Ik vind het onzin dat er zo'n semi-blije media-campagne gevoerd word.quote:Op maandag 25 september 2006 11:19 schreef Megumi het volgende:
Tja je hoeft er allemaal geen kennis van te nemen als het je niet boeit. Laat die lui maar gewoon ramadan vieren ook in de media. Ik heb er geen last van.
Semi-blij.quote:Op maandag 25 september 2006 11:25 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik vind het onzin dat er zo'n semi-blije media-campagne gevoerd word.
Wordt jij lastiggevallen?quote:Op maandag 25 september 2006 10:58 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Neezak maar in de stront, dat doe ik niet
![]()
Ik respecteer helemaal geen enkel geloof, en dat heb jij maar te accepteren. Bovendien wil ik niet elke dag via de media lastig gevallen worden met andermans religieuze bullshit.![]()
![]()
Nee en nee, ik heb namelijk wel wat beters te doen.quote:Op maandag 25 september 2006 11:42 schreef Douka het volgende:
[..]
Wordt jij lastiggevallen?
hahaha... volgens mij ben jij degene die de hele dag op internet aan 't surfen is naar de laatste nieuws. Dan ga je toch een andere hobby zoeken. ZOEK EEN LEVEN![]()
DAT BEDOEL IK DUS MET GEEN LEVEN. nog geen 3 minuten later krijg ik al een antwoord.quote:Op maandag 25 september 2006 11:45 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Nee en nee, ik heb namelijk wel wat beters te doen.
Bovendien hoef jij me niet te komen vertellen wie ik moet respecteren![]()
![]()
Omdat jij er een topic over opent!quote:Op zondag 24 september 2006 22:16 schreef Sargon het volgende:
Mijn vraag waarom wordt er aan zo'n gewoon feit zoveel aandacht besteed
je bent nog steeds online hoorquote:Op maandag 25 september 2006 11:52 schreef Douka het volgende:
[..]
DAT BEDOEL IK DUS MET GEEN LEVEN. nog geen 3 minuten later krijg ik al een antwoord.
maar goed. Ik heb nu even geen tijd voor jou
Groetjes![]()
dat ik geen tijd voor JOU heb wil niet zeggen dat ik dan offline moet gaan.quote:Op maandag 25 september 2006 11:59 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
je bent nog steeds online hoor![]()
![]()
kneus, waar is je gevoel voor humor, je moet je niet meteen zo zwaar aangevallen voelen man![]()
![]()
![]()
Volgens mij wordt het Bedankt voor die Bloemen uit Holland elk jaar netjes uitgezonden.quote:Op zondag 24 september 2006 22:16 schreef Sargon het volgende:
Mijn vraag waarom wordt er aan zo'n gewoon feit zoveel aandacht besteed, terwijl er bijvoorbeeld ook nauwelijks aandacht aan paas periode wordt besteed laat staan dat bos in de kerk aanschuift.
Waarom en met wie zou ik dan problemen krijgen?quote:Op maandag 25 september 2006 12:04 schreef Douka het volgende:
[..]
dat ik geen tijd voor JOU heb wil niet zeggen dat ik dan offline moet gaan.
het is niet tof dat je andermans geloof niet respecteert. Dat jij er zo makkelijk over praat is jouw probleem. Jij zegt gewoon wat je vindt, dat is misschien wel goede eigenschap maar in de toekomst krijg je er problemen mee. 100%
Weet waar je grenzen zijn
laat zitten.. deze discussie gaat nergens heen..quote:Op maandag 25 september 2006 12:20 schreef HeatWave het volgende:
Kijk, daar heeft die pony-lover wel een punt. Je bent het niet met hem eens en meteen 'moet hij oppassen" in de toekomst. Snap je waar de onverdraagzaamheid vandaan komt?
Het zal mij WORST zijn of JIJ met kerst fijn iets anders doet, wat boeit me niet, maar als IK niets met de remadan heb is het meteen beledigen..
Kom toch eens uit het stenentijdeperk met je geloof man.
Oh Oh, het wordt wat moeilijk en meneer vlucht meteenquote:Op maandag 25 september 2006 12:23 schreef Douka het volgende:
[..]
laat zitten.. deze discussie gaat nergens heen..
JULLIE HEBBEN GELIJK
OK???!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stel: Iemand van jouw familie heeft kanker.( moslims hebben ramadan) En in mijn familie heeft niemand kanker.( niet-moslims GEEN ramadan) Dan ga ik toch ook niet zeggen. Oh wij hebben geen kanker. Tenminste de personen die ik ken.(of het nu familie is of kennissen) Laat hun dan maar dood gaan.quote:Op maandag 25 september 2006 12:20 schreef HeatWave het volgende:
Kijk, daar heeft die pony-lover wel een punt. Je bent het niet met hem eens en meteen 'moet hij oppassen" in de toekomst. Snap je waar de onverdraagzaamheid vandaan komt?
Het zal mij WORST zijn of JIJ met kerst fijn iets anders doet, wat boeit me niet, maar als IK niets met de remadan heb is het meteen beledigen..
Stel: Iemand van jouw familie heeft kanker.( moslims hebben ramadan) En in mijn familie heeft niemand kanker.( niet-moslims GEEN ramadan) Dan ga ik toch ook niet zeggen. Oh wij hebben geen kanker. Tenminste de personen die ik ken.(of het nu familie is of kennissen) Laat hun dan maar dood gaan. ( wat ik absoluut niemand toewens)quote:Op maandag 25 september 2006 12:20 schreef HeatWave het volgende:
Dat kan ik welquote:Op maandag 25 september 2006 12:23 schreef Douka het volgende:
OW JA
en dat JIJ niks met de Ramadan te maken hebt, wil nog niet zeggen dat je dan van alles kan zeggen over de Ramadan en over andermans geloof.
Dat mag dus wel, niet netjes, maar het mag. Daar komt tolerantie om de hoek kijken. We gaan dan niet meteen lopen rellen. Een wezenlijk verschil van cultuur, waarde Douka.quote:Op maandag 25 september 2006 12:34 schreef Douka het volgende:
[..]
Stel: Iemand van jouw familie heeft kanker.( moslims hebben ramadan) En in mijn familie heeft niemand kanker.( niet-moslims GEEN ramadan) Dan ga ik toch ook niet zeggen. Oh wij hebben geen kanker. Tenminste de personen die ik ken.(of het nu familie is of kennissen) Laat hun dan maar dood gaan.
zit ik dan nog in het stenentijdperk of hoe zit dat?
Dit is wel een hele trieste drogredenquote:Op maandag 25 september 2006 12:34 schreef Douka het volgende:
[..]
Stel: Iemand van jouw familie heeft kanker.( moslims hebben ramadan) En in mijn familie heeft niemand kanker.( niet-moslims GEEN ramadan) Dan ga ik toch ook niet zeggen. Oh wij hebben geen kanker. Tenminste de personen die ik ken.(of het nu familie is of kennissen) Laat hun dan maar dood gaan.
zit ik dan nog in het stenentijdperk of hoe zit dat?
Is dit niet een retorische vraag voor een Moslim?quote:Op maandag 25 september 2006 12:35 schreef Douka het volgende:
zit ik nu nog in het stenentijdperk of hoe zit dat?
wat ik vlucht meteen. Jij bent niet goed wijs jij.quote:Op maandag 25 september 2006 12:30 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Oh Oh, het wordt wat moeilijk en meneer vlucht meteen![]()
![]()
Je bent dus nog een lafaard ook![]()
Dan ga ik maar ga even een broodje eten en naar m'n college![]()
![]()
![]()
Wat een debiele vergelijkingquote:Op maandag 25 september 2006 12:35 schreef Douka het volgende:
[..]
Stel: Iemand van jouw familie heeft kanker.( moslims hebben ramadan) En in mijn familie heeft niemand kanker.( niet-moslims GEEN ramadan) Dan ga ik toch ook niet zeggen. Oh wij hebben geen kanker. Tenminste de personen die ik ken.(of het nu familie is of kennissen) Laat hun dan maar dood gaan. ( wat ik absoluut niemand toewens)
zit ik nu nog in het stenentijdperk of hoe zit dat?
Volgens mij niet.
maar goed.
nee niks triest ik heb gewoon gelijk.quote:Op maandag 25 september 2006 12:37 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dit is wel een hele trieste drogreden![]()
![]()
![]()
![]()
Hebben WIJ ruzie nu dan?quote:Op maandag 25 september 2006 12:39 schreef Douka het volgende:
[..]
Dat is het verschil : zeg iets over mijn 'geloof" en ik haal mijn schouders op, zeg iets tegen een Moslim en je hebt ruzie.
Het gaat om het principe. Volgens mij snap je niet eens wat ik bedoel.quote:Wat een debiele vergelijking .
Kanker is een ziekte, een FEIT, je geloof is iets wat jij GELOOFT (niet weet, maar denkt dus).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |