quote:Op maandag 25 september 2006 00:57 schreef versabommie het volgende:
Vrouwen zeggen niet wat er is maar wel "nee er is nix...en dan nijdig de vloer dweilen om 4 uur snachts ofzo hahahaha
Ik vond zijn reactie en gesprek met Milica heel primaquote:
Voor zover de bewoners dat weten is ze dat ook.quote:Op maandag 25 september 2006 00:59 schreef scanman01 het volgende:
Rik zegt dat Janine altijd eerlijk is
Ik moest ff lachenquote:Op maandag 25 september 2006 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Met alle respect voor de vrouwen op fok...
maar kolerewijven hahahahahah
Wat een ongelooflijk herkenbaar scenario net ! En wat gemeen ook elke keer als je het meemaakt...
Vrouwen zeggen niet wat er is maar wel "nee er is nix...en dan nijdig de vloer dweilen om 4 uur snachts ofzo hahahaha
Is al 3e keer dat ik dat bericht lees...quote:Op maandag 25 september 2006 00:59 schreef mijn23 het volgende:
Sorry nog 1 keer:Dit is zo doorzichtig...monique is zo jaloers... eerst boos zijn omdat tijn met milica stond te praten..dan als ze weet dat het alleen was om het nomineren weer kunnen lachen.... bah en ze heeft gewoon een vent,zij is bij mij door de mand gevallen
Hehe, ja wel weer leuk stream moment.quote:Op maandag 25 september 2006 01:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond zijn reactie en gesprek met Milica heel prima
Spamhoerquote:Op maandag 25 september 2006 00:59 schreef mijn23 het volgende:
Sorry nog 1 keer:Dit is zo doorzichtig...monique is zo jaloers... eerst boos zijn omdat tijn met milica stond te praten..dan als ze weet dat het alleen was om het nomineren weer kunnen lachen.... bah en ze heeft gewoon een vent,zij is bij mij door de mand gevallen
Wat zij zegt.quote:
Maar méént hij het ook? De tijd zal het leren maar ik heb mijn twijfels.quote:Op maandag 25 september 2006 01:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond zijn reactie en gesprek met Milica heel prima
Hihi ja vind ik heerlijk en het zat me gewoon ff zo dwars... zo herkenbaar..mischien omdat ik het zelf ook weleens zo doe op die manier maar dan niet met een andere vent dan mijn vriendjequote:
Dat wordt genieten!!!quote:Op maandag 25 september 2006 01:02 schreef n1ek het volgende:
Marlies krijgt in elk geval een aantal stemmen, nou wil ik haar reactie ff zien. is ze zich weer van geen kwaad bewust
Maar blijkbaar heb je nog niet door dat de gevoelens van Mo voor Tijn meer dan maatjes gevoel isquote:Op maandag 25 september 2006 01:03 schreef mijn23 het volgende:
[..]
Hihi ja vind ik heerlijk en het zat me gewoon ff zo dwars... zo herkenbaar..mischien omdat ik het zelf ook weleens zo doe op die manier maar dan niet met een andere vent dan mijn vriendje
Goh, wat een verrassing. Net zoals Janine elke reden aangrijpt om Marlies zwart te maken, doet Marlies het andersom net zo hard. Ze doet het alleen geraffineerder.quote:Op maandag 25 september 2006 01:04 schreef arneaux het volgende:
Janine gaat over de tong bij Marcia en Marlies.
en andersom?quote:Op maandag 25 september 2006 01:05 schreef natronic het volgende:
[..]
Maar blijkbaar heb je nog niet door dat de gevoelens van Mo voor Tijn meer dan maatjes gevoel is
Ik denk het echt wel. Hij is best gevoelig en ook wel gevoelig voor het kwetsbare van Milica.quote:Op maandag 25 september 2006 01:03 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Maar méént hij het ook? De tijd zal het leren maar ik heb mijn twijfels.
Ja duh ,tuurlijk...daarom was dit doorzichtig...maar tis toch erg dat ze gewoon een man en kinderen thuis heeft en dan zo doet??quote:Op maandag 25 september 2006 01:05 schreef natronic het volgende:
[..]
Maar blijkbaar heb je nog niet door dat de gevoelens van Mo voor Tijn meer dan maatjes gevoel is
Ik ging eigenlijk slapen dus nu écht laatste post (lijk Egbert welquote:Op maandag 25 september 2006 01:06 schreef Day het volgende:
[..]
Goh, wat een verrassing. Net zoals Janine elke reden aangrijpt om Marlies zwart te maken, doet Marlies het andersom net zo hard. Ze doet het alleen geraffineerder.
Mijn hemel, ik mis veel te veel. Kreeg ze een dildo???quote:Op maandag 25 september 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Marcia baalt van de voorkeursbehandeling van Janine. Ook dat ze een dildo kreeg.
Ze zegt er wel meteen bij dat ze zelf geen dildo hoeft, maar het gaat om het idee
Zoals ik al zei, ze doet het op een andere manier dan Janinequote:Op maandag 25 september 2006 01:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ging eigenlijk slapen dus nu écht laatste post (lijk Egbert wel), maargoed, ik heb dat nooit zo doorgehad dat Marlies Janine zo zwart aan het maken was. Heel raar eigenlijk, ik moest en moet het hier lezen.
quote:Op maandag 25 september 2006 01:07 schreef Djep het volgende:
[..]
Mijn hemel, ik mis veel te veel. Kreeg ze een dildo???
die discussie is ergens anders al uitgebreid geweest ,maar verliefd worden is niet iets wat je in de hand hebtquote:Op maandag 25 september 2006 01:06 schreef mijn23 het volgende:
[..]
Ja duh ,tuurlijk...daarom was dit doorzichtig...maar tis toch erg dat ze gewoon een man en kinderen thuis heeft en dan zo doet??
Dat is het geraffineerde van Marlies.....krijg er een beetje een vieze smaak van in de mond....quote:Op maandag 25 september 2006 01:06 schreef Day het volgende:
[..]
Goh, wat een verrassing. Net zoals Janine elke reden aangrijpt om Marlies zwart te maken, doet Marlies het andersom net zo hard. Ze doet het alleen geraffineerder.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |