quote:Op maandag 25 september 2006 02:21 schreef Day het volgende:
Ik vind RIk een heel slim mannetje.
Nou maar hopen dat je morgen ook gelijk krijgtquote:
of die dat bewust doet dat blijft de vraagquote:Op maandag 25 september 2006 02:21 schreef Day het volgende:
Zonder gekheid, ik vind hem enorm irritant en zelfingenomenquote:Op maandag 25 september 2006 02:21 schreef Day het volgende:
Het is familie van Tijn lijkt wel.quote:Op maandag 25 september 2006 02:21 schreef Day het volgende:
Maar geef het dan gewoon toe..... en zeg niet dat je van iedereen houdt enzo.quote:Op maandag 25 september 2006 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Het is een spelletje hoor.
En ze kunnen er ook nog een stapel geld mee verdienen.
En Marlies speelt het spelletje prima mee alleen had ze er even niet op gerekend dat ze iets van zichzelf bloot moet geven om geloofwaardig als mens te blijven. Ik vind haar net een robot of een psycholoog.quote:Op maandag 25 september 2006 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Het is een spelletje hoor.
En ze kunnen er ook nog een stapel geld mee verdienen.
Schatje!quote:Op maandag 25 september 2006 02:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar geef het dan gewoon toe..... en zeg niet dat je van iedereen houdt enzo.
Jij wordt voor 100% niet mijn levelmaatje tijdens deze BB, dat is waar.quote:Op maandag 25 september 2006 02:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zonder gekheid, ik vind hem enorm irritant en zelfingenomen
Volgens mij passen we wel bij mekaar he![]()
Gelukkig zit ie in een kasje he ?quote:
Het is een tactiek.quote:Op maandag 25 september 2006 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Maar geef het dan gewoon toe..... en zeg niet dat je van iedereen houdt enzo.
Maar ik wil wel een knuffel per dag, anders word ik boosquote:Op maandag 25 september 2006 02:24 schreef Day het volgende:
[..]
Jij wordt voor 100% niet mijn levelmaatje tijdens deze BB, dat is waar.![]()
Ik zou hem gaan stalken als ik jou wasquote:Op maandag 25 september 2006 02:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zonder gekheid, ik vind hem enorm irritant en zelfingenomen
Volgens mij passen we wel bij mekaar he![]()
zullen we weddenquote:Op maandag 25 september 2006 02:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat je morgen ook gelijk krijgt
Hmmm... nieuwe wegen.... experimenten.....quote:Op maandag 25 september 2006 02:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou hem gaan stalken als ik jou was![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 02:29 schreef Stereotomy het volgende:
Wedden dat Semih en Micheline morgen ook last van jeuk en luizen hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |