Dan kunnen ze vast zelf de stoelen eruit rousjen, de schilder bestellen en slachtofferhulp bellen voor de hulpverlening aan de vrouwelijke medewerkers.quote:Op zondag 24 september 2006 23:40 schreef JohnDope het volgende:
Die aandacht die krijgt de rammadan, want dan weten o.a. de bioscopen ook allemaal wanneer de rammedan is afgelopen en wanneer ze dus gesloten moeten blijven.......
Flikker op Mekiquote:Op zondag 24 september 2006 23:46 schreef Meki het volgende:
jullie zijn niet aardig tegen Ramadan
om het goed te maken moeten jullie meedoen
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:11 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik zal vanaf het begin van de ramadan weer dagelijks te bewonderen zijn in wijken met veel moslims, alwaar ik tijdens daglichturen grote hoeveelheden (varkens)vlees zal nuttigen om de gelovigen op de proef te stellen, dit alles mogelijk gemaaht door allah zelf.![]()
succes allen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:20 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik lever graag een positive bijdrage.![]()
Ik zal trouwens te herkennen zijn aan een feestelijk verlichtte vrachtwagen met het opschrift "Allah's Ramadan Drive in Show" , aan de kinderen zullen balonnen uitgedeeld worden!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:26 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Allah kan alleen zelf oordelen over wat hij beledigend vindt![]()
Bovendien ik sta bij hem op de loonlijst dus ik denk dat hij het er wel mee eens is.Rond pasen en en kerst sta ik trouwens ook met hem op braderieen en markten alleen heet hij dan voor het gemak even God en neemt hij zijn zoon soms mee.
![]()
![]()
Carnaval krijgt veels te weinig aandachtquote:Op zondag 24 september 2006 22:20 schreef Hallulama het volgende:
Net zoals met Kerstmis, Sinterklaas, Carnaval, de Dance Parade, Dance Valley, het landskampioenschap van een voetbalclub, etc., bedoel je?
Hoe dat met Pasen zit weet ik niet.
Bron?quote:Op maandag 25 september 2006 00:18 schreef sp3c het volgende:
foto's of ik geloof er helemaal nix van
quote:Op maandag 25 september 2006 00:26 schreef sp3c het volgende:
ik ben de bron, betrouwbaarder wordt het niet
wat ben jij voor een bitch.quote:Op maandag 25 september 2006 00:02 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Flikker op Meki![]()
Hier mijn bijdrage uit een ander topic:
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
Dat is andersom namelijk ook het geval toch?quote:Op maandag 25 september 2006 09:52 schreef Douka het volgende:
[..]
wat ben jij voor een bitch.
Respecteer andere geloven.
Neequote:Op maandag 25 september 2006 09:52 schreef Douka het volgende:
[..]
Ik hoor je anders nooit klagen over de berichtgeving rondom de rooms-katholieke feestadagen in het Vaticaan.quote:Op maandag 25 september 2006 10:58 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Neezak maar in de stront, dat doe ik niet
![]()
Ik respecteer helemaal geen enkel geloof, en dat heb jij maar te accepteren. Bovendien wil ik niet elke dag via de media lastig gevallen worden met andermans religieuze bullshit.![]()
![]()
zie jij daar veel berichtgeving over? Ik namelijk niet.quote:Op maandag 25 september 2006 11:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik hoor je anders nooit klagen over de berichtgeving rondom de rooms-katholieke feestadagen in het Vaticaan.
quote:Op maandag 25 september 2006 11:18 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
zie jij daar veel berichtgeving over? Ik namelijk niet.
![]()
Ik vind het onzin dat er zo'n semi-blije media-campagne gevoerd word.quote:Op maandag 25 september 2006 11:19 schreef Megumi het volgende:
Tja je hoeft er allemaal geen kennis van te nemen als het je niet boeit. Laat die lui maar gewoon ramadan vieren ook in de media. Ik heb er geen last van.
Semi-blij.quote:Op maandag 25 september 2006 11:25 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik vind het onzin dat er zo'n semi-blije media-campagne gevoerd word.
Wordt jij lastiggevallen?quote:Op maandag 25 september 2006 10:58 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Neezak maar in de stront, dat doe ik niet
![]()
Ik respecteer helemaal geen enkel geloof, en dat heb jij maar te accepteren. Bovendien wil ik niet elke dag via de media lastig gevallen worden met andermans religieuze bullshit.![]()
![]()
Nee en nee, ik heb namelijk wel wat beters te doen.quote:Op maandag 25 september 2006 11:42 schreef Douka het volgende:
[..]
Wordt jij lastiggevallen?
hahaha... volgens mij ben jij degene die de hele dag op internet aan 't surfen is naar de laatste nieuws. Dan ga je toch een andere hobby zoeken. ZOEK EEN LEVEN![]()
DAT BEDOEL IK DUS MET GEEN LEVEN. nog geen 3 minuten later krijg ik al een antwoord.quote:Op maandag 25 september 2006 11:45 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Nee en nee, ik heb namelijk wel wat beters te doen.
Bovendien hoef jij me niet te komen vertellen wie ik moet respecteren![]()
![]()
Omdat jij er een topic over opent!quote:Op zondag 24 september 2006 22:16 schreef Sargon het volgende:
Mijn vraag waarom wordt er aan zo'n gewoon feit zoveel aandacht besteed
je bent nog steeds online hoorquote:Op maandag 25 september 2006 11:52 schreef Douka het volgende:
[..]
DAT BEDOEL IK DUS MET GEEN LEVEN. nog geen 3 minuten later krijg ik al een antwoord.
maar goed. Ik heb nu even geen tijd voor jou
Groetjes![]()
dat ik geen tijd voor JOU heb wil niet zeggen dat ik dan offline moet gaan.quote:Op maandag 25 september 2006 11:59 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
je bent nog steeds online hoor![]()
![]()
kneus, waar is je gevoel voor humor, je moet je niet meteen zo zwaar aangevallen voelen man![]()
![]()
![]()
Volgens mij wordt het Bedankt voor die Bloemen uit Holland elk jaar netjes uitgezonden.quote:Op zondag 24 september 2006 22:16 schreef Sargon het volgende:
Mijn vraag waarom wordt er aan zo'n gewoon feit zoveel aandacht besteed, terwijl er bijvoorbeeld ook nauwelijks aandacht aan paas periode wordt besteed laat staan dat bos in de kerk aanschuift.
Waarom en met wie zou ik dan problemen krijgen?quote:Op maandag 25 september 2006 12:04 schreef Douka het volgende:
[..]
dat ik geen tijd voor JOU heb wil niet zeggen dat ik dan offline moet gaan.
het is niet tof dat je andermans geloof niet respecteert. Dat jij er zo makkelijk over praat is jouw probleem. Jij zegt gewoon wat je vindt, dat is misschien wel goede eigenschap maar in de toekomst krijg je er problemen mee. 100%
Weet waar je grenzen zijn
laat zitten.. deze discussie gaat nergens heen..quote:Op maandag 25 september 2006 12:20 schreef HeatWave het volgende:
Kijk, daar heeft die pony-lover wel een punt. Je bent het niet met hem eens en meteen 'moet hij oppassen" in de toekomst. Snap je waar de onverdraagzaamheid vandaan komt?
Het zal mij WORST zijn of JIJ met kerst fijn iets anders doet, wat boeit me niet, maar als IK niets met de remadan heb is het meteen beledigen..
Kom toch eens uit het stenentijdeperk met je geloof man.
Oh Oh, het wordt wat moeilijk en meneer vlucht meteenquote:Op maandag 25 september 2006 12:23 schreef Douka het volgende:
[..]
laat zitten.. deze discussie gaat nergens heen..
JULLIE HEBBEN GELIJK
OK???!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stel: Iemand van jouw familie heeft kanker.( moslims hebben ramadan) En in mijn familie heeft niemand kanker.( niet-moslims GEEN ramadan) Dan ga ik toch ook niet zeggen. Oh wij hebben geen kanker. Tenminste de personen die ik ken.(of het nu familie is of kennissen) Laat hun dan maar dood gaan.quote:Op maandag 25 september 2006 12:20 schreef HeatWave het volgende:
Kijk, daar heeft die pony-lover wel een punt. Je bent het niet met hem eens en meteen 'moet hij oppassen" in de toekomst. Snap je waar de onverdraagzaamheid vandaan komt?
Het zal mij WORST zijn of JIJ met kerst fijn iets anders doet, wat boeit me niet, maar als IK niets met de remadan heb is het meteen beledigen..
Stel: Iemand van jouw familie heeft kanker.( moslims hebben ramadan) En in mijn familie heeft niemand kanker.( niet-moslims GEEN ramadan) Dan ga ik toch ook niet zeggen. Oh wij hebben geen kanker. Tenminste de personen die ik ken.(of het nu familie is of kennissen) Laat hun dan maar dood gaan. ( wat ik absoluut niemand toewens)quote:Op maandag 25 september 2006 12:20 schreef HeatWave het volgende:
Dat kan ik welquote:Op maandag 25 september 2006 12:23 schreef Douka het volgende:
OW JA
en dat JIJ niks met de Ramadan te maken hebt, wil nog niet zeggen dat je dan van alles kan zeggen over de Ramadan en over andermans geloof.
Dat mag dus wel, niet netjes, maar het mag. Daar komt tolerantie om de hoek kijken. We gaan dan niet meteen lopen rellen. Een wezenlijk verschil van cultuur, waarde Douka.quote:Op maandag 25 september 2006 12:34 schreef Douka het volgende:
[..]
Stel: Iemand van jouw familie heeft kanker.( moslims hebben ramadan) En in mijn familie heeft niemand kanker.( niet-moslims GEEN ramadan) Dan ga ik toch ook niet zeggen. Oh wij hebben geen kanker. Tenminste de personen die ik ken.(of het nu familie is of kennissen) Laat hun dan maar dood gaan.
zit ik dan nog in het stenentijdperk of hoe zit dat?
Dit is wel een hele trieste drogredenquote:Op maandag 25 september 2006 12:34 schreef Douka het volgende:
[..]
Stel: Iemand van jouw familie heeft kanker.( moslims hebben ramadan) En in mijn familie heeft niemand kanker.( niet-moslims GEEN ramadan) Dan ga ik toch ook niet zeggen. Oh wij hebben geen kanker. Tenminste de personen die ik ken.(of het nu familie is of kennissen) Laat hun dan maar dood gaan.
zit ik dan nog in het stenentijdperk of hoe zit dat?
Is dit niet een retorische vraag voor een Moslim?quote:Op maandag 25 september 2006 12:35 schreef Douka het volgende:
zit ik nu nog in het stenentijdperk of hoe zit dat?
wat ik vlucht meteen. Jij bent niet goed wijs jij.quote:Op maandag 25 september 2006 12:30 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Oh Oh, het wordt wat moeilijk en meneer vlucht meteen![]()
![]()
Je bent dus nog een lafaard ook![]()
Dan ga ik maar ga even een broodje eten en naar m'n college![]()
![]()
![]()
Wat een debiele vergelijkingquote:Op maandag 25 september 2006 12:35 schreef Douka het volgende:
[..]
Stel: Iemand van jouw familie heeft kanker.( moslims hebben ramadan) En in mijn familie heeft niemand kanker.( niet-moslims GEEN ramadan) Dan ga ik toch ook niet zeggen. Oh wij hebben geen kanker. Tenminste de personen die ik ken.(of het nu familie is of kennissen) Laat hun dan maar dood gaan. ( wat ik absoluut niemand toewens)
zit ik nu nog in het stenentijdperk of hoe zit dat?
Volgens mij niet.
maar goed.
nee niks triest ik heb gewoon gelijk.quote:Op maandag 25 september 2006 12:37 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dit is wel een hele trieste drogreden![]()
![]()
![]()
![]()
Hebben WIJ ruzie nu dan?quote:Op maandag 25 september 2006 12:39 schreef Douka het volgende:
[..]
Dat is het verschil : zeg iets over mijn 'geloof" en ik haal mijn schouders op, zeg iets tegen een Moslim en je hebt ruzie.
Het gaat om het principe. Volgens mij snap je niet eens wat ik bedoel.quote:Wat een debiele vergelijking .
Kanker is een ziekte, een FEIT, je geloof is iets wat jij GELOOFT (niet weet, maar denkt dus).
nee je wauwelt totaal achterhaalde geloofsmeuk in 2006, hier in het verlichte westen boeit hte ons gewoon geen fuck.. en daar moeten JULLIE maar mee leren leven.quote:Op maandag 25 september 2006 12:39 schreef Douka het volgende:
[..]
nee niks triest ik heb gewoon gelijk.
ONS JULLIE.quote:Op maandag 25 september 2006 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee je wauwelt totaal achterhaalde geloofsmeuk in 2006, hier in het verlichte westen boeit hte ons gewoon geen fuck.. en daar moeten JULLIE maar mee leren leven.
van mij ga je lekker je gang in je moskee etc, geen enkel probleem mee. Maar ik woon in Nederland, dus ik mag prima niets met de Islam en de ramadan hebben. En dus niet andersom..
Zo simpel is het..
Over zinloze one-liners gesprokenquote:Op maandag 25 september 2006 12:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
ONS JULLIE.
Leuk he, tegenstellingen.
Nee jij dan.quote:Op maandag 25 september 2006 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Over zinloze one-liners gesproken.
quote:Op maandag 25 september 2006 12:20 schreef HeatWave het volgende:
Waarom?quote:Op maandag 25 september 2006 09:52 schreef Douka het volgende:
[..]
Geef me 1 reden waarom niet? Je zegt eigenlijk dat iemand die een andere mening is toegedaan geen kritiek mag geven op een andere mening. Dan kunnen we kappen met FOK.quote:Op maandag 25 september 2006 12:23 schreef Douka het volgende:
[..]
en dat JIJ niks met de Ramadan te maken hebt, wil nog niet zeggen dat je dan van alles kan zeggen over de Ramadan en over andermans geloof.
Dan heb je er toch niks mee, jezus. Het NOS-journaal heeft er wel iets mee, en als 1 miljard mensen iets beleven dan is dat nieuws, of je dat nou wilt of niet.quote:Op maandag 25 september 2006 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee je wauwelt totaal achterhaalde geloofsmeuk in 2006, hier in het verlichte westen boeit hte ons gewoon geen fuck.. en daar moeten JULLIE maar mee leren leven.
van mij ga je lekker je gang in je moskee etc, geen enkel probleem mee. Maar ik woon in Nederland, dus ik mag prima niets met de Islam en de ramadan hebben. En dus niet andersom..
Zo simpel is het..
Jij bent dus de reden waarom ik geen moslims in Nederland wil hebben. Lange tenen.. agressief. Je moet kritiek accepteren. Je moet wat relaxter met je geloof omgaan. Je schouders kunnen ophalen en dingenvan je af laten vallen.quote:Op maandag 25 september 2006 12:37 schreef Douka het volgende:
[..]
wat ik vlucht meteen. Jij bent niet goed wijs jij.
ik vlucht voor niemand. EN ZEKER NIET VOOR JOU
laat nu maar zitten voodat er dalijk verkeerde woorden gaan vallen.
Tuurlijk mag je je mening wel geven.quote:Op maandag 25 september 2006 12:45 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
[..]
Geef me 1 reden waarom niet? Je zegt eigenlijk dat iemand die een andere mening is toegedaan geen kritiek mag geven op een andere mening. Dan kunnen we kappen met FOK.
en wie ben jij dat jij geen moslims in Nederland wil hebben.quote:Op maandag 25 september 2006 12:55 schreef niet_links het volgende:
[..]
Jij bent dus de reden waarom ik geen moslims in Nederland wil hebben. Lange tenen.. agressief. Je moet kritiek accepteren. Je moet wat relaxter met je geloof omgaan. Je schouders kunnen ophalen en dingenvan je af laten vallen.
defenitie Agressief: aanvallend <=> defensiefquote:Op maandag 25 september 2006 12:55 schreef niet_links het volgende:
[..]
Jij bent dus de reden waarom ik geen moslims in Nederland wil hebben. Lange tenen.. agressief. Je moet kritiek accepteren. Je moet wat relaxter met je geloof omgaan. Je schouders kunnen ophalen en dingenvan je af laten vallen.
quote:Op maandag 25 september 2006 12:59 schreef HeatWave het volgende:
Dat is het wezenlijke verschil, ze komen hier heen, prima hoor, en geloven nog steeds in de Islam. Ook best.
maar accepteer dat je in een NIET islamitisch land woont waar JIJ geen begrip voor je geloof hebben. Net als ik accepteer dat jij gelooft, je doet maar, maar IK wil er niets maar dan ook NIETS mee te maken hebben.
En dus als iemand iets zegt dat je niet bevalt over je geloof (vertaling naar mijn kant zou dus zijn : Ajax is een kutclub) haal je maar lekker je schouders op. En kan je dat niet? Dan heb je hier niets te zoeken.
leuke nuancering, maar je merkt toch wel dat ik hier niet alleen in sta? Kijk maar naar de andere reacties.quote:
Moslims hebben Nederland ook helpen opbouwenquote:
Hier heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 25 september 2006 13:03 schreef HeatWave het volgende:
Nogmaals: uiteraard heeft iedereen recht op zijn eigen geloof, maar niemand heeft het recht om de ander problemem te beloven als diegene niets heeft met zijn geloof.
Dat was ook waar ik als eerste op reageerde, meteen die "jij gaat problemen krijgen' post. Dat is het gene waar ik me aan stoor. niet aan de moskee in de buurt, of de hoofddoekjes in de bus hoorquote:
ja ok. dat jullie allemaal moslim-haters zijn ( als ik het zo mag noemen) heb ik ook niks op tegen.quote:Op maandag 25 september 2006 13:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
leuke nuancering, maar je merkt toch wel dat ik hier niet alleen in sta? Kijk maar naar de andere reacties.
Nogmaals: uiteraard heeft iedereen recht op zijn eigen geloof, maar niemand heeft het recht om de ander problemem te beloven als diegene niets heeft met zijn geloof.
Dan sloeg onze discussie van net nergens op.quote:Op maandag 25 september 2006 13:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was ook waar ik als eerste op reageerde, meteen die "jij gaat problemen krijgen' post. Dat is het gene waar ik me aan stoor. niet aan de moskee in de buurt, of de hoofddoekjes in de bus hoor. Men doet maar. Maar zodra IK opeens niet meer mag zeggen dat ik niets met de Ramdan heb gaat het me gewoon tever. Dat heeft de vredelievende moslim dan ook maar gewoon te accepteren lijkt me
.
Ik denk dat er een communicatie probleem is.quote:Op maandag 25 september 2006 13:07 schreef Douka het volgende:
[..]
ja ok. dat jullie allemaal moslim-haters zijn ( als ik het zo mag noemen) heb ik ook niks op tegen.
Haat kom je overal tegen in de wereld.
nu jij
Als je maar niet generaliseert.quote:Op maandag 25 september 2006 13:08 schreef Wojworshebn het volgende:
Ik krijg eigenlijk wel een beetje een teringhekel aan moslims![]()
Of mag ik die mening niet ventileren op een forum?
Ik ben geen moslim hater. Ik heb iets tegen mensen die MIJ proberen te overtuigen dat als ik geen moslim ben dat ik fout ben. Of dat als ik het niet eens ben met de islam dat ik dan een probleem heb.quote:Op maandag 25 september 2006 13:07 schreef Douka het volgende:
[..]
ja ok. dat jullie allemaal moslim-haters zijn ( als ik het zo mag noemen) heb ik ook niks op tegen.
Haat kom je overal tegen in de wereld.
nu jij
"jij gaat problemen krijgen" Dat is niet bedreigend bedoeld.quote:Op maandag 25 september 2006 13:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was ook waar ik als eerste op reageerde, meteen die "jij gaat problemen krijgen' post. Dat is het gene waar ik me aan stoor. niet aan de moskee in de buurt, of de hoofddoekjes in de bus hoor. Men doet maar. Maar zodra IK opeens niet meer mag zeggen dat ik niets met de Ramdan heb gaat het me gewoon tever. Dat heeft de vredelievende moslim dan ook maar gewoon te accepteren lijkt me
.
Iemand die jou met woorden aanvalt problemen toewensen is agressief. Het gewoon met woorden oplossen of het vergeten is defensief. Als iemand jou in de bar tegen je aanstoot hoek je hem zeker gelijk ?. Dat is niet verdedigen dat is agressief.quote:Op maandag 25 september 2006 12:59 schreef Douka het volgende:
[..]
defenitie Agressief: aanvallend <=> defensief
ik ben niet aanvallend.
Ik verdedig mezelf.
quote:Op zondag 24 september 2006 22:16 schreef Sargon het volgende:
ieder jaar weer wordt er van de Sinterklaasviering weer een groot nieuws item gemaakt, zelfs het nos journaal besteedt enkele minuten tijd aan deze gebeurtenis, om nog maar te zwijgen van het jeugdjournaal en die hart van nederland troep. Ik hoorde nu zelfs dat politici zoals halsema bos en cohen hun schoen zetten?!
Mijn vraag waarom wordt er aan zo'n gewoon feit zoveel aandacht besteed, terwijl er bijvoorbeeld ook nauwelijks aandacht aan de ramadan periode wordt besteed.
niet wat voor persoon dan ook. vrijwel alle moslims reageren nogal erg explosief als je hun geloof aanvalt.quote:Op maandag 25 september 2006 13:10 schreef Douka het volgende:
"jij gaat problemen krijgen" Dat is niet bedreigend bedoeld.
Maar ooit komt hij/zij de verkeerde tegen. wat voor persoon dan ook.
ja nou primaquote:Op maandag 25 september 2006 13:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben geen moslim hater. Ik heb iets tegen mensen die MIJ proberen te overtuigen dat als ik geen moslim ben dat ik fout ben. Of dat als ik het niet eens ben met de islam dat ik dan een probleem heb.
Moslim: prima
Agressieve moslim? : opbokken.
maar je mag voor Moslim ook christen of boeddist invullen hoor.
Jij bent gast bij ons, jij moet opbokken. Waarom moeten wij ons aanpassen aan jou. Als je zo graag wil dat niemand kritiek op je geloof geeft ga je toch lekker in een moslimland wonen. Hier gelden andere regels.quote:Op maandag 25 september 2006 13:13 schreef Douka het volgende:
[..]
ja nou prima
agressieve moslim OPBOKKEN agressieve jood OPBOKKEN. Ja toch?
zo is het wel. Ik bedoel: als ik iemand tegenkom, en die is steeds praatjes aan het uitdelen. Dan kan ie ook opbokken. Zo is het gewoon.
ja nou, dat is jouw mening dat jij het agressief vindt. ik vind het verdedigend. Als iemand jou een lafaard noemt ga jij 'm dan zeggen dat ie gelijk heeft. Sorry, maar dan ben je een mietje. Een hele grote.quote:Op maandag 25 september 2006 13:11 schreef niet_links het volgende:
[..]
Iemand die jou met woorden aanvalt problemen toewensen is agressief. Het gewoon met woorden oplossen of het vergeten is defensief. Als iemand jou in de bar tegen je aanstoot hoek je hem zeker gelijk ?. Dat is niet verdedigen dat is agressief.
Mijn reden voor het niet willen hebben van moslims in Nederland is zeer eenvoudig, het zijn agresieve types die andere hun wil op willen leggen. Die van andere wijzigingen willen zien, terwijl zij in principe zich moeten aanpassen. Geef mij maar lekker mn vrijheid om te zeggen wat ik wil.
In Thailand zullen ze ook wel zo over jou praten. Waar rot jij daar ook niet gewoon op?quote:Op maandag 25 september 2006 13:17 schreef niet_links het volgende:
[..]
Jij bent gast bij ons, jij moet opbokken. Waarom moeten wij ons aanpassen aan jou. Als je zo graag wil dat niemand kritiek op je geloof geeft ga je toch lekker in een moslimland wonen. Hier gelden andere regels.
Agressiviteit zit gewoon in ze ja. Hun geloof staat boven alles voor ze.quote:Op maandag 25 september 2006 13:17 schreef Douka het volgende:
agressieve types: je praat dus over alle moslims?
dus ze zijn AAAAAALLEMAAAAAAL agressief. ah zo.
Echt niet.quote:Op maandag 25 september 2006 12:57 schreef Douka het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je je mening wel geven.
Maar wel met mate. Je moet niet overdrijven. Je bent niet de enige die op de wereld woont.
Andere mensen kunnen jouw mening heel anders opvatten.
En dan praat ik niet alleen over de moslims maar ook over andere mensen ( joden, christenen, boedhisten wat dan ook)
Hier pas ik me aan de Thais aan.. zo hoort het. Ik geef geen hand maar doe een wai. Ik sta op in de bios tijdens het volkslied. Als jij je ook zo zou gedragen zou het een stuk makkelijker zijn.quote:Op maandag 25 september 2006 13:21 schreef Douka het volgende:
[..]
In Thailand zullen ze ook wel zo over jou praten. Waar rot jij daar ook niet gewoon op?
en niemand hoeft zich aan mij aan te passen. EN tuurlijk mag iemand kritiek geven. ALLEEEN: die moet niet vergeten dat er ook andere mensen zijn die dat negatief op kunnen vatten.
Kijk dat jij zo makkelijk over iets denkt, ja dat ben jij.
Maar andere hoeven niet gelijk op te rotten als ze jou ongelijk geven!
Dat is het verschil jaquote:Op maandag 25 september 2006 13:24 schreef niet_links het volgende:
[..]
Hier pas ik me aan de Thais aan.. zo hoort het. Ik geef geen hand maar doe een wai. Ik sta op in de bios tijdens het volkslied. Als jij je ook zo zou gedragen zou het een stuk makkelijker zijn.
ja nou dat jij jezelf een lafaard vindt is jouw probleem. Ik kom voor mezelf op. Ondanks dat iedereen hier negatief denkt over de Islam. Dat er een paar hypocriete mensen onschuldige mensen gaan doden. Ja die zijn gewoon ziek. En dat het moslims zijn. Ja ok.quote:Op maandag 25 september 2006 13:21 schreef niet_links het volgende:
Als iemand mij een lafaard noemt dan maakt dat me eigenlijk weinig uit. Ik heb mezelf al lang bewezen en heb geen lange tenen.
Ik vroeg of je hem ging hoeken, ik gebruikte een vraagteken.
Je kent me niet eens. Idiootquote:Op maandag 25 september 2006 13:24 schreef niet_links het volgende:
[..]
Als jij je ook zo zou gedragen zou het een stuk makkelijker zijn.
maar je begint wel meteen met schelden..quote:Op maandag 25 september 2006 13:29 schreef Douka het volgende:
[..]
Je kent me niet eens. Idioot
Ik ben hier ook geboren in Nederland.
Ik heb ook veel gewoontes van de Nederlanders.
Geboren in Nederland maakt je nog geen Nederlander. Je bent bovenal moslim, als je nederlander zou zijn dan zou je accepteren dat in Nederland gezegd mag worden over je religie wat we willen. Ook zou je dan weten dat je die agressie van je een beetje moet intomen.quote:Op maandag 25 september 2006 13:30 schreef Douka het volgende:
[quote]Op maandag 25 september 2006 13:29 schreef Douka het volgende:
[..]
Je kent me niet eens. Idioot. (Of ben ik nu weer ns te agressief?)
Ik ben hier ook geboren in Nederland.
Ik heb ook heel veel gewoontes van de Nederlanders.
Ik BENeen Nederlander.
Zag er zeer zeker uit als een bedreiging. Maar goed kan ook gebrekkig Nederlands zijn. (niet dat mijn Nederlands altijd even goed is).quote:Op maandag 25 september 2006 13:31 schreef SalmanPack het volgende:
Over lange tenen gesproken: het advies van Douka als bedreiging zien![]()
Ja hij reageerde onjuist, misschien heeft ie het ook verkeerd geformuleerd.quote:Op maandag 25 september 2006 13:35 schreef niet_links het volgende:
[..]
Zag er zeer zeker uit als een bedreiging. Maar goed kan ook gebrekkig Nederlands zijn. (niet dat mijn Nederlands altijd even goed is).
Maar goed ik geloof dat jij ook wel zag hoe losgeslagen hij reageerde op alles.
Ik vind het beledigen van andere mensen helemaal niet zo leuk. Maar ik vind wel dat je kritiek op religie moet kunnen geven. Door dat te doen kan je mensen minder streng om laten gaan met hun religie.quote:Op maandag 25 september 2006 13:47 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Ja hij reageerde onjuist, misschien heeft ie het ook verkeerd geformuleerd.
Als je moslims wilt beledigen en het leuk vindt om te doen, tja van mij part doe je maar maar dan ben je in mijn optiek ook een beetje 'ziek' in je hoofd dat je andere mensen beledigen leuk vindt om te doen. Want je zal mij niet zo snel andermans geloof etc. zien beledigen, nee niet omdat ik bang ben ofzo maar omdat het niet netjes is. Misschien heeft het wel met mijn opvoeding te maken. En ja, vroeg of laat zal je de verkeerde persoon tegenkomen die het niet zo leuk zal vinden en bereid is om zelfs geweld te gebruiken om zijn standpunt kracht bij te zetten. Dat ik om kan gaan met kritiek betekent niet dat anderen dat ook kunnen. En je zal dit 'fenomeen' ook nooit helemaal kunnen 'uitbannen' want er bestaan nou eenmaal zulke soort mensen. En als je denkt dat je dit fenomeen kunt tegen gaan door ze nog meer te beledigen dan vrees ik dat je 'kritiek' tegen dovemansoren is gericht en je bereikt eerder het tegenovergestelde ermee.
Klopt, maar das HIER dus verleden tijdquote:Op maandag 25 september 2006 13:52 schreef Wojworshebn het volgende:
Niet om moslims te verdedigen, maar je had in het Nederland van een paar jaar terug ook niet hoeven te roepen dat je niet in god gelooft.
Jep ik was juist zo blij dat het verleden tijd was, nu hebben we er weer last van.quote:Op maandag 25 september 2006 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, maar das HIER dus verleden tijd.
Vooruitgang heet dat.
Weet ik niet, denk dat nog steeds heel veel mensen je kansloos vinden als je zoiets roept.quote:Op maandag 25 september 2006 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, maar das HIER dus verleden tijd.
Vooruitgang heet dat.
Ik ervaar het precies omgekeerd. Ik zie steeds meer ongelovigen die 'geloof' überhaupt een vreemde zaak vinden.quote:Op maandag 25 september 2006 13:56 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Weet ik niet, denk dat nog steeds heel veel mensen je kansloos vinden als je zoiets roept.
Alleen zeggen ze het niet tegen je uit respect. Nl is nog steeds een overwegend christelijk land.
Alsof het zo Nederlands is om te roepen dat je een hekel aan religie hebt![]()
In een land waar nog steeds 8 miljoen mensen staan ingeschreven bij een christelijke kerk. Bijna een mijoen moslims en nog wat andere troep?quote:Op maandag 25 september 2006 14:02 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik ervaar het precies omgekeerd. Ik zie steeds meer ongelovigen die 'geloof' überhaupt een vreemde zaak vinden.
AMENquote:Op zondag 24 september 2006 22:16 schreef Sargon het volgende:
ieder jaar weer wordt er van de ramadan weer een groot nieuws item gemaakt, zelfs het nos journaal besteedt enkele minuten tijd aan deze gebeurtenis, om nog maar te zwijgen van het jeugdjournaal en die hart van nederland troep. Ik hoorde nu zelfs dat politici zoals halsema bos en cohen (gedeeltelijk??)meedoen aan de ramadan.
Mijn vraag waarom wordt er aan zo'n gewoon feit zoveel aandacht besteed, terwijl er bijvoorbeeld ook nauwelijks aandacht aan paas periode wordt besteed laat staan dat bos in de kerk aanschuift.
Je kunt de moslims in Maleisië niet met de moslims in het westen vergelijken imho. Hier zijn ze toch wat gematigder, althans de meerderheid. En dat de meerderheid van de moslims zwijgen tegenover de kleine groep extremisten dat heeft soms ook een reden. Om een voorbeeld te geven: als Bin Laden tegenover je staat met een groep terroristen dan ga je ook geen kritiek uiten op zijn zieke ideologie want dan heb je als gematigd moslim een net zo groot kans dat je wordt onthoofd als elk ander Europeaan want beide worden gezien als ongelovigequote:Op maandag 25 september 2006 13:53 schreef niet_links het volgende:
[..]
Ik vind het beledigen van andere mensen helemaal niet zo leuk. Maar ik vind wel dat je kritiek op religie moet kunnen geven. Door dat te doen kan je mensen minder streng om laten gaan met hun religie.
Ik ben gewoon bang dat je in Nederland op je woorden moet gaan passen zodra je moslims aanspreekt, dat vind ik dus geen goede zaak. Ook zie je nu heel vaak dat moslims je minder waard vinden (kijk maar naar al die zwembad incidenten).
Zoals ik al eerder gezegd had ik ben pas nog naar Maleisie geweest (voor een visum). Ik heb gezien hoe ze daar denken over het westen (door de kranten te lezen). Zo wil ik het dus echt niet hier hebben, daarom vind ik dat moslims relaxter met hun geloof moeten omgaan en het niet constant proberen uit te dragen of agressief op alles te reageren.
Als ze al boos worden omdat je zegt dat je niet in Allah gelooft dan begrijp ik je frustratie wel enigzins.quote:Op maandag 25 september 2006 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Beledigen is ook iets anders, dat doe ik bij anderen ook niet zo 123.
maar ik heb het volle recht om te zeggen dat ik NIET in Allah of God geloof, en de christenen die ik ken reageren bij lange niet zo fel als de Moslims.
Ik ga ook niet op straat roepen : jeeeezus was heb jij een dikke reet. Dasd gewoon not-done, maar als ik ergens zeg dat ik meiden met een dikke kont niet mooi vind is dat mijn goed recht
.
(ja heb ook msql problemen)quote:Op maandag 25 september 2006 14:13 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Je kunt de moslims in Maleisië niet met de moslims in het westen vergelijken imho. Hier zijn ze toch wat gematigder, althans de meerderheid. En dat de meerderheid van de moslims zwijgen tegenover de kleine groep extremisten dat heeft soms ook een reden. Om een voorbeeld te geven: als Bin Laden tegenover je staat met een groep terroristen dan ga je ook geen kritiek uiten op zijn zieke ideologie want dan heb je als gematigd moslim een net zo groot kans dat je wordt onthoofd als elk ander Europeaan want beide worden gezien als ongelovige![]()
En tja, die zwembad-incidenten kun je imho niet op de Islam afschuiven. Net of de Islam voorschrijft dat je je zo moet gedragen in het zwembadIk zou zeggen straf de daders harder en schuif het niet af op de Islam maar uit je kritiek dan maar tegenover de ouders/politie/rechtbank of politici want blijkbaar worden de daders niet afgeschrikt door de te lage straffen. Ik wens niet via mijn geloof in verband te worden gebracht met een stelletje losers in het zwembad, want dat doe je wel als je de Islam er steeds bijtrekt. Dan richt je je niet me
er op die '20' gekken maar dan betrek je niet alleen 1mln Nederlandse moslims bij het probleem maar zelfs 1mld moslims als het er al niet meer zijn.
En om op je eerste zin te reageren, er is een wezenlijk verschil tussen kritiek leveren en anderen opzettelijk beledigen. Van mijn part lever je 24/7 kritiek op de Islam maar dat doe je niet door te zeggen dat de Islam achterlijk is want dan beledig je diegene en zodra diegene zich beledigd voelt dan zal ie zeker niet meer naar je kritiek luisteren ook al heb je gelijk
Ja dan wordt het nooit wat natuurlijk als we het oneens zijn over wat de 'grensen' zijn.quote:Op maandag 25 september 2006 14:27 schreef niet_links het volgende:
[..]
(ja heb ook msql problemen)
Dat zwembad gedoe zie ik dus doordat ze meiden zonder hoofddoek die geen moslim zijn niet respecteren. Daarom trek ik er de islam bij. Ik heb dat soort tuig nog nooit moslima's zien lastigvallen.
In Maleisie las ik dus de kranten en daar stond bijvoorbeeld in dat het westen de palastijnen geld moesten geven ongeacht wat. Ik denk zo zij hebben het recht te kiezen wie ze willen wij hebben het recht te betalen wie we willen.
Ik vond die cartoon van mohammed die bij de hemelpoort stond heel grappig en treffend. (die waar hij zij stop met zelfmoordaanslagen de maagden zijn op) Voor jou is het misschien beledigend maar voor mij geeft het precies aan waar de problemen liggen. Dus jij kan nooit bepalen wat de grens is omdat jij natuurlijk niet objectief bent.
Onmogelijk, vrijheid van meningsuiting met instructies is geen vrijheid van meningsuiting. Gedachten die je in je kopje hebt dien je te mogen ventileren, hoe vreselijk kwetsend het ook is voor sommigen (wat vaak heel erg subjectief is en alleen daarom al onwerkbaar).quote:Op maandag 25 september 2006 12:57 schreef Douka het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je je mening wel geven.
Maar wel met mate. Je moet niet overdrijven. Je bent niet de enige die op de wereld woont.
Andere mensen kunnen jouw mening heel anders opvatten.
En dan praat ik niet alleen over de moslims maar ook over andere mensen ( joden, christenen, boedhisten wat dan ook)
Prima heel goed en nou optieven uit dit land. We hebben genoeg van die haatzaaiende maar bovenal uitzichtbedervende KOTSKEEËN, ramadan, allah, onrust/rellen/criminaliteit met marokanen en wat al niet meer. Islam is een haatzaaiende doctrine met geen greintje respect voor andere meningen, culturen en geloven. Bij de Islam is heb je geen keus: het is of moslim of dood door onthoofding of een andere manier. Een tussenweg is er niet. Ik hou mijn hart vast voor de toekomst.quote:Op maandag 25 september 2006 13:05 schreef Douka het volgende:
Moslims hebben Nederland ook helpen opbouwen
of niet?
quote:Op maandag 25 september 2006 15:23 schreef Sargon het volgende:
toch weer mijn doel bereikt met dit topic
quote:Op maandag 25 september 2006 16:12 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Prima heel goed en nou optieven uit dit land. We hebben genoeg van die haatzaaiende maar bovenal uitzichtbedervende KOTSKEEËN, ramadan, allah, onrust/rellen/criminaliteit met marokanen en wat al niet meer. Islam is een haatzaaiende doctrine met geen greintje respect voor andere meningen, culturen en geloven. Bij de Islam is heb je geen keus: het is of moslim of dood door onthoofding of een andere manier. Een tussenweg is er niet. Ik hou mijn hart vast voor de toekomst.
Vreemd he, in eenchristelijk land.?quote:Op zondag 24 september 2006 23:08 schreef Meki het volgende:
Kerstmis krijgt ook zoveel aandacht tog
Kijk of je terecht kunt in Marokko, daar zullen ze je wel beschermen, dit hebben ze immers ook gedaan met de Joden gedurende 40-45 toen ze door heel europa werden opgejaagd, ik hoef je niet te vertellen hoeveel Joden er zijn gestorven door de o zo respectabele doctrine van het westen.quote:Op maandag 25 september 2006 16:12 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Prima heel goed en nou optieven uit dit land. We hebben genoeg van die haatzaaiende maar bovenal uitzichtbedervende KOTSKEEËN, ramadan, allah, onrust/rellen/criminaliteit met marokanen en wat al niet meer. Islam is een haatzaaiende doctrine met geen greintje respect voor andere meningen, culturen en geloven. Bij de Islam is heb je geen keus: het is of moslim of dood door onthoofding of een andere manier. Een tussenweg is er niet. Ik hou mijn hart vast voor de toekomst.
moet ik dit weer opvatten als een verkapte bereiging?quote:Op maandag 25 september 2006 12:37 schreef Douka het volgende:
[..]
wat ik vlucht meteen. Jij bent niet goed wijs jij.
ik vlucht voor niemand. EN ZEKER NIET VOOR JOU
laat nu maar zitten voodat er dalijk verkeerde woorden gaan vallen.
Marokko als veilig vluchtoord voor de joden, hoeveel waren het er, 100?quote:Op maandag 25 september 2006 17:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kijk of je terecht kunt in Marokko, daar zullen ze je wel beschermen, dit hebben ze immers ook gedaan met de Joden gedurende 40-45 toen ze door heel europa werden opgejaagd, ik hoef je niet te vertellen hoeveel Joden er zijn gestorven door de o zo respectabele doctrine van het westen.²
Dat kan ik welquote:Op maandag 25 september 2006 12:23 schreef Douka het volgende:
OW JA
Het waren er inderdaad helaas minder dan er door Europa zijn afgeslacht.quote:Op maandag 25 september 2006 17:21 schreef Sargon het volgende:
[..]
Marokko als veilig vluchtoord voor de joden, hoeveel waren het er, 100?
Zo'n 200.000 tot 300.000quote:Op maandag 25 september 2006 17:21 schreef Sargon het volgende:
[..]
Marokko als veilig vluchtoord voor de joden, hoeveel waren het er, 100?
Volgens mij heb jij een heel groot probleempje met kritiek op jou persoontje trouwens. Je reageert nog feller dan menig moslim.quote:Op maandag 25 september 2006 17:24 schreef Pony-Lover het volgende:
Het is toch best een lekker topic geworden![]()
![]()
Dus ik herhaal gewoon nog even een quote en een post van mij, die naar mijn idee de kern van het probleem aangeeft.
[..]
Dat kan ik welen ik doe het ook.
![]()
Je moet bovendien niet zeuren. Je krijgt alle ruimte je geloof te uiten en ik wil daar helemaaal niks aan veranderen, sterker nog ik ben bereid dat recht voor je te verdedigen.![]()
Echter moet je wel begrijpen dat je ook kritiek kunt en zult krijgen. Zolang je daar niet mee om kan gaan ben jij de onverdraagzame hier en niet ik.![]()
Je moet volwassen worden man en je geloof ook.![]()
![]()
Kom maar op met die kritiekquote:Op maandag 25 september 2006 17:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een heel groot probleempje met kritiek op jou persoontje trouwens. Je reageert nog feller dan menig moslim.
Jij hebt dus een probleem met mensen die een andere mening hebben dan jezelf. Als zij vinden dat ze hoger staan dan jij, dan heb je hun mening te accepteren. Vrijheid van meningsuiting remember.quote:Op maandag 25 september 2006 17:46 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Kom maar op met die kritiek![]()
als ik er een probleem mee had zou ik hier geen Pony-Lover heten lijkt me![]()
Waar ik wel een groot probleem mee heb is dat mensen hun mening/geloof boven de mijne proberen te stellen en ja daar ben ik fel op.
(ik beschouw jouw opmerking trouwens ook al een poging het onderwerp hier te onwijken)
![]()
Treurig ditquote:Op maandag 25 september 2006 17:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij hebt dus een probleem met mensen die een andere mening hebben dan jezelf. Als zij vinden dat ze hoger staan dan jij, dan heb je hun mening te accepteren. Vrijheid van meningsuiting remember.
Het is niet aan jouw te bepalen of zij wel of niet moeten gaan roepen of ze wel of niet het morele gelijk aan hun kant hebben. Opmerkingen als "treurig dit" indien blijkt dat je zelf toch heel wat steken laat vallen, is pas beneden elk peil. Als zij vinden dat ze het morele gelijk hebben, vinden ze dat. Kan je hoog of laag springen, maar dat is hun mening.quote:Op maandag 25 september 2006 17:55 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Treurig dit![]()
Ik heb er geen enkel probleem mee dat zijn die mening hebben, prima zelfs. Ik zal hun vrijheid om die mening te uiten net zo hard verdedigen als m'n eigen vrijheid, ontdanks dat ik het totaal mee oneens ben.
Men moet alleen niet gaan roepen het morele gelijk volledig zijn kant te hebben. Bovedien vindt ik opmerkingen als "pas maar op" en "je zult het mog wel merken" beneden elk peil.
![]()
Je gaat nogal selectief in op wat ik schrijf kerelquote:Op maandag 25 september 2006 17:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is niet aan jouw te bepalen of zij wel of niet moeten gaan roepen of ze wel of niet het morele gelijk aan hun kant hebben. Opmerkingen als "treurig dit" indien blijkt dat je zelf toch heel wat steken laat vallen, is pas beneden elk peil. Als zij vinden dat ze het morele gelijk hebben, vinden ze dat. Kan je hoog of laag springen, maar dat is hun mening.
jij kan hoog of laag springen maar als hij dit treurig vindt dan is dat zijn volste recht, wie bepaalt welke opmerking beneden pijl is, jij zeker nietquote:Op maandag 25 september 2006 17:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is niet aan jouw te bepalen of zij wel of niet moeten gaan roepen of ze wel of niet het morele gelijk aan hun kant hebben. Opmerkingen als "treurig dit" indien blijkt dat je zelf toch heel wat steken laat vallen, is pas beneden elk peil. Als zij vinden dat ze het morele gelijk hebben, vinden ze dat. Kan je hoog of laag springen, maar dat is hun mening.
Jammer dat je toen nog niet leefde en ze voor jood hebben aangezien. Was je tenminste ook opgejaagd en vergast. Ik word jou gelul en gepromoot voor de islam spuugzat. Optieven met die haatzaaiende en haatdragende doctrine!quote:Op maandag 25 september 2006 17:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kijk of je terecht kunt in Marokko, daar zullen ze je wel beschermen, dit hebben ze immers ook gedaan met de Joden gedurende 40-45 toen ze door heel europa werden opgejaagd, ik hoef je niet te vertellen hoeveel Joden er zijn gestorven door de o zo respectabele doctrine van het westen.²
Jij bepaalt niet of ik dat mag bepalen of niet.quote:Op maandag 25 september 2006 18:10 schreef Sargon het volgende:
[..]
jij kan hoog of laag springen maar als hij dit treurig vindt dan is dat zijn volste recht, wie bepaalt welke opmerking beneden pijl is, jij zeker niet
Wat dat betreft is alles in het leven ongezond. Ik leef er niet korter om en geen moslim zal je in hun spelletje betrekken. Je kan gewoon blijven doen wat je altijd doet.quote:Op maandag 25 september 2006 18:25 schreef Ringo het volgende:
Nou is de ramadan natuurlijk een heel ongezond en bijzonder aanstellerig ritueel, door niets anders ingegeven dan kinderlijke godsvrezendheid. Maar goed. Als 1 miljard mensen een maand lang de hongerende slaaf willen uithangen en daar o zo vroom o zo blij over zijn - best. Zolang ze mij maar niet in hun spelletje betrekken.
Het werkt zelfs zuiverend op je lichaam.quote:Op maandag 25 september 2006 18:25 schreef Ringo het volgende:
Nou is de ramadan natuurlijk een heel ongezond en bijzonder aanstellerig ritueel, door niets anders ingegeven dan kinderlijke godsvrezendheid. Maar goed. Als 1 miljard mensen een maand lang de hongerende slaaf willen uithangen en daar o zo vroom o zo blij over zijn - best. Zolang ze mij maar niet in hun spelletje betrekken.
Kijk eens, een typische ongelovige. Ik wacht op de eerste ongelovige die deze meneer aanspreekt, of afstand doet van deze uitspraak.quote:Op maandag 25 september 2006 18:12 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Jammer dat je toen nog niet leefde en ze voor jood hebben aangezien. Was je tenminste ook opgejaagd en vergast. Ik word jou gelul en gepromoot voor de islam spuugzat. Optieven met die haatzaaiende en haatdragende doctrine!
Het aantal moslims dat in ziekhuizen wordt opgenomen neemt tijdens de ramadan enorm toe.quote:Op maandag 25 september 2006 18:27 schreef stukovich het volgende:
[..]
Het werkt zelfs zuiverend op je lichaam.
...
Goed en doordacht vasten ja. Op de juiste manier. Niet dit obsessieve godsgebod waarbij het je zelfs wordt verboden een slok water te nemen, op straffe van hemelse pesterijen. En dan 's avonds ongeneerd aan de snaai gaan...quote:Op maandag 25 september 2006 18:27 schreef stukovich het volgende:
Het werkt zelfs zuiverend op je lichaam.
Ik heb er deze keer goed over nagedacht. Nogmaals, iedereen die leip wil zijn in zijn eigen overtuigingen, no offence. Maar verwacht geen begrip rondom mijn milde spotlust.quote:Niet klakkeloos een geloof stigmatiseren...
Ongegeneerd bedoel je?quote:Op maandag 25 september 2006 18:33 schreef Ringo het volgende:
[..]
Goed en doordacht vasten ja. Op de juiste manier. Niet dit obsessieve godsgebod waarbij het je zelfs wordt verboden een slok water te nemen, op straffe van hemelse pesterijen. En dan 's avonds ongeneerd aan de snaai gaan...
Het is gezien. Het is niet onopgemerkt gebleven.quote:Op maandag 25 september 2006 18:52 schreef IHVK het volgende:
Dit gedeelte heb ik maar weg-ge-edit.
quote:Op maandag 25 september 2006 19:00 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het is gezien. Het is niet onopgemerkt gebleven.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |