 25 september 2006 02:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zonder gekheid, ik vind hem enorm irritant en zelfingenomen
Volgens mij passen we wel bij mekaar he![]()
zullen we weddenquote:Op maandag 25 september 2006 02:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat je morgen ook gelijk krijgt
Hmmm... nieuwe wegen.... experimenten.....quote:Op maandag 25 september 2006 02:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou hem gaan stalken als ik jou was![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 02:29 schreef Stereotomy het volgende:
Wedden dat Semih en Micheline morgen ook last van jeuk en luizen hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |