nee je wauwelt totaal achterhaalde geloofsmeuk in 2006, hier in het verlichte westen boeit hte ons gewoon geen fuck.. en daar moeten JULLIE maar mee leren leven.quote:Op maandag 25 september 2006 12:39 schreef Douka het volgende:
[..]
nee niks triest ik heb gewoon gelijk.
ONS JULLIE.quote:Op maandag 25 september 2006 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee je wauwelt totaal achterhaalde geloofsmeuk in 2006, hier in het verlichte westen boeit hte ons gewoon geen fuck.. en daar moeten JULLIE maar mee leren leven.
van mij ga je lekker je gang in je moskee etc, geen enkel probleem mee. Maar ik woon in Nederland, dus ik mag prima niets met de Islam en de ramadan hebben. En dus niet andersom..
Zo simpel is het..
Over zinloze one-liners gesprokenquote:Op maandag 25 september 2006 12:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
ONS JULLIE.
Leuk he, tegenstellingen.
Nee jij dan.quote:Op maandag 25 september 2006 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Over zinloze one-liners gesproken.
quote:Op maandag 25 september 2006 12:20 schreef HeatWave het volgende:
Kom toch eens uit het stenentijdeperk met je geloof man.
Waarom?quote:Op maandag 25 september 2006 09:52 schreef Douka het volgende:
[..]
wat ben jij voor een bitch.
Respecteer andere geloven.
Geef me 1 reden waarom niet? Je zegt eigenlijk dat iemand die een andere mening is toegedaan geen kritiek mag geven op een andere mening. Dan kunnen we kappen met FOK.quote:Op maandag 25 september 2006 12:23 schreef Douka het volgende:
[..]
en dat JIJ niks met de Ramadan te maken hebt, wil nog niet zeggen dat je dan van alles kan zeggen over de Ramadan en over andermans geloof.
Dan heb je er toch niks mee, jezus. Het NOS-journaal heeft er wel iets mee, en als 1 miljard mensen iets beleven dan is dat nieuws, of je dat nou wilt of niet.quote:Op maandag 25 september 2006 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee je wauwelt totaal achterhaalde geloofsmeuk in 2006, hier in het verlichte westen boeit hte ons gewoon geen fuck.. en daar moeten JULLIE maar mee leren leven.
van mij ga je lekker je gang in je moskee etc, geen enkel probleem mee. Maar ik woon in Nederland, dus ik mag prima niets met de Islam en de ramadan hebben. En dus niet andersom..
Zo simpel is het..
Jij bent dus de reden waarom ik geen moslims in Nederland wil hebben. Lange tenen.. agressief. Je moet kritiek accepteren. Je moet wat relaxter met je geloof omgaan. Je schouders kunnen ophalen en dingenvan je af laten vallen.quote:Op maandag 25 september 2006 12:37 schreef Douka het volgende:
[..]
wat ik vlucht meteen. Jij bent niet goed wijs jij.
ik vlucht voor niemand. EN ZEKER NIET VOOR JOU
laat nu maar zitten voodat er dalijk verkeerde woorden gaan vallen.
Tuurlijk mag je je mening wel geven.quote:Op maandag 25 september 2006 12:45 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
[..]
Geef me 1 reden waarom niet? Je zegt eigenlijk dat iemand die een andere mening is toegedaan geen kritiek mag geven op een andere mening. Dan kunnen we kappen met FOK.
en wie ben jij dat jij geen moslims in Nederland wil hebben.quote:Op maandag 25 september 2006 12:55 schreef niet_links het volgende:
[..]
Jij bent dus de reden waarom ik geen moslims in Nederland wil hebben. Lange tenen.. agressief. Je moet kritiek accepteren. Je moet wat relaxter met je geloof omgaan. Je schouders kunnen ophalen en dingenvan je af laten vallen.
defenitie Agressief: aanvallend <=> defensiefquote:Op maandag 25 september 2006 12:55 schreef niet_links het volgende:
[..]
Jij bent dus de reden waarom ik geen moslims in Nederland wil hebben. Lange tenen.. agressief. Je moet kritiek accepteren. Je moet wat relaxter met je geloof omgaan. Je schouders kunnen ophalen en dingenvan je af laten vallen.
quote:Op maandag 25 september 2006 12:59 schreef HeatWave het volgende:
Dat is het wezenlijke verschil, ze komen hier heen, prima hoor, en geloven nog steeds in de Islam. Ook best.
maar accepteer dat je in een NIET islamitisch land woont waar JIJ geen begrip voor je geloof hebben. Net als ik accepteer dat jij gelooft, je doet maar, maar IK wil er niets maar dan ook NIETS mee te maken hebben.
En dus als iemand iets zegt dat je niet bevalt over je geloof (vertaling naar mijn kant zou dus zijn : Ajax is een kutclub) haal je maar lekker je schouders op. En kan je dat niet? Dan heb je hier niets te zoeken.
leuke nuancering, maar je merkt toch wel dat ik hier niet alleen in sta? Kijk maar naar de andere reacties.quote:
Moslims hebben Nederland ook helpen opbouwenquote:
Hier heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 25 september 2006 13:03 schreef HeatWave het volgende:
Nogmaals: uiteraard heeft iedereen recht op zijn eigen geloof, maar niemand heeft het recht om de ander problemem te beloven als diegene niets heeft met zijn geloof.
Dat was ook waar ik als eerste op reageerde, meteen die "jij gaat problemen krijgen' post. Dat is het gene waar ik me aan stoor. niet aan de moskee in de buurt, of de hoofddoekjes in de bus hoorquote:
ja ok. dat jullie allemaal moslim-haters zijn ( als ik het zo mag noemen) heb ik ook niks op tegen.quote:Op maandag 25 september 2006 13:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
leuke nuancering, maar je merkt toch wel dat ik hier niet alleen in sta? Kijk maar naar de andere reacties.
Nogmaals: uiteraard heeft iedereen recht op zijn eigen geloof, maar niemand heeft het recht om de ander problemem te beloven als diegene niets heeft met zijn geloof.
Dan sloeg onze discussie van net nergens op.quote:Op maandag 25 september 2006 13:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was ook waar ik als eerste op reageerde, meteen die "jij gaat problemen krijgen' post. Dat is het gene waar ik me aan stoor. niet aan de moskee in de buurt, of de hoofddoekjes in de bus hoor. Men doet maar. Maar zodra IK opeens niet meer mag zeggen dat ik niets met de Ramdan heb gaat het me gewoon tever. Dat heeft de vredelievende moslim dan ook maar gewoon te accepteren lijkt me
.
Ik denk dat er een communicatie probleem is.quote:Op maandag 25 september 2006 13:07 schreef Douka het volgende:
[..]
ja ok. dat jullie allemaal moslim-haters zijn ( als ik het zo mag noemen) heb ik ook niks op tegen.
Haat kom je overal tegen in de wereld.
nu jij
Als je maar niet generaliseert.quote:Op maandag 25 september 2006 13:08 schreef Wojworshebn het volgende:
Ik krijg eigenlijk wel een beetje een teringhekel aan moslims![]()
Of mag ik die mening niet ventileren op een forum?
Ik ben geen moslim hater. Ik heb iets tegen mensen die MIJ proberen te overtuigen dat als ik geen moslim ben dat ik fout ben. Of dat als ik het niet eens ben met de islam dat ik dan een probleem heb.quote:Op maandag 25 september 2006 13:07 schreef Douka het volgende:
[..]
ja ok. dat jullie allemaal moslim-haters zijn ( als ik het zo mag noemen) heb ik ook niks op tegen.
Haat kom je overal tegen in de wereld.
nu jij
"jij gaat problemen krijgen" Dat is niet bedreigend bedoeld.quote:Op maandag 25 september 2006 13:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was ook waar ik als eerste op reageerde, meteen die "jij gaat problemen krijgen' post. Dat is het gene waar ik me aan stoor. niet aan de moskee in de buurt, of de hoofddoekjes in de bus hoor. Men doet maar. Maar zodra IK opeens niet meer mag zeggen dat ik niets met de Ramdan heb gaat het me gewoon tever. Dat heeft de vredelievende moslim dan ook maar gewoon te accepteren lijkt me
.
Iemand die jou met woorden aanvalt problemen toewensen is agressief. Het gewoon met woorden oplossen of het vergeten is defensief. Als iemand jou in de bar tegen je aanstoot hoek je hem zeker gelijk ?. Dat is niet verdedigen dat is agressief.quote:Op maandag 25 september 2006 12:59 schreef Douka het volgende:
[..]
defenitie Agressief: aanvallend <=> defensief
ik ben niet aanvallend.
Ik verdedig mezelf.
quote:Op zondag 24 september 2006 22:16 schreef Sargon het volgende:
ieder jaar weer wordt er van de Sinterklaasviering weer een groot nieuws item gemaakt, zelfs het nos journaal besteedt enkele minuten tijd aan deze gebeurtenis, om nog maar te zwijgen van het jeugdjournaal en die hart van nederland troep. Ik hoorde nu zelfs dat politici zoals halsema bos en cohen hun schoen zetten?!
Mijn vraag waarom wordt er aan zo'n gewoon feit zoveel aandacht besteed, terwijl er bijvoorbeeld ook nauwelijks aandacht aan de ramadan periode wordt besteed.
niet wat voor persoon dan ook. vrijwel alle moslims reageren nogal erg explosief als je hun geloof aanvalt.quote:Op maandag 25 september 2006 13:10 schreef Douka het volgende:
"jij gaat problemen krijgen" Dat is niet bedreigend bedoeld.
Maar ooit komt hij/zij de verkeerde tegen. wat voor persoon dan ook.
ja nou primaquote:Op maandag 25 september 2006 13:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben geen moslim hater. Ik heb iets tegen mensen die MIJ proberen te overtuigen dat als ik geen moslim ben dat ik fout ben. Of dat als ik het niet eens ben met de islam dat ik dan een probleem heb.
Moslim: prima
Agressieve moslim? : opbokken.
maar je mag voor Moslim ook christen of boeddist invullen hoor.
Jij bent gast bij ons, jij moet opbokken. Waarom moeten wij ons aanpassen aan jou. Als je zo graag wil dat niemand kritiek op je geloof geeft ga je toch lekker in een moslimland wonen. Hier gelden andere regels.quote:Op maandag 25 september 2006 13:13 schreef Douka het volgende:
[..]
ja nou prima
agressieve moslim OPBOKKEN agressieve jood OPBOKKEN. Ja toch?
zo is het wel. Ik bedoel: als ik iemand tegenkom, en die is steeds praatjes aan het uitdelen. Dan kan ie ook opbokken. Zo is het gewoon.
ja nou, dat is jouw mening dat jij het agressief vindt. ik vind het verdedigend. Als iemand jou een lafaard noemt ga jij 'm dan zeggen dat ie gelijk heeft. Sorry, maar dan ben je een mietje. Een hele grote.quote:Op maandag 25 september 2006 13:11 schreef niet_links het volgende:
[..]
Iemand die jou met woorden aanvalt problemen toewensen is agressief. Het gewoon met woorden oplossen of het vergeten is defensief. Als iemand jou in de bar tegen je aanstoot hoek je hem zeker gelijk ?. Dat is niet verdedigen dat is agressief.
Mijn reden voor het niet willen hebben van moslims in Nederland is zeer eenvoudig, het zijn agresieve types die andere hun wil op willen leggen. Die van andere wijzigingen willen zien, terwijl zij in principe zich moeten aanpassen. Geef mij maar lekker mn vrijheid om te zeggen wat ik wil.
In Thailand zullen ze ook wel zo over jou praten. Waar rot jij daar ook niet gewoon op?quote:Op maandag 25 september 2006 13:17 schreef niet_links het volgende:
[..]
Jij bent gast bij ons, jij moet opbokken. Waarom moeten wij ons aanpassen aan jou. Als je zo graag wil dat niemand kritiek op je geloof geeft ga je toch lekker in een moslimland wonen. Hier gelden andere regels.
Agressiviteit zit gewoon in ze ja. Hun geloof staat boven alles voor ze.quote:Op maandag 25 september 2006 13:17 schreef Douka het volgende:
agressieve types: je praat dus over alle moslims?
dus ze zijn AAAAAALLEMAAAAAAL agressief. ah zo.
Echt niet.quote:Op maandag 25 september 2006 12:57 schreef Douka het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je je mening wel geven.
Maar wel met mate. Je moet niet overdrijven. Je bent niet de enige die op de wereld woont.
Andere mensen kunnen jouw mening heel anders opvatten.
En dan praat ik niet alleen over de moslims maar ook over andere mensen ( joden, christenen, boedhisten wat dan ook)
Hier pas ik me aan de Thais aan.. zo hoort het. Ik geef geen hand maar doe een wai. Ik sta op in de bios tijdens het volkslied. Als jij je ook zo zou gedragen zou het een stuk makkelijker zijn.quote:Op maandag 25 september 2006 13:21 schreef Douka het volgende:
[..]
In Thailand zullen ze ook wel zo over jou praten. Waar rot jij daar ook niet gewoon op?
en niemand hoeft zich aan mij aan te passen. EN tuurlijk mag iemand kritiek geven. ALLEEEN: die moet niet vergeten dat er ook andere mensen zijn die dat negatief op kunnen vatten.
Kijk dat jij zo makkelijk over iets denkt, ja dat ben jij.
Maar andere hoeven niet gelijk op te rotten als ze jou ongelijk geven!
Dat is het verschil jaquote:Op maandag 25 september 2006 13:24 schreef niet_links het volgende:
[..]
Hier pas ik me aan de Thais aan.. zo hoort het. Ik geef geen hand maar doe een wai. Ik sta op in de bios tijdens het volkslied. Als jij je ook zo zou gedragen zou het een stuk makkelijker zijn.
ja nou dat jij jezelf een lafaard vindt is jouw probleem. Ik kom voor mezelf op. Ondanks dat iedereen hier negatief denkt over de Islam. Dat er een paar hypocriete mensen onschuldige mensen gaan doden. Ja die zijn gewoon ziek. En dat het moslims zijn. Ja ok.quote:Op maandag 25 september 2006 13:21 schreef niet_links het volgende:
Als iemand mij een lafaard noemt dan maakt dat me eigenlijk weinig uit. Ik heb mezelf al lang bewezen en heb geen lange tenen.
Ik vroeg of je hem ging hoeken, ik gebruikte een vraagteken.
Je kent me niet eens. Idiootquote:Op maandag 25 september 2006 13:24 schreef niet_links het volgende:
[..]
Als jij je ook zo zou gedragen zou het een stuk makkelijker zijn.
maar je begint wel meteen met schelden..quote:Op maandag 25 september 2006 13:29 schreef Douka het volgende:
[..]
Je kent me niet eens. Idioot
Ik ben hier ook geboren in Nederland.
Ik heb ook veel gewoontes van de Nederlanders.
Geboren in Nederland maakt je nog geen Nederlander. Je bent bovenal moslim, als je nederlander zou zijn dan zou je accepteren dat in Nederland gezegd mag worden over je religie wat we willen. Ook zou je dan weten dat je die agressie van je een beetje moet intomen.quote:Op maandag 25 september 2006 13:30 schreef Douka het volgende:
[quote]Op maandag 25 september 2006 13:29 schreef Douka het volgende:
[..]
Je kent me niet eens. Idioot. (Of ben ik nu weer ns te agressief?)
Ik ben hier ook geboren in Nederland.
Ik heb ook heel veel gewoontes van de Nederlanders.
Ik BENeen Nederlander.
Zag er zeer zeker uit als een bedreiging. Maar goed kan ook gebrekkig Nederlands zijn. (niet dat mijn Nederlands altijd even goed is).quote:Op maandag 25 september 2006 13:31 schreef SalmanPack het volgende:
Over lange tenen gesproken: het advies van Douka als bedreiging zien![]()
Ja hij reageerde onjuist, misschien heeft ie het ook verkeerd geformuleerd.quote:Op maandag 25 september 2006 13:35 schreef niet_links het volgende:
[..]
Zag er zeer zeker uit als een bedreiging. Maar goed kan ook gebrekkig Nederlands zijn. (niet dat mijn Nederlands altijd even goed is).
Maar goed ik geloof dat jij ook wel zag hoe losgeslagen hij reageerde op alles.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |