De tering misschien ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wens iedere Moslim een zeer gezegende Ramadan. En elke niet-Mosilm wens ik, euh ja, wat eigenlijk?²
Gezondheid.quote:
Nou nou zeg, het was maar een geintje. Iets meer krediet voor de menselijkheid aub.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:36 schreef dehero het volgende:
[..]
Hun een beetje kennende is dit waarschijnlijk het enige goede antwoord.![]()
een fijn en prettig leven zonder irrationele restricties.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:15 schreef BansheeBoy het volgende:
En elke niet-Mosilm wens ik, euh ja, wat eigenlijk?
lol, ik vind het ook een schande dat de Moslims het niet eens kunnen worden over de startdatumquote:
hetzelfdequote:Op vrijdag 22 september 2006 23:58 schreef Hathor het volgende:
Wat betekent mubarek ? Ik ken wel Mubarak, maar das toch wat anders denk ik.![]()
hheheeh is hij een presidentquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:06 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
lol volgens mij doelt Hathor op Hosni Mubarak, de president van Egypte?
Ja beidequote:Op zaterdag 23 september 2006 00:06 schreef Burakius het volgende:
[..]
hheheeh is hij een president.. ik dacht dictator
Ben jij dan geen Nederlander, Meki?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:10 schreef Meki het volgende:
Welke Nederlander doet mee ?
Dank je dat je ons wil testenquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:11 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik zal vanaf het begin van de ramadan weer dagelijks te bewonderen zijn in wijken met veel moslims, alwaar ik tijdens daglichturen grote hoeveelheden (varkens)vlees zal nuttigen om de gelovigen op de proef te stellen, dit alles mogelijk gemaaht door allah zelf.![]()
succes allen![]()
![]()
Jawel - Welke niet-moslim zal meedoenquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:12 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ben jij dan geen Nederlander, Meki?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:12 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ben jij dan geen Nederlander, Meki?
Ja dagquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:10 schreef Meki het volgende:
Welke Nederlander doet mee ?
na zonsondergang.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:25 schreef Enchanter het volgende:
Wat een nieuws zeg![]()
Maar ik wens iedereen die aan de ramadan meedoet , veel plezier![]()
ik pas mijn kleren wel hoor :/quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:14 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja dag![]()
Jullie doen toch ook niet aan passen![]()
En zich 's nachts volvreten.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:13 schreef Meki het volgende:
Ramadan is een feestmaand voor moslims
Moslims zullen dan denken aan de armen
Ramadan wordt gehouden omdat Allah het wil. Period.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En zich 's nachts volvreten.![]()
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:06 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
lol volgens mij doelt Hathor op Hosni Mubarak, de president van Egypte?
Ik lever graag een positive bijdrage.quote:
nee nee dan zou je Allah weer beledigenquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:20 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik lever graag een positive bijdrage.![]()
Ik zal trouwens te herkennen zijn aan een feestelijk verlichtte vrachtwagen met het opschrift "Allah's Ramadan Drive in Show" , aan de kinderen zullen balonnen uitgedeeld worden!![]()
![]()
Allah kan alleen zelf oordelen over wat hij beledigend vindtquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:21 schreef Burakius het volgende:
[..]
nee nee dan zou je Allah weer beledigendan ga je weer over de grens., maar tuurlijk test ons alsjeblieft. Je heet toevallig Iblis?
En dan doet ie vast allerlei leuke dingen met vis en wijn en brood en zo? Top!quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:26 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Allah kan alleen zelf oordelen over wat hij beledigend vindt![]()
Bovendien ik sta bij hem op de loonlijst dus ik denk dat hij het er wel mee eens is.Rond pasen en en kerst sta ik trouwens ook met hem op braderieen en markten alleen heet hij dan voor het gemak even God en neemt hij zijn zoon soms mee.
![]()
![]()
Vertel...quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:36 schreef Bhai het volgende:
Voor zover ik weet is het medelijden hebben met armen helemaal geen hoofdreden van de ramadhan...
Kareem ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |