abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42109835
De meeste mensen reageren hier minstens even respectloos en met minstens evenveel onliners als Douka.
pi_42109843
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:39 schreef Douka het volgende:

[..]

nee niks triest ik heb gewoon gelijk.
nee je wauwelt totaal achterhaalde geloofsmeuk in 2006, hier in het verlichte westen boeit hte ons gewoon geen fuck.. en daar moeten JULLIE maar mee leren leven.

van mij ga je lekker je gang in je moskee etc, geen enkel probleem mee. Maar ik woon in Nederland, dus ik mag prima niets met de Islam en de ramadan hebben. En dus niet andersom..

Zo simpel is het..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_42109860
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

nee je wauwelt totaal achterhaalde geloofsmeuk in 2006, hier in het verlichte westen boeit hte ons gewoon geen fuck.. en daar moeten JULLIE maar mee leren leven.

van mij ga je lekker je gang in je moskee etc, geen enkel probleem mee. Maar ik woon in Nederland, dus ik mag prima niets met de Islam en de ramadan hebben. En dus niet andersom..

Zo simpel is het..
ONS JULLIE.

Leuk he, tegenstellingen.
pi_42109866
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:40 schreef Douka het volgende:

[..]

Hebben WIJ ruzie nu dan?
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
pi_42109890
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:41 schreef IHVK het volgende:

[..]

ONS JULLIE.

Leuk he, tegenstellingen.
Over zinloze one-liners gesproken .
Get woke, go broke!
pi_42109903
*insert spotprent over Mohammed
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
pi_42109920
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Over zinloze one-liners gesproken .
Nee jij dan.
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:20 schreef HeatWave het volgende:

Kom toch eens uit het stenentijdeperk met je geloof man .
pi_42109931
quote:
Op maandag 25 september 2006 09:52 schreef Douka het volgende:

[..]

wat ben jij voor een bitch.
Respecteer andere geloven.
Waarom?

Het geloof is niets anders dan een andere MENING waarover men gewichtiger doet omdat het al een paar jaar meegaat. Respect komt van twee kanten en respect is niet iets wat je per definitie moet geven.
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:23 schreef Douka het volgende:

[..]
en dat JIJ niks met de Ramadan te maken hebt, wil nog niet zeggen dat je dan van alles kan zeggen over de Ramadan en over andermans geloof.
Geef me 1 reden waarom niet? Je zegt eigenlijk dat iemand die een andere mening is toegedaan geen kritiek mag geven op een andere mening. Dan kunnen we kappen met FOK.
pi_42110046
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zo simpel is het..
Dan heb je er toch niks mee, jezus. Het NOS-journaal heeft er wel iets mee, en als 1 miljard mensen iets beleven dan is dat nieuws, of je dat nou wilt of niet.
  maandag 25 september 2006 @ 12:55:18 #60
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_42110108
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:37 schreef Douka het volgende:

[..]

wat ik vlucht meteen. Jij bent niet goed wijs jij.
ik vlucht voor niemand. EN ZEKER NIET VOOR JOU

laat nu maar zitten voodat er dalijk verkeerde woorden gaan vallen.
Jij bent dus de reden waarom ik geen moslims in Nederland wil hebben. Lange tenen.. agressief. Je moet kritiek accepteren. Je moet wat relaxter met je geloof omgaan. Je schouders kunnen ophalen en dingenvan je af laten vallen.
mai pen rai
pi_42110159
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:45 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

[..]

Geef me 1 reden waarom niet? Je zegt eigenlijk dat iemand die een andere mening is toegedaan geen kritiek mag geven op een andere mening. Dan kunnen we kappen met FOK.
Tuurlijk mag je je mening wel geven.
Maar wel met mate. Je moet niet overdrijven. Je bent niet de enige die op de wereld woont.
Andere mensen kunnen jouw mening heel anders opvatten.

En dan praat ik niet alleen over de moslims maar ook over andere mensen ( joden, christenen, boedhisten wat dan ook)
[img]http://tinypic.com/e97xpl.gif[/img]
pi_42110178
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:55 schreef niet_links het volgende:

[..]

Jij bent dus de reden waarom ik geen moslims in Nederland wil hebben. Lange tenen.. agressief. Je moet kritiek accepteren. Je moet wat relaxter met je geloof omgaan. Je schouders kunnen ophalen en dingenvan je af laten vallen.
en wie ben jij dat jij geen moslims in Nederland wil hebben.
ik ben niet agressief. Gewoon relax.
pi_42110198
Dat is het wezenlijke verschil, ze komen hier heen, prima hoor, en geloven nog steeds in de Islam. Ook best.

maar accepteer dat je in een NIET islamitisch land woont waar de mensen geen begrip voor je geloof hebben. Net als ik accepteer dat jij gelooft, je doet maar, maar IK wil er niets maar dan ook NIETS mee te maken hebben.

En dus als iemand iets zegt dat je niet bevalt over je geloof (vertaling naar mijn kant zou dus zijn : Ajax is een kutclub) haal je maar lekker je schouders op. En kan je dat niet? Dan heb je hier niets te zoeken .
Get woke, go broke!
pi_42110207
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:55 schreef niet_links het volgende:

[..]

defenitie Agressief: aanvallend <=> defensief

ik ben niet aanvallend.
Ik verdedig mezelf.
pi_42110246
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:59 schreef HeatWave het volgende:
Dat is het wezenlijke verschil, ze komen hier heen, prima hoor, en geloven nog steeds in de Islam. Ook best.

maar accepteer dat je in een NIET islamitisch land woont waar JIJ geen begrip voor je geloof hebben. Net als ik accepteer dat jij gelooft, je doet maar, maar IK wil er niets maar dan ook NIETS mee te maken hebben.

En dus als iemand iets zegt dat je niet bevalt over je geloof (vertaling naar mijn kant zou dus zijn : Ajax is een kutclub) haal je maar lekker je schouders op. En kan je dat niet? Dan heb je hier niets te zoeken .
pi_42110292
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:01 schreef Douka het volgende:

[..]
leuke nuancering, maar je merkt toch wel dat ik hier niet alleen in sta? Kijk maar naar de andere reacties.

Nogmaals: uiteraard heeft iedereen recht op zijn eigen geloof, maar niemand heeft het recht om de ander problemem te beloven als diegene niets heeft met zijn geloof .
Get woke, go broke!
pi_42110334
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:01 schreef Douka het volgende:

[..]
Moslims hebben Nederland ook helpen opbouwen

of niet?
pi_42110348
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:03 schreef HeatWave het volgende:

Nogmaals: uiteraard heeft iedereen recht op zijn eigen geloof, maar niemand heeft het recht om de ander problemem te beloven als diegene niets heeft met zijn geloof .
Hier heb je wel gelijk in.
pi_42110387
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:05 schreef IHVK het volgende:

[..]

Hier heb je wel gelijk in.
Dat was ook waar ik als eerste op reageerde, meteen die "jij gaat problemen krijgen' post. Dat is het gene waar ik me aan stoor. niet aan de moskee in de buurt, of de hoofddoekjes in de bus hoor . Men doet maar. Maar zodra IK opeens niet meer mag zeggen dat ik niets met de Ramdan heb gaat het me gewoon tever. Dat heeft de vredelievende moslim dan ook maar gewoon te accepteren lijkt me .
Get woke, go broke!
pi_42110404
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

leuke nuancering, maar je merkt toch wel dat ik hier niet alleen in sta? Kijk maar naar de andere reacties.

ja ok. dat jullie allemaal moslim-haters zijn ( als ik het zo mag noemen) heb ik ook niks op tegen.
Haat kom je overal tegen in de wereld.

nu jij
pi_42110418
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat was ook waar ik als eerste op reageerde, meteen die "jij gaat problemen krijgen' post. Dat is het gene waar ik me aan stoor. niet aan de moskee in de buurt, of de hoofddoekjes in de bus hoor . Men doet maar. Maar zodra IK opeens niet meer mag zeggen dat ik niets met de Ramdan heb gaat het me gewoon tever. Dat heeft de vredelievende moslim dan ook maar gewoon te accepteren lijkt me .
Dan sloeg onze discussie van net nergens op.
pi_42110431
Ik krijg eigenlijk wel een beetje een teringhekel aan moslims

Of mag ik die mening niet ventileren op een forum?
pi_42110446
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:07 schreef Douka het volgende:

[..]

ja ok. dat jullie allemaal moslim-haters zijn ( als ik het zo mag noemen) heb ik ook niks op tegen.

nu jij
Ik denk dat er een communicatie probleem is.

Hij zegt zelf dat hij niks tegen moslims heeft, maar hij vindt dat hij het recht heeft er niks mee te hebben.
pi_42110456
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:08 schreef Wojworshebn het volgende:
Ik krijg eigenlijk wel een beetje een teringhekel aan moslims

Of mag ik die mening niet ventileren op een forum?
Als je maar niet generaliseert.
pi_42110460
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:07 schreef Douka het volgende:

[..]

nu jij
Ik ben geen moslim hater. Ik heb iets tegen mensen die MIJ proberen te overtuigen dat als ik geen moslim ben dat ik fout ben. Of dat als ik het niet eens ben met de islam dat ik dan een probleem heb.

Moslim: prima

Agressieve moslim? : opbokken.

maar je mag voor Moslim ook christen of boeddist invullen hoor .
Get woke, go broke!
pi_42110476
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]

"jij gaat problemen krijgen" Dat is niet bedreigend bedoeld.
Maar ooit komt hij/zij de verkeerde tegen. wat voor persoon dan ook.
pi_42110481
Ik heb ook een hekel aan generaliseren
  maandag 25 september 2006 @ 13:11:03 #78
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_42110486
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:59 schreef Douka het volgende:

[..]

defenitie Agressief: aanvallend <=> defensief

ik ben niet aanvallend.
Ik verdedig mezelf.
Iemand die jou met woorden aanvalt problemen toewensen is agressief. Het gewoon met woorden oplossen of het vergeten is defensief. Als iemand jou in de bar tegen je aanstoot hoek je hem zeker gelijk ?. Dat is niet verdedigen dat is agressief.

Mijn reden voor het niet willen hebben van moslims in Nederland is zeer eenvoudig, het zijn agresieve types die andere hun wil op willen leggen. Die van andere wijzigingen willen zien, terwijl zij in principe zich moeten aanpassen. Geef mij maar lekker mn vrijheid om te zeggen wat ik wil.
mai pen rai
  maandag 25 september 2006 @ 13:11:27 #79
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_42110496
quote:
Op zondag 24 september 2006 22:16 schreef Sargon het volgende:
ieder jaar weer wordt er van de Sinterklaasviering weer een groot nieuws item gemaakt, zelfs het nos journaal besteedt enkele minuten tijd aan deze gebeurtenis, om nog maar te zwijgen van het jeugdjournaal en die hart van nederland troep. Ik hoorde nu zelfs dat politici zoals halsema bos en cohen hun schoen zetten?!

Mijn vraag waarom wordt er aan zo'n gewoon feit zoveel aandacht besteed, terwijl er bijvoorbeeld ook nauwelijks aandacht aan de ramadan periode wordt besteed.
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  Donald Duck held maandag 25 september 2006 @ 13:12:29 #80
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_42110521
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:10 schreef Douka het volgende:
"jij gaat problemen krijgen" Dat is niet bedreigend bedoeld.
Maar ooit komt hij/zij de verkeerde tegen. wat voor persoon dan ook.
niet wat voor persoon dan ook. vrijwel alle moslims reageren nogal erg explosief als je hun geloof aanvalt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_42110540
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik ben geen moslim hater. Ik heb iets tegen mensen die MIJ proberen te overtuigen dat als ik geen moslim ben dat ik fout ben. Of dat als ik het niet eens ben met de islam dat ik dan een probleem heb.

Moslim: prima

Agressieve moslim? : opbokken.

maar je mag voor Moslim ook christen of boeddist invullen hoor .
ja nou prima

agressieve moslim OPBOKKEN agressieve jood OPBOKKEN. Ja toch?
zo is het wel. Ik bedoel: als ik iemand tegenkom, en die is steeds praatjes aan het uitdelen. Dan kan ie ook opbokken. Zo is het gewoon.
  maandag 25 september 2006 @ 13:17:08 #82
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_42110648
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:13 schreef Douka het volgende:

[..]

ja nou prima

agressieve moslim OPBOKKEN agressieve jood OPBOKKEN. Ja toch?
zo is het wel. Ik bedoel: als ik iemand tegenkom, en die is steeds praatjes aan het uitdelen. Dan kan ie ook opbokken. Zo is het gewoon.
Jij bent gast bij ons, jij moet opbokken. Waarom moeten wij ons aanpassen aan jou. Als je zo graag wil dat niemand kritiek op je geloof geeft ga je toch lekker in een moslimland wonen. Hier gelden andere regels.
mai pen rai
pi_42110651
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:11 schreef niet_links het volgende:

[..]

Iemand die jou met woorden aanvalt problemen toewensen is agressief. Het gewoon met woorden oplossen of het vergeten is defensief. Als iemand jou in de bar tegen je aanstoot hoek je hem zeker gelijk ?. Dat is niet verdedigen dat is agressief.

Mijn reden voor het niet willen hebben van moslims in Nederland is zeer eenvoudig, het zijn agresieve types die andere hun wil op willen leggen. Die van andere wijzigingen willen zien, terwijl zij in principe zich moeten aanpassen. Geef mij maar lekker mn vrijheid om te zeggen wat ik wil.
ja nou, dat is jouw mening dat jij het agressief vindt. ik vind het verdedigend. Als iemand jou een lafaard noemt ga jij 'm dan zeggen dat ie gelijk heeft. Sorry, maar dan ben je een mietje. Een hele grote.

EN HOE WEET JIJ NOU DAT IK HEM GELIJK GA HOEKEN.
wat bazel jij.

agressieve types: je praat dus over alle moslims?
dus ze zijn AAAAAALLEMAAAAAAL agressief. ah zo.
pi_42110751
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:17 schreef niet_links het volgende:

[..]

Jij bent gast bij ons, jij moet opbokken. Waarom moeten wij ons aanpassen aan jou. Als je zo graag wil dat niemand kritiek op je geloof geeft ga je toch lekker in een moslimland wonen. Hier gelden andere regels.
In Thailand zullen ze ook wel zo over jou praten. Waar rot jij daar ook niet gewoon op?
en niemand hoeft zich aan mij aan te passen. EN tuurlijk mag iemand kritiek geven. ALLEEEN: die moet niet vergeten dat er ook andere mensen zijn die dat negatief op kunnen vatten.

Kijk dat jij zo makkelijk over iets denkt, ja dat ben jij.
Maar andere hoeven niet gelijk op te rotten als ze jou ongelijk geven!
  maandag 25 september 2006 @ 13:21:44 #85
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_42110769
Als iemand mij een lafaard noemt dan maakt dat me eigenlijk weinig uit. Ik heb mezelf al lang bewezen en heb geen lange tenen.

Ow niet alle agressieve types zijn moslims, maar vaak zijn moslims wel agressieve types als het over hun geloof gaat. Kijk maar eens hoe ze reageren op een cartoon.. een paus.. Kijk naar jezelf, als iemand een negatief woord zegt over de ramadan.

Ik vroeg of je hem ging hoeken, ik gebruikte een vraagteken.
mai pen rai
  Donald Duck held maandag 25 september 2006 @ 13:22:13 #86
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_42110780
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:17 schreef Douka het volgende:

agressieve types: je praat dus over alle moslims?
dus ze zijn AAAAAALLEMAAAAAAL agressief. ah zo.
Agressiviteit zit gewoon in ze ja. Hun geloof staat boven alles voor ze.
Als ik naar een willekeurige moslim op straat loop en zeg "De islam is een vals geloof dat alleen maar naar duisternis leidt, en mohammed is geen profeet, maar een gore pedofiel".
Dan zegt die moslim echt niet van 'dat is jouw mening maar', maar dan kan ik wel een klap verwachten hoor.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 25 september 2006 @ 13:23:41 #87
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_42110818
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:57 schreef Douka het volgende:

[..]

Tuurlijk mag je je mening wel geven.
Maar wel met mate. Je moet niet overdrijven. Je bent niet de enige die op de wereld woont.
Andere mensen kunnen jouw mening heel anders opvatten.

En dan praat ik niet alleen over de moslims maar ook over andere mensen ( joden, christenen, boedhisten wat dan ook)
Echt niet.

Ik mag mening zoveel geven als ik wil. Ik laat me een beetje beperkingen opleggen door mensen die in sprookjes geloven zeg.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  maandag 25 september 2006 @ 13:24:25 #88
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_42110836
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:21 schreef Douka het volgende:

[..]

In Thailand zullen ze ook wel zo over jou praten. Waar rot jij daar ook niet gewoon op?
en niemand hoeft zich aan mij aan te passen. EN tuurlijk mag iemand kritiek geven. ALLEEEN: die moet niet vergeten dat er ook andere mensen zijn die dat negatief op kunnen vatten.

Kijk dat jij zo makkelijk over iets denkt, ja dat ben jij.
Maar andere hoeven niet gelijk op te rotten als ze jou ongelijk geven!
Hier pas ik me aan de Thais aan.. zo hoort het. Ik geef geen hand maar doe een wai. Ik sta op in de bios tijdens het volkslied. Als jij je ook zo zou gedragen zou het een stuk makkelijker zijn.
mai pen rai
pi_42110895
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:24 schreef niet_links het volgende:

[..]

Hier pas ik me aan de Thais aan.. zo hoort het. Ik geef geen hand maar doe een wai. Ik sta op in de bios tijdens het volkslied. Als jij je ook zo zou gedragen zou het een stuk makkelijker zijn.
Dat is het verschil ja .

Aanpassen aan waar je woont, en dat geldt uiteraard niet alleen voor Moslims, ik heb ook niets met hele Nederlandse enclaves in Australie of Spanje ofzo.. Begrijp best dat je af en toe een Nederlander wil spreken, maar ik hef echt geen aardappelen met spinazie als ik in het buitenland ben .
Get woke, go broke!
pi_42110897
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:21 schreef niet_links het volgende:
Als iemand mij een lafaard noemt dan maakt dat me eigenlijk weinig uit. Ik heb mezelf al lang bewezen en heb geen lange tenen.

Ik vroeg of je hem ging hoeken, ik gebruikte een vraagteken.
ja nou dat jij jezelf een lafaard vindt is jouw probleem. Ik kom voor mezelf op. Ondanks dat iedereen hier negatief denkt over de Islam. Dat er een paar hypocriete mensen onschuldige mensen gaan doden. Ja die zijn gewoon ziek. En dat het moslims zijn. Ja ok.
Maar wat kunnen de Goede moslims hiertegen doen? vertel.

en het laatste: VOOROORDELEN!!
pi_42110984
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:24 schreef niet_links het volgende:

[..]

Als jij je ook zo zou gedragen zou het een stuk makkelijker zijn.
Je kent me niet eens. Idioot

Ik ben hier ook geboren in Nederland.
Ik heb ook veel gewoontes van de Nederlanders.
pi_42111004
[quote]Op maandag 25 september 2006 13:29 schreef Douka het volgende:

[..]

Je kent me niet eens. Idioot. (Of ben ik nu weer ns te agressief?)

Ik heb ook heel veel gewoontes van de Nederlanders.
Ik BENeen Nederlander.
  maandag 25 september 2006 @ 13:30:45 #93
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_42111013
@douka

Joh.. kan jij eigenlijk wel lezen ?

Waat zeg ik dat ik mezelf een lafaard vind ? Dat vind ik dus niet maar ik heb voor mezelf bewezen dat ik het niet ben en maak me daarom niet zo druk over wat een ander van me vind. Dat heet zelfvertrouwen.

Ik kan dingen af met mn mond, jij moet waarschijnlijk je handen gebruiken. Zal we een verschil in inteligentie zijn. Jij bevestigt al mn vooroordelen, agressief, niet echt bijster slim.
mai pen rai
pi_42111021
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:29 schreef Douka het volgende:

[..]

Je kent me niet eens. Idioot

Ik heb ook veel gewoontes van de Nederlanders.
maar je begint wel meteen met schelden..

Je ziet het echt niet he? je bent het er niet mee eens, prima, maar gedraag je, hou je eens in en discussier... schelden is voor de onmachtigen die ook wel weten dat ze geen gelijk hebben...
Get woke, go broke!
pi_42111023
Over lange tenen gesproken: het advies van Douka als bedreiging zien
  maandag 25 september 2006 @ 13:32:45 #96
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_42111080
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:30 schreef Douka het volgende:
[quote]Op maandag 25 september 2006 13:29 schreef Douka het volgende:

[..]

Je kent me niet eens. Idioot. (Of ben ik nu weer ns te agressief?)

Ik heb ook heel veel gewoontes van de Nederlanders.
Ik BENeen Nederlander.
Geboren in Nederland maakt je nog geen Nederlander. Je bent bovenal moslim, als je nederlander zou zijn dan zou je accepteren dat in Nederland gezegd mag worden over je religie wat we willen. Ook zou je dan weten dat je die agressie van je een beetje moet intomen.
mai pen rai
pi_42111107
Beste mensen,

het was me een genoegen.
Ik ben klaar met school.

Fijne dag verder
  maandag 25 september 2006 @ 13:35:09 #98
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_42111151
VMBO?
Godfather Bodybuilding topic reeks
  maandag 25 september 2006 @ 13:35:39 #99
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_42111168
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:31 schreef SalmanPack het volgende:
Over lange tenen gesproken: het advies van Douka als bedreiging zien
Zag er zeer zeker uit als een bedreiging. Maar goed kan ook gebrekkig Nederlands zijn. (niet dat mijn Nederlands altijd even goed is).

Maar goed ik geloof dat jij ook wel zag hoe losgeslagen hij reageerde op alles.
mai pen rai
pi_42111478
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:35 schreef niet_links het volgende:

[..]

Zag er zeer zeker uit als een bedreiging. Maar goed kan ook gebrekkig Nederlands zijn. (niet dat mijn Nederlands altijd even goed is).

Maar goed ik geloof dat jij ook wel zag hoe losgeslagen hij reageerde op alles.
Ja hij reageerde onjuist, misschien heeft ie het ook verkeerd geformuleerd.

Als je moslims wilt beledigen en het leuk vindt om te doen, tja van mij part doe je maar maar dan ben je in mijn optiek ook een beetje 'ziek' in je hoofd dat je andere mensen beledigen leuk vindt om te doen. Want je zal mij niet zo snel andermans geloof etc. zien beledigen, nee niet omdat ik bang ben ofzo maar omdat het niet netjes is. Misschien heeft het wel met mijn opvoeding te maken. En ja, vroeg of laat zal je de verkeerde persoon tegenkomen die het niet zo leuk zal vinden en bereid is om zelfs geweld te gebruiken om zijn standpunt kracht bij te zetten. Dat ik om kan gaan met kritiek betekent niet dat anderen dat ook kunnen. En je zal dit 'fenomeen' ook nooit helemaal kunnen 'uitbannen' want er bestaan nou eenmaal zulke soort mensen. En als je denkt dat je dit fenomeen kunt tegen gaan door ze nog meer te beledigen dan vrees ik dat je 'kritiek' tegen dovemansoren is gericht en je bereikt eerder het tegenovergestelde ermee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')