haha is toch niet alleen bij milica zoquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Jeroen: "Oh wat ben jij geil als je lacht."
Milica: "Hou je bek!"
Jeroen: "Maar je moet niet praten"
* Bluezz sleurt Scan op zijn Etjens uit de hoek en kickboxt hem ff lekker door de Ons Tijns bonenquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:41 schreef scanman01 het volgende:
Toch wel lief van Etienne
(* kruipt in een hoek weg * )
Jeroen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat wil Melica ruilen met Rik?
jeroen geloof ikquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ze wil in zijn bed... en Rik dus naast Jeroenquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
/neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 23 september 2006 01:54 schreef Morwen het volgende:
Tijn gaat zijn tanden poestenEgg denkt dat het een uur of 4/5 is
![]()
Hallo!!!!quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gewoon kijken naar het nummer.
Eerste open anderen dicht.
Modden woman
Jaaaaaaaa, maar Egg roept wel vaker dat ie gaat slapen dus.........quote:
Zijn wegen zijn ondoorgrondelijk.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:54 schreef Morwen het volgende:
Egg denkt dat het een uur of 4/5 is![]()
Ja.......jaaaa........jaquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:56 schreef Martijn_fijn het volgende:
Potver wat is het saai op de streams.
...en dan nog een laatste.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa, maar Egg roept wel vaker dat ie gaat slapen dus.........![]()
Jajaquote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:58 schreef breege het volgende:
zeg zou ons piemeltje nog bij sabrina langs gaan ??
Daar is ie al geweestquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:58 schreef breege het volgende:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:58 schreef breege het volgende:
Wow wat heftig, bizar gewoon.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja.......jaaaa........ja
Maar ja, heh, ja![]()
eggie runt nu de boelquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:07 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zou er nog iets gaan gebeuren vannacht?
Ja dat irritante tjirpende nepding in dat kooitje.quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:11 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik ga net als Eggie ook een warme choco scoren..![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:18 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Bij jou thuis meer actie, dan in het BB huis [afbeelding]
dat is niet duidelijkquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:21 schreef Day het volgende:
Met wie praat Tijn?
E10 dacht ik en Egg zit lekker te slurpenquote:
e10quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:25 schreef neferhone het volgende:
semith
quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:27 schreef neferhone het volgende:
tijn vind zich zelf saai de laatste tijd en begint ook over naar huis gaan
En dat is nummer 4. We hadden al Rik, Semih en Sjaan op de lijst.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:27 schreef neferhone het volgende:
tijn vind zich zelf saai de laatste tijd en begint ook over naar huis gaan
quote:
Van morwen, wie andersquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:30 schreef neferhone het volgende:
[..]
waar haal je dat vandaan dan?
Als het dezelfde cap was, neem het maar over, Henkquote:
jaquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:30 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Ik hoor Tijn nu helemaal niet meer, klopt dat?
Moet er wel wat te zien wat beweegdquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als het dezelfde cap was, neem het maar over, HenkIk weet niet hoe ik groot kan cappen, dus bij gebrek aan mensen die dat wel kunnen plaats ik kleinere caps
![]()
Ik ook niet, maar ik luister nog liever naar de ademhaling van eggiequote:Op zaterdag 23 september 2006 02:30 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Ik hoor Tijn nu helemaal niet meer, klopt dat?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat zou er nu door het hoofd van die kale ouwe gek gaan?
Ja precies, wie andersquote:
Hilde had het kleedje zo mooi recht gelegd. En kijk eens hoe het er nu bij ligt.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:34 schreef henk.jansen het volgende:
Vergezicht van Egbert
[afbeelding]
En hoe had ik zo dom kunnen zijn om niet goed te lezen[/hyperventileer on]quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
"Ik ben het spel aan het handelen"![]()
Pfffffftquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
En hoe had ik zo dom kunnen zijn om niet goed te lezen[/hyperventileer on]
Ik wacht op een paniekaanval wat lijkt op een hartaanval, als ie zo door blijft pompen met lucht inhalerenquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:36 schreef Wheely33 het volgende:
Ik vind Eggie een beetje onrustig van nacht, net of die elk moment kan ontploffen.![]()
![]()
Sadistquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik wacht op een paniekaanval wat lijkt op een hartaanval, als ie zo door blijft pompen met lucht inhaleren![]()
Heb je een broodzakje bij de hand?quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
En hoe had ik zo dom kunnen zijn om niet goed te lezen[/hyperventileer on]
Jij was de enige die dat toen schreef, dus ja wie anders?quote:
SemiH en die sliep volgens mij allang. Alleen E10 was nog wakker, maar ach boeiendquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:41 schreef neferhone het volgende:
blijf erbij was semit
Hoop dat je de ziekte krijgtquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:56 schreef El_Rolando het volgende:
een tvp tussen de kanker paupers.
jep helaasquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
SemiH en die sliep volgens mij allang. Alleen E10 was nog wakker, maar ach boeiend![]()
Ze gaan echt slapen![]()
Iedereen negeert hem en dan kom jij na haast een uurquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoop dat je de ziekte krijgteen pauper ben je schijnbaar al
![]()
Als ik een beweging zie maak ik een cap en zie iemand in een andere houding liggenquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:47 schreef Martijn_fijn het volgende:
Heeft iemand een stream waarop enige activiteit waarneembaar is?
Jouw avatarquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:50 schreef Coos het volgende:
Bijna de hele nachtploeg paraat en d'r is niks te miepen!!!!!![]()
![]()
Ik ben vannacht ontopic bezig na de reprimande gisternacht van onze V-O-L achtige moderatricequote:Op zaterdag 23 september 2006 02:50 schreef Coos het volgende:
Bijna de hele nachtploeg paraat en d'r is niks te miepen!!!!!![]()
![]()
Ga maar vast bang worden, want ik hoorde het ookquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:41 schreef neferhone het volgende:
anders echt eng
Dat volg ik allemaal niet Henk. En ze moeten ook niet lullen over mijn avatar!!quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ben vannacht ontopic bezig na de reprimande gisternacht van onze V-O-L achtige moderatrice![]()
Zou je ook niet zeggenquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ben vannacht ontopic bezig na de reprimande gisternacht van onze V-O-L achtige moderatrice![]()
Die ben ik al meer dan een kwartier kwijtquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat volg ik allemaal niet Henk. En ze moeten ook niet lullen over mijn avatar!!
BB is záááááiiii dit jaar. Ze gaan zo vroeg slapen. Weet jij al hoe vaak Shagbert zijn laatste gedraaid heeft??![]()
Volg JIJ dat nietquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat volg ik allemaal niet Henk. En ze moeten ook niet lullen over mijn avatar!!
BB is záááááiiii dit jaar. Ze gaan zo vroeg slapen. Weet jij al hoe vaak Shagbert zijn laatste gedraaid heeft??![]()
Niet miepen over VOL als je daar niet komt, lieve Henkquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wegens zonneschijn heb ik het niet zo intensief gevolgd.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die ben ik al meer dan een kwartier kwijt![]()
[marok mode]wat seg je ,wat seg je, ik sweer ik doe niets vout [/marok mode]quote:
Om de een of andere vage reden gooi ik al mijn mail weg de laatste tijd.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat jij geen mail gehad hebt![]()
![]()
Niet meer WA, want dat heeft een reden en zeg me niet dat verandert isquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet miepen over VOL als je daar niet komt, lieve Henk
bewijsquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga maar vast bang worden, want ik hoorde het ook
e10 punt![]()
Hij miept niet over vol tochquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet miepen over VOL als je daar niet komt, lieve Henk
Henk vertel!!!!!quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:59 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Niet meer WA, want dat heeft een reden en zeg me niet dat verandert is![]()
Ik denk ook dat het een uurtje of 9 is in de avondquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Wegens zonneschijn heb ik het niet zo intensief gevolgd.
Maar ik heb niets gemist dus, behalve jou V-O-L = V.O.L. raadsel.![]()
Hij maakte een vergelijking die ik niet begreep, nog steeds niet trouwens.quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij miept niet over vol toch
Heb jij al mail gehad?![]()
Best wel donker alquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een uurtje of 9 is in de avond![]()
Daarom juistquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee, dat is te laag bij de grond![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij maakte een vergelijking die ik niet begreep, nog steeds niet trouwens.
Ik heb geen mail gehad, waarom![]()
Zijn we nou niet erg off topic?![]()
Het gaat erom dat je dadelijk 10 topics open hebt moeten staan om op een onderwerp te reagerenquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij maakte een vergelijking die ik niet begreep, nog steeds niet trouwens.
Ik heb geen mail gehad, waarom![]()
Zijn we nou niet erg off topic?![]()
Dus jij trekt morwen en mij in twijfel en denkt dat jij alles beter weetquote:
Sorry Henk, ik kom hier zo weinig, het was geen newbie dus kon het echt niet laten maar dat zal je toch wel begrijpenquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:48 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Iedereen negeert hem en dan kom jij na haast een uur![]()
![]()
Hmm nou snap ik het niet meerquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je dadelijk 10 topics open hebt moeten staan om op een onderwerp te reageren![]()
Daar zijn ze hier nu ook mee bezig en dat is een V-O-L trekje![]()
Ik heb een genuanceerd antwoord gegeven iets naar bovenquote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus jij trekt morwen en mij in twijfel en denkt dat jij alles beter weet![]()
En dan wil je nog bewijs ook![]()
Jij blijft ook een rebel hè??quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je dadelijk 10 topics open hebt moeten staan om op een onderwerp te reageren![]()
Henk, mag ik je morgen mailen als ik weer nuchter ben ajbquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Godskolere wat heb nou weer aangehaaldquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:06 schreef neferhone het volgende:
[..]
jep en nee niet dat ik alles beter weet; bewijs
![]()
Bij gebrek aan BB-actie, vertel eens eerlijk, wat heb jij allemaal op?quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Henk, mag ik je morgen mailen als ik weer nuchter ben ajb![]()
Ja, jij ben op zoek naar een vrouw.quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Godskolere wat heb nou weer aangehaald![]()
Alles moet in hokjes, als er over muziek ,waar ze het over hadden in het huis te lang wordt doorgeschreven moet je naar een ander topic Welke films/muziek worden in BB besprokenquote:
mijquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Godskolere wat heb nou weer aangehaald![]()
En jij gaat mail krijgenquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, jij ben op zoek naar een vrouw.![]()
Eigenlijk haast niets want ik ben net thuis van mijn werkquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij gebrek aan BB-actie, vertel eens eerlijk, wat heb jij allemaal op?![]()
Tuurlijk mag dat, maar het antwoord krijg je pas na de staking van maandag want ik ga morgenvroeg naar de camping voor 4 dagenquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Henk, mag ik je morgen mailen als ik weer nuchter ben ajb![]()
Oh, dan mail ik je nu even.quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:14 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, maar het antwoord krijg je pas na de staking van maandag want ik ga morgenvroeg naar de camping voor 4 dagen![]()
Heeft hij er uitdrukkelijk bijgezet dat je dat in de COS moest melden?quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:17 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, ik krijg net een mailtje van Arneaux. Iedereen krijgt de groeten van hem!
Dan ga ik maar slapenquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:18 schreef henk.jansen het volgende:
En vanaf nu blijf ik hier alleen ontopic
Jazekerquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft hij er uitdrukkelijk bijgezet dat je dat in de COS moest melden?
Háháháá....wat lijken we toch op elkaar.quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft hij er uitdrukkelijk bijgezet dat je dat in de COS moest melden?
Of is dat eigen initiatief?
Ja hij was ineens weg. Ik begreep/begrijp het ook nog steeds niet.quote:
Ik denk het niet hoorquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Háháháá....wat lijken we toch op elkaar.![]()
Alleen jij gebruikt meer Drugss...![]()
De Wally Tax van Fok.quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Want heel soms, als ik echt teveel gebruikt heb, heb ik wel gewoon het idee dat ik jou begrijp![]()
Dit is weer zo een teken dat je waarschijnlijk weer op me voorligtquote:
Ik ben het grotendeels met je eens alleen waarom zet je het niet in FB, ik wil graag met je meediscusieren en daar hebben de mods ook wat aan, denk ikquote:Op zaterdag 23 september 2006 04:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil me best aan de regels houden, maar dan moeten ze inhoudelijk wel logischer zijn dan dat ze nu zijn. Drogargumenten en redenen worden aangewend om de situatie om te praten naar de regels, in plaats van de regels aan te passen naar de situatie en de wensen van het merendeel van de gebruikers.
Als de regels zo goed waren, dan hadden de mods uberhaupt geen last van frustraties, van rebellerende users, van opgebrand gedeuld dat na al die weken nog steeds users wellens en wetens de regels 'overtreden'.
Waarom? Omdat de regels tegennatuurlijk zijn. Derhalve geeft het meer chaos en frustratie bij de mods dan dat ze lief zijn.
Staat al in de FB, lieve mevrouw Morwenquote:Op zaterdag 23 september 2006 04:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben het grotendeels met je eens alleen waarom zet je het niet in FB, ik wil graag met je meediscusieren en daar hebben de mods ook wat aan, denk ik![]()
K, kanjertjequote:Op zaterdag 23 september 2006 04:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Staat al in de FB, lieve mevrouw Morwen
Heel wat en Henk, Top je capsquote:Op zaterdag 23 september 2006 04:23 schreef henk.jansen het volgende:
[afbeelding]
Hij ligt in zijn blote reet![]()
Nouja wat maakt het uit![]()
I'm Scanman2 hihihihihihiquote:Op zaterdag 23 september 2006 04:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heel wat en Henk, Top je capsLaat je niet wegjagen heh
![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
I'm Scanman2 hihihihihihi
Nee hoor, ik blijf tot het einde
Ik heb de instellingen van Scan en de de server van APK
![]()
Trustequote:
Ja, daarom juist. Tijn deed dat toch ook 2 minuten voor 9 en toen iedereen aan kwam was de tuin dichtquote:Op zaterdag 23 september 2006 09:06 schreef Verida het volgende:
welke tuin, het is vijf over negen
Tja, hoe moeilijk is het om een telefoon te laten rinkelen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:17 schreef schizolientje het volgende:
De telefoon doet het niet meer volgens mij. De laatste keer dat hij ging werkte hij ook niet
Zo heb ik vorig jaar mijn Fatboy gekocht. Geen spijt van gehad. Ik denk dat het dit jaar die hangdingen worden in de tuin. Moet nog even zoeken waar ze te koop zijn.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:41 schreef Verida het volgende:
camerajongens zijn weer bezig met het rondje voor de sponsors, tuin, keuken, leuke meubeltjes we mogen het weer allemaal van dichtbij zien.
Volgens mij kan dat niet i.v.m. het rijzen van het deeg...quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:45 schreef Inca het volgende:
Als je nu 's avonds het deeg klaar maakt dan kan je het toch 's ochtends het zo in de oven flikkeren?
volgens mij kan dat niet, je moet het afbakken na het rijzen volgens mij, ze zouden het wel savonds kunnen bakkenquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:45 schreef Inca het volgende:
Als je nu 's avonds het deeg klaar maakt dan kan je het toch 's ochtends het zo in de oven flikkeren?
je kunt ook 's avonds een brood maken en het de volgende morgen aansnijdenquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:45 schreef Inca het volgende:
goed in de aftiteling kijken naar de naam van een tuincentrum, grote kans dat je ze daar tegen komtquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zo heb ik vorig jaar mijn Fatboy gekocht. Geen spijt van gehad. Ik denk dat het dit jaar die hangdingen worden in de tuin. Moet nog even zoeken waar ze te koop zijn.
IKEAquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zo heb ik vorig jaar mijn Fatboy gekocht. Geen spijt van gehad. Ik denk dat het dit jaar die hangdingen worden in de tuin. Moet nog even zoeken waar ze te koop zijn.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:49 schreef Verida het volgende:
hele volksstammen eten s morgens brood van de vorige dag
quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:21 schreef Kinga het volgende:
zo zo, marlies ziet er weer fris uit
Oh joy!quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:41 schreef funkie-indo het volgende:
Binnenkort gaat het klappen, er is geen nieuw brood gebakken en niemand voelt zich geroepen!!
Ik ben benieuwd, de irritaties zullen alleen maar groter worden.......
Denk niet dat je de bewoners dat kwalijk kan nemen. De BB redactie is gewoon matig geworden,quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:50 schreef Sonique het volgende:
echt, ze zitten al ik weet niet hoelang met elkaar in het huis, en met lult nog steeds alsof ze de eerste nacht daar hebben geslapen.
Er komt echt totaal niks uit.
Who gives a fuck, hoe je de handdoekjes opvouwt, en als je gedoucht heb of je de vloer van links naar rechts aantrekt. Of dat je brood gaat eten vanavond of niet...
For god sakes, who gives a fuck of het regent buiten of niet!
Ik denk ook dat dit de laatste BB is die uitgezonden gaat worden..
(alweer een brainfart)
Deels, maar de bewoners zelf ook hoor. er komt ook echt niets uit. elke dag hangt van flauwe anekdotes en lege gesprekken aan elkaar.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:53 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Denk niet dat je de bewoners dat kwalijk kan nemen. De BB redactie is gewoon matig geworden,
Nee, dan zie je dat ze twee kids heeft.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:52 schreef Verida het volgende:
' s morgens heeft monique wel een ouwe kop. dan zie je duidelijk haar leeftijd. ( is niets mis mee hoor, viel mij alleen op)
Zeker nooit gewerkt dat hij dat kent....quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:03 schreef HiDiHo het volgende:
E10 kent de hele koffietijd tune uit z'n hoofd, hoe zielig ben je dan?
Toen koffietijd erop was werkte Etienne idd niet nee...quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zeker nooit gewerkt dat hij dat kent....
Hoe oud was ie toen ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toen koffietijd erop was werkte Etienne idd niet nee...
Wat een onzin......(en dat weet jezelf ook wel)quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:59 schreef Verida het volgende:
het is maar goed dat er een psycholoog klaar staat als je het huis uitgaat, als je die koppen nu ziet in vergelijking met de foto's van toen ze erin gingen zou het mij niets verbazen als er een paar behoorlijk depressief aan het worden zijn,
Misschien had Hilde toch wel gelijk toen ze zei tegen milica: blijf lachen anders gaat het niet goed
Ook geen school...quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toen koffietijd erop was werkte Etienne idd niet nee...
Op de site van Big Brother staan de partners (lees: sponsors). Daar zal dat ding vast wel bij staan.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Marlies aan het bevallen.quote:
Krijg al last van mijn spieren door er alleen naar te kijken.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:20 schreef MadMaster het volgende:
Draai in, 2, 3, 4, 5, 6 ,7, 8, 9, 10
10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, korter stukjes bovenin
Ze lag afgelopen nacht ook al zo lekker in dat korte strakke rode broekje met haar kontje omhoog in bed te slapen, boven/naast het dekbed.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:18 schreef scanman01 het volgende:
Kan iemand even inzoomen op Marcia?
[afbeelding]
ik doe het ze anders niet na hoorquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:20 schreef MadMaster het volgende:
Draai in, 2, 3, 4, 5, 6 ,7, 8, 9, 10
10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, korter stukjes bovenin
Moet toch een plezier zijn om met die het bed te delen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:15 schreef Rica het volgende:
Mo is wel een beul.
Ik lig hier languit op de grond mee te doen...quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:22 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik doe het ze anders niet na hoor
quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:25 schreef T-lex het volgende:
[..]
Moet toch een plezier zijn om met die het bed te delen.![]()
Die maakt er een wokkel van...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |