Ja maar als ik die beide gebruik voor 2 streams is het toch monoquote:Op maandag 25 september 2006 02:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je hebt toch 2 ogen en oren stereo ?
Daar ging het e nog niet eens om... er was daar een soort gevecht uit de gein bezig ofzo.quote:Op maandag 25 september 2006 01:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan de andere kant: het Scanman tietuh topic deel 4 haalt ook weer record kijkcijfers.![]()
Aaah nee, ik vind haar écht heel lief. Ze is zo gevoelig!quote:
Subtiel is hij wel jaquote:Op maandag 25 september 2006 02:02 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik mag het niet goed keuren ,maar voor een *jager* doet hij het wel rustig ipv pushen en iemand in paniek maken
dubbel mono, stereoquote:Op maandag 25 september 2006 02:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja maar als ik die beide gebruik voor 2 streams is het toch mono![]()
Ik hoop echt dat hij er niet intrapt. Ze is nu wel heel voorspelbaar bezig, dus ik neem aan dat Semih daar wel doorheen prikt. Aan de andere kant zit Semih ook wel erg te lullen dat hij Marlies wel heel lief vindt enzo.quote:Op maandag 25 september 2006 02:07 schreef Morwen het volgende:
Marlies is weer eens enorm begrijpendSemih wordt dus door haar genomineerd
![]()
Bij Mo en Rik is het rustig.quote:Op maandag 25 september 2006 02:10 schreef Stereotomy het volgende:
Janine: "Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik "
Jah, ik ga naar 3quote:Op maandag 25 september 2006 02:10 schreef Stereotomy het volgende:
Janine: "Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik "
die Semih is ook met een gemeen spelletje bezig heb ik nu het gevoel hoorquote:Op maandag 25 september 2006 02:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij er niet intrapt. Ze is nu wel heel voorspelbaar bezig, dus ik neem aan dat Semih daar wel doorheen prikt. Aan de andere kant zit Semih ook wel erg te lullen dat hij Marlies wel heel lief vindt enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |